quote:Er was eens een programma, lang lang geleden…, waar het publiek zijn of haar tandenborstel mee moest nemen naar de studio. Het heette ‘Uhhh.. vergeet je tandenborstel niet’ en werd gepresenteerd door Rolf Wouters. Nog nooit waren tandenborstels zo geliefd. Maar de tijd van zingend op de tribune zitten met een rode, gele of blauwe tandenborstel is voorbij en de toen zo geliefde tandenborstel verdween weer in de anonimiteit.
Gelukkkig is er weer hoop! Want 10.000 Buzzers in België en Nederland gaan namelijk hun tanden zetten in een nieuwe tandenborstel campagne en zullen uiteindelijk kiezen wat ze van hun nieuwe poetspartner vinden.
Na eerdere Buzzer campagnes voor de Soncire For Kids, Healthy White en Flexcare is nu de nieuwste sonische tandenborstel van Philips aan de beurt; de Sonicare Flexcare+. Een bijzonder buzzable tandenborstel, want hij maakt je mond schoon door middel van sonische technologie. Met wel 30.000 trillingen per minuut zorgt de Flexcare+ voor optimale reiniging van je gebit. En dankzij extra functies als GumCare wordt ook je tandvlees goed verzorgd.
Ben jij benieuwd naar sonisch poetsen en kan je een beetje tegen kriebel (het gevoel van sonische trillingen is even wennen:-) )? Dan is deze campagne misschien wel wat voor jou.
Ik heb vanochtend een mailtje ontvangen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:13 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb me opgegeven, maar nog geen bericht gehad.
Anderen wel? want dan weet ik zeker dat ik er helaas niet bij zit
quote:Hierbij bevestigen we dat je staat ingeschreven op de Philips Sonicare FlexCare+ campagne. De campagne zal begin oktober van start gaan.
Tegen die tijd ontvang je van ons bericht over de exacte datum waarop je je BuzzKit kunt verwachten.
Gewoon een random nummer invullenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:59 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik heb het mailtje gehad maar ik heb moeite om het te vertrouwen. Ik moet nu al bankgegevens opgeven en wat nou als ze gaan beweren dat ik het niet heb opgestuurd? Dat is een strijd waar ik vast geen zin in heb.
net een mailtje van ilse gehad, moet toch een bekende gironummer opgeven.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon een random nummer invullen
Tsja, soms moet je maar uitgaan van het goede van de mensquote:Op maandag 27 september 2010 10:14 schreef Killditzie het volgende:
Nee, je moet nog een bevestiging krijgen. Ik had mij aangemeld, maar had ook moeite met het invullen van bankgegevens vooraf. Wat nou als ze beweren het niet terug te hebben ontvangen?
Nouja, ik moet eerst maar eens zien dat ik mee mag doen
Dan kost het je weer geldquote:Op maandag 27 september 2010 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
Wat dacht je van aangetekend terugsturen?
Dat is toch nog niet bekend?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dan kost het je weer geld![]()
Net een mailtje gehad dat ik toch meedoe!! Nou ik ben benieuwd hoe hij bevalt.
Nu effe opzoeken wat hij zou kosten als ik hem zou houden want dat was ik inmiddels weer vergeten
laatste keer met de vorige actie van philips was het 30 euro.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dan kost het je weer geld![]()
Net een mailtje gehad dat ik toch meedoe!! Nou ik ben benieuwd hoe hij bevalt.
Nu effe opzoeken wat hij zou kosten als ik hem zou houden want dat was ik inmiddels weer vergeten
Volgens de site komt de postbode morgen langs met het pakket (in Nederland, België is een week later). Ben benieuwd.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:51 schreef hilliebillie het volgende:
Jeuj!! Wat ik wel vreemd vond van de mail die ik kreeg gisteren is dat ik voor afgelopen dinsdag m'n adreswijziging evt door had kunnen geven.. Maar aan de andere kant denk ik wel dat dat inhoudt dat ze binnen korte tijd verstuurd zullen worden.. Heb er zin in!
Ik gok op de helft van de prijs, ¤84,50... Of zou het nog mooier kunnen? Ik heb nog nooit eerder iets gebuzzed wat je daarna kon kopen, dus geen idee hoe mooi de aanbiedingen van Buzzer zijn...quote:De adviesprijs van de Sonicare FlexCare+ is 169 euro. Alle testers (dus Buzzers en Buzzees) krijgen echter een hele mooie aanbieding tijdens de campagne.
quote:In je BuzzKit zitten in totaal 4 FlexCares+, die in de doos is voor jezelf, en de losse handles (zonder oplader) mag je laten testen door bekenden.
Als de medetesters dat ding dus ook willen kopen, zullen de laders dus nagestuurd moeten worden...quote:Met een volledig opgeladen FlexCare+ kunnen je medetesters zo’n twee weken poetsen.
Hoe weet je dat die verzonden is?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:08 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Volgens de site komt de postbode morgen langs met het pakket (in Nederland, België is een week later). Ben benieuwd.
Denk alleen wel dat het apparaat vrij prijzig zal zijn zelfs met korting:
[..]
Ik gok op de helft van de prijs, ¤84,50... Of zou het nog mooier kunnen? Ik heb nog nooit eerder iets gebuzzed wat je daarna kon kopen, dus geen idee hoe mooi de aanbiedingen van Buzzer zijn...
En dit is een beetje vreemd:
[..]
[..]
Als de medetesters dat ding dus ook willen kopen, zullen de laders dus nagestuurd moeten worden...![]()
staat inderdaad op de site bij informatie over deze buzz en dan bij campagne info. Daar staat het volgendequote:
quote:Campagne info
Als het goed is ontvang je de BuzzKit op zaterdag 2 (NL) of zaterdag 9 oktober (BE) met daarin:
4 FlexCares+
Tests & Therapie boekjes
Kortingscoupons
Matchmaking kaartje
Stickers
Geen BuzzKit ontvangen?
Geen paniek, misschien is hij nog onderweg. Wanneer je na woensdag 6 (NL) of woensdag 13 oktober (BE) nog geen BuzzKit hebt ontvangen, kun je contact met ons opnemen via info@buzzer.nl.
Tsja mocht die prijs op zo'n 84 euro uitkomen. Vind het toch hoog hoor voor zo'n electrische tandenborstel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:08 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Volgens de site komt de postbode morgen langs met het pakket (in Nederland, België is een week later). Ben benieuwd.
Denk alleen wel dat het apparaat vrij prijzig zal zijn zelfs met korting:
[..]
Ik gok op de helft van de prijs, ¤84,50... Of zou het nog mooier kunnen? Ik heb nog nooit eerder iets gebuzzed wat je daarna kon kopen, dus geen idee hoe mooi de aanbiedingen van Buzzer zijn...
En dit is een beetje vreemd:
[..]
[..]
Als de medetesters dat ding dus ook willen kopen, zullen de laders dus nagestuurd moeten worden...![]()
Die zijn voor anderen:quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:07 schreef xminator het volgende:
Heb hem ontvangen.
3 losse sonicare's en 1 in verpakking.
Bij de losse zitten nog informatie etc.
je krijgt 5 keer 10 euro korting van philips als je hem aankoopt geloof ik( maar 1 keer 10 euro per stuk dat wel, dus waarom 5 kaartjes??)
En korting kaartjes voor die opzetstukjes..
Postbode is hier nog niet geweest. Ze komen of rond 14:00 of rond 16:00. Nog even wachten dus. Ben bijzonder nieuwsgierig naar wat het ding allemaal kan (mag wel wat zijn als hij nieuw bijna 170 euro kost!).quote:Kortingscoupons
Deze spreken natuurlijk voor zich! Deel ze uit aan iedereen die misschien wel een Sonicare FlexCare+ met korting wil.
Hier hetzelfde, balen want ik wil hem NU !quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vrouw gaat vanochtend 10 minuten naar de winkel en precies in die 10 minuten staat TNT voor de deur. Dus maandag komen ze weer (zijn we er weer niet) dus dinsdag ophalen.
ik heb nog wel over maar daar zit geen oplader bijquote:
Mijn Braun de hele nacht, zal me niets verbazen als dit ook uren duurt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:52 schreef xminator het volgende:
Ligt het nou aan mij of doet ie er enorm lang over om opteladen?
Je bent niet de enige. Ik heb ook nog niets ontvangen. En dat zal vandaag ook niet meer gebeuren (pakketjes worden hier altijd rond een uur of 12 bezorgd). Dat wordt denk ik in de loop van volgende week het pakketje ophalen bij het postkantoorquote:
Waar woon je?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik heb ook nog niets ontvangen. En dat zal vandaag ook niet meer gebeuren (pakketjes worden hier altijd rond een uur of 12 bezorgd). Dat wordt denk ik in de loop van volgende week het pakketje ophalen bij het postkantoor
Ik heb het nog eens nagelezen:quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:05 schreef hilliebillie het volgende:
jup vond ik ook dat het lang duurde, aangezien er in de brief staat "laadt de flexcares+ een uurtje op" en daar onder "zo weet je zeker dat je testpersonen met een volle batterij starten". Ik heb de mijne er nu al een paar uurtjes op staan en toen ik net naar boven liep om een andere op de oplader te zetten zag ik dat hij nog niet vol was. Dus een beetje misleidende tekst.
Maakt me verder niet veel uit hoor als het de hele nacht duurt, maar een uurtje is dan wel misleidend
Blijft onzin, 3 opgeladen borstels zonder oplader versturenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb het nog eens nagelezen:
De 3 losse borstels zijn opgeladen, die moet je alleen een uurtje bijladen
De borstel in het pakket is ongeladen, moet je 24u laden voor gebruik.
ik had mijn uithuiswonende kinderen willen laten testen maar dat gaat zo niet! Inderdaad onzinnigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Blijft onzin, 3 opgeladen borstels zonder oplader versturen
Ik mijn ouders, schoonmoeder en schoonzus. Dat gaat nu niet, aangezien ze allemaal 100+ km hier vandaan wonen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:13 schreef just me het volgende:
[..]
ik had mijn uithuiswonende kinderen willen laten testen maar dat gaat zo niet! Inderdaad onzinnig
Mee eens, waarom zou je ze dan alle vier willen houdenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Blijft onzin, 3 opgeladen borstels zonder oplader versturen
Ik denk nadat je hun email hebt ingevoerd krijgen ze hun aanbieding en nadat ze besluiten om hem te kopen krijgen ze de oplader thuis gestuurd?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mee eens, waarom zou je ze dan alle vier willen houdenTenzij je natuurlijk met z'n vieren in hetzelfde huis woont..
Oh dat zou heel goed kunnen natuurlijk. Ik ben in ieder geval benieuwd naar de prijsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk nadat je hun email hebt ingevoerd krijgen ze hun aanbieding en nadat ze besluiten om hem te kopen krijgen ze de oplader thuis gestuurd?
Dus na 2 weken moet ie opgeladen worden. En dat duurt uren heb ik begrepen, dus je verplicht je familie om zo lang te blijven. Lekker is datquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:27 schreef djkoelkast het volgende:
Ze doen het 2-3 weken op 1 lading, staat er.
Nou sorry hoor maar ik ga die losse tandenborstels helemaal aan niemand geven zo. Laat staan dat iemand ze gaat kopen. Dit is geen manier van testen/promotie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk nadat je hun email hebt ingevoerd krijgen ze hun aanbieding en nadat ze besluiten om hem te kopen krijgen ze de oplader thuis gestuurd?
Je kunt toch even de oplader meegeven?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus na 2 weken moet ie opgeladen worden. En dat duurt uren heb ik begrepen, dus je verplicht je familie om zo lang te blijven. Lekker is dat
en dan moeten ze die weer terugbrengen en dát is net teveel moeitequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt toch even de oplader meegeven?
Of je gaat hem terug ophalenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:59 schreef just me het volgende:
[..]
en dan moeten ze die weer terugbrengen en dát is net teveel moeite
Ga je in de praktijk natuurlijk niet doen. En al zeker niet eerst naar familie in het zuiden en daarna aan familie in het noorden, dan zie ik hem de komende tijd niet meer terugquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt toch even de oplader meegeven?
3 maanden dacht ik?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:05 schreef Anne het volgende:
True, het is ook een beetje raar.. Ik weet ook niet hoe lang de campagne gaat duren eigenlijk?
2 weken ?.
Omdat ik regelmatig ga werken in het buitenland. En mijn vriendin en ik gaan regelmatig een weekend weg. En degenen aan wie ik de tandenborstel wilde geven ook. Maar goed, die krijgen nu dus geen borstel bij gebrek aan opladers.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:19 schreef Nizno het volgende:
extra doosjes zal me een zorg zijn eerlijk gezegd.. Ik bewaar altijd de borstel staand in de kast.. Dus waarom zou je graag een doosje willen hebben?
Ik heb graag dat degenen die met mij die borstels testen die niet mee nemen op reis... anders gaat het mij duiten kosten als ze hem niet terug kunnen geven... En moet ik maar afwachten tot ik het van hun terug krijg...quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat ik regelmatig ga werken in het buitenland. En mijn vriendin en ik gaan regelmatig een weekend weg. En degenen aan wie ik de tandenborstel wilde geven ook. Maar goed, die krijgen nu dus geen borstel bij gebrek aan opladers.
Dat kan. Ik neem hem morgen mee naar Polen, dan begin ik mijn test daarquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb graag dat degenen die met mij die borstels testen die niet mee nemen op reis... anders gaat het mij duiten kosten als ze hem niet terug kunnen geven... En moet ik maar afwachten tot ik het van hun terug krijg...
En zelf wil ik hem ook niet mee nemen op reis. Risico om hem kwijt te raken oid is me daarmee te groot.
de kleinen zijn ook gewoon voor volwassenen... en ik vind ze eigenlijk lekkerder poetsen omdat je wat minder kans hebt op trilling tegen je tongquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:31 schreef Zana het volgende:
wat voor soort borstels zatten er bij jullie bij, hier ook 4 keer rond en 1 keer lang
op andere sites wordt al gezegd dat de ronde borstels "kinderborstels" zijn, maar volgens mij is dit niet zo, in de normale verpakking zat gewoon 1 ronde en een lange en je kunt gewoon kiezen, welke je beter vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |