abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86666938
Boek Zoons! Handleiding voor moeders.

Vraagprijs: ¤8.50 incl verzenden VERKOCHT!

- Boek: Phileine zegt sorry
Door: Ronald Giphart

Paperback
Staat: gebruikt
In een waanzinnig contemplatief zet Phileine ('brains, beauty, beast, best') haar leven op een rij. Haar vriendinnen zijn haar vriendinnen niet meer, ze werkt heel hard terwijl ze gewoonlijk liever lui is, oprechte levensvreugde kan ze al maanden niet meer opbrengen en haar acterende vriend Max, het enige vrolijke toontje van haar levensorgeltje, geeft zich in New York over aan het feesten en drinken en bevredigen van vrouwen.
Ze besluit haar vriend onverwachts in Manhattan op te zoeken en wordt daar meegezogen in de wereld van een groep jonge toneelspelers die met een provocerende uitvoering van Romeo en Julliet de westerse seksuele moraal aan de kaak probeert te stellen. Cynisch, zwartgallig, opmerkelijk levenswijs en met bijtende humor, vertelt Phileine over de verwikkelingen die haar uiteindelijk dwingen tot een verbijsterende daad.

Vraagprijs: ¤3 incl verzenden

- Boek: The Secret
Door: Rhonda Byrne
Hardcover 2007
Staat: zgan
The Secret helpt je bereiken wat je zelf voor onmogelijk houdt: geluk, succes, gezondheid, geld, relaties.
Wat is The Secret?
Waarom staat het overal op nummer 1?
Wat is het geheim van The Secret?
Wat kan het betekenen voor jou?
Verwijzingen naar een groot Geheim zijn aangetroffen in mondelinge overleveringen en in religieuze en filosofische geschriften van alle tijden. Slechts weinigen begrepen de betekenis ervan, maar hielden hun kennis voor zichzelf. Nu niet meer...
The Secret openbaart alle facetten van het geheim, dat het leven transformeerde van iedereen die er ooit mee in aanraking kwam... Plato, Beethoven, Shakespeare, Einstein. Leer het geheim kennen, bereik het onmogelijke...

Vraagprijs: 8.50 incl verzenden

- Boek: Snow Flower en de geheime waaier.
Door: Lisa See
Genre: Roman
Hardcover 2005
Staat: nieuw
In het China van de negentiende eeuw leefden vrouwen een geïsoleerd leven en werden onderworpen aan de eeuwenoude traditie van het voeten afbinden. Maar in de afgelegen streek Hunan gebeurde iets heel bijzonders: vrouwen ontwikkelden er een eigen geheimschrift, het Nushu. En soms werden meisjes aan elkaar 'gekoppeld' in een emotionele verbintenis, een laotong, die hun leven lang standhield. Door middel van het heen en weer sturen van hun waaier, die zij beschreven in Nushu, correspondeerden zij met elkaar. Ook borduurden zij zakdoekjes in die geheime taal en vertelden elkaar verhalen en liederen om zo hun eenzaamheid en isolement te doorbreken en hun hoop en dromen te delen. In deze fascinerende roman blikt een vrouw, Lily, terug op haar leven en vertelt de geschiedenis van haar laotong met haar andere 'zelf', Snow Flower. Ze beschrijft de gedwongen huwelijken die zij aangaan, en de vreugdes en tragedies van hun moederschap. Maar ook hoe op zeker moment een vreselijk misverstand, zwart op wit in de waaier, de twee vrouwen uit elkaar dreef…

Vraagprijs: ¤3.50 incl verzenden

- Boek: Minoes
Door: Annie M.G. Schmidt
Paperback
Juffrouw Minoes was vroeger poes. Ze spint, krabt, geeft kopjes en houdt nog steeds van vogeltjes. En ook al is ze nu een gewoon meisje, toch zingt ze af en toe nog de mauw-mauw-song en spreekt ze nog prima 'kats'. Dat laatste komt haar baas Tibbe, die in een krant schrijft, goed van pas. Via de katten-persdienst komt hij heel wat verborgen en geheime zaken te weten. Dat geeft weliswaar grote moeilijkheden, maar dankzij Minoes en haar vele kattenvrienden loopt alles goed af. In Nederland is Pluk van de Petteflet waarschijnlijk Annie M.G.Schmidts beroemdste boek. In de rest van de wereld is dat ongetwijfeld Minoes, dat onder andere is vertaald in het Frans, Duits, Engels, Spaans, Catalaans, Italiaans, Noors, Zweeds, IJslands, Grieks, Hebreeuws en niet te vergeten Japans. Minoes werd in 1971 bekroond met een Zilveren Griffel.In 2001 is Minoes verfilmd in een regie van Vincent Bal, met onder anderen Carice van Houten als Minoes, Theo Maassen als Tibbe, Jack Wouterse als burgemeester, Hans Kesting als Harrie de Haringman, Olga Zuiderhoek als mevrouw Van Dam, en Pierre Bokma als meneer Ellemeet.

Vraagprijs: ¤5,- inc verzenden

- Boek: Geboortegedichtjes
Door: Marianne Busser
Hardcover
Staat: Goed
Een verzamelbundel van de liefste en mooiste geboortegedichtjes van Marianne Busser en Ron Schröder, met vertederende foto's.

Vraagprijs: ¤6,- incl verzenden

- Boek: 4 Blondes
Door: Candace Bushnell
Staat: zgan
Paperback
In de van Candace Bushnell bekende droogkomische en messcherpe stijl portretteert de auteur van Sex and the City vier jonge vrouwen in de bloei van hun leven, op zoek naar
de ware Jacob: een beeldschone actrice die haar geld maakt met B-films laat een eindeloze stoet rijke minnaars aan haar voorbijgaan.
Wanneer de zomer voorbij is en de zomerhuizen in Hampton weer leeg staan, verlaat ze prompt haar lover;
een ambitieuze columniste van een roddelblad komt erachter dat haar huwelijk met een journalist met literaire aspriraties niet aan haar 'verwachtingen' voldoet; een
'Cinderella' doet in haar dagboek verslag van haar gevoelens van paranoia; en een kunstenares die bang is dat ze al te oud is om de juiste man te vinden reist
naar Londen om daar te zoeken wat ze in Manhatten niet kan vinden: de ware Jacob...

Vraagprijs ¤3,- incl verzenden

- Boek: Album Dossier 1969 - 2002
Paperback
Albumdossier 1969 - 2002 bevat alle titels van albums die in deze periode in de Nederlandse Album Top 100 hebben gestaan en alle nummer 1-hits die daaruit zijn voortgekomen.
De uitgebreide titelindex van bijna tienduizend albums die ooit genoteerd stonden, maakt dit boek tot het meest complete hitparadeboek dat tot nog toe is verschenen.
Naast feitelijke informatie treft u uitgebreide biografieën aan van ruim tweeduizend artiesten en de Top 250 van de meest succesvolle artiesten uit deze periode.
Ook vindt u in dit naslagwerk foto's van artiesten en afbeeldingen van de originele platen- of cd-hoes. Kortom in dit naslagwerk staan alle trends, hypes en rages uit
ruim dertig jaar popgeschiedenis.

Vraagprijs: ¤12.50 incl verzenden

- Boek: De Geboortebundel
Door: Daphne Deckers
Paperback
Wegens overweldigend succes verschijnen De geboorte van een moeder en De geboorte van een gezin nu samen in een speciale, eenmalige editie.
In De geboorte van een moeder beschrijft Deckers op openhartige wijze haar ervaringen met zwanger zijn en moeder worden. Met de relativerende humor die haar zo eigen is,
neemt ze de lezer mee in de achtbaan van emoties waar elke nieuwe moeder mee te maken krijgt. Bovendien geeft ze praktische informatie en handige tips voor de zwangerschap
en de kraamtijd. De geboorte van een gezin is een humoristische en vooral vrijmoedige kroniek van Deckers' eerste vier jaar met haar kinderen Emma en Alec.
Ze bespreekt aan de hand van talloze anekdotes de lichamelijke en geestelijke ontwikkeling van de baby, de dreumes, de peuter en de kleuter.
Daarnaast doet zij verslag van haar eigen, even geestige als emotionele zoektocht vol twijfels en startproblemen, waarin veel jonge moeders zich zullen herkennen.

Vraagprijs: ¤5 incl verzenden

- Boek: Verminkt
Door: Robin Cook
Staat: redelijk
Paperback
Carlo Franconi, een beruchte jongen uit de onderwereld, wordt neergeschoten; de politie gaat ervan uit dat het een maffiaafrekening betreft.
Een vermoeden dat nog eens versterkt wordt wanneer Franconi's lichaam spoorloos verdwijnt voordat autopsie heeft kunnen plaatsvinden. Voor de directeur van het mortuarium
een pijnlijke ontwikkeling, maar voor een cynicus als Jack Stapleton, de forensisch patholoog van het mortuarium, een amusante geschiedenis.
Maar wanneer er een paar dagen later opeens een verminkt, niet te indentificeren lijk op zijn autopsietafel ligt, vergaat hem het lachen en raakt Jack geïntrigeerd door de zaak.
Niet zozeer vanwege het ontbrekende hoofd, handen en voeten, maar voornamelijk vanwege de afwezigheid van de lever van het slachtoffer...
Jack en zijn collega Laurie Montgomery identificeren het lichaam als dat van de vermist Franconi, maar daarmee is het mysterie nog geenszins opgelost...
Pocketeditie

Vraagprijs: ¤3,- inclusief verzenden

- Boek: Vergiftigd
Door: Robin Cook
Staat: redelijk
Paperback
Een Amerikaanse arts, wiens tienjarig dochtertje na het eten van een met de colibacil besmette hamburger is overleden, onderneemt een ware kruistocht om het raadsel rond deze voedselvergiftiging
op te lossen. Hierbij komt hij in een net van intriges terecht, er worden aanslagen op zijn leven gepleegd. Een vlot geschreven, enigszins tendentieuze thriller,
waarin de tegenstrijdige belangen die binnen het Ministerie van Landbouw heersen, aan de kaak worden gesteld. Redelijke plot en ontknoping. Aanvaardbare ontspanningslectuur.
Pocketeditie

Vraagprijs: ¤3,- incl verzenden

- Boek: Het dagboek van Bridget Jones
Door: Helen Fielding
Staat: Gebruikt
Paperback
'Zondag 8 januari 58,5 kilo (z.goed), alcoholische consumpties 2 (uitstekend!), sigaretten 7, calorieën 3100 (slecht).'
In Het dagboek van Bridget Jones beschrijft Helen Fielding het vrolijke leven van een jonge werkende vrouw en haar strijd tegen de overmatige consumptie van alcohol en calorieën,
tegen de verleiding van de sigaret en tegen het allesoverheersende verlangen naar de Enige Echte, de ware man. Bridget Jones, voorbeeld voor velen, is inmiddels een begrip:
met haar hilarische en meeslepende notities veroverde ze een miljoenenpubliek. De blunderende Bridget, haar trouwe vriendinnen en de serpenten die op haar toekomstige minnaar
azen zijn nu al uitgegroeid tot iconen van de eenentwintigste eeuw. Dat Het dagboek van Bridget Jones verfilmd is, door de makers van Four Weddings and a Funeral nogwel,
mag dan ook geen verrassing heten. Dat de film hilarisch is, met in de hoofdrollen Renee Zellweger, Hugh Grant en Colin Firth, evenmin. Maar dat het boek nóg leuker is - dat spreekt vanzelf.
En even lekker te verteren met popcorn en cola, véél cola, en ijs.

Vraagprijs: ¤2.50 incl verzenden

- Boek: Formula One
Door: Tim Hill

Vraagprijs: ¤15,- incl verzenden VERKOCHT!!

Plaatjes komen van internet.Bij interesse kan ik evt foto's maken. Alle boeken passen door de brievenbus.
Bij meerdere afname aangepaste prijzen (verzendkosten worden dan wel hoger ivm het niet door de brievenbus passen)

[ Bericht 3% gewijzigd door Symphonic op 07-10-2010 09:23:35 ]
pi_86691347
Nog wat boeken toegevoegd

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2010 21:59:04 ]
pi_86692297
formula one klinkt wel goed.
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:27:45 #4
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_86692764
four blondes en phileine zegt sorrie :Y
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_86701022
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:19 schreef TJDoornbos het volgende:
formula one klinkt wel goed.
Als in: klinkt goed maar nee dankje of klinkt goed ik heb interesse en wil het overnemen?

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:27 schreef zwartedoos het volgende:
four blondes en phileine zegt sorrie :Y
ik denk dat ik daar wel 1 pakje van kan maken, 6 euro inclusief verzenden akkoord? (het verzenden van 2 boeken kost meer dan 1 ivm zwaarte)
pi_86701121
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:03 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Als in: klinkt goed maar nee dankje of klinkt goed ik heb interesse en wil het overnemen?

Als in ik wil hem graag!

[ Bericht 17% gewijzigd door TJDoornbos op 22-09-2010 09:54:17 ]
pi_86775713
Ik wil ja/nee hebben en de komst van het kwaad hebben,

Volgens mij maakt dat 12 euro samen c_/ ?

PM mij ff voor deal
pi_86852786
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 01:11 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik wil ja/nee hebben en de komst van het kwaad hebben,

Volgens mij maakt dat 12 euro samen c_/ ?

PM mij ff voor deal
Done
pi_86926996
Ja/nee en Komst van het kwaad is verkocht! Tevens een schopje.
pi_86932600
boek lag gisteren netjes thuis toen ik er kwam na een lang wkend. Thnx
pi_87019007
OP aangepast :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_87023761
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ja/nee en Komst van het kwaad is verkocht! Tevens een schopje.
En gister al ontvangen, prima zaken doen met TS
pi_87083290
4 blondes voor 3,50 incl geboden...
Doelen zijn dromen met een deadline
pi_87125689
4 blondes en phileine zegt sorry VERKOCHT
pi_87264090
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
En up!
Nog niks ontvangen, wanneer heb je t ongeveer gestuurd??
pi_87264713
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:48 schreef A-ce het volgende:

[..]

Nog niks ontvangen, wanneer heb je t ongeveer gestuurd??
Vandaag op de post gedaan, gister glad vergeten, mijn excuses daarvoor
pi_87274311
OP aangepast :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_87388559
Ik heb ze ontvangen.. :D
pi_87526190
Topic opgeschoond :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_87625343
Upje
pi_87742064
Schopje
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:16:31 #22
202348 Susi
Temple of Love
pi_87745709
Het dagboek van Bridget Jones, past dat wel door de brievenbus ?
pi_87745875
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:16 schreef Susi het volgende:
Het dagboek van Bridget Jones, past dat wel door de brievenbus ?
Ja hoor geen probleem, kan het vanavond nog een keer proberen maar de boeken die nu nog over zijn passen door de brievenbus
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:22:21 #24
202348 Susi
Temple of Love
pi_87745911
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ja hoor geen probleem, kan het vanavond nog een keer proberen maar de boeken die nu nog over zijn passen door de brievenbus
Ah prima, ik dacht altijd dat het wel een vrij groot boek was, maar zelf heb ik een hele grote brievenbus waar heel veel in past, dus dat komt goed.

Ik wil 'm wel :Y)
pi_87796557
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:22 schreef Susi het volgende:

[..]

Ah prima, ik dacht altijd dat het wel een vrij groot boek was, maar zelf heb ik een hele grote brievenbus waar heel veel in past, dus dat komt goed.

Ik wil 'm wel :Y)
Ik stuur je een pm ;)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:34:39 #26
202348 Susi
Temple of Love
pi_87823214
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik stuur je een pm ;)
Dankjewel, komt in orde !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo