Jammer dat je dit niet gedaan hebt met een iPhone met GPS coördinatenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En dan je foto's maken met zo'n schrale Sony DSC-S930!
Waarom praat je tegen jezelf?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jammer dat je dit niet gedaan hebt met een iPhone met GPS coördinaten
Ohja.. dat topicquote:Op donderdag 23 september 2010 17:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb die psychologische aandoening waar ik de naam niet meer van weet.
Schizofreen dus
Ik heb er ook eenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:55 schreef Catch22- het volgende:
LG PKx50, goedkoopste plasma available.
dit dus,quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:49 schreef Gridlok het volgende:
Naja allemaal leuk en aardig, maar met het idee rondlopen dat je de parasiet van de maatschapij bent zou ik niet mee kunnen leven.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Me echte spaarrekening staat natuurlijk op een andere bank.
En daarboven staat 12 juni maar dat is wanneer me laatste bezoek was, voor de mensen die gelijk gaan lopen praten van kan nooit dit,dat.
[ afbeelding ]
Post eens een screenshot van vandaag dan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maarja het beste is dit te hebben
[..]
Die is van vandaag, de datum die daar staat is van me laatste bezoek paar dagen terug, staat ook in me post.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Post eens een screenshot van vandaag dan.
En hoe kom je aan zo'n bedrag?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die is van vandaag, de datum die daar staat is van me laatste bezoek paar dagen terug, staat ook in me post.
En zit nu op mobiel.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://techstroke.com/cha(...)javascript-hack.html
Haha bustedquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://techstroke.com/cha(...)javascript-hack.html
Dit! hahaha! Fuck die haters..quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk eindelijk is iemand die alles eruit kan halen. Waarom een loonslaaf zijn als je kan chillen en deze shit kan hebben.
Lol wat de neuk is dit voor kick.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:38 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Dit! hahaha! Fuck die haters.. [ afbeelding ]
Daarom kick & tvp..
Hoe gaat het nu met TS? Is Gaston nog bij je langs geweest?
Moet je niet werken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol wat de neuk is dit voor kick.
Uitkering.
Vakantie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:41 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Moet je niet werken?kwart voor 3
En als je even had gekeken is TS al 679 dagen en 8 uur niet meer online geweest.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:41 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Moet je niet werken?kwart voor 3
Ik weet, foutje. Ik leef zonder tijd, altijd vakantie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En als je even had gekeken is TS al 679 dagen en 8 uur niet meer online geweest.
TS heeft zich waarschijnlijk van kant gemaakt vanwege zijn nutteloze bestaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En als je even had gekeken is TS al 679 dagen en 8 uur niet meer online geweest.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol wat de neuk is dit voor kick.
Uitkering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |