Volgens de site komt de postbode morgen langs met het pakket (in Nederland, België is een week later). Ben benieuwd.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:51 schreef hilliebillie het volgende:
Jeuj!! Wat ik wel vreemd vond van de mail die ik kreeg gisteren is dat ik voor afgelopen dinsdag m'n adreswijziging evt door had kunnen geven.. Maar aan de andere kant denk ik wel dat dat inhoudt dat ze binnen korte tijd verstuurd zullen worden.. Heb er zin in!
Ik gok op de helft van de prijs, ¤84,50... Of zou het nog mooier kunnen? Ik heb nog nooit eerder iets gebuzzed wat je daarna kon kopen, dus geen idee hoe mooi de aanbiedingen van Buzzer zijn...quote:De adviesprijs van de Sonicare FlexCare+ is 169 euro. Alle testers (dus Buzzers en Buzzees) krijgen echter een hele mooie aanbieding tijdens de campagne.
quote:In je BuzzKit zitten in totaal 4 FlexCares+, die in de doos is voor jezelf, en de losse handles (zonder oplader) mag je laten testen door bekenden.
Als de medetesters dat ding dus ook willen kopen, zullen de laders dus nagestuurd moeten worden...quote:Met een volledig opgeladen FlexCare+ kunnen je medetesters zo’n twee weken poetsen.
Hoe weet je dat die verzonden is?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:08 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Volgens de site komt de postbode morgen langs met het pakket (in Nederland, België is een week later). Ben benieuwd.
Denk alleen wel dat het apparaat vrij prijzig zal zijn zelfs met korting:
[..]
Ik gok op de helft van de prijs, ¤84,50... Of zou het nog mooier kunnen? Ik heb nog nooit eerder iets gebuzzed wat je daarna kon kopen, dus geen idee hoe mooi de aanbiedingen van Buzzer zijn...
En dit is een beetje vreemd:
[..]
[..]
Als de medetesters dat ding dus ook willen kopen, zullen de laders dus nagestuurd moeten worden...![]()
staat inderdaad op de site bij informatie over deze buzz en dan bij campagne info. Daar staat het volgendequote:
quote:Campagne info
Als het goed is ontvang je de BuzzKit op zaterdag 2 (NL) of zaterdag 9 oktober (BE) met daarin:
4 FlexCares+
Tests & Therapie boekjes
Kortingscoupons
Matchmaking kaartje
Stickers
Geen BuzzKit ontvangen?
Geen paniek, misschien is hij nog onderweg. Wanneer je na woensdag 6 (NL) of woensdag 13 oktober (BE) nog geen BuzzKit hebt ontvangen, kun je contact met ons opnemen via info@buzzer.nl.
Tsja mocht die prijs op zo'n 84 euro uitkomen. Vind het toch hoog hoor voor zo'n electrische tandenborstel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:08 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Volgens de site komt de postbode morgen langs met het pakket (in Nederland, België is een week later). Ben benieuwd.
Denk alleen wel dat het apparaat vrij prijzig zal zijn zelfs met korting:
[..]
Ik gok op de helft van de prijs, ¤84,50... Of zou het nog mooier kunnen? Ik heb nog nooit eerder iets gebuzzed wat je daarna kon kopen, dus geen idee hoe mooi de aanbiedingen van Buzzer zijn...
En dit is een beetje vreemd:
[..]
[..]
Als de medetesters dat ding dus ook willen kopen, zullen de laders dus nagestuurd moeten worden...![]()
Die zijn voor anderen:quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:07 schreef xminator het volgende:
Heb hem ontvangen.
3 losse sonicare's en 1 in verpakking.
Bij de losse zitten nog informatie etc.
je krijgt 5 keer 10 euro korting van philips als je hem aankoopt geloof ik( maar 1 keer 10 euro per stuk dat wel, dus waarom 5 kaartjes??)
En korting kaartjes voor die opzetstukjes..
Postbode is hier nog niet geweest. Ze komen of rond 14:00 of rond 16:00. Nog even wachten dus. Ben bijzonder nieuwsgierig naar wat het ding allemaal kan (mag wel wat zijn als hij nieuw bijna 170 euro kost!).quote:Kortingscoupons
Deze spreken natuurlijk voor zich! Deel ze uit aan iedereen die misschien wel een Sonicare FlexCare+ met korting wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |