abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:36:59 #2
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86665103
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:04 schreef Bartinhoo het volgende:
Moah dat exit heb ik allang geaccepteerd, en dat doet me geeneens pijn (meer)...

Ik snap alleen de 'vijandelijke'' houding van haar de afgelopen 2 weken niet...

Feit is, dat we goed met elkaar op konden schieten als ex' en, maar dat ik in haar ogen iets stoms heb gedaan

Ze was hier 3 weken geleden om gewoon ff bij te kletsen... Vervolgens vertelt ze nog steeds redelijk intieme verhalen aan mij. Ik denk heus wel te weten wat ik wel en niet door mag vertellen. Zo vertelde ze ook ( met ouders en al erbij ) dat ze misschien een stewardessenopleiding wil gaan doen.

Ik gewoon leuk en enthousiast gereageerd. De volgende dag ging ik sporten met een maatje, die ook jaren lang een maatje van haar is geweest. Hij vroeg of ik mijn ex nog wel eens sprak. Ik zeggen: ja gaat goed met haar, ze wil misschien stewardessenopleiding gaan doen...

Vervolgens vertelt hij dit het weekend daarop aan haar tijdens een feest. Word ik zondag een beetje nijdig opgebeld dat ik dat niet had mogen doorvertellen en dat ik niet te vertrouwen ben. Nou als je mij met iets kan beledigen is het wel door te zeggen dat ik niet te vertrouwen ben. Ik weet nog zoveel meer van haar, dingen die ik nooit door zal vertellen....

Toen heb ik via sms nog een keer mijn excuses aangeboden, de dag erop nog een keer gestuurd of ze nog boos op me was. Oke, dat laatste had ik niet moeten doen, maargoed sinds dien heb ik niets meer gehoord....

Het doet me zo veel pijn dat het allemaal op deze manier moet gaan...
Maar jij verwacht nog steeds dat je de beste vriendjes kan blijven vlak na een relatie. Dat is in 99,9% niet het geval. Ook als gewone vriend ben je nu exit en de aanleiding tot het nemen van die stap hoeft maar heel klein te zijn. Probeer het over een paar maanden nog eens. Als je daar nog dan behoefte aan hebt.

Ik peroonlijk zou dat niet eens willen; gewone vriendjes blijven. In ieder geval niet vlak na een relatie. Dat is mooi weer spelen, maar zonder de intimiteit erbij die je voorheen wel had. Nou, als er iets is wat gevoelens opwekt zijn het zulke acties wel. En in feite neem je dan genoegen met minder.

Ik zou maar lekker even je eigen plan trekken en als je over een paar maanden de drang nog hebt maar eens kijken of er nog iets van vriendschap te halen valt.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_86665448
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:33 schreef melanie_x het volgende:

[..]

Toch alleen via de webcam ofniet? Ik vind sowieso dat je nogal hard voor haar bent ook al heeft ze het misschien verdiend. Het is niet leuk dat ze aan webcamsex doet enzo, ook tijdens jullie relatie, maar je hebt vast ook hele leuke dingen met haar meegemaakt en het was zeker niet alleen maar kommer en kwel. Anders zou je niet zo lang met haar hebben gehad. Je hebt echt alleen maar negatieve woorden over haar.

Het lijkt mij dat zij gewoon enorm weinig zelfvertrouwen heeft en dat ze geniet van de aandacht via het internet. Het is toch alleen maar sneu voor haar dat ze dat nodig heeft.

En nu kan je wel zeggen dat het ontzettend naaiend van haar is blabla. Maar ik weet hoe het is om bedrogen te worden. En dat moet je ook een keer LOSLATEN om verder te gaan met je leven. Het is maar waar jij je elke dag druk over wil maken natuurlijk, maar het heeft gewoon geen zin om boos te blijven. Daar heb je alleen jezelf mee.
Ja. Ik ben nogal hard voor haar? Ze heeft 4 jaar met mij in een relatie gezeten en alles wat ze heeft gedaan is alleen maar liegen liegen liegen en natuurlijk zijn er ook wel meerdere dingen voor gevallen dan alleen dit. Ik heb ook hele leuke dingen mee gemaakt maar wat heeft het voor een nut als ik dat bij mezelf allemaal naar boven ga brengen? Door die instelling krijg ik persoonlijk alleen maar enorme terug vallen.

En waar ik ook alleen mezelf mee heb is leuke dingen na boven halen dus spuug ik liever mijn gal hier uit over haar. Waardoor ik mij zelf beter voel. ^O^
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86665977
Als jij constant over je ex wil blijven zeiken is dat prima. Het is maar net waar je vrolijk van wordt natuurlijk.

Het zal me niks verbazen als je toch weer contact met haar zoekt aan al je andere posts te zien. Ga toch verder met je leven en maak er wat van. Het heeft gewoon geen zin om altijd boos te blijven. En lees die andere post van me nog eens door, want die negeer je gewoon.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:15:42 #5
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86666050
Hoe minder je er mee bezig bent des te sneller de verwerking gaat. :Y
pi_86666097
Ja en ik hou me er ook veel minder mee bezig maar net zoals iedereen heb ik mijn up en mijn downs en als ik mij down voel dan zou er altijd iets blijven dat ik het haar zou kunnen vergeven en als ik dan even mijn gal uitspuug en nadenk waarom het over is voel ik me daarna ook al gelijk weer veel beter.

Ik wijs mezelf op de feite en ik bedoel het nu pas 2 weken bijna? Dat ik het weet...
Loslaten ben ik al mee bezig het komt wel maar ik heb ook mijn tijd nodig om het te verwerken.
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86666249
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:17 schreef Fellows het volgende:
Ja en ik hou me er ook veel minder mee bezig maar net zoals iedereen heb ik mijn up en mijn downs en als ik mij down voel dan zou er altijd iets blijven dat ik het haar zou kunnen vergeven en als ik dan even mijn gal uitspuug en nadenk waarom het over is voel ik me daarna ook al gelijk weer veel beter.

Ik wijs mezelf op de feite en ik bedoel het nu pas 2 weken bijna? Dat ik het weet...
Loslaten ben ik al mee bezig het komt wel maar ik heb ook mijn tijd nodig om het te verwerken.
Daar is dit toch het juiste topic voor?
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:24:39 #8
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_86666277
Zo net wat afspraken gemaakt met psycholoog :') En erna vroeg iemand me om te daten vrijdag :D Er is nog hoop voor me _O-
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_86666466
Nog geen 6 maanden terug was ik hier, om hier vervolgens nu weer te zijn ;(

Ik heb na een relatie van 2 maanden (oke klinkt heel kort) het uit moeten maken.
Hij was gelovig en wilde zijn kinderen zo opvoeden. Ik kon mij niet vinden in de manier waarop.
En hoewel het nu perfect liep samen en we super verliefd waren, heb ik het uitgemaakt.
Nooit gedacht dat ik dat zou kunnen, ik ben nogal een doorzetter en ook een beetje een watje om het uit te maken, uit angst voor verkeerde keuze en de pijn, maar heb het toch gedaan, omdat het uiteindelijk om mijn kinderen ging en niet om mij.
Het doet me zoveel verdriet dat het lijkt alsof ik al veel langer bij hem ben. Het was liefde op het eerste gezicht en we matchen perfect.. Maar helaas was het dan toch too good to be true ;(
En nu komen de twijfels waar ik bang voor was, is het wel de juiste keuze, misschien konden we er een weg in vinden, dalijk vind ik niemand meer die zo goed bij me past (vooral dat laatste ben ik heeel bang voor ;( )
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_86666601
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:31 schreef Lady_1989 het volgende:
Hij was gelovig en wilde zijn kinderen zo opvoeden. Ik kon mij niet vinden in de manier waarop.
.....
Het was liefde op het eerste gezicht en we matchen perfect..
Jullie matchen niet perfect. Hij is gelovig en vindt dat belangrijk en jij moet er niets van weten.

Als je zijn geloof en daarop volgend de opvoeding niet kunt accepteren passen jullie niet bij elkaar.

Dus goed dat je het uitgemaakt hebt.
pi_86666942
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:36 schreef HansvD het volgende:

[..]

Jullie matchen niet perfect. Hij is gelovig en vindt dat belangrijk en jij moet er niets van weten.

Als je zijn geloof en daarop volgend de opvoeding niet kunt accepteren passen jullie niet bij elkaar.

Dus goed dat je het uitgemaakt hebt.
Ik bedoelde ook al, op dit moment matchten we perfect. Op dit moment vond ik het geloof ook geen probleem dat was zijn ding. Maar met je kinderen wordt het natuurlijk jullie ding.
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:48:11 #12
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_86666950
quote:
Nog geen 6 maanden terug was ik hier, om hier vervolgens nu weer te zijn ;(

Ik heb na een relatie van 2 maanden (oke klinkt heel kort) het uit moeten maken.
En hoewel het nu perfect liep samen en we super verliefd waren, heb ik het uitgemaakt.
Nooit gedacht dat ik dat zou kunnen, ik ben nogal een doorzetter en ook een beetje een watje om het uit te maken, uit angst voor verkeerde keuze en de pijn, maar heb het toch gedaan, omdat het uiteindelijk om mijn kinderen ging en niet om mij.
Het doet me zoveel verdriet dat het lijkt alsof ik al veel langer bij hem ben. Het was liefde op het eerste gezicht en we matchen perfect.. Maar helaas was het dan toch too good to be true ;(
En nu komen de twijfels waar ik bang voor was, is het wel de juiste keuze, misschien konden we er een weg in vinden, dalijk vind ik niemand meer die zo goed bij me past (vooral dat laatste ben ik heeel bang voor ;( )
Na 2 maanden al over kinderen beginnen. :')
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_86666971
Hebben jullie trouwens ook niet, dat als het uit is, je de ene week diegene helemaal veridealiseerd en dingen ziet wat je zo leuk vond, en de andere week juist weer allemaal dingen dat je denkt, ja eigenlijk pasten we helemaal niet bij elkaar?
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:53:56 #14
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_86667106
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:48 schreef Lady_1989 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook niet, dat als het uit is, je de ene week diegene helemaal veridealiseerd en dingen ziet wat je zo leuk vond, en de andere week juist weer allemaal dingen dat je denkt, ja eigenlijk pasten we helemaal niet bij elkaar?
gedeeltelijk, niet zo zeer dat we niet bij elkaar passen maar meer dat hij zoveel problemen heeft waar hij niet aan werkte en me daardoor heel veel pijn heeft gedaan, dus t ene moment denk ik t was zo mooi en t andere moment denk ik hij kwetste me te veel en te vaak en ik verdien beter. Maar had altijd de hoop dat t beter met hem zou gaan en wilde niet zomaar opgeven, hoe geef je ook iemand op waar je zoveel van houdt? ;(
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:41:06 #15
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86668582
quote:
Tja, ik vind het niet echt gezond dat je in een relatie van net 2 maanden al over kinderen begint. Beetje snel, nietwaar, of ben jij er zoéén? Bang om alleen te blijven, dus snel binden. Wat ben je: 22?
pi_86669255
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:53 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

gedeeltelijk, niet zo zeer dat we niet bij elkaar passen maar meer dat hij zoveel problemen heeft waar hij niet aan werkte en me daardoor heel veel pijn heeft gedaan, dus t ene moment denk ik t was zo mooi en t andere moment denk ik hij kwetste me te veel en te vaak en ik verdien beter. Maar had altijd de hoop dat t beter met hem zou gaan en wilde niet zomaar opgeven, hoe geef je ook iemand op waar je zoveel van houdt? ;(
Zo heb ik t ook. Mijn ex zei wel steeds dat ie eraan werkte maar daar zag ik niks van terug. Uiteindelijk heeft dat wel onze relatie verpest. Hij deed t niet expres ofzo. Dus de ene week heb ik met hem te doen en wil ik helpen om het op te lossen en de andere denk ik dat ik blij ben ervan af te zijn. Op dit moment ben ik vooral blij niet meer op mijn tenen te hoeven lopen omdat hij een aantal dingen niet geregeld krijgt en ik er dan in meemoet.
pi_86669285
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:41 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Tja, ik vind het niet echt gezond dat je in een relatie van net 2 maanden al over kinderen begint. Beetje snel, nietwaar, of ben jij er zoéén? Bang om alleen te blijven, dus snel binden. Wat ben je: 22?
Das wel vlug, maar het is maar net hoe je erover praat. En bij iemand die er een heel aparte manier van opvoeden op na wil houden is het maar goed dat je het snel weet en niet bijvoorbeeld als je na 5 jaar aan kinderen wil gaan beginnen.
pi_86674184
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:01 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Das wel vlug, maar het is maar net hoe je erover praat. En bij iemand die er een heel aparte manier van opvoeden op na wil houden is het maar goed dat je het snel weet en niet bijvoorbeeld als je na 5 jaar aan kinderen wil gaan beginnen.
juist, beter nu dan over 5 jaar. dat deed hij bewust.
pi_86674609
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:48 schreef Lady_1989 het volgende:
:Y en dat is inderdaad best klote...

Je spreekt jezelf in feite elke keer tegen, best frustrerend kan dat worden na een tijdje :D

Maargoed @ Goofy ... Eigenlijk zou ik natuurlijk gewoon moeten geloven en accepteren wat jij zegt, maar zo definitief is het naar mijn mening niet te stellen..

Waar ik nu wel achter ben is het verlangen van een echte vriendschap waarin je jog af en toe dingen samen doet als terrassen oid op het moment teveel gevraagd inderdaad...

En toen ze hier laatst was en je neemt afscheid met 3 zoenen op de wang in plaats van een glibberige tongzoen is ook raar, dat zei ze toen zelf ook :P

Maargoed feit is dat ze er nu een vijandige houding op nahoudt, iets wat ik mezelf waarschijnlijk aanpraat, maar wil zo graag weten in hoeverre dat waar is..
In mijn omgeving zie ik zo veel ex' en op een leuke, vriendschappelijke manier met elkaar omgaan..

Tussen ons is er een krappe 8 maanden iets geweest, en het is alweer bijna 3.5 maand uit. IMO zou je na zo' n periode best wel weer op een normale manier met elkaar om kunnen gaan, maar kennelijk niet dus
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:26:41 #20
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86675802
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:50 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

:Y en dat is inderdaad best klote...

Je spreekt jezelf in feite elke keer tegen, best frustrerend kan dat worden na een tijdje :D

Maargoed @ Goofy ... Eigenlijk zou ik natuurlijk gewoon moeten geloven en accepteren wat jij zegt, maar zo definitief is het naar mijn mening niet te stellen..

Waar ik nu wel achter ben is het verlangen van een echte vriendschap waarin je jog af en toe dingen samen doet als terrassen oid op het moment teveel gevraagd inderdaad...

En toen ze hier laatst was en je neemt afscheid met 3 zoenen op de wang in plaats van een glibberige tongzoen is ook raar, dat zei ze toen zelf ook :P

Maargoed feit is dat ze er nu een vijandige houding op nahoudt, iets wat ik mezelf waarschijnlijk aanpraat, maar wil zo graag weten in hoeverre dat waar is..
In mijn omgeving zie ik zo veel ex' en op een leuke, vriendschappelijke manier met elkaar omgaan..

Tussen ons is er een krappe 8 maanden iets geweest, en het is alweer bijna 3.5 maand uit. IMO zou je na zo' n periode best wel weer op een normale manier met elkaar om kunnen gaan, maar kennelijk niet dus
Heb je nog hoop dat er ergens een lichtpuntje is dat 't weer goed kan komen?
pi_86677107
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:26 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Heb je nog hoop dat er ergens een lichtpuntje is dat 't weer goed kan komen?
Nee, als ze hier morgen voor de deur zou staan om me terug te nemen dan zal ik nee zeggen...

Op de een of andere manier vind ik het wel belangrijk dat we gewoon goed met elkaar om kunnen gaan... Juist omdat we deels uit elkaar zijn gegaan, omdat we meer als vrienden met elkaar omgingen de laatste tijd, dan als stel. We maakten lompe grappen tegen elkaar, deden meer dingen die vrienden deden en van zoeken/sex en passie was de laatste weken weinig meer te merken...

Toch waren we beiden van mening dat we wel samen kunnen lachen. Is het niet met elkaar, dan wel om elkaar. We vertelden, en tot de laatste afspraak 3 weken geleden nog steeds, alles wat we over en van elkaar vinden. Ook de slechte dingen. Ik zou het jammer vinden als iemand waarmee je zoveel kunt delen uit je leven wegvalt...

Daarnaast is het ook niet (meer) zo, dat wanneer ik haar zie ik stiekem denk dat ik sex met haar wil oid. Tijdens de relatie was dit eigenlijk al heel vaak niet het geval, en nu al helemaal niet meer. De lichamelijke behoeftes zijn er dus echt niet meer...
pi_86677200
Meld zich! Zag dit topic lang geleden een keer staan, en niet verwacht dat ik hier uiteindelijk zelf zou melden :P
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:08:12 #23
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_86677318
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:05 schreef Sok41 het volgende:
MeldT zich! Zag dit topic lang geleden een keer staan, en niet verwacht dat ik hier uiteindelijk zelf zou melden :P
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:19:42 #24
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86677758
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:02 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Nee, als ze hier morgen voor de deur zou staan om me terug te nemen dan zal ik nee zeggen...

Op de een of andere manier vind ik het wel belangrijk dat we gewoon goed met elkaar om kunnen gaan... Juist omdat we deels uit elkaar zijn gegaan, omdat we meer als vrienden met elkaar omgingen de laatste tijd, dan als stel. We maakten lompe grappen tegen elkaar, deden meer dingen die vrienden deden en van zoeken/sex en passie was de laatste weken weinig meer te merken...

Toch waren we beiden van mening dat we wel samen kunnen lachen. Is het niet met elkaar, dan wel om elkaar. We vertelden, en tot de laatste afspraak 3 weken geleden nog steeds, alles wat we over en van elkaar vinden. Ook de slechte dingen. Ik zou het jammer vinden als iemand waarmee je zoveel kunt delen uit je leven wegvalt...

Daarnaast is het ook niet (meer) zo, dat wanneer ik haar zie ik stiekem denk dat ik sex met haar wil oid. Tijdens de relatie was dit eigenlijk al heel vaak niet het geval, en nu al helemaal niet meer. De lichamelijke behoeftes zijn er dus echt niet meer...
Tja, dan zit er niks anders op om je er voorlopig bij neer te leggen. Als zij behoefte heeft aan vriendschap dan klopt ze wel bij je aan. Ik zou er niet om blijven treuren en er al helemaal niet op wachten.
pi_86678395
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:19 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Tja, dan zit er niks anders op om je er voorlopig bij neer te leggen. Als zij behoefte heeft aan vriendschap dan klopt ze wel bij je aan. Ik zou er niet om blijven treuren en er al helemaal niet op wachten.
Dat is inderdaad de enig mogelijk juiste uitkomst van het hele verhaal :)

Het moet ook niet geforceerd worden natuurlijk. Al blijf ik het kut vinden, dat ze in woorden blijft zeggen dat we vrienden blijven, en het afspreken erg leuk vindt, maar in daden merk ik daar niets van....

Als ik vervolgens vraag of ze het ECHT nog wel wil, omdat ik het idee krijg dat wanneer ze hier thuis langskomt ze haar tijd uit zit te zitten, dan zegt ze dat ik niet zo onzeker moet zijn door het telkens te vragen, en dat ze al zovaak heeft gezegd dat ze het wel wil....

Maargoed ik zie het allemaal wel. Binnenkort komt de datum dat we een jaar gehad zouden hebben, de dag erna is ze jarig. Ben benieuwd of ik voor die tijd nog iets van haar hoor, of op de dag zelf...

Zo niet ga ik toch echt twijfelen of het me allemaal nog wel waard is om haar op haar verjaardag nog te feliciteren. Zou ergens wel een beetje raar zijn als ik niets van me liet horen, maar aan de andere kant ben ik dan weer degene die het initiatief neemt voor een sms. Zelfs de ex voor mij smst haar nog voor haar verjaardag dus misschien zou dat wel heel erg afstandelijk zijn als ik niets laat horen, maarja misschien moet zij ook maar eens voelen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')