Nu moet ik aan AP met zijn magnums denkenquote:
Loopze hequote:
APquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nu moet ik aan AP met zijn magnums denken
Wel een goed voorbeeld van hoe triest de hedendaagse maatschappij kan zijnquote:
Oh kijk naar een gemiddeld SBS programma en we staan ook weer met beide voeten op de grond.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wel een goed voorbeeld van hoe triest de hedendaagse maatschappij kan zijn
Hart van Nederland: HET POESJE VAN RIET IS GERED! Gister was t poesje vast komen te zitten in een boom waar ze niet uit kon bla bla bla oja en er was ook nog iets met die zwarte troep in de vs.. olie ofzo.. niet obamaquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh kijk naar een gemiddeld SBS programma en we staan ook weer met beide voeten op de grond.
Als je zijn lulletje ziet zou je denken dat hij heel cool is jaquote:
ZO LEKKERquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als je zijn lulletje ziet zou je denken dat hij heel cool is ja
Wat moet je doen dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet vanavond werken en ik haat mijn werk nu al.
Kassa @ C1000. Maar zodra mijn proeftijd afgelopen is ga ik naar een horeca studentenuitzendbureau.quote:
Deze ekke is veel coolerquote:
Kassadames bij de c1000 zijn altijd zo chagrijnig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kassa @ C1000. Maar zodra mijn proeftijd afgelopen is ga ik naar een horeca studentenuitzendbureau.
In helmond kan je rolletjes geld pinnenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kassadames bij de c1000 zijn altijd zo chagrijnig.
Inmiddels al 7 euro aan 5 centjes.. we gaan dat wijf een reden geven om chagrijnig te zijn
Ook 5 centjes? Hier kun je ook kleingeld krijgen bij de bank alleen dan 1 en 2 euro's..quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In helmond kan je rolletjes geld pinnen
Ja, want ik heb hier zo'n rol liggenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ook 5 centjes? Hier kun je ook kleingeld krijgen bij de bank alleen dan 1 en 2 euro's..![]()
Wie heeft er trouwens zin om thats the qeuistion te spelen?![]()
Zo moeilijk is engels toch niet?
Supervetquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, want ik heb hier zo'n rol liggen
Ga je oom dagobert op je vinger plakken en zwemmen in een minipakhuisje vol met 5 cent?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, want ik heb hier zo'n rol liggen
Nietsquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ga je oom dagobert op je vinger plakken en zwemmen in een minipakhuisje vol met 5 cent?
Of wat ga je er anders mee doen?
Waar is die pinautomaat precies?quote:
Waarom heb je het dan?quote:
Geen idee. Ik kan er zo heenlopen, maar ik ben niet zo thuis in Helmond.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:00 schreef TripleP het volgende:
[..]
Waar is die pinautomaat precies?
Na een paar biertje de stad in, en dan van die dingen pinnen omdat het kan.quote:
....quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:00 schreef TripleP het volgende:
Ik heb net echt een beestenproject verzonnen.
Ergens op een leegstaande kade van een haven een loods afhuren of gewoon kraken en dan een DJ installatie en een podium hosselen, electriciteit, boxen etc. En dan knallen.
Is al vaak genoeg gebeurdquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:00 schreef TripleP het volgende:
Ik heb net echt een beestenproject verzonnen.
Ergens op een leegstaande kade van een haven een loods afhuren of gewoon kraken en dan een DJ installatie en een podium hosselen, electriciteit, boxen etc. En dan knallen.
50 euro aan van die dingen pinnen, uit de rol halen en bij t meest chagrijnig kijkende wij je week boodschappen afrekenenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Na een paar biertje de stad in, en dan van die dingen pinnen omdat het kan.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
50 euro aan van die dingen pinnen, uit de rol halen en bij t meest chagrijnig kijkende wij je week boodschappen afrekenen
Daar maak je mensen echt droevig meequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
50 euro aan van die dingen pinnen, uit de rol halen en bij t meest chagrijnig kijkende wij je week boodschappen afrekenen
Wettig betaalmiddel? Mag je dus niet weigeren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |