hihi, ik vond het juist wel fijne afleidingquote:Op donderdag 23 september 2010 14:52 schreef Poppejans het volgende:
Ik lees dit nu pas Twinkly, kom ik aan met mn naai-gezeur in PMs![]()
![]()
Ik herken dit gevoel. Niet het moeilijk slapen van Niels maar mijn echtgenoot heeft veeeel minder geduld dan ik. En als de kinderen dan wat drukker zijn dan normaal (ik noem eens een zijstraat) ga ik me meer druk maken om zijn humeur dan puur om het feit dat de kinderen druk zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:51 schreef Twinkly het volgende:
Wat ik het moeilijkste vind is dat mijn man er slecht me om kan gaan wanneer Niels slecht inslaapt en veel huilt.
Grappig is het om dat achteraf te lezen! Ik was indertijd een beetje jaloers op Twinkly. Heel ongeduldig was ik niet, maar ik was zó benieuwd hoe een zoon van mij eruit zou zien en zou voelen en klinken.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:31 schreef mefke79 het volgende:
En wat was ik jaloers op je destijds
Inderdaad heel leuk om te lezen, ik had dat dus met Incantrix! Die was na mij uitgerekend en beviel eerder. Toen was ik helemaal extra nieuwsgierig hoe mijn zoon zou zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 19:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Grappig is het om dat achteraf te lezen! Ik was indertijd een beetje jaloers op Twinkly. Heel ongeduldig was ik niet, maar ik was zó benieuwd hoe een zoon van mij eruit zou zien en zou voelen en klinken.
Mijn man kan er ook moeilijk mee omgaan hoor. DIe heeft hem van de week toen ik niet thuis was, gewoon overstuur laten brullen totdat hij in slaap gevallen is. Geen idee hoe lang want meneer heeft niet op de klok gekeken. Ik kan er nu nog om huilen als ik dit typ.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:51 schreef Twinkly het volgende:
[..]
hihi, ik vond het juist wel fijne afleiding![]()
![]()
Ergens laten logeren of zelf ergens anders slapen daar ben ik nog niet aan toe eerlijk gezegd... ik zou de hele nacht wakker zal liggen, denkende aan een Niels die zich overstuur huilt.
Wat ik het moeilijkste vind is dat mijn man er slecht me om kan gaan wanneer Niels slecht inslaapt en veel huilt.
Maar het zal wel een fase zijn dat hij nu slecht slaapt. Vandaag gaat het overdag erg goed met naar bed brengen trouwens
Nou normaal ben ik daar helemaal niet bang voor. Toen ik laatst zei dat Harry alleen maar aan het zeuren was in zijn bedje (dus niet echt huilen) en dat hij minstens nog 5 minuten moest wachten met hem uit bed halen (in de hoop dat hij nog in slaap zou vallen), haalde hij hem na 1 minuut al uit bed want 'hij klonk zo sneu'...quote:Op donderdag 23 september 2010 20:58 schreef octopussy het volgende:
Dat is niet tof AsyIk was bang dat mijn man dat ook zou doen wanneer ik er niet was, maar ik merk dat hij best snel 'ingrijpt'. Tot mijn schaamte moet ik wel bekennen dat we allebei steeds trager reageren wanneer Hannah 's nachts wakker wordt. We wachten dan allebei tot de ander opstaat
![]()
En als ze dan bedenkt dat ze toch echt wel honger heeft en het op een krijsen zet, gaan we er alsnog allebei uit zodat de 1 het flesje klaarmaakt en de ander haar uit bed haalt
Oh, Mocht ik iemand hebben gekwetst dan spijt me dat oprechtquote:Op donderdag 23 september 2010 23:40 schreef RockabeIIa het volgende:
<offtopic> Ik zag een stukje voorbij komen over tukkers en accenten... Ik heb er geen probleem mee als iemand een accent heeft. Ik kan zelf ABN, heb dat ook nodig in mijn werk maar in goed gezelschap verval ik zoNa wat ik lees hier lijkt het wel of het iets is waar je je voor dient te schamen. Dat vind ik op zijn minst gezegd een beetje vreemd en kwetsend.
Mijn 'baby' praat nog maar weinig. Wel veel tonen en klanken maar veel meer als Dat, dah (dag) is het nog niet. Ik ontdek ook nog geen twentse tongval, ook niet bij zijn broer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |