Mee eens, waarom zou je ze dan alle vier willen houdenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Blijft onzin, 3 opgeladen borstels zonder oplader versturen
Ik denk nadat je hun email hebt ingevoerd krijgen ze hun aanbieding en nadat ze besluiten om hem te kopen krijgen ze de oplader thuis gestuurd?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mee eens, waarom zou je ze dan alle vier willen houdenTenzij je natuurlijk met z'n vieren in hetzelfde huis woont..
Oh dat zou heel goed kunnen natuurlijk. Ik ben in ieder geval benieuwd naar de prijsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk nadat je hun email hebt ingevoerd krijgen ze hun aanbieding en nadat ze besluiten om hem te kopen krijgen ze de oplader thuis gestuurd?
Dus na 2 weken moet ie opgeladen worden. En dat duurt uren heb ik begrepen, dus je verplicht je familie om zo lang te blijven. Lekker is datquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:27 schreef djkoelkast het volgende:
Ze doen het 2-3 weken op 1 lading, staat er.
Nou sorry hoor maar ik ga die losse tandenborstels helemaal aan niemand geven zo. Laat staan dat iemand ze gaat kopen. Dit is geen manier van testen/promotie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk nadat je hun email hebt ingevoerd krijgen ze hun aanbieding en nadat ze besluiten om hem te kopen krijgen ze de oplader thuis gestuurd?
Je kunt toch even de oplader meegeven?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus na 2 weken moet ie opgeladen worden. En dat duurt uren heb ik begrepen, dus je verplicht je familie om zo lang te blijven. Lekker is dat
en dan moeten ze die weer terugbrengen en dát is net teveel moeitequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt toch even de oplader meegeven?
Of je gaat hem terug ophalenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:59 schreef just me het volgende:
[..]
en dan moeten ze die weer terugbrengen en dát is net teveel moeite
Ga je in de praktijk natuurlijk niet doen. En al zeker niet eerst naar familie in het zuiden en daarna aan familie in het noorden, dan zie ik hem de komende tijd niet meer terugquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt toch even de oplader meegeven?
3 maanden dacht ik?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:05 schreef Anne het volgende:
True, het is ook een beetje raar.. Ik weet ook niet hoe lang de campagne gaat duren eigenlijk?
2 weken ?.
Omdat ik regelmatig ga werken in het buitenland. En mijn vriendin en ik gaan regelmatig een weekend weg. En degenen aan wie ik de tandenborstel wilde geven ook. Maar goed, die krijgen nu dus geen borstel bij gebrek aan opladers.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:19 schreef Nizno het volgende:
extra doosjes zal me een zorg zijn eerlijk gezegd.. Ik bewaar altijd de borstel staand in de kast.. Dus waarom zou je graag een doosje willen hebben?
Ik heb graag dat degenen die met mij die borstels testen die niet mee nemen op reis... anders gaat het mij duiten kosten als ze hem niet terug kunnen geven... En moet ik maar afwachten tot ik het van hun terug krijg...quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat ik regelmatig ga werken in het buitenland. En mijn vriendin en ik gaan regelmatig een weekend weg. En degenen aan wie ik de tandenborstel wilde geven ook. Maar goed, die krijgen nu dus geen borstel bij gebrek aan opladers.
Dat kan. Ik neem hem morgen mee naar Polen, dan begin ik mijn test daarquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb graag dat degenen die met mij die borstels testen die niet mee nemen op reis... anders gaat het mij duiten kosten als ze hem niet terug kunnen geven... En moet ik maar afwachten tot ik het van hun terug krijg...
En zelf wil ik hem ook niet mee nemen op reis. Risico om hem kwijt te raken oid is me daarmee te groot.
de kleinen zijn ook gewoon voor volwassenen... en ik vind ze eigenlijk lekkerder poetsen omdat je wat minder kans hebt op trilling tegen je tongquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:31 schreef Zana het volgende:
wat voor soort borstels zatten er bij jullie bij, hier ook 4 keer rond en 1 keer lang
op andere sites wordt al gezegd dat de ronde borstels "kinderborstels" zijn, maar volgens mij is dit niet zo, in de normale verpakking zat gewoon 1 ronde en een lange en je kunt gewoon kiezen, welke je beter vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |