abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86667671
Ik geloof dat er weer genoeg FOK!kers mee mogen doen met de campagne :9. Dus een nieuw topic is wel op zijn plaats dacht ik zo.

Begin oktober gaat de campagne in ieder geval van start. Dus tot die tijd, uhh, voorpret?
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 11:15:10 #2
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_86667703
Ik ben benieuwd, we hebben nu die van Braun met display, meest luxe model en die bevalt erg goed.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_86667743
Gebrabbel van Buzzer:

quote:
Er was eens een programma, lang lang geleden…, waar het publiek zijn of haar tandenborstel mee moest nemen naar de studio. Het heette ‘Uhhh.. vergeet je tandenborstel niet’ en werd gepresenteerd door Rolf Wouters. Nog nooit waren tandenborstels zo geliefd. Maar de tijd van zingend op de tribune zitten met een rode, gele of blauwe tandenborstel is voorbij en de toen zo geliefde tandenborstel verdween weer in de anonimiteit.

Gelukkkig is er weer hoop! Want 10.000 Buzzers in België en Nederland gaan namelijk hun tanden zetten in een nieuwe tandenborstel campagne en zullen uiteindelijk kiezen wat ze van hun nieuwe poetspartner vinden.

Na eerdere Buzzer campagnes voor de Soncire For Kids, Healthy White en Flexcare is nu de nieuwste sonische tandenborstel van Philips aan de beurt; de Sonicare Flexcare+. Een bijzonder buzzable tandenborstel, want hij maakt je mond schoon door middel van sonische technologie. Met wel 30.000 trillingen per minuut zorgt de Flexcare+ voor optimale reiniging van je gebit. En dankzij extra functies als GumCare wordt ook je tandvlees goed verzorgd.

Ben jij benieuwd naar sonisch poetsen en kan je een beetje tegen kriebel (het gevoel van sonische trillingen is even wennen:-) )? Dan is deze campagne misschien wel wat voor jou.
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 11:29:55 #4
21636 Feestkabouter
pi_86668174
- grapjurk -

[ Bericht 63% gewijzigd door Anne op 21-09-2010 11:37:02 ]
pi_86669529
Ik doe ook mee!!
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:13:54 #6
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_86669695
Ik heb me opgegeven, maar nog geen bericht gehad.
Anderen wel? want dan weet ik zeker dat ik er helaas niet bij zit ;(
Rayen 2½ jaar!
pi_86670115
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:13 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb me opgegeven, maar nog geen bericht gehad.
Anderen wel? want dan weet ik zeker dat ik er helaas niet bij zit ;(
Ik heb vanochtend een mailtje ontvangen.
Maar iemand anders wist het al veel eerder volgens mij. Dus heb hoop :P.

quote:
Hierbij bevestigen we dat je staat ingeschreven op de Philips Sonicare FlexCare+ campagne. De campagne zal begin oktober van start gaan.
Tegen die tijd ontvang je van ons bericht over de exacte datum waarop je je BuzzKit kunt verwachten.
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:35:38 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86670329
Ik heb #m een paar jaar geleden uitgeprobeerd en heel enthousiast en heb er ondertussen een aangeschaft voor het hele gezin, ondanks de hoge aanschafprijs.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_86670902
Mijn man heeft de eerste gebuzzed, ook een jaa of 2,5 geleden nu denk ik. Die gebruiken we nu nog steeds. Ben benieuwd of deze de nieuwe kan vervangen....Ik mag deze nu dus buzzen.
*poef* nu is het weg
pi_86675027
ik doe ook mee :P
pi_86686063
Ik heb het mailtje gehad maar ik heb moeite om het te vertrouwen. Ik moet nu al bankgegevens opgeven en wat nou als ze gaan beweren dat ik het niet heb opgestuurd? Dat is een strijd waar ik vast geen zin in heb.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 20:02:18 #12
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_86686202
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:59 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik heb het mailtje gehad maar ik heb moeite om het te vertrouwen. Ik moet nu al bankgegevens opgeven en wat nou als ze gaan beweren dat ik het niet heb opgestuurd? Dat is een strijd waar ik vast geen zin in heb.
Gewoon een random nummer invullen :P
pi_86690404
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:02 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Gewoon een random nummer invullen :P
net een mailtje van ilse gehad, moet toch een bekende gironummer opgeven.
pi_86715856
Ik heb nog geen bevestingsmailtje gehad maar hij staat bij buzzer wel bij campagnes waaraan je mee doet, dus ben benieuwd of ik mee mag doen en niet te vroeg gejuicht.. heb al wel m'n rekeningnummer door moeten geven dat wel..
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:04:19 #15
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_86790683
Bin dabei!
pi_86800899
Hmm ik heb me afgelopen week aangemeld, krijg nu een mail dat ik ook de Sonicare mag buzzen! Alleen als ik doorklik op de pagina kan ik verder op die website nergens klikken naar de Sonicare?! Iemand enig idee?
pi_86806837
Ik doe ook mee!
pi_86806861
Nouja ik werd uitgenodigd, alles opgegeven enzo, dan doe ik toch mee?
pi_86891717
Nee, je moet nog een bevestiging krijgen. Ik had mij aangemeld, maar had ook moeite met het invullen van bankgegevens vooraf. Wat nou als ze beweren het niet terug te hebben ontvangen?

Nouja, ik moet eerst maar eens zien dat ik mee mag doen ;)
pi_86892134
Mijn man en ik buzzen beide, maar nog nooit problemen met Buzzer gehad qua betalingen etc. Denk dat je ze wel kan vertrouwen
*poef* nu is het weg
  maandag 27 september 2010 @ 10:51:33 #21
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_86892720
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:14 schreef Killditzie het volgende:
Nee, je moet nog een bevestiging krijgen. Ik had mij aangemeld, maar had ook moeite met het invullen van bankgegevens vooraf. Wat nou als ze beweren het niet terug te hebben ontvangen?

Nouja, ik moet eerst maar eens zien dat ik mee mag doen ;)
Tsja, soms moet je maar uitgaan van het goede van de mens ;)
  Moderator maandag 27 september 2010 @ 11:05:07 #22
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_86893077
Wat dacht je van aangetekend terugsturen?
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:29:37 #23
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_86937291
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
Wat dacht je van aangetekend terugsturen?
Dan kost het je weer geld ;(

Net een mailtje gehad dat ik toch meedoe!! Nou ik ben benieuwd hoe hij bevalt.
Nu effe opzoeken wat hij zou kosten als ik hem zou houden want dat was ik inmiddels weer vergeten ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_86937863
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:29 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nu effe opzoeken wat hij zou kosten als ik hem zou houden want dat was ik inmiddels weer vergeten ;)
Dat is toch nog niet bekend?
pi_86938603
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:29 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

laatste keer met de vorige actie van philips was het 30 euro.
pi_86942915
Campagnes waar je aan meedoet
Buzzer Exchange
Philips FlexCare+

Doe ik nou mee of niet? Of moet ik nog een bevestiging krijgen?
pi_86949449
Bij mij stond het ook al sinds ik aangemeld heb in dat lijstje maar kreeg vanmiddag pas de bevestigingmail, dus ik weet het niet zeker of dat je dan al mee doet maar nog een mail moet krijgen..
pi_86949825
Ik denk dat ik dan niet mee doe :'(
pi_86970237
Heb nog even geduld, misschien omdat het op jouw buzz site al wel staat dat dat automatisch inhoudt dat je ook nog een mail krijgt maar dat weet ik niet. Ik heb iig nog geen mail gehad dat de buzz vol zit en de spullen worden opgestuurd..
pi_86981995
Heb een mail naar ze gestuurd, en zit er inderdaad bij!
pi_86988532
Jeuj!! Wat ik wel vreemd vond van de mail die ik kreeg gisteren is dat ik voor afgelopen dinsdag m'n adreswijziging evt door had kunnen geven.. Maar aan de andere kant denk ik wel dat dat inhoudt dat ze binnen korte tijd verstuurd zullen worden.. Heb er zin in!
pi_87020317
ik doe ook mee :)
pi_87021078
Is het aan te raden om gewoon met fake bankgegevens mee te doen? Of gaan ze het eerst verifieren, heb namelijk niet zo'n heeeeel goed gevoel bij de site. Ben bang dat ik dadelijk met 4 sonicare tandenborstels zit :S :S
pi_87073855
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:51 schreef hilliebillie het volgende:
Jeuj!! Wat ik wel vreemd vond van de mail die ik kreeg gisteren is dat ik voor afgelopen dinsdag m'n adreswijziging evt door had kunnen geven.. Maar aan de andere kant denk ik wel dat dat inhoudt dat ze binnen korte tijd verstuurd zullen worden.. Heb er zin in!
Volgens de site komt de postbode morgen langs met het pakket (in Nederland, België is een week later). Ben benieuwd.

Denk alleen wel dat het apparaat vrij prijzig zal zijn zelfs met korting:
quote:
De adviesprijs van de Sonicare FlexCare+ is 169 euro. Alle testers (dus Buzzers en Buzzees) krijgen echter een hele mooie aanbieding tijdens de campagne.
Ik gok op de helft van de prijs, ¤84,50... Of zou het nog mooier kunnen? Ik heb nog nooit eerder iets gebuzzed wat je daarna kon kopen, dus geen idee hoe mooi de aanbiedingen van Buzzer zijn...

En dit is een beetje vreemd:
quote:
In je BuzzKit zitten in totaal 4 FlexCares+, die in de doos is voor jezelf, en de losse handles (zonder oplader) mag je laten testen door bekenden.
quote:
Met een volledig opgeladen FlexCare+ kunnen je medetesters zo’n twee weken poetsen.
Als de medetesters dat ding dus ook willen kopen, zullen de laders dus nagestuurd moeten worden... :? 8)7
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_87074476
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:08 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Volgens de site komt de postbode morgen langs met het pakket (in Nederland, België is een week later). Ben benieuwd.

[..]

Ik gok op de helft van de prijs, ¤84,50... Of zou het nog mooier kunnen? Ik heb nog nooit eerder iets gebuzzed wat je daarna kon kopen, dus geen idee hoe mooi de aanbiedingen van Buzzer zijn...

[..]

[..]

Als de medetesters dat ding dus ook willen kopen, zullen de laders dus nagestuurd moeten worden... :? 8)7
Hoe weet je dat die verzonden is?
pi_87075285
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:24 schreef Berend. het volgende:

[..]

Hoe weet je dat die verzonden is?
staat inderdaad op de site bij informatie over deze buzz en dan bij campagne info. Daar staat het volgende

quote:
Campagne info
Als het goed is ontvang je de BuzzKit op zaterdag 2 (NL) of zaterdag 9 oktober (BE) met daarin:

4 FlexCares+
Tests & Therapie boekjes
Kortingscoupons
Matchmaking kaartje
Stickers
Geen BuzzKit ontvangen?

Geen paniek, misschien is hij nog onderweg. Wanneer je na woensdag 6 (NL) of woensdag 13 oktober (BE) nog geen BuzzKit hebt ontvangen, kun je contact met ons opnemen via info@buzzer.nl.

zaterdag 2 oktober 2010 @ 03:39:22 #37
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_87089264
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:08 schreef blue_funk het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Tsja mocht die prijs op zo'n 84 euro uitkomen. Vind het toch hoog hoor voor zo'n electrische tandenborstel. :{
En damn was ik weer vergeten dat je er meerdere krijgt, dus die moet je ook weer uitdelen en weer inzamelen om terug te sturen (?)
Rayen 2½ jaar!
pi_87090857
Vandaag hebben ze een Philips electrische tandenborstel bij iBood.
pi_87090957
Het is wel net een ander model maar 17 euro is geen geld..

Iemand z'n pakketje al binnen?
pi_87092181
Ik heb m'n pakketje zo'n 20 minuten geleden ontvangen. Zit niet zo'n bacteriedodend gedeelte bij maar misschien dat ik dat verkeerd begrepen heb uit de informatie. Ik heb hem meteen even getest.

Het wel even wennen om per kwadrant je tanden te poetsen en met name wanneer je tegen je gehemelte komt is het een apart gevoel. Maar nu na het poetsen al een heel fris gevoel dus dat is een goed ding!

De eerste staat nu op de oplader en ik zal er binnenkort meer over kunnen vertellen
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:36:59 #41
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_87092595
Hier nog geen pakketje.

@hilliebillie: Welk bedrijf bezorgde bij jou? Gewoon TNT post? Of een ander bedrijf?
Net namelijk al wel een ander pakketje ontvangen.
pi_87092944
Hmm :P. Hij wordt bij m'n ouders afgeleverd en die zijn niet thuis denk ik. Dus dat wordt even wachten.
pi_87093448
gewoon TNT post is het komen leveren bij mij (die hebben tot nu toe alle pakketjes van buzzer hier bezorgd)
pi_87095183
Heb hem ontvangen :).

3 losse sonicare's en 1 in verpakking.

Bij de losse zitten nog informatie etc.

je krijgt 5 keer 10 euro korting van philips als je hem aankoopt geloof ik( maar 1 keer 10 euro per stuk dat wel, dus waarom 5 kaartjes??)
En korting kaartjes voor die opzetstukjes..
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:09:45 #45
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_87095235
Vrouw gaat vanochtend 10 minuten naar de winkel en precies in die 10 minuten staat TNT voor de deur. Dus maandag komen ze weer (zijn we er weer niet) dus dinsdag ophalen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_87095464
hier hebben ze het pakje gewoon voor de deur neergezet....

achteraf vind ik het behoorlijk stom van mij dat ik een eenmalige machtiging heb gegeven terwijl ik niet weet wat het gaat kosten

ik had maar 2 kortingsbonnen voor de opzetborstels, klopt dat wel?
en als de mensen de tandenborstel willen houden krijgen ze dan een nieuwe of de oplader nagestuurd?
pi_87095538
Geen UV-reiniger erbij ... nu aan het opladen zo ff testen.
pi_87095807
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:07 schreef xminator het volgende:
Heb hem ontvangen :).

3 losse sonicare's en 1 in verpakking.

Bij de losse zitten nog informatie etc.

je krijgt 5 keer 10 euro korting van philips als je hem aankoopt geloof ik( maar 1 keer 10 euro per stuk dat wel, dus waarom 5 kaartjes??)
En korting kaartjes voor die opzetstukjes..
Die zijn voor anderen:
quote:
Kortingscoupons
Deze spreken natuurlijk voor zich! Deel ze uit aan iedereen die misschien wel een Sonicare FlexCare+ met korting wil.
Postbode is hier nog niet geweest. Ze komen of rond 14:00 of rond 16:00. Nog even wachten dus. Ben bijzonder nieuwsgierig naar wat het ding allemaal kan (mag wel wat zijn als hij nieuw bijna 170 euro kost!).
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:31:46 #49
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87095838
*O* pakje is binnen, nu eerst openmaken *O*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_87096235
Hier nog niets binnen, postbode komt meestal later in de middag dus ben benieuwd.
pi_87097804
Ik neem aan dat het met de pakketpost komt? Hij kwam net langs, en bezorgde iets bij het adress naast ons. Maar niet hier :S
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:40:48 #52
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_87098081
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vrouw gaat vanochtend 10 minuten naar de winkel en precies in die 10 minuten staat TNT voor de deur. Dus maandag komen ze weer (zijn we er weer niet) dus dinsdag ophalen.
Hier hetzelfde, balen want ik wil hem NU ! ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_87098287
Ik heb hem zojuist binnen. Moest wel een handtekening zetten.

Heb hem gelijk uit de verpakking getrokken. Ik poets nog op de ouderwetse manier met tandenborstel dus dit was een welkome Buzz!! En ja inderdaad, wat een verschil!

Wat mij betreft een blijvertje hoor .. Ik heb de tweede functie gebruikt (die gelijk het langste duurt van alle 5 functies). Ben benieuwd hoe groot het verschil over 2 weken is en hoe mijn gebit er dan uit ziet en voelt als ik mte mijn tong langs mijn tanden ga.
pi_87099286
Ik heb net al even een klein buzzrapportje ingevuld en ook even een reactie gegeven dat ik had verwacht dat er een uv-reiniger bij zat. Dit komt door de plaatjes op de website en ook de adviesprijs waar ze mee adverteren dat is ook de adviesprijs voor de borstel met uv-reiniger.

Hadden meer mensen dit zelfde idee of ligt dit aan mij? ik heb volgens mij niet zien staan dat het er niet bij zat.
Ik vind dit persoonlijk jammer want dat leek me ook wel buzzable.

Als jullie dat idee niet hadden dan hoor ik het graag dan weet ik dat het aan mij ligt.

Ik moet nog wel even goed nadenken wie ik hem laat buzzen, ik denk m'n zusje en m'n ouders maar misschien ook wel een collega ofzo.. (moet het natuurlijk wel goed brengen anders vatten ze het misschien nog verkeerd op dat ik ze een tandenborstel aanbied 8-) )

Ohja en deze smiley moet ik gewoon even plaatsen want die vind ik wel erg toepasselijk (zelfs na een keer gebruik heb ik al een beetje dit gevoel en denk dat het alleen maar beter zal worden B-) )
pi_87099502
Na 1 keer gebruikt te hebben voelt het al gladder aan ^O^

Even kijken hoe het zich verder gaat ontwikkelen
pi_87100561
De postbode is hem net komen brengen en ik heb hem maar meteen uitgeprobeerd. Het voelt wel vreemd ten opzichte van mijn oude vertrouwde Oral B elektrische tandenborstel. Ander gevoel en dat geluid... dacht even dat ik in een tandartsstoel lag in plaats van in mijn badkamer stond. Zag overigens in het boekje staan dat er een of andere functie standaard ingesteld staat zodat je geleidelijk aan het ding kan wennen. Duurt 14 poetsbeurten.

Er zat bij mij overigens ook geen UV reiniger bij. Die had ik wel verwacht. En maar 4 opzetstukken. Had er wel iets meer verwacht. Wil mijn ouders laten testen en zou ze 1 FlexCare en 2 opzetstukken geven. Dat wordt nu dus een FlexCare per ouder omdat ik anders geen opzetstuk meer over heb. De laatste FlexCare gaat naar een collega of een vriendin. Daar denk ik nog even over.

Eerste indruk (na 1 keer poetsen): aardig, maar ik zou hem niet kopen voor ¤169,00.
Last.fm | Flickr
pi_87100826
Ik heb al eerder via buzzer sonicare tandenborstels gebuzzed o.a. ook de sonicare met de UV unit,
voor mij had die sanitizer toen geen toegevoegde waarde, het is wel een fancy gadget, maar ten eerste zie je verder niet zo veel van de werking, je borstel ziet er achteraf op het oog niet anders uit en een gewone tandenborstel gebruik je ook weken achter elkaar zonder echt schoon te maken, je zult je mond toch nooit bacterievrij krijgen, ik weet eigenlijk niet wat de zin ervan was, wanneer je geen besmettelijke mondziekte hebt, behalve dat de tandenborstel er extra duur van werd,

ook al de verschillende functies gebruikte ik niet zo vaak, ja een paar keer om te proberen, maar verder is een standaard sonicare al voldoende, het is voornamelijk het gemak en het "schone gevoel" wat het voor mij doet, de opzetborstels zijn ook duur genoeg als je die elke paar weken moet vervangen

wat ik wel vervelend vind is dat de body snel verkleurd (ik heb toen een sonicare healthy white gehouden) en de oplader ook snel ranzig uitziet door opgedroogd water/ tandpasta restjes (ook als je het geregeld schoon maakt) en op gegeven moment gaat dit ook niet helemaal meer schoon, maar dit zie je vaak na enkele dagen testen nog niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Zana op 02-10-2010 15:58:11 ]
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:08:17 #58
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87101814
Mmmm hij slaat af als hij denkt dat ik klaar ben met poetsen maar ik denk daar ander over!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Moderator zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:19:20 #59
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_87102314
Eerst die krengen maar eens volledig opladen voor ze te gebruiken. Merk het vanavond wel ;)
Vond het allemaal wel een beetje karig qua wat er bij zit.
pi_87103091
Ik ben jaloers, ik heb nog niets :(
pi_87103301
Wat me net wel opviel toen ik even testte of alle vier de borstels wel werkten is dat er een echt veel meer geluid maakt dan de andere drie. Dat lijkt me niet prettig, hebben meer personen dat? Of zou het kunnen zijn dat die "gewenfunctie" bij deze ene niet ingesteld staat?
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:50:48 #62
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87103684
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:36 schreef Berend. het volgende:
ik heb nog wel over maar daar zit geen oplader bij ;)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_87103746
Ligt het nou aan mij of doet ie er enorm lang over om opteladen?
  Moderator zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:53:52 #64
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_87103819
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:52 schreef xminator het volgende:
Ligt het nou aan mij of doet ie er enorm lang over om opteladen?
Mijn Braun de hele nacht, zal me niets verbazen als dit ook uren duurt.
Het is wel beter hem eerst volledig te laden voor je hem gebruikt, gaat de accu langer mee.
pi_87104644
jup vond ik ook dat het lang duurde, aangezien er in de brief staat "laadt de flexcares+ een uurtje op" en daar onder "zo weet je zeker dat je testpersonen met een volle batterij starten". Ik heb de mijne er nu al een paar uurtjes op staan en toen ik net naar boven liep om een andere op de oplader te zetten zag ik dat hij nog niet vol was. Dus een beetje misleidende tekst.
Maakt me verder niet veel uit hoor als het de hele nacht duurt, maar een uurtje is dan wel misleidend
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:10:08 #66
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_87104913
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:36 schreef Berend. het volgende:
Je bent niet de enige. Ik heb ook nog niets ontvangen. En dat zal vandaag ook niet meer gebeuren (pakketjes worden hier altijd rond een uur of 12 bezorgd). Dat wordt denk ik in de loop van volgende week het pakketje ophalen bij het postkantoor :{
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:11:34 #67
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_87105021
Heb ze binnen. Stom dat er 4 tandenborstels in zitten en slechts 1 oplader en opbergdoosje! Hoe kan ik nou een tandenborstel aan iemand geven om te proberen, moeten ze hem iedere keer bij mij komen om hem op te laden? :')
pi_87106085
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

Je bent niet de enige. Ik heb ook nog niets ontvangen. En dat zal vandaag ook niet meer gebeuren (pakketjes worden hier altijd rond een uur of 12 bezorgd). Dat wordt denk ik in de loop van volgende week het pakketje ophalen bij het postkantoor :{
Waar woon je?
pi_87106493
Ik heb ook niks gehad :'(
pi_87106734
Er testen onwijs veel mensen, denk dat ze dat niet kunnen shippen in een keer.
  Moderator zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:46:20 #71
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_87106864
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:05 schreef hilliebillie het volgende:
jup vond ik ook dat het lang duurde, aangezien er in de brief staat "laadt de flexcares+ een uurtje op" en daar onder "zo weet je zeker dat je testpersonen met een volle batterij starten". Ik heb de mijne er nu al een paar uurtjes op staan en toen ik net naar boven liep om een andere op de oplader te zetten zag ik dat hij nog niet vol was. Dus een beetje misleidende tekst.
Maakt me verder niet veel uit hoor als het de hele nacht duurt, maar een uurtje is dan wel misleidend
Ik heb het nog eens nagelezen:

De 3 losse borstels zijn opgeladen, die moet je alleen een uurtje bijladen
De borstel in het pakket is ongeladen, moet je 24u laden voor gebruik.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:10:38 #72
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_87107697
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:46 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik heb het nog eens nagelezen:

De 3 losse borstels zijn opgeladen, die moet je alleen een uurtje bijladen
De borstel in het pakket is ongeladen, moet je 24u laden voor gebruik.
Blijft onzin, 3 opgeladen borstels zonder oplader versturen :')
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:13:47 #73
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87107794
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

ik had mijn uithuiswonende kinderen willen laten testen maar dat gaat zo niet! Inderdaad onzinnig :Y
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:15:31 #74
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_87107857
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:13 schreef just me het volgende:

[..]

ik had mijn uithuiswonende kinderen willen laten testen maar dat gaat zo niet! Inderdaad onzinnig :Y
Ik mijn ouders, schoonmoeder en schoonzus. Dat gaat nu niet, aangezien ze allemaal 100+ km hier vandaan wonen.
  Moderator zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:27:03 #75
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_87108246
Ze doen het 2-3 weken op 1 lading, staat er.
pi_87108250
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Mee eens, waarom zou je ze dan alle vier willen houden :') Tenzij je natuurlijk met z'n vieren in hetzelfde huis woont..
pi_87108516
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:27 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Mee eens, waarom zou je ze dan alle vier willen houden :') Tenzij je natuurlijk met z'n vieren in hetzelfde huis woont..
Ik denk nadat je hun email hebt ingevoerd krijgen ze hun aanbieding en nadat ze besluiten om hem te kopen krijgen ze de oplader thuis gestuurd?
pi_87108655
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:36 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik denk nadat je hun email hebt ingevoerd krijgen ze hun aanbieding en nadat ze besluiten om hem te kopen krijgen ze de oplader thuis gestuurd?
Oh dat zou heel goed kunnen natuurlijk. Ik ben in ieder geval benieuwd naar de prijs :Y
pi_87109494
ik zag deze versie (dus de tandarts trial versie) op ebay staan nieuw in doos voor zo'n 80 euro geloof ik, dus dat zal dan wel iets boven de nieuwwaarde van dit model zijn (zonder uv-cleaner) gok ik, dus een wilde gok van mij is dat ie iets onder de 80 zal gaan kosten, maar dan onder het mom van normaal 169 nu 80 ofzo, alleen is die 169 de prijs van de versie met uv-cleaner..
Maar we zullen maar afwachten..
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:18:15 #80
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_87111840
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:32 schreef Berend. het volgende:

[..]

Waar woon je?
Deventer. JIj?
pi_87111940
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:18 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

Deventer. JIj?
Den Haag. Alle twee met een D. :{
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:39:44 #82
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_87114543
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:27 schreef djkoelkast het volgende:
Ze doen het 2-3 weken op 1 lading, staat er.
Dus na 2 weken moet ie opgeladen worden. En dat duurt uren heb ik begrepen, dus je verplicht je familie om zo lang te blijven. Lekker is dat :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:41:20 #83
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_87114597
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:36 schreef xminator het volgende:

[..]

Nou sorry hoor maar ik ga die losse tandenborstels helemaal aan niemand geven zo. Laat staan dat iemand ze gaat kopen. Dit is geen manier van testen/promotie.

Maar goed, wij gaan thuis wel lekker testen vanaf vandaag :)
  Moderator zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:59:50 #84
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_87117074
Kan morgen pas de 1e testen, 2e pas overmorgen :P
Die Braun dingen laden veel sneller en doen het ook 1,5-2 weken op 1 lading.
pi_87118791
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:39 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dus na 2 weken moet ie opgeladen worden. En dat duurt uren heb ik begrepen, dus je verplicht je familie om zo lang te blijven. Lekker is dat :')
Je kunt toch even de oplader meegeven?
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:59:35 #86
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87119144
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:50 schreef Anne het volgende:

[..]

en dan moeten ze die weer terugbrengen en dát is net teveel moeite :)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_87119168
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:59 schreef just me het volgende:

[..]

en dan moeten ze die weer terugbrengen en dát is net teveel moeite :)
Of je gaat hem terug ophalen :P.
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:04:05 #88
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_87119315
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:50 schreef Anne het volgende:

[..]

Ga je in de praktijk natuurlijk niet doen. En al zeker niet eerst naar familie in het zuiden en daarna aan familie in het noorden, dan zie ik hem de komende tijd niet meer terug :') Gaat er natuurlijk ook om dat het gewoon érg stom is van Philips / Buzzer, en ik me niet in allerlei bochten ga wringen om dat ding door andere mensen gebuzzed te krijgen.

Krijg je voor 600 euro aan tandenborstels toegestuurd, kunnen er niet 2 of 3 extra opladers ( en opbergdoosjes!) vanaf... :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:05:25 #89
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_87119361
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:00 schreef Anne het volgende:

[..]

Of je gaat hem terug ophalen :P.
Ja, dat denk ik ook :')
pi_87119372
True, het is ook een beetje raar.. Ik weet ook niet hoe lang de campagne gaat duren eigenlijk?

2 weken ? O-).
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:07:15 #91
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_87119433
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:05 schreef Anne het volgende:
True, het is ook een beetje raar.. Ik weet ook niet hoe lang de campagne gaat duren eigenlijk?

2 weken ? O-).
3 maanden dacht ik?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 3 oktober 2010 @ 00:19:57 #92
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_87119822
extra doosjes zal me een zorg zijn eerlijk gezegd.. Ik bewaar altijd de borstel staand in de kast.. Dus waarom zou je graag een doosje willen hebben?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:24:01 #93
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_87119954
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:19 schreef Nizno het volgende:
extra doosjes zal me een zorg zijn eerlijk gezegd.. Ik bewaar altijd de borstel staand in de kast.. Dus waarom zou je graag een doosje willen hebben?
Omdat ik regelmatig ga werken in het buitenland. En mijn vriendin en ik gaan regelmatig een weekend weg. En degenen aan wie ik de tandenborstel wilde geven ook. Maar goed, die krijgen nu dus geen borstel bij gebrek aan opladers.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 3 oktober 2010 @ 00:26:22 #94
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_87120023
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:24 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Omdat ik regelmatig ga werken in het buitenland. En mijn vriendin en ik gaan regelmatig een weekend weg. En degenen aan wie ik de tandenborstel wilde geven ook. Maar goed, die krijgen nu dus geen borstel bij gebrek aan opladers.
Ik heb graag dat degenen die met mij die borstels testen die niet mee nemen op reis... anders gaat het mij duiten kosten als ze hem niet terug kunnen geven... En moet ik maar afwachten tot ik het van hun terug krijg...
En zelf wil ik hem ook niet mee nemen op reis. Risico om hem kwijt te raken oid is me daarmee te groot.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:27:59 #95
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_87120068
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:26 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik heb graag dat degenen die met mij die borstels testen die niet mee nemen op reis... anders gaat het mij duiten kosten als ze hem niet terug kunnen geven... En moet ik maar afwachten tot ik het van hun terug krijg...
En zelf wil ik hem ook niet mee nemen op reis. Risico om hem kwijt te raken oid is me daarmee te groot.
Dat kan. Ik neem hem morgen mee naar Polen, dan begin ik mijn test daar :)
pi_87123474
Ik mag ook testen!
Ik woon in een studentencomplex, ben benieuwd of dat pakketje überhaupt hier belandt. :P
pi_87132572
Wat wel raar is, is dat 1 opzetstuk ( de borstels) lang is en de overige 4 allemaal kort...

Owja mochten ook nog wel wat meer kleurtjes erbij :Y

Hij doet het nog steeds goed, dat wel.
pi_87162907
wat voor soort borstels zatten er bij jullie bij, hier ook 4 keer rond en 1 keer lang
op andere sites wordt al gezegd dat de ronde borstels "kinderborstels" zijn, maar volgens mij is dit niet zo, in de normale verpakking zat gewoon 1 ronde en een lange en je kunt gewoon kiezen, welke je beter vindt
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 4 oktober 2010 @ 11:40:09 #99
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_87163116
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:31 schreef Zana het volgende:
wat voor soort borstels zatten er bij jullie bij, hier ook 4 keer rond en 1 keer lang
op andere sites wordt al gezegd dat de ronde borstels "kinderborstels" zijn, maar volgens mij is dit niet zo, in de normale verpakking zat gewoon 1 ronde en een lange en je kunt gewoon kiezen, welke je beter vindt
de kleinen zijn ook gewoon voor volwassenen... en ik vind ze eigenlijk lekkerder poetsen omdat je wat minder kans hebt op trilling tegen je tong ;)
pi_87163233
Ik mag hem ook testen, maar nog niks gezien zaterdag -O-
En ik ben blij dat mijn familie om de hoek komt, qua mee-proberen _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')