Ik dacht Cindy en haar vriendin in eerste instantie. Maar nu je het zegt...quote:Op dinsdag 21 september 2010 03:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Die bruiloft is zo ontzettend van Barney en Robin.
Neuh, waarom zouden die Ted als best man nemen. En dat 'you are being summoned' van Lily over Ted klonk overduidelijk als Barney. Daarnaast begon Barney over dat hij Teds best man zou zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 05:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik dacht Cindy en haar vriendin in eerste instantie. Maar nu je het zegt.... Leuke aflevering overigens.
Hoeft natuurlijk ook niet per se Robin te zijn. Maar inderdaad als je het zo stelt lijkt het Barney te zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 06:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh, waarom zouden die Ted als best man nemen. En dat 'you are being summoned' van Lily over Ted klonk overduidelijk als Barney. Daarnaast begon Barney over dat hij Teds best man zou zijn.
Ligt er vrij dik bovenop imo. Of dat is de bedoeling en ze gaan een totaal andere kant op natuurlijk.
Ik denk dat dat het plot gaat zijn: is het Robin of niet. Ik denk van wel, ook omdat ze weer een momentje hadden met het 'You look hot'-gebeuren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 06:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk ook niet per se Robin te zijn. Maar inderdaad als je het zo stelt lijkt het Barney te zijn.
Ik dacht eerst omdat ze die hele toekomst van Cindy uit aan het leggen waren dat het daar om ging, en Ted heeft er uiteindelijk voor gezord dat ze haar level overdacht heeft toch?
Dat doen ze wel eens, ja.quote:Op dinsdag 21 september 2010 06:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh, waarom zouden die Ted als best man nemen. En dat 'you are being summoned' van Lily over Ted klonk overduidelijk als Barney. Daarnaast begon Barney over dat hij Teds best man zou zijn.
Ligt er vrij dik bovenop imo. Of dat is de bedoeling en ze gaan een totaal andere kant op natuurlijk.
Moet je Barney even smsen, die heeft wel een mooi videotje ervan gemaaktquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:31 schreef bigbass het volgende:
hmm, ik had minstens 20 screencaps van die kus verwacht hier... bummer
Doppelganger van Robin was toch heel mannelijk met kort haar? Nja, zo vrouwelijk zag ze er nu niet uit dus had gekund idd.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:40 schreef Operc het volgende:
Dacht toen ze Robin lieten zien nog even dat het de doppelganger voor moest stellen.
Fail.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
It's gonna be legendary - wait for it - dary!
Kudo's, goed geheugen.quote:
Ik geef het heel weinig kans, maar hé, hopen kan altijd.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hopelijk is het wel het feest van Cindy. Want als Ted de getuige is, betekent dat de Ted en Cindy goede vrienden worden. Wat dus een hoge dosis Rachel Bilsonkomend seizoen betekent.
![]()
De liftquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die scene op kantoor met Marshall was wel erg tof.
Ik wil weten hoe dat verhaal verder gaat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:32 schreef Shasty het volgende:
Sir Walter Dibs at the SS Dibs was wel mooi trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |