Tsja, het is deels ook een beetje mijn eigen schuld allemaal hoor moet ik eerlijk zeggen....quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:02 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zit je niet bij een vereniging? Lijkt me een makkelijke manier om wat contacten op te doen ook voor doordeweeks.
Ik mis dat kunnen smsen met iemand eigenlijk helemaal niet zo. De laatste tijd voelde het toch al als een verplichting. Verder bel en sms ik ook wel met vriendinnen dus dat maakt het wel wat makkelijker.
Kun je ook later nog instromen bij een vereniging? Als dat kan zou dat natuurlijk mooi zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:24 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Tsja, het is deels ook een beetje mijn eigen schuld allemaal hoor moet ik eerlijk zeggen....
Ben een beetje stil blijven staan de afgelopen maanden.
Zou bij dezelfde vereniging gaan als een van mn beste vrienden, intro daarvan was 3 weken geleden.
Maar heb besloten dit nog niet te doen. Voor mijn gevoel was ik nog niet klaar om gezellig allemaal nieuwe mensen te gaan ontmoeten. Ik wist dat ik daar deels voor op de blaren moest gaan zitten, maar ik wil/wou gewoon eerst mijn leven weer een beetje op de rails krijgen en kijken wat ik nu allemaal precies wil...
Als ik dat wel had gedaan dan zat gelijk mijn hele week bomvol activiteiten. Maar tot nu toe bekijk ik het allemaal nog een beetje vanaf de zijlijn, dat is dan mijn ( misschien verkeerde ) manier van verwerken....
Verder over dat sms' en. Tjsa als ik eerlijk ben dan voelde dat sms' en bij mij ook de laatste tijd als een verplichting![]()
Ging sowiezo de laatste weken al een beetje van '' Goedemorgen, wat zijn je plannen, lekker aan het werk xx '' etc....
Maargoed verder sms ik ook wel met maten hoor, maar soms heb je gewoon even helemaal geen aanleiding ( of uberhaupt zelf zin ) om te sms' en. En ik ben nu niet echt iemand die met mijn maten gaat sms' en in de trend van : Ik voel me zo eenzaam, wat ben jij aan het doen![]()
Met een meisje is dat toch anders. Je sms' t , omdat je het spannend vindt met elkaar te sms' en /flirten. Of je lekker geslapen hebt, wat je allemaal gaat doen, etc etc.. Dat doe je niet zo snel met je vrienden
Beetje laat maar: good luck!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:21 schreef zwartedoos het volgende:
ik lees later wel bij maar voor nu: wish me luck, om 9u date![]()
Herkenbaar gevoel. Sommige dingen kon je alleen met je ex. Ik mis dat soms ook wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:36 schreef Fellows het volgende:
Blegh voel me een beetje kut mis haar gezelschap het was toch altijd echt vreselijk gezellig.
Maarja mevrouw_voor_jou veel plezier morgen!
Ja 1 april kan het weerquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Kun je ook later nog instromen bij een vereniging? Als dat kan zou dat natuurlijk mooi zijn.
Met dat smsen had ik dat precies zo. Elke ochtend als ik op de bus stond te wachten zat ik echt te peinzen over wat ik nou dan weer moest smsen zonder dat het afgezaagd zou klinken. En ik deed dan echt mijn best er iets leuks van te maken omdat ik vond dat dat moest maar het was meer een verplichting. Terwijl hijzelf vooral de laatste tijd nooit meer echt leuke smsjes stuurde. Maarja, alles een beetje voor lief nemen was wel zijn stijl.
Bij mannen zit dat anders ja. Ik kan wel een vriendin smsen over dat ik ff een knuffel nodig heb ofzo. En dat vinden ze heel oke en fijn om te doen.
Weet je, ondanks dat het nu kut is, heb je ook hele mooie dingen met haar beleefd. En natuurlijk mis je dat. En dan lijken je avonden ineens leeg omdat je dat niet meer hebt. Maar geloof me (als ervaringsdeskundigequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:57 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ja 1 april kan het weer
Maarja het is ook allemaal nog een kwestie van relativeren bij mij op het moment... Waar houdt het gemis van mijn ex op, en waar begint het ontevreden zijn over mijn sociale leven?
Als ik uberhaupt niet aan de relatie met mijn ex was begonnen, dan had ik mijn leventje heerlijk gevonden denk ik nu! Het is ook gewoon het gemis van samen een filmpje kijken/knuffelen op een regenachtige zondagmiddag, of op een willekeurige doordeweekse avond...
Wanneer ik dat echt zou willen dan plan ik mijn hele week vol dingen, maar ik heb daar ook gewoon eigenlijk geen behoefte aan moet ik eerlijk zeggen.... Het is gewoon het gemis. Probeer mezelf dan vaak te vertellen van fuck man, je hebt maar 8 maandjes gehad, je doet net alsof je hele leven op haar was ingesteld. Dat is natuurlijk niet waar, en had het voor haar ook prima naar mn zin en sinds dien is er eigenlijk niets veranderd..... Het is puur en alleen dat ik nu weet wat ik mis!
Nu heb ik wel iets raars desondanks hoor moet ik zeggen. Net ff met paar maatjes naar de dorpskroeg geweest ( morgen vroeg weer werken vandaar vroeg thuis) , maar ik krijg nu echt weer dat ''gevoel'' van afgelopen herfst/winter toen we dat nog elke week deden, en ik daarna altijd bij mijn ex bleef slapen...
Komt denk ik door de zomer, altijd terrasjes gepakt en nooit echt daar binnen gezeten. Nu kon ik niet drinken omdat ik nog naar huis moest rijden, en niet bij haar kon blijven slapen. Toch wederom een gevolg van iets naars
Haha dat moet je gewoon doen joh, denk niet dat veel mannen daar een probleem mee zullen hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:05 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Onzinnig en flauw maar wel heerlijk om weer eens te giebelen met een vriendin over mannen en allerlei andere leuke dingen
Die winter maanden hebben wij ook heel veel tijd gespendeerd lekker samen dingen doen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:15 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Haha dat moet je gewoon doen joh, denk niet dat veel mannen daar een probleem mee zullen hebben![]()
Ja die mooie dingen mis ik heel erg. Het is eigenlijk ook niet zo, dat ik haar nu heel erg mis hoe raar het ook klinkt. Ik moet mezelf daarbij bedenken dat het tijdens de relatie ook lang niet allemaal zo perfect voelde...En elke gedachte kan ik inmiddels wel accepteren, maar als ik terugdenk aan het afgelopen jaar, aan de koude sneeuwerige weekenden die we lekker warm samen hebben doorgebracht dan breek ik weer...
Al helemaal als ik er dan bijbedenk dat we 3 maandjes terug nog zo close waren, en nu al ruim 3 weken totaal geen contact hebben gehad dat vind ik best kut![]()
Ik betrap mezelf er ook nog wel eens op nog steeds hoop te hebben. Sinds het uit is heb ik alles gedaan wat je juist NIET moet doen wanneer je je ex terug wilt krijgen. Het beste is afstand nemen en je iets killer opstellen. Ik denk wel eens hmm misschien als ze me straks een tijdje echt niet gezien of gesproken heeft dat ze erachter komt dat ze me mist, en me misschien terug wil.... Die gedachte moet ik echt NIET hebben, maar soms merk ik wel eens dat ik mijzelf er blij mee maak![]()
Ik weet ook gewoon helemaal niet hoe zij in het hele proces staat. Tijdens de relaitie zei ze dat het veel specialer voor haar was, dan met haar eerdere vriendjes, dat het anders voelde. Zij was mijn eerste, en ik was haar 5eMisschien is zij me allang weer vergeten en op zoek naar de volgende, misschien was ik wel echt speciaal voor haar en is ze ook nog aan het verwerken en vandaar de afstand... I wanna know
Echt vergeten zal ze je heus niet, kan me met haar gedrag zelfs voorstellen dat ze nog redelijk veel met je bezig is, al werkt ze dat op een negatieve manier naar jou uit...quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:33 schreef Fellows het volgende:
[..]
Die winter maanden hebben wij ook heel veel tijd gespendeerd lekker samen dingen doen.
Hoe gek het ook klinkt ik heb zo iets van als ik geen contact hou dat ze me dan simpel weg gewoon vergeet en daar ben ik gek genoeg echt bang voor dat ze mij compleet vergeet.
Ik kan me nog niks zonder haar voorstellen hoe hopeloos dat nu ook klinkt.
Maar in jou geval kun je wel duidelijk zien dat ze heel veel afleiding zoekt? Dat lijkt mij toch ook al een teken dat ze het er een beetje moeilijk mee heeft. Of zie ik dat fout.
We zagen elkaar niet echt heel vaak aangezien de afstand maar meestal weekendjes soms een weekend overslaan aangezien zij druk met school rijles huiswerk en ook nog is werk zit.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:47 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Echt vergeten zal ze je heus niet, kan me met haar gedrag zelfs voorstellen dat ze nog redelijk veel met je bezig is, al werkt ze dat op een negatieve manier naar jou uit...
Hoevaak zagen jullie elkaar?
Tja ze zoekt inderdaad wel afleiding. Gelukkig voor haar heeft ze al een fulltime baan, maar daarnaast doet ze wel haar best om de weekendjes leuk in te vullen inderdaad, maar of dat met mij te maken heeft I don' t know..
Denk dat het best lastig is om als ''vrienden'' uit elkaar te gaan. Ik ben zo lief voor haar geweest de afgelopen weken, ik zou me kunnen voorstellen dat ze daardoor is gaan twijfelen...
Ik hoop gewoon nog steeds zo erg dat ik vroeg of laat een 2e kans krijg. Ik hou op het moment, al negeert ze mij al 3 weken lang, meer van haar dan van wie dan ook![]()
Alleen ik denk dat er 2 factoren zijn die meespelen die de kansen verkleinen. Ten eerste is ze 20 kg afgevallen, misschien denkt ze daardoor heel anders over alles. Daarnaast heb ik het idee dat haar zus ook probeert het niet door te laten gaan. Zij heeft niet zoveel vriendinnen, en wanneer haar zus( mijn ex ) dan een vriend heeft, dan houdt ze vrij weinig over. Die vindt het wel gezegend denk ik dus...
Hmm dan is het uiteinderlijk misschien niet zo heel moeilijk om alles een nieuwe invulling te geven?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:14 schreef Fellows het volgende:
[..]
We zagen elkaar niet echt heel vaak aangezien de afstand maar meestal weekendjes soms een weekend overslaan aangezien zij druk met school rijles huiswerk en ook nog is werk zit.
En toch blijf ik praten in een tegenwoordige tijd.![]()
Ja als je iets niet kan hebben dan wil je het juist hebben.Meestal zo!
Ik heb echt een vreselijk gevoel dat ik haar wil sms'en waarom ik nog voel dat zij de ware is?
Waarom voelt dit toch zo aan. Zelfs ik wil op het moment hoe kut ik me voel ook een 2e kans willen terwijl ik niet eens de gene ben die wat fout heeft gedaan. Zo wilt ze me ook hebben en zo heeft ze me ook.
Killt het jou om te denken/weten dat ze een andere scharrel heeft ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:57 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Hmm dan is het uiteinderlijk misschien niet zo heel moeilijk om alles een nieuwe invulling te geven?
Lijkt me echt wel wat schelen, als ik van die stelletjes zie die ALLES samen deden en echt al jaren samen waren dan denk ik echt van hoe trek je dat ooit nog zonder elkaar...![]()
Heb soms ook echt het idee dat sommige stelletjes hier die al vanaf hun 15e samen zijn elkaar nu niet meer los durven te laten omdat ze hun vrienden een beetje kwijt zijn geraakt en te gewend zijn aan een leven samen...
Maar ik denk ook nog wel eens alsof het nog aan is hoor... Of iets in de trend van dat ik weet dat ze met een vriendin gaat afspreken, en ik dan denk oh, ze gaan het vast over mij hebben. Terwijl ik helemaal niet weet of ze uberhaupt nog wel eens aan me denkt, misschien heeft ze het al honderduit over nieuwe scharrels. Misschien date ze er al flink op los, of misschien heeft ze het er nog steeds ook wel zwaar mee.
Ik ga maar van het eerste uit, maar ik weet het gewoon niet. Lastig lastig. De laatste tijd is ze wel minder online op hyves/msn ed. Misschien heeft ze wel al een nieuwe scharrel denk ik dan...En dan zit ik hier te hopen dat ze binnenkort sms' t dat ze me toch wel mist
JA !quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:53 schreef Fellows het volgende:
[..]
Killt het jou om te denken/weten dat ze een andere scharrel heeft ?
Mij wel echt echt enorm.
Als ze dat doet reageer je heel luchtig alsof het gewoon een normale klant is en zeg je misschien 1 seconde wat over haar haar 'hee leuk', waarna je vervolgens weer razendsnel iets anders gaat doen, alsof je er al overheen bent.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:04 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
PS: in haar www net stond dus, dat ze bij de kapper zat. Straks moet ik werken en WEDDEN dat ze sowiezo ff in de winkel komt, om haar haar ff te showen![]()
Probeer als ze komt bij jezelf te blijven. Zeg het gewoon als je t leuk vind haar te zien of juist niet. Ik denk dat het uitspreken van zoiets al een hoop spanning weg kan nemen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:04 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
JA !
Is al 3 maanden uit, en het gaat ook wel weer lekker verder hier, maar denk dat wanneer ik erachter kom dat ze een nieuwe vriend heeft, ik echt weer helemaal terug bij af ben![]()
Maar aan de ene kant hoop ik dat het zo snel mogelijk gebeurt. Het hangt toch als een donkere wolk te wachten... Denk trouwens niet dat ze al een scharrel oid heeft hoor, maargoed..
Trouwens, waarom staan die KUT WWW' tjes van haar weer op mn hyves voorpaginaIk had ze geblokkeerd, staat er net weer tussen wat ze vandaag/vanavond allemaal gaat doen. ik WIL dat helemaal niet weten !!!
Ik lijk me trouwens beter te voelen als het donker/' s avonds is, dan overdag...heel vreemd...
Wil gewoon zooo graag contact met haar, maar ik wil die arrogante houding niet meer tegenkomen, daarom neem ik geen initiatief meer. Waarom kunnen we niet gewoon leuk met elkaar omgaanZelfs toen ze met mij had had ze nog af en toe contact met haar ex... Haar nieuwe auto' tje ff laten zien etc...
PS: in haar www net stond dus, dat ze bij de kapper zat. Straks moet ik werken en WEDDEN dat ze sowiezo ff in de winkel komt, om haar haar ff te showen![]()
Nou, dan weet je ook gelijk hoe het met haar is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:04 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
JA !
Is al 3 maanden uit, en het gaat ook wel weer lekker verder hier, maar denk dat wanneer ik erachter kom dat ze een nieuwe vriend heeft, ik echt weer helemaal terug bij af ben![]()
Maar aan de ene kant hoop ik dat het zo snel mogelijk gebeurt. Het hangt toch als een donkere wolk te wachten... Denk trouwens niet dat ze al een scharrel oid heeft hoor, maargoed..
Trouwens, waarom staan die KUT WWW' tjes van haar weer op mn hyves voorpaginaIk had ze geblokkeerd, staat er net weer tussen wat ze vandaag/vanavond allemaal gaat doen. ik WIL dat helemaal niet weten !!!
Ik lijk me trouwens beter te voelen als het donker/' s avonds is, dan overdag...heel vreemd...
Wil gewoon zooo graag contact met haar, maar ik wil die arrogante houding niet meer tegenkomen, daarom neem ik geen initiatief meer. Waarom kunnen we niet gewoon leuk met elkaar omgaanZelfs toen ze met mij had had ze nog af en toe contact met haar ex... Haar nieuwe auto' tje ff laten zien etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |