abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86663678
Moah dat exit heb ik allang geaccepteerd, en dat doet me geeneens pijn (meer)...

Ik snap alleen de 'vijandelijke'' houding van haar de afgelopen 2 weken niet...

Feit is, dat we goed met elkaar op konden schieten als ex' en, maar dat ik in haar ogen iets stoms heb gedaan

Ze was hier 3 weken geleden om gewoon ff bij te kletsen... Vervolgens vertelt ze nog steeds redelijk intieme verhalen aan mij. Ik denk heus wel te weten wat ik wel en niet door mag vertellen. Zo vertelde ze ook ( met ouders en al erbij ) dat ze misschien een stewardessenopleiding wil gaan doen.

Ik gewoon leuk en enthousiast gereageerd. De volgende dag ging ik sporten met een maatje, die ook jaren lang een maatje van haar is geweest. Hij vroeg of ik mijn ex nog wel eens sprak. Ik zeggen: ja gaat goed met haar, ze wil misschien stewardessenopleiding gaan doen...

Vervolgens vertelt hij dit het weekend daarop aan haar tijdens een feest. Word ik zondag een beetje nijdig opgebeld dat ik dat niet had mogen doorvertellen en dat ik niet te vertrouwen ben. Nou als je mij met iets kan beledigen is het wel door te zeggen dat ik niet te vertrouwen ben. Ik weet nog zoveel meer van haar, dingen die ik nooit door zal vertellen....

Toen heb ik via sms nog een keer mijn excuses aangeboden, de dag erop nog een keer gestuurd of ze nog boos op me was. Oke, dat laatste had ik niet moeten doen, maargoed sinds dien heb ik niets meer gehoord....

Het doet me zo veel pijn dat het allemaal op deze manier moet gaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')