Dan moet je je handen uit je zak halen.quote:
Ja, zoiets, alleen dan niet meer wederzijds. Maar bedankt voor het gebaar!quote:
Hoe krijg ik ze er überhaupt in?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:00 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dan moet je je handen uit je zak halen.
Dit is het concept:quote:Op donderdag 23 september 2010 19:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Je weet niet waarom het zo is. Misschien heeft zij het er ook moeilijk mee en wil ze geen contact omdat het te pijnlijk is? Ik zou niet meteen een heel epos aan haar schrijven maar gewoon een sms of kort berichtje en daarin vragen hoe het met haar gaat. Dan kun je rustig even peilen zonder dat je je ziel blootlegt, wie weet is ze kwaad en stampt ze er nog ff keihard op.
Kan ik lang wachten! Ben haar voor onze eerste ontmoeting ook nog nooit tegengekomen en na de breuk op één keer na ook niet meer, en toen ben ik haar expres op gaan zoeken... Dus nee, dat gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef Male23 het volgende:
Ik zou wachten tot je haar een keer tegenkomt.
Eerlijk, ik vind het een beetje krampachtig overkomen wat je schrijft. Ik zou meteen gaan denken wat erachter zit.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Dit is het concept:
"Goedeavond mevrouw,
Het is nu meer dan een maand gelden sinds onze confrontatie. Ik heb toen erg emotioneel en irrationeel gereageerd en volgens mij jij net zo waardoor de gemoederen erg hoog zijn opgelopen... Nu we waarschijnlijk beide weer een beetje gekalmeerd zijn en jij ook had aangegeven dat je hoopte dat we ooit weer normaal tegen elkaar kunnen doen, is het misschien verstandig om een keer te praten?
Dat wordt absoluut geen kruisverhoor en we hoeven onszelf niet te gaan verklaren, we hoeven het er niet eens over vorige maand te hebben. Het lijkt me gewoon goed voor allebei als we in ieder geval een keer normaal met elkaar gaan praten en dat we gewoon tegen elkaar kunnen doen. Je hebt zelf ook aangegeven dat je dat graag wilde. Als je dit niet wilt, of nog niet aan toe bent is dat ook prima, maar laat het dan a.u.b. wel even weten.
Groetjes,
......"
Ik vraag verder niet hoe het met haar is ofzo, denk ook niet dat dit moet? Probeer het gewoon zakelijk te laten overkomen...
Waarschijnlijk heb jij veel meer in de relatie geïnvesteerd dan zij destijds. Daarom kan zij er relatief makkelijk uitstappen, het verlies is voor haar marginaal. In jouw ogen is het echter een huge fucking big deal.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:47 schreef Freek1001 het volgende:
Is makkelijker gezegd dan gedaan? Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ze me al aan de kant heeft gezet? Betekende het dan zo weinig voor haar
Eerst even een vraagje, just to be sure => 4 weken geleden is de relatie ook uitgegaan, en daarna heb je niets meer van haar gehoord? Of was het al eerder uit dan 4 weken geleden?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:59 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Kan ik lang wachten! Ben haar voor onze eerste ontmoeting ook nog nooit tegengekomen en na de breuk op één keer na ook niet meer, en toen ben ik haar expres op gaan zoeken... Dus nee, dat gaat hem niet worden.
Maar de mail is niet in orde?
Foei! Niet meer kijken, ook niet stiekem!quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:45 schreef Bartinhoo het volgende:
Kut is dat he;)
Heb ik na 3 maanden ook nog altijd last van! Vooral omdat ze het nodig vindt van elk avondje stappen foto's op haar hyves te zetten... Maargoed daar kijk ik inmiddels al een tijdje niet meer naar...
Al ben ik toch net stiekem weer even wezen kijken, dan zie ik dat ze zaterdagavond een verjaardag heeft...
Dan ben ik meteen stikjaloers op de een of andere manier.....na 5 minuten dacht ik echter ow, wacht ik heb ook een verjaardagGeeft maar weer aan hoeveel ik nog met haar bezig ben ipv mezelf....
Blijf het toch raar vinden, dat ik gewoon niet weet wat haar weekend plannen zijn. Af en toe heb ik een zwak moment, dan sta ik met mn telefoon in mijn handen om haar te sms' en. Tot nu toe heb ik me in kunnen houden..
Blijft echt extreem kut om niet te weten hoe zij in de hele situatie staat... Heeft ze echt geen behoefte meer aan contact, of speelt ze het spelletje mee en willen we beiden niet beginnen met sms' en../ Of doet ze het ook uit zelfbescherming oid...
Hmm, er zit niks achter... Misschien laatste alinea weglaten? Maar ik wil ook weer niet te kortaf doen...quote:Op donderdag 23 september 2010 22:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Eerlijk, ik vind het een beetje krampachtig overkomen wat je schrijft. Ik zou meteen gaan denken wat erachter zit.![]()
Mail gewoon dat je het jammer vind hoe het is gelopen en het graag alsnog wil uitpraten zodat je in de toekomst weer normaal tegen elkaar kan doen en vraag hoe zij daarover denkt.
Ik zou de toon een beetje bij jezelf houden, heb het idee dat je je zakelijker voordoet dan dat je bent en dat zal haar ook opvallen. Maar jij moet de mail sturen dus ik denk dat jijzelf het beste kan aanvoelen wat de juiste toon is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:08 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Hmm, er zit niks achter... Misschien laatste alinea weglaten? Maar ik wil ook weer niet te kortaf doen...
En ja, iedereen zegt dat je beter niets kan laten horen... Maar kan gewoon niet, kan het niet afsluiten op deze manier en mijn gevoel zegt dat ik in ieder geval nog een laatste poging moet doen om haar te benaderen. Als ik daar dan vervolgens niets op hoor, tja dan houdt het echt op. Maar heb mezelf een minimum van 1 maand voorgehouden en die is bijna versterken. Dus het is niet zo dat ik het niet kan, maar meer een gevoel dat ik moet kwijt raken!
Het is natuurlijk ook niet zo, dat je haar nooit meer iets kunt sturen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:08 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Hmm, er zit niks achter... Misschien laatste alinea weglaten? Maar ik wil ook weer niet te kortaf doen...
En ja, iedereen zegt dat je beter niets kan laten horen... Maar kan gewoon niet, kan het niet afsluiten op deze manier en mijn gevoel zegt dat ik in ieder geval nog een laatste poging moet doen om haar te benaderen. Als ik daar dan vervolgens niets op hoor, tja dan houdt het echt op. Maar heb mezelf een minimum van 1 maand voorgehouden en die is bijna versterken. Dus het is niet zo dat ik het niet kan, maar meer een gevoel dat ik moet kwijt raken!
Tja er zit natuurlijk wel iets in wat je zegt! De persoon zelf mis ik ook wel hoor, maar ik zit wat dat betreft nogal gecompliceerd in elkaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:03 schreef Stefka het volgende:
Ga dan een nieuwe vriendin zoeken Bartinhoo. Misschien op het moment wel de beste manier om er overheen te komen. Het klinkt alsof je meer de hechte band met iemand mist dan de persoon zelf.
Overigens, dat is ook wat ik nu mis hoorHeb er alleen wel minder last van omdat ik sowieso altijd redelijk op mezelf was en me nu ook wel weer weet te vermaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |