quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:05 schreef ymme het volgende:
Misschien word Niels ziek en voelt hij dit nu. Of puur en alleen de tanden.
Konden ze af en toe alleen maar even zeggen wat er aan de hand is. Dat zou wel erg gemakkelijk zijn
Van het CB mogen we fietsen met Mart. Omdat hij gewoon echt al stevig zit.Maar voor mijn gevoel wacht ik hier nog even 2 á 3 weken mee. Morgen komt de fietsstoel binnen. Deze gaat dan al wel vast bevestigd worden op mijn fiets. Kan ik alvast wennen aan het opstappen en afstappen. Geen idee hoe ik dat allemaal ga flikken haha.
Iemand nog tips?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:53 schreef Sorbootje het volgende:
Haha die Alexa, wel lekker duidelijk!![]()
Wat heeft Tirza een knappe show gegeven! Wat kun je je dat trots voelen hè Elmo?
Verder GOEDEMORGEN ALLEMAAL![]()
Ik heb gisteren zo gelachen om Isabeau (what else is new?). B. had me samen met haar uit LWD gehaald en toen we thuiskwamen wees ze naar een schilderij dat in onze hal hangt. Er staat een koe op, maar niet bijster herkenbaar.En ik wilde nog even juichen voor de prachtige lijntjes van LenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze begon te roepen BOE BOE BOE! Dat heb ik haar dus echt niet geleerd en B. ook niet. Vervolgens kroop ze naar haar little people boerderij en ze pakte feiloos de koe en riep weer boe boe![]()
![]()
Misschien iets wat ze op het KDV heeft geleerd.. Ik vond het knap!
Sowieso, volgens mij ligt haar focus momenteel heel erg op taalontwikkeling, want het lijkt wel of ze er elke week weer een paar woordjes bijleert. Ze zegt nu papa, mama, poes, poesje, poetse poetse, boe, opa, baby... ik kan bijna niet geloven dat ze al zo groot wordt, maar ik vind het zó mooi!
Pff...als ik nog iets trotser wordt schoppen jullie me het topic uitFijn dat ze weer goed groeit!
Ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 21 september 2010 09:33 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk hè, Takkambah, die interactie? Ik had het er gister toevallig nog met een collega over, dat ik Lente steeds leuker ga vinden naarmate ze ouder wordt, juist vanwege de interactie. Toen ze nog kleiner was vond ik ‘r ook heel lief, hoor, maar ik ben geloof ik niet zo’n echte baby’tjesmama.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:24 schreef simmu het volgende:
ben er weer
boel zieke kindjes hier ook al.
ik constateer hier een megagroot verschil tussen ravi en selene! selene kan niet goed tegen drukte. die is net vannacht pas neergeklomen van de drukte en slaapt weer. ravi ging zaterdag letterlijk van schoot naar schoot en..... kan daar gewoon tegen. vindtie leuk! eerlijk waar geen dol mee gehad. toen de mensen weg waren ging hij gewoon lekker slapen (dit itt zn zus dus) en ik heb er niks bijzonders aan gemerkt sindsdien! ventje vindt al die aandacht megagaaf. ik zweer het je, ik kan hem bij iedereen in diens handen duwen (hier, hou eens vast!) en hij vindt het leuk.
ben ik niet gewend
Je linkerbeen op de trapper zetten en steppen met je rechterbeen, als je vaart gemaakt hebt je rechterbeen tussen het zitje en zadel door naar de trapper brengen en fietsen. Je kunt ook je rechterbeen over je zadel zwaaien (zoals een man).quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:58 schreef Takkembah het volgende:
Oh en gisteren beet ze in mijn gezichtDus ik
, maar toen zei ze Uuuuuusssss. Dus ze wilde me een kus geven. Liefde met gevoel, enzo.
Ja alleen voorzitje. Maar ik stap normaal nogal 'krom' op. Ga eerst zo staan dat de fiets zich tussen mijn benen bevind. Dan ga ik met een voet op de trapper staan en dan hup op het zadel. Tja en dat kan niet meer met stoeltje. Dus moet ik eerst oefenen met het been achterlangs overheen gooien.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:54 schreef Meimeltje het volgende:
Ymme, je hebt toch alleen een voorzitje? Dan kun je toch ook je been over je zadel gooien zeg maar. Ik heb er nog een achterzitje op en geen mamafiets, dus hier vond ik het wel lastig om erop te komen.
Lente wat groei je goed!! Het lijkt een klein fijn meisje, maar dat is dus niet zo?
Isabeau is zeker snel met het praten zeg!!
Hier komen we nog niet verder als dada, tata, baba etc
Kids net weggebracht naar kdv (moet voor half 10) en ik heb nog een uurtje voor mezelf voordat ik naar mn werk moet. Tot 20 uur werken, dus zie de kids helaas niet meer vandaag.
Nee, dat ga ik niet doen. Mijn ouders spraken ook een dialect, hebben mij er niets van geleerd en ik ben er geen moment rouwig om geweest. Sterker nog, ik ben ze er dankbaar om.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:06 schreef Keshet het volgende:
Voor mama's die eventueel een dialect (of Fries) spreken: Gaan jullie je kindjes dat ook leren?
Mijn ouders spreken een dialect maar hebben mij dat nooit geleerd. (Oudere, zwaaaar slechthorende zus die al meer dan genoeg moeite heeft met het Nederlands, het zou voor haar te verwarrend worden om dialect te leren.) Ergens vind ik dat best jammer, het is toch onderdeel van je cultuur eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |