Ach ja, de Polen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef Basp1 het volgende:
Hé we hebben nu net de polen gehuisvest, die zouden allemaal terug gaan volgens de rechtse parijten dat gaan in 2014 de roemenen en bulgaren toch ook wel doen. Wel een beetje vertrouwen hebben in onze rechtse politici.
Kleine aanvulling erbij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:22 schreef DeTolk het volgende:
De Rechtse Politici schreeuwen om het hardst dat ze terugmoeten, maar ze laten wel hun huis zwart verbouwen door die gasten
Vergeet niet de nagenoeg 100% werkeloosheid.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:39 schreef Stokstaart het volgende:
De statistieken van die groep zijn echtGeloof 99% schooluitval 90% heeft een strafblad etc
Dat kan geen 100% zijn; neem nu Michelle Mila van Burik, die is voorvrouw van het Landelijk Romaplatform.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vergeet niet de nagenoeg 100% werkeloosheid.
Ze zijn niet werkeloos.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vergeet niet de nagenoeg 100% werkeloosheid.
Wat dacht je van kinderen die zo ingezet worden weghalen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:51 schreef hallelujahtje het volgende:
Bij de roma werkt dus niks. ze zetten hun minderjarige kinderen in om te stelen.
hoe wil jij een 11 jarig kind vervolgend als dat bij de wet niet mogelijk is?
en waarvan we allemaal weten dat het kind het moet doen van de familie maar dit nooit toe zou geven.
Het is verboden om mensen op basis van afkomst uit te zetten en dat is wat in ieder geval in Frankrijk gebeurt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:22 schreef laforest het volgende:
Er is vrij verkeer van burgers in de EU maar onder bepaalde voorwaarden mag je mensen weigeren of uitwijzen. Ik snap dus alle bombarie niet daar men wettelijk deze criminele elementen uit ons land mag verwijderen.
Denk je niet dat dit al geprobeerd is? Zag laatst een bbc docu hierover, ging dan voornamelijk over Spanje en Italie, 1 van de roma kampen die kinderen de stad in stuurden om te stelen werd dicht gegooid, kinderen werden afgevoerd (werden door hun ouders/familie/eigenaar 's avonds opgesloten in een container) en opgevangen in een tehuis. Binnen een week was dat kamp weer "open" en waren bijna alle kinderen die door de politie waren afgevoerd weer terug en weer aan het stelen, alleen de leiding in het kamp was vervangen door de grote "bazen" in Roemenië.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat dacht je van kinderen die zo ingezet worden weghalen?
Straffen waar kan, kinderen die fout gaan afnemen.
Denk dat het misbruik van kinderen hiervoor vlotjes ophoud als de kinderen dan afgenomen worden.
Gaat zo'n kind meerdere keren de fout in, hopla, naar een gezinsvervangend tehuis met heropvoeding, vooral scholing e.d.
Hoef je ze niet eens helemaal af te pakken, alleen niet meer thuis laten wonen.
Weigeren ouders hun kind naar school te sturen terwijl er leerplicht is?
Kind naar gezinsvervangend tehuis waar die wel scholing krijgt.
Gewoon de regels even onderstrepen, het probleem is dat we dat niet hebben gedaan, we hebben gezegd ach laat ze maar, daarmee hebben we vooral veel kinderen in de steek gelaten, die geen keuze hadden en hun rechten zo niet kregen.
Denk dat het er dan over een jaar of 10 heel anders uitziet.
Dan haal je ze weer terug en is er verzet dan zet je de ouderen vast voor dat verzet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Denk je niet dat dit al geprobeerd is? Zag laatst een bbc docu hierover, ging dan voornamelijk over Spanje en Italie, 1 van de roma kampen die kinderen de stad in stuurden om te stelen werd dicht gegooid, kinderen werden afgevoerd (werden door hun ouders/familie/eigenaar 's avonds opgesloten in een container) en opgevangen in een tehuis. Binnen een week was dat kamp weer "open" en waren bijna alle kinderen die door de politie waren afgevoerd weer terug en weer aan het stelen, alleen de leiding in het kamp was vervangen door de grote "bazen" in Roemenië.
Je kunt dit ook niet meer onaangepast gedrag noemen, het is gewoon georganiseerde criminaliteit waar kinderen van jongs af aan al leren te stelen en hoe beter ze zijn hoe meer geld ze hun ouders opleveren, zelfs de bruidsschat word hierop gebaseerd.
Als je het aan wil pakken moet je dus in Roemenië beginnen, pas als die grote "bazen" weg zijn kun je denk ik pas beginnen met wat jij voorstelt.
Weer zo een die de zigeunercultuur niet kent en de klepel en de klok met elkaar verward.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Denk je niet dat dit al geprobeerd is? Zag laatst een bbc docu hierover, ging dan voornamelijk over Spanje en Italie, 1 van de roma kampen die kinderen de stad in stuurden om te stelen werd dicht gegooid, kinderen werden afgevoerd (werden door hun ouders/familie/eigenaar 's avonds opgesloten in een container) en opgevangen in een tehuis. Binnen een week was dat kamp weer "open" en waren bijna alle kinderen die door de politie waren afgevoerd weer terug en weer aan het stelen, alleen de leiding in het kamp was vervangen door de grote "bazen" in Roemenië.
Je kunt dit ook niet meer onaangepast gedrag noemen, het is gewoon georganiseerde criminaliteit waar kinderen van jongs af aan al leren te stelen en hoe beter ze zijn hoe meer geld ze hun ouders opleveren, zelfs de bruidsschat word hierop gebaseerd.
Als je het aan wil pakken moet je dus in Roemenië beginnen, pas als die grote "bazen" weg zijn kun je denk ik pas beginnen met wat jij voorstelt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:15 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Weer zo een die de zigeunercultuur niet kent en de klepel en de klok met elkaar verward.
In het voorbeeld wat ik aanhaalde kwamen die bazen uit Roemenie, dat ik er verder geen kijk op heb klopt ook wel, wat ik weet is dat roma (gezien je eerdere reacties heb ik het idee dat jij roma en sinti door elkaar haalt) boven gemiddeld vertegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers, dat ze vast willen houden aan hun cultuur waar ik op zich helemaal geen probleem mee heb zolang er maar geen dwang bij komt kijken en ik ben bang dat dwang bij uithuwelijken de standaard procedure is.quote:Zigeuners komen niet uit Roemenie. Ook niet uit Bulgarije of Slowakije. Zigeuners komen overal vandaan en doen dat al eeuwen. Dat ze zich ergens (tijdelijk) vestigen geeft ze nog geen nationaliteit. Die hebben ze al: Zigeuner. De meesten willen ook helemaal geen andere nationaliteit. Net als dat de meeste landen die zigeuners weer niet willen hebben.
Die grote bazen waar jij het over hebt, de bulabasha, zitten boven elke familie. Die zo groot kan zijn als een heel dorp.
Die worden niet aangestuurd vanuit Roemenie. Die zitten gewoon in elke familie, in elk land ter wereld.
Roemenie voert al jaren complete razzia's uit, flikkert ze over de grens of schiet ze per ongeluk dood.
Ik en waarschijnlijk velen met mij hier zitten anders nog te wachten op je briljante inzicht in de zigeunercultuur of moet je daarvoor wachten tot je papa thuis is van zijn werkquote:Deze hele discussie is totaal zinloos als je geen inzicht hebt in de zigeunercultuur ( hallo brandweerman) of de manier waarop zigeuners functioneren.
Ik stel dan ook nergens dat ik een volk op basis van afkomst uit wil zetten, dat maak jij er blijkbaar met je briljante inzicht van die cultuur er vanquote:Het uitzetten van een compleet volk op basis van afkomst kan en mag niet. Uitzetten op basis van individualiteit , lijkt me prima. Maar dat gebeurt niet en is ook in Frankrijk niet gebeurt
Het was dan ook wachten tot een Nederlander zich weer tot het grote naapen zou verleiden om persoonlijk gewin.
Zo moet je niet met elkaar om willen gaan en het is dan ook behoorlijk treurig om te zien dat zoveel mensen met nauwelijks feitelijke kennis over elkaar buitelen om maar het hardst te roepen dat deportatie DE oplossing is.
Moet het wel zin hebben, die kinderen uit mijn voorbeeld deden dit niet omdat het probleemkinderen (dat werden ze uiteraard wel) zijn maar omdat ze gedwongen werdenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan haal je ze weer terug en is er verzet dan zet je de ouderen vast voor dat verzet.
Zet ze lekker ver van hun oude huis in een opvang die berekend is op "probleem" kinderen.
Waarom moet de EU daar groter voor worden, denk dat je dan juist de problemen nog erger maakt.quote:Maar laten we hopen dat de EU snel opschiet met verder groeien zodat dit sort dingen niet alleen plaatselijk aangepakt worden, maar wat grootscheepser.
Dan kan je idd in die "bazen" gaan snoeien en zal het snel beter gaan.
Dat zeg ik dus ook niet maar wil je een goede oplossing dan moet je het hogerop zoeken, in de docu zaten de bazen dus in Roemenië, en uiteraard moet je de roma hier aanpakken als ze crimineel gedrag vertonen.quote:Ik vind dit namelijk een beetje een laf gebeuren, oei het zijn slechterikken, laten we ze daarom maar met rust laten...
In Nederland wil men het op basis van crimineel gedrag doen. Daar gaat dit topic over, niet over Frankrijk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het is verboden om mensen op basis van afkomst uit te zetten en dat is wat in ieder geval in Frankrijk gebeurt.
Maar Frankrijk is een grote speler dus men durft niet veel te zeggen, oftewel, internationaal recht werkt slecht.
Ahh daar ben je weer. Kan je gelijk even reageren op mijn vragen nav jouw post? Je kan ze hier Nederlandse Roma nu ook ongewenst vinden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:15 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Weer zo een die de zigeunercultuur niet kent en de klepel en de klok met elkaar verward.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |