Nu moet ik aan AP met zijn magnums denkenquote:
Loopze hequote:
APquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nu moet ik aan AP met zijn magnums denken
Wel een goed voorbeeld van hoe triest de hedendaagse maatschappij kan zijnquote:
Oh kijk naar een gemiddeld SBS programma en we staan ook weer met beide voeten op de grond.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wel een goed voorbeeld van hoe triest de hedendaagse maatschappij kan zijn
Hart van Nederland: HET POESJE VAN RIET IS GERED! Gister was t poesje vast komen te zitten in een boom waar ze niet uit kon bla bla bla oja en er was ook nog iets met die zwarte troep in de vs.. olie ofzo.. niet obamaquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh kijk naar een gemiddeld SBS programma en we staan ook weer met beide voeten op de grond.
Als je zijn lulletje ziet zou je denken dat hij heel cool is jaquote:
ZO LEKKERquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als je zijn lulletje ziet zou je denken dat hij heel cool is ja
Wat moet je doen dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet vanavond werken en ik haat mijn werk nu al.
Kassa @ C1000. Maar zodra mijn proeftijd afgelopen is ga ik naar een horeca studentenuitzendbureau.quote:
Deze ekke is veel coolerquote:
Kassadames bij de c1000 zijn altijd zo chagrijnig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kassa @ C1000. Maar zodra mijn proeftijd afgelopen is ga ik naar een horeca studentenuitzendbureau.
In helmond kan je rolletjes geld pinnenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kassadames bij de c1000 zijn altijd zo chagrijnig.
Inmiddels al 7 euro aan 5 centjes.. we gaan dat wijf een reden geven om chagrijnig te zijn
Ook 5 centjes? Hier kun je ook kleingeld krijgen bij de bank alleen dan 1 en 2 euro's..quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In helmond kan je rolletjes geld pinnen
Ja, want ik heb hier zo'n rol liggenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ook 5 centjes? Hier kun je ook kleingeld krijgen bij de bank alleen dan 1 en 2 euro's..![]()
Wie heeft er trouwens zin om thats the qeuistion te spelen?![]()
Zo moeilijk is engels toch niet?
Supervetquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, want ik heb hier zo'n rol liggen
Ga je oom dagobert op je vinger plakken en zwemmen in een minipakhuisje vol met 5 cent?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, want ik heb hier zo'n rol liggen
Nietsquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ga je oom dagobert op je vinger plakken en zwemmen in een minipakhuisje vol met 5 cent?
Of wat ga je er anders mee doen?
Waar is die pinautomaat precies?quote:
Waarom heb je het dan?quote:
Geen idee. Ik kan er zo heenlopen, maar ik ben niet zo thuis in Helmond.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:00 schreef TripleP het volgende:
[..]
Waar is die pinautomaat precies?
Na een paar biertje de stad in, en dan van die dingen pinnen omdat het kan.quote:
....quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:00 schreef TripleP het volgende:
Ik heb net echt een beestenproject verzonnen.
Ergens op een leegstaande kade van een haven een loods afhuren of gewoon kraken en dan een DJ installatie en een podium hosselen, electriciteit, boxen etc. En dan knallen.
Is al vaak genoeg gebeurdquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:00 schreef TripleP het volgende:
Ik heb net echt een beestenproject verzonnen.
Ergens op een leegstaande kade van een haven een loods afhuren of gewoon kraken en dan een DJ installatie en een podium hosselen, electriciteit, boxen etc. En dan knallen.
50 euro aan van die dingen pinnen, uit de rol halen en bij t meest chagrijnig kijkende wij je week boodschappen afrekenenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Na een paar biertje de stad in, en dan van die dingen pinnen omdat het kan.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
50 euro aan van die dingen pinnen, uit de rol halen en bij t meest chagrijnig kijkende wij je week boodschappen afrekenen
Daar maak je mensen echt droevig meequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
50 euro aan van die dingen pinnen, uit de rol halen en bij t meest chagrijnig kijkende wij je week boodschappen afrekenen
Wettig betaalmiddel? Mag je dus niet weigeren?quote:
Nou dan zeg ik gewoon dikke doei en ga wel naar de appieheinquote:
Nou en, zoals sommige je daar aan zitten te kijken.. alsof je ze pijn doet om naar hun kassa te lopenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar maak je mensen echt droevig mee
Het kan op sommige locaties gewoon legaal hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
....
en dan staat de politie op de stoep
Nee d'oh, maar om het zelf uit te voeren is best een klus.quote:
als je een vergunning aanvraagt ja.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:10 schreef TripleP het volgende:
[..]
Het kan op sommige locaties gewoon legaal hoor
We'll see.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je een vergunning aanvraagt ja.
ja rot opquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Fiets, met je spastische tong. ;')
wut?quote:
...quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn huis bestaat uit vierkatnen en driehoeken en verhoudingen van 2/3 1/3. Feestje!!!
vrijwel alle huizen zijn opgezet met de verhoudingen 30 - 60 - 120.quote:
Waarom dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vrijwel alle huizen zijn opgezet met de verhoudingen 30 - 60 - 120.
maar dat leer je nog wel
Uuuh?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar dat leer je nog wel
Ik ben gewoon benieuwd waar het voor staat, ik geef -nog- geen waardeoordeelquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja Bart,
ook jij weet niet alles!
Waarschijnlijk heeft het met gebruiksgemak te maken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar dat leer je nog wel
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar dat leer je nog wel
Gebruiksgemak?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:30 schreef TripleP het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft het met gebruiksgemak te maken.
Dat lijkt me wel handig ja. Als je het in de lengte achter elkaar legt heb je er nog steeds niets aan.quote:
Ik vind juist 35-220-67.5 handig!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gebruiksgemak?k vind 20-40-80 veel makkelijker werken
1-2-4 dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gebruiksgemak?k vind 20-40-80 veel makkelijker werken
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:35 schreef TripleP het volgende:
Een vierkante kamer is moeilijker in te richten dan een rechthoekige.
Zal toch even aan mijn vader vragnen.
Hangt van de verhoudingen af. Ik richt liever een 3*3 in, dan 1*9quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:35 schreef TripleP het volgende:
Een vierkante kamer is moeilijker in te richten dan een rechthoekige.
Zal toch even aan mijn vader vragnen.
Nah, dat is wat klein.quote:
Ik zag een tijd terug op TV zoooo'n vet huisquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hangt van de verhoudingen af. Ik richt liever een 3*3 in, dan 1*9
Gulden snedequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:37 schreef Bravebart het volgende:
Slaat nergens op trouwens koekertAls het puur gebruiksgemak was werd alles volgende gulden snede gebouwd
![]()
Ik zag laatst een TV op TV, die was zooooo vet!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zag een tijd terug op TV zoooo'n vet huisDat was 2,5x18 ofzo, maar zó vet ingericht.
Je wattuh?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gulden snede
De cos phi hoek van je ankerstroom, daar draait het om in het echte leven!
decameter jongequote:
Net nog les gehad over kankerstroom.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gulden snede
De cos phi hoek van je ankerstroom, daar draait het om in het echte leven!
Ik wou net zeggen, ik vind kankerstroom interessanter.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:39 schreef MarkM het volgende:
[..]
Net nog les gehad over kankerstroom.
Het gaat mij daarin ook niet om de verhoudingen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:37 schreef Bravebart het volgende:
Slaat nergens op trouwens koekertAls het puur gebruiksgemak was werd alles volgende gulden snede gebouwd
![]()
Ik kan het sowieso niet, al geef je me de perfecte kamer met de perfecte meubels, dan nog weet ik er een sfeerloos geheel van te makenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:42 schreef TripleP het volgende:
[..]
Het gaat mij daarin ook niet om de verhoudingen.
Een vierkante kamer gezellig inrichting gaat moeilijk, omdat alles wat in het midden staat in de weg staat. Als de kamer rechthoekiger is krijg je meer de kans om hoekjes te maken, zonder je bij het lopen struikelt.
Maar dat is wat ik heb geleerd in mijn huis.
Onze woon kamer heeft een L vorm, boffen wij ff een extra hoekje..quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:42 schreef TripleP het volgende:
[..]
Het gaat mij daarin ook niet om de verhoudingen.
Een vierkante kamer gezellig inrichting gaat moeilijk, omdat alles wat in het midden staat in de weg staat. Als de kamer rechthoekiger is krijg je meer de kans om hoekjes te maken, zonder je bij het lopen struikelt.
Maar dat is wat ik heb geleerd in mijn huis.
Aandrijftechniek, wat een tyfusvakquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:39 schreef MarkM het volgende:
[..]
Net nog les gehad over kankerstroom.
Wij ook.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Onze woon kamer heeft een L vorm, boffen wij ff een extra hoekje..
bofferdsquote:
Veel peelplezier!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Sfeerloos geheel.Anyway, ik ga even Harry Potter spelen op de PS, doei.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:45 schreef Bravebart het volgende:
Altijd handig, een paar sokken tussen je collegeblokken vinden
Dat is helemaal vetquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Onze woon kamer heeft een L vorm, boffen wij ff een extra hoekje..
Ik kan je vanavond wel een rondleiding met mijn laptop geven als je wiltquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:47 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dat is helemaal vet
Ik ben best benieuwd naar je interieur en exterieur eigenlijk.
Gang? In dat stuk zit bij ons een andere kamerquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij heeft het gros van de huizen een L-vormige woonkamer, omdat de gang ook ergens moet zitten
Doe maarquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan je vanavond wel een rondleiding met mijn laptop geven als je wilt
T is een tyfus bende benede ligt allemaal plastic, staan allemaal potten en zakken potgrond. Mijn zusje kwam op t geniale idee om binnen die potten te gaan vullen omdat het buiten koud was en regende..quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:47 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dat is helemaal vet
Ik ben best benieuwd naar je interieur en exterieur eigenlijk.
Ja! en de trap + wc en meterkast!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij heeft het gros van de huizen een L-vormige woonkamer, omdat de gang ook ergens moet zitten
Komt bij ons door de keuken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
Jeetje, kreeg ik maar net zoveel telefoontjes als jij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:56 schreef xyzyx het volgende:
Belt net meisje op ja 7 uur wel daar zijn he! Bla bla
En kom je met de audiiiiiiiiiiiiiii?
Was de 2e van vandaag hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:58 schreef MarkM het volgende:
[..]
Jeetje, kreeg ik maar net zoveel telefoontjes als jij.
Dat moet echt fantastisch geklonken hebben op je iPhone™quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:56 schreef xyzyx het volgende:
Belt net meisje op ja 7 uur wel daar zijn he! Bla bla
En kom je met de audiiiiiiiiiiiiiii?
Bestel heul veul eten bij thuis bezorgd, en dan zogenaamd van niks weten als ze komen. Moet je moeder het betalen ook nogquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:34 schreef TripleP het volgende:
En zo pats besluit mijn moeder dat ik niet mee mag eten, omdat de badkamer niet netjes is.
Ik wil niet eens eten als mijn ma kooktquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:34 schreef TripleP het volgende:
En zo pats besluit mijn moeder dat ik niet mee mag eten, omdat de badkamer niet netjes is.
Ja ze is best kut jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:44 schreef -SG- het volgende:
Wel een naaistreek van je moeder trouwens.
wtf?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:52 schreef xyzyx het volgende:
Ik heb gewoon perongelijk beloofd dat zo'n meisje straks mijn telefoon mag lenen zodat ze thuis foto's van zichzelf kan maken.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHhahahahahhahaahaaaa.....aaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:34 schreef TripleP het volgende:
Ja ze zegt zo dat ze altijd haar foto's meteen verwijderd omdat ze weinig ruimte heeft op haar computer. Dus ik zeg zo dat ik wel zat ruimte op mijn telefoon heb.quote:
en van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:57 schreef Fresku het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHhahahahahhahaahaaaa.....aaaaaaaaaaah
Dat is jouw reactie als je de kamer binnenkomt en je mij met je nicht bezig ziet.quote:
Goed gebruik van PIquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat is jouw reactie als je de kamer binnenkomt en je mij met je nicht bezig ziet.
maak zelf foto's dan... van haar....quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja ze zegt zo dat ze altijd haar foto's meteen verwijderd omdat ze weinig ruimte heeft op haar computer. Dus ik zeg zo dat ik wel zat ruimte op mijn telefoon heb.
Kwam zij op het brilliante idee dat ik die dan maar mee moest geven zodat zij foto's kon maken en ik zei nog ja ook![]()
FF die van mijn pa jatten die is toch op zakenreisje en heeft zijn ouwe trouwe nokia mee
naakt.....quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maak zelf foto's dan... van haar....
Zulk lekker fapvoer heb ik in tijden niet meer voorgeschoteld gekregen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
M'n 1DM2 heeft twee kindjes gekregen, ze heten 40D & 50D. De mamma maakt het goed.
[ afbeelding ]
Man, je hebt een goedkope Chinese lens. Het canonlogo zit verkeerd om op de beschermkap!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
M'n 1DM2 heeft twee kindjes gekregen, ze heten 40D & 50D. De mamma maakt het goed.
[ afbeelding ]
Overgensquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Man, je hebt een goedkope Chinese lens. Het canonlogo zit verkeerd om op de beschermkap!
Heb ik uiteindelijk ook gedaan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maak zelf foto's dan... van haar....
* Fapfapfap *quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:21 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Zulk lekker fapvoer heb ik in tijden niet meer voorgeschoteld gekregen!![]()
Zekerquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Man, je hebt een goedkope Chinese lens. Het canonlogo zit verkeerd om op de beschermkap!
Je mag er wel eens mee komen spelenquote:
oeeehhh Dat kom ik zeker een keer doen! Hang er maar een kabelslot aan, want op een onbewaakt moment gaat alles 1-2-3 in de rugtas.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker![]()
[..]
Je mag er wel eens mee komen spelen
Gewoon 30-60-120 doen dan staat hij als een huisquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
oeeehhh Dat kom ik zeker een keer doen! Hang er maar een kabelslot aan, want op een onbewaakt moment gaat alles 1-2-3 in de rugtas.
Ja maar dan ga ik even een goede foto plaatsen, komt wel heb het geld nog niet over gemaaktquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
Dat je hier niet post Bart [centraal] Pats hier met je nieuwe fotomeuk #26 .
Mwoah, ik denk dat ik het wel in de gaten heb als er 15 kilo aan body's en lenzen een tas in verdwijntquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
oeeehhh Dat kom ik zeker een keer doen! Hang er maar een kabelslot aan, want op een onbewaakt moment gaat alles 1-2-3 in de rugtas.
Man, dan ga ik door mijn rug, en klaag ik je aan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja maar dan ga ik even een goede foto plaatsen, komt wel heb het geld nog niet over gemaakt
[..]
Mwoah, ik denk dat ik het wel in de gaten heb als er 15 kilo aan body's en lenzen een tas in verdwijnt
We're alll living in aaammeeeriikkkaaaa, blabla.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Man, dan ga ik door mijn rug, en klaag ik je aan.
Dat was ik wel van plan ja. Ik weet nog niet precies wanneer, maar iig dit jaar nog.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We're alll living in aaammeeeriikkkaaaa, blabla.
Hoe dan ook, kom je die 70-300 nog ophalen?
Prima, let me know tegen die tijdquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan ja. Ik weet nog niet precies wanneer, maar iig dit jaar nog.
Sandwich?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:46 schreef Marco001 het volgende:
speaking of wich, mijn dslr ligt nog altijd achterin mijn auto.. al een hele week...
Wat voor heb je? Ik zou mijne echt nooit in de auto laten liggen. Daar is hij veeeeels te mooi voor.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:46 schreef Marco001 het volgende:
speaking of wich, mijn dslr ligt nog altijd achterin mijn auto.. al een hele week...
Nikon vitting kan je vergeten, past niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor heb je? Ik zou mijne echt nooit in de auto laten liggen. Daar is hij veeeeels te mooi voor.
Trouwens Bart, morgen neem ik hem mee naar school, en neemt een jongen uit mijn klas een fisheye lens mee. Ik hoop dat hij erop past, want hij komt van een nikon af. Maar lijkt me wel vet om een paar fototjes mee te schieten
Das dan weer jammerquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nikon vitting kan je vergeten, past niet.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
Ben wel weer een handige metaaljongen, dus ik draai zelf wel eventjes een verloopstuk met M52*0.5 draad of wat er ook opzit van staal
Ik proef twijfel, maar zo moeilijk is het niet om te maken hoor. Alleen weet ik niet wat er gebeurt als je zo'n 2 mm extra ruimte tussen je 2 lensen hebt.quote:
Waarschijnlijk teveel licht en geen contact met sensoren m.b.t de lens en body dus geen scherp stel mogelijkheidquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik proef twijfel, maar zo moeilijk is het niet om te maken hoor. Alleen weet ik niet wat er gebeurt als je zo'n 2 mm extra ruimte tussen je 2 lensen hebt.
Die fisheye schroef je voor op je lens he! Niet rechtstreeks op de body!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk teveel licht en geen contact met sensoren m.b.t de lens en body dus geen scherp stel mogelijkheid
Ah zo'n eentje. Tsja dan bestaat er een mogelijkheid dat het kan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die fisheye schroef je voor op je lens he! Niet rechtstreeks op de body!
Dit is gewoon een goedkoop ding van 5 tientjes die je er zo op kan schroefen. Daarom wil ik kijken of hij er bij mij ook oppast, dan ga ik er in de loop van de tijd ook 1tje kopen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zou zeggen, google het!
En er zijn genoeg fish-eye's die je op de body schroeft hoor.
Check, na morgen maar even checken dan. Fishies zijn tof, nadeel ze zijn knetter duur.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is gewoon een goedkoop ding van 5 tientjes die je er zo op kan schroefen. Daarom wil ik kijken of hij er bij mij ook oppast, dan ga ik er in de loop van de tijd ook 1tje kopen.
Edit: Ik weet ook niet welke het is.
Knetter duur? Als je een echte heb denk ik wel ja. Deze lens kan verder niet zoomen ofzo, je zet hem er gewoon op. Als ik langskom neem ik hem wel eventjes mee.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Check, na morgen maar even checken dan. Fishies zijn tof, nadeel ze zijn knetter duur.
Canon EF 15mm F/2.8 fish eyequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Knetter duur? Als je een echte heb denk ik wel ja. Deze lens kan verder niet zoomen ofzo, je zet hem er gewoon op. Als ik langskom neem ik hem wel eventjes mee.
Das knetterduur ja. Voor die 50 euro kan je zo'n lensje dan bijna niet laten liggen, alhoewel het natuurlijk echt veeeeeel minder zal zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Canon EF 15mm F/2.8 fish eye
€649,00
Sony A100 + 18-70 kit, 100-300 Sigma en een 50 MM F1.8 van Sigma, EN een Metz Mecablitz 54-AF voor het nodige licht..quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor heb je? Ik zou mijne echt nooit in de auto laten liggen. Daar is hij veeeeels te mooi voor.
Trouwens Bart, morgen neem ik hem mee naar school, en neemt een jongen uit mijn klas een fisheye lens mee. Ik hoop dat hij erop past, want hij komt van een nikon af. Maar lijkt me wel vet om een paar fototjes mee te schieten
Ooh, ik dacht eerst dat je hem speciaal voor die foto's van je auto had gekochtquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Sony A100 + 18-70 kit, 100-300 Sigma en een 50 MM F1.8 van Sigma, EN een Metz Mecablitz 54-AF voor het nodige licht..
Ik wou er toendetijd foto's mee maken van mijn nieuwe auto, maar er niet van gekomen en de auto is nu alweer te smerig...
Webcamfoto's altijd +1.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:37 schreef TripleP het volgende:
[ afbeelding ]
Over goede kwaliteit foto's gesproken
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:37 schreef TripleP het volgende:
[ afbeelding ]
Over goede kwaliteit foto's gesproken
3xp, meost er 10x over nadenken, maar ja hoor verveel me de pleurisquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
oja, 3xp, wil je mijn kamer nog zien?
neejoh, ik heb er ook wel eens fotoreportages van evenementen mee gedaan..quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht eerst dat je hem speciaal voor die foto's van je auto had gekocht
Zeg wil jij daten met een justin bieber look a like?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef TripleP het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zo blij met die brakke webcam die op m'n nieuwe laptop zit. Gewoon ongeneerd foto's maken en je ziet er altijd goed uit.
Mang, ze heeft mijn kamer al gezienquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zeg wil jij daten met een justin bieber look a like?
Dan is ze nog meer onder de indruk als ze die van mij zietquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mang, ze heeft mijn kamer al gezien
Ok.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dan is ze nog meer onder de indruk als ze die van mij ziet![]()
![]()
quote:
Mijn kamer is zo groot dat ik er een auto in heb staan die wel hondurddrieenveertig kilometer per uur rijd op de lazergun jonguhquote:
Prima mang. Maar wat ik nu op die webcam ziequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn kamer is zo groot dat ik er een auto in heb staan die wel hondurddrieenveertig kilometer per uur rijd op de lazergun jonguh
Wat zie je?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima mang. Maar wat ik nu op die webcam zie
Ik zag een paar uurtjes geleden iets naast me zittenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima mang. Maar wat ik nu op die webcam zie
een chikiiiiiiiiiiiiiquote:
Zou je een boete krijgen als je een vrouw aanrand?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:55 schreef xyzyx het volgende:
Zou je eigenlijk een boete krijgen als je met een afstands bestuurbare auto op de snelweg gaat rijden?
Deze webcamgesprek>allusquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zag een paar uurtjes geleden iets naast me zitten
Lijkt me best geinig om te doen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou je een boete krijgen als je een vrouw aanrand?
Antwoord,
Zolang je niet gepakt wordt, nee.
Beter als seks?quote:
Nou, ik weet niet hoe jouw seks is, maar hier weet je het antwoord zelf al opquote:
Dus niet beter als allesquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe jouw seks is, maar hier weet je het antwoord zelf al op
Niet?quote:
Ik lieg niet!quote:
quote:
Waarover dan?quote:
quote:
Over wat ik zie, of dat die justin bieber's sex overtreft?quote:
Jezusquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nou ze was vanaf 20.00 in de supermarkt en we sluiten om 21.00 maar maar maar ze was om 21.15 nog niet weg, dus iedereen stond te wachten en ik deed kassa, en iedereen zei dat ze moest opschieten. Uitpuilende kar met boodschappen, was ze de suiker vergeten, ging ze haring wegbrengen en vervolgens toch wel meenemen en naahhh fucking vervelend. Nou ik was dus opgedragen om in haar tas te kijken, dus ik eindelijk alle bodoschappen gescand en gevraagd of dat mocht. Nou prima. Vroeg ze om shag. Ja jammer joh, dingen waren dicht. Tijdslot (volgens bedrijfsleider, weet niet of het echt zo was). En toen ging ze huilen.En ging ze smeken en ze was op de FIETS (hele grote doos en vijf AH tassen) en en naaaah.
Fuicking vreemd.
Beter dan een vriesvak zonder koelkast. En hoezo kom je daar nu pas achter?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn moeder heeft de koelkast zonder vriesvak besteld per ongelukVerdomme.
Nou hij was verkeerd geleverd dacht ik, dus mams had gebeld. Eerst had ze wel de goede, maar betaling deed het niet. En later in de haast verkeerde besteld. En hij heeft al aan gestaan dus kan niet meer geruiild worden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beter dan een vriesvak zonder koelkast. En hoezo kom je daar nu pas achter?
Wat doet het?quote:
Dat zou helemaal kut zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik denk dat ze aan de drugs was eigenlijk. Ook toen ze ging pinnen, zag je iedereen kijken en denken 'GODVER, zul je zien dat ze geen saldo heeft.' Maar dat had ze gelukkig wel.
quote:
Whehe ik heb daar heel veel lol mee gehad afgelopen weekend.quote:
Ik krijg geen geld van mijn ouders, ze betalen alleen kledinggeld/school/verzekering/eten/een paar sport dingen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn ouders hebben meer geld overgemaakt dan dat mijn stufi geweest zou zijn als ik die zou hebben. Chilll! En ook dat ik me veel beter voel sinds ik alles eruit heb gegooid bij mama.
[..]
Whehe ik heb daar heel veel lol mee gehad afgelopen weekend.
Ik krijg nog geen stufi, dus moet wel overleven zegmaar.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik krijg geen geld van mijn ouders, ze betalen alleen kledinggeld/school/verzekering/eten/een paar sport dingen.
Nouaj heb het onderste vak van de vriezer van mijn huisgenoten maar die's best kleinnnnnn. Dus ik was wel blij dat ik daar dan gewoon mijn langdurige vriesdingen in kon gooien maarja..quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:03 schreef -SG- het volgende:
Moet je nog een aparte vriezer kopen ook.
Do ik ben best bang dat ik zondag uit de tent gezet wordt door jeweetwelquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:08 schreef TripleP het volgende:
[..]
Do ik ben best bang dat ik zondag uit de tent gezet wordt door jeweetwel
Nouja check hoe het nu gaat.quote:
Zou hij zo zielig zijn?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:10 schreef TripleP het volgende:
[..]
Nouja check hoe het nu gaat.
En ik weet niet hoeveel haat hij heeft om dat te doen.
Zou nogal zielig zijn. Laat elkaar lekker in de waarde.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:10 schreef TripleP het volgende:
[..]
Hij kan best mensen overtuigen/manipuleren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg uitsmijter, kan je dat meisje eruitgooien? Ik vind haar stom!
Lekker hè, zo'n lapdance?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kippenvel door een dans, komt niet vaak voor.
Wat een triestheid als hij je eruitzetquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:14 schreef TripleP het volgende:
[..]
Hij kan best mensen overtuigen/manipuleren.
Ja, maar dan is wel m'n avond verpestquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een triestheid als hij je eruitzet
Ja, nu dus.quote:
mijn dear exquote:
Hij heeft m'n boeken nog W#$%W#^#WQEQquote:
Sla hem.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:42 schreef TripleP het volgende:
[..]
Hij heeft m'n boeken nog W#$%W#^#WQEQ
Omg ik ga denk ik deze week nog langs om ze te halen, maar zit het de hele tijd uit te stellenquote:
Als hij dat doet gaat Henk bier gooien zei hij!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:10 schreef TripleP het volgende:
[..]
Heldquote:Op woensdag 22 september 2010 00:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als hij dat doet gaat Henk bier gooien zei hij!
quote:
QFT!quote:
Toch jammer van je mobiel.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:29 schreef TripleP het volgende:
slechte webcam -> goed resultaat
en thanks man
Hahahaquote:Op woensdag 22 september 2010 00:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Toch jammer van je mobiel.
Lowlandsss weetjenogquote:
quote:
Jajajajaja. Ik heb er net een pubquiz opzitten, dus ik ben niet echt scherp meerquote:
"Hoeveel Barts hebben er ooit in de PUB SC gepost?"quote:Op woensdag 22 september 2010 00:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
PUB quiz? Ik wil een PUB quiz!
5!quote:Op woensdag 22 september 2010 00:46 schreef TripleP het volgende:
[..]
"Hoeveel Barts hebben er ooit in de PUB SC gepost?"
Vroegah waren er al met 3, dus ik denk wel een stuk of 5 jaquote:Op woensdag 22 september 2010 00:46 schreef TripleP het volgende:
[..]
"Hoeveel Barts hebben er ooit in de PUB SC gepost?"
D_A, jij, bierbart, graseter ehmmquote:Op woensdag 22 september 2010 00:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vroegah waren er al met 3, dus ik denk wel een stuk of 5 ja
Graseter?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:48 schreef TripleP het volgende:
[..]
D_A, jij, bierbart, graseter ehmm
Welke?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Guitarist. Al jaren.
jaquote:
Wie kent die gast nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |