quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:12 schreef Mr_Tattoo het volgende:
Klik
Jammer dat het UWV geen mailadres heeft...
'Tevens heb ik dit appartementje gekregen met urgentie met een heel lulverhaal omdat ik niet op kamers wilde wonen. Ik zei dat ik niet kon samen leven met andere mensen en dat mijn psychische klachten dan toenamen. Ik kreeg urgentie toen'quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:16 schreef LXIV het volgende:
Jammer dat was TS doet gewoon legaal is en volgens de regels.
Welnee, das nooit genoeg grond voor fraudequote:Op dinsdag 21 september 2010 14:22 schreef Mr_Tattoo het volgende:
[..]
'Tevens heb ik dit appartementje gekregen met urgentie met een heel lulverhaal omdat ik niet op kamers wilde wonen. Ik zei dat ik niet kon samen leven met andere mensen en dat mijn psychische klachten dan toenamen. Ik kreeg urgentie toen'
Dit en ander dingen uit zijn tekst geven toch wel een beetje aan dat hij de boel min of meer belazerd, lijkt mij althans.
alsof TS in zijn op per definitie eerlijk is, en was het wel zo dan hadden ze dat maar beter moeten checken, urgentie krijg je btw ook niet zomaar dus als dat gegeven is zal er ook wel echt wat aan de hand zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:22 schreef Mr_Tattoo het volgende:
[..]
'Tevens heb ik dit appartementje gekregen met urgentie met een heel lulverhaal omdat ik niet op kamers wilde wonen. Ik zei dat ik niet kon samen leven met andere mensen en dat mijn psychische klachten dan toenamen. Ik kreeg urgentie toen'
Dit en ander dingen uit zijn tekst geven toch wel een beetje aan dat hij de boel min of meer belazerd, lijkt mij althans.
Nee, hoor. Daar is niks mee aan de hand. Misschien dat het ethisch niet helemaal juist is, maar uiteindelijk heeft een arts bepaald dat hij gezien zijn toestand recht heeft op urgentie.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:22 schreef Mr_Tattoo het volgende:
[..]
Hij heeft al een verzoek in gediend bij de sociale dienst om een schoonmaak dienst langs te laten komen omdat hij in verband zijn asma geen witte tegels mag schoonmaken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:33 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Had je geen geld voor sokken meer.
Je mag die wandtegels in de badkamer ook weleens schoonmaken.
Viespeukieeeeee.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:49 schreef Gridlok het volgende:
Naja allemaal leuk en aardig, maar met het idee rondlopen dat je de parasiet van de maatschapij bent zou ik niet mee kunnen leven.
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:16 schreef LXIV het volgende:
Jammer dat was TS doet gewoon legaal is en volgens de regels.
Wow 45 vierkante meter per kamer?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe veel dit gebeurt. Als je geen 'speciaal geval' of asielzoeker bent dan is het welhaast onmogelijk om nog gatsoenlijke woonruimte te krijgen voor je 35-ste. Mensen die dit niet doen eindigen in een 2-kamer-appartementje van 90m2 voor 600 euro huur per maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door sciter op 23-09-2010 16:59:34 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |