ja doe ik voor je en de OP ook.quote:Op maandag 20 september 2010 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wil iemand de tags en op erin zetten
Heeeeerlijk ik wil niet meer naar huisquote:Op maandag 20 september 2010 23:25 schreef -Miauw- het volgende:
Hahaha C_A zat er op te loeren![]()
Hoi! Hoe heb je het daar?
veel plezier beebquote:Op maandag 20 september 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeeeerlijk ik wil niet meer naar huis
Nu echt weg
Ja.quote:Op maandag 20 september 2010 23:42 schreef Kally het volgende:
Hoiiii, nou bedankt voor de tranen![]()
Allemaal achterlangs maar oke
quote:
Van jou hou ik maar dat had ik al gezegdquote:
Lekker slapen peopie en nog bedankt.quote:Op maandag 20 september 2010 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Van jou hou ik maar dat had ik al gezegd![]()
Maar goed ik duik weer terug mijn bed in nu, ik heb weer rust
Gekkie daar hoef je geen bedankt voor te zeggen hoorquote:Op maandag 20 september 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker slapen peopie en nog bedankt.
Je hebt m'n vraag nog niet beantwoord kut, welke opleiding doe je.quote:
Oh, Rechten.quote:Op maandag 20 september 2010 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hebt m'n vraag nog niet beantwoord kut, welke opleiding doe je.
Trusten poes.quote:Op maandag 20 september 2010 23:52 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
![]()
slaap lekker voor straks overblijvers
Het leest ook zo lekker door de tranen heen.....quote:Op maandag 20 september 2010 23:42 schreef Kally het volgende:
Hoiiii, nou bedankt voor de tranen![]()
Allemaal achterlangs maar oke
Trustequote:Op maandag 20 september 2010 23:52 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 20 september 2010 23:52 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
![]()
Nou, dat ook weer niet. KoL is tantjegoed.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:01 schreef Symphonic het volgende:
Damn, Ben Saunders was er net weer op.
Damn, waar heeft die gozer al die jaren gezeten.
Echt 600x beter dan het origineel...
KoL is ook tantjegoed, kun je nagaan hoe goed Ben isquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
N
[..]
Nou, dat ook weer niet. KoL is tantjegoed.
Ow, enquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
KoL is ook tantjegoed, kun je nagaan hoe goed Ben is
Haha is goed.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow, en
Ik vertel je tijdens de meet wel waarom \\;*
Ik ook.quote:
Lekker slapen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga Hugo ff aan het lijntje houden (oftewel de hond uitlaten) en naar mijn mandje,,
Tot morgen![]()
quote:
Avey.quote:
Wil je niet een week eerder vakantie?quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Op het werk gingen ze vragen of ik een week eerder vakantie wou... dacht het niet
Nee, daar heb ik niks aan.. heb ik vakantie, zitten al mijn vrienden op school.. en ik wil toch wel dingen doen in mn vakantie... met vrienden.. dus!quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wil je niet een week eerder vakantie?
quote:
Bosquote:
Lekker slapen.quote:
Lang dutje?quote:
Je rooktquote:
Joah. Lekker man.quote:
Kusje.quote:
En ik vond je nog wel zo tofquote:
Roken is voor jou een totale no-go?quote:
Mja, eigenlijk niemand waar ik vaak mee omga rooktquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Roken is voor jou een totale no-go?
Nou, dan zal er een wereld open gaan als je mij leert kennen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:42 schreef Avey het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk niemand waar ik vaak mee omga rookt
Niet per sequote:Op dinsdag 21 september 2010 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
N
[..]
Nou, dan zal er een wereld open gaan als je mij leert kennen.
Maar serieus, ga je niet met ze om omdat ze roken?
Ik vind het iets hebben.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:45 schreef Avey het volgende:
[..]
Niet per seMaar zo is het wel gegaan. Meisjes die roken is sowieso een enorme turn-off.
Ja het schijnt iets van sexy te hebben... ik kan het wel zien maar ja ik vind het gewoon alsnog smerigquote:
Ja dat begrijp ik ook wel, alsof je een asbak kust enzo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:51 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja het schijnt iets van sexy te hebben... ik kan het wel zien maar ja ik vind het gewoon alsnog smerig
Ssssstquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:56 schreef PatriQue89 het volgende:
maar balla... jij bent toch geen gay?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:56 schreef PatriQue89 het volgende:
maar balla... jij bent toch geen gay?
Ja.quote:
Het is me nooit gevraagd.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
O M GGGG
is this your coming out on fok?
of heb ik het gewoon gemist?
Staat bi tegenwoordig gelijk aan gay? Oke.quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Belllaaaa is gaahhaaaay, Bella is gaaahaaaayyy
maar, krijg je een nat poesje(op z'n barbies) van Avey?quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Staat bi tegenwoordig gelijk aan gay? Oke.
Goffer, wat ben jij een oversekste geile nicht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar, krijg je een nat poesje(op z'n barbies) van Avey?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar, krijg je een nat poesje(op z'n barbies) van Avey?
heeul niet!quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goffer, wat ben jij een oversekste geile nicht.
Jawel maar dat vind ik wel lekker.quote:
krijg jij een nat poesje van Bella?quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:05 schreef Avey het volgende:
[..]
Altijd lekker direct, die Patrique.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja!quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel maar dat vind ik wel lekker.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
krijg jij een nat poesje van Bella?
Ik zie een fokstelletjeNee, ze rooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
Patjen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ok, en als ze stopt met roken?
Mogge rauzerquote:
en Mogge Flyquote:Op dinsdag 21 september 2010 05:51 schreef Fir3fly het volgende:
Goedemorgen.
Bedankt voor alle PM's. Veel sterkte Benny.
Voor mij ook, om 3 uur slapen en nu eruit en had geen zinquote:
Ik word gewoon zonder reden wakker gemaakt. En dat moet ik dan grappig vinden. Dat ze lekker opflikkeren ofzo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voor mij ook, om 3 uur slapen en nu eruit en had geen zin
Dat is iets waar ik echt boos om kan worden ja, en ik word niet makkelijk kwaad gemaakt maar daar kan ik echt niet tegen. Terechte klacht en kusje voor Myrquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word gewoon zonder reden wakker gemaakt. En dat moet ik dan grappig vinden. Dat ze lekker opflikkeren ofzo.
Tomboquote:
Goedemorgenquote:
quote:
Beetje jammer myr, beetje boel jammer.quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:39 schreef Myraela het volgende:
Oh men. Alsjeblieft niet deze discussie als ik een ochtendhumeur heb.
Ik ga er verder geen discussie over aan, je had het zelf kunnen voorkomen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:39 schreef Myraela het volgende:
Dat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet die woorden gebruiken als je een ochtendhumeur hebt
Oh dus wij moeten wel rekening houden met jou maar jij met niemandquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:39 schreef Myraela het volgende:
`quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:49 schreef Myraela het volgende:
Neehoor, als je de discussie niet aangaat houd je vooral rekening met jezelf.
Niet iedereen slaapt net als jij braaf om 11 uur.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stel je voor ja, om 09:00 uit je bed![]()
![]()
Zou je eens moeten proberen. Een ritme noemen ze het geloof ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet iedereen slaapt net als jij braaf om 11 uur.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
Alhoewel een ritme natuurlijk wel lastig is als momenteel het enige 'zinnige' in je leven het modden van een forum op FOK! is
Klopt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
Alhoewel een ritme natuurlijk wel lastig is als momenteel het enige 'zinnige' in je leven het modden van een forum op FOK! is
Swingenquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ok zullen we nu weer lief doen en gaan swingen?
Nee.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
Je bedoelt dansen he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker belangrijk ook, zodra dat woord wordt gebruikt worden gelijk alle clichés uit de kast getrokken. Het is maar net hoe je er mee omgaat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:00 schreef Myraela het volgende:
Ik verheug me der nu al op dat ik aangesproken word op 1 keer het woord kanker te gebruiken.
Haha, best tof ideequote:Op dinsdag 21 september 2010 10:02 schreef Patje1987 het volgende:
[PAINT] fobo grabbelton paint spel
Hihihi topic gemacht.
Ach, als het zo erg is moet je in mijn ogen niet op FOK! komen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk ook, zodra dat woord wordt gebruikt worden gelijk alle clichés uit de kast getrokken. Het is maar net hoe je er mee omgaat.
Alleen nog niet echt een goede tijd voor een topic, misschien dat later een paar painters wakker worden of thuis zijn.quote:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, als het zo erg is moet je in mijn ogen niet op FOK! komen.
Tof idee. Als de mensen tof meedoen moet je maar roepen voor een sealtje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:02 schreef Patje1987 het volgende:
[PAINT] fobo grabbelton paint spel
Hihihi topic gemacht.
I can't dancequote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I PICK YOU.
Time for teh epic boobs
Als je zo'n last hebt van ochtendhumeur dan pak je een bak koffie en ga je lekker wat anders doen dan zieken op fokquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, als het zo erg is moet je in mijn ogen niet op FOK! komen.
En er zijn mensen die kanker zeggen net als dat er aids of tering gezegd word. Deal with it.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I can't dance![]()
En myr er zijn gewoon mensen die er wel veel moeite mee hebben. Deal with it
Prima als je zo'n woord wilt gebruiken, maar ik vind ook dat je de mening van anderen daarover best kan respecteren. Als het voor jou geen negatieve lading heeft is dat alleen maar fijn voor jou, maar niet iedereen is hetzelfdequote:Op dinsdag 21 september 2010 10:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
En er zijn mensen die kanker zeggen net als dat er aids of tering gezegd word. Deal with it.
Doe ik ook maar heb wel het recht om iemand erop aan te spreken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
En er zijn mensen die kanker zeggen net als dat er aids of tering gezegd word. Deal with it.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:16 schreef Myraela het volgende:
Anyhow. Ben weg. Als Benny er is, kan die me aanspreken op mijn belachelijke gedrag in een PM. Nou groetjes he.
Ditquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik ook maar heb wel het recht om iemand erop aan te spreken.
Accepteer dat dan ook en gooi het niet op je ochtendhumer. Zoals al was gezegd, van een keer op tijd naar bed ga je niet dood hoor.
Je mag me aanspreken zoveel als je wilt, ik gebruik het zelden en als ik het gebruik, gewoon als woord, ik zie daar niets fouts in. Andere woorden zou ik liever niet horen, maar die kan ik ook niemand verbieden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik ook maar heb wel het recht om iemand erop aan te spreken.
Accepteer dat dan ook en gooi het niet op je ochtendhumer. Zoals al was gezegd, van een keer op tijd naar bed ga je niet dood hoor.
Oe ja.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit![]()
En nu weer over tot de orde van de dag![]()
Vanavond Glee? Of was dat gister?
Cute hoorquote:
Nee, dat is wel een beetje verdacht eigenlijk...quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Het is ruzie en ineens is het hier druk
Overigens wil ik wel even in de notulen op laten tekenen dat ik deze keer geen enkele hand in deze ruzie had
qft.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens wil ik wel even in de notulen op laten tekenen dat ik deze keer geen enkele hand in deze ruzie had
Ruziequote:Op dinsdag 21 september 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Jaja, insert semi-cool 'Als dit ruzie/rel is dan heb je zeker nog geen echte ruzie/rel meegemaakt'-praatje onder de lijn;quote:
Je bent braaf vandaag.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat is wel een beetje verdacht eigenlijk...
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg eens heel snel 'kan kapot' achter elkaar
Ik vertrouw je voor geen cent, dus ik doe het maar gewoon nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg eens heel snel 'kan kapot' achter elkaar
Kapot is ook geen leuk woord.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
JJH, ik vind het niet leuk als je dat woord gebruikt
Wat totaal niet voorspelbaar en wat grappig!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
JJH, ik vind het niet leuk als je dat woord gebruikt
GOED HÉquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat totaal niet voorspelbaar en wat grappig!
Kan je nagaan als je kapotje kapot gaatquote:
Joh trrrrquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Dan is een woord dat niet leuk is wel een van je minste zorgen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan je nagaan als je kapotje kapot gaat
TR gemachtquote:
quote:
Je hebt bij Aids gewoon een vrolijkere PI dan bij babies????quote:
Misselijkheid en vermoeidheid kan zowel griep als baby-gerelateerd zijnquote:
wutquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misselijkheid en vermoeidheid kan zowel griep als baby-gerelateerd zijn
kut. ben ik zwanger?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misselijkheid en vermoeidheid kan zowel griep als baby-gerelateerd zijn
Steek je tong eens uit?quote:
Groene tongquote:
Zwanger!quote:
Wat denk je van Sociosquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat wordt even schrikken voor mijn moeder.
Die bezwangerd chickies aan de vleet. Die heeft gewoon een privé-spreekuur bij de abortuskliniekquote:
quote:
Ga je lekker Loviglesje?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die bezwangerd chickies aan de vleet. Die heeft gewoon een privé-spreekuur bij de abortuskliniek
Ik dacht dat genoemde de falcon-punsh altijd uitvoerde.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die bezwangerd chickies aan de vleet. Die heeft gewoon een privé-spreekuur bij de abortuskliniek
Ja kan ook, maar ik begreep dat die niet 100% werkt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik dacht dat genoemde de falcon-punsh altijd uitvoerde.
Nog 2 blokjes, kussen.quote:
Heb je al reacties gekregen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:55 schreef Patje1987 het volgende:
Leuk spelletje, naar fobo gaan en bij de grabbelton een random foto uitzoeken. Die napainten en dan posten in de fobo van die persoon.
[ afbeelding ]
Heb een topic gemaakt maar loopt nog niet echtquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
Meurnings![]()
![]()
Dikke kus voor BennyKomt je maisjuh vandaag?
![]()
[..]
Heb je al reacties gekregen?
Die van JayTaph is wel leukquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb een topic gemaakt maar loopt nog niet echt
Ik hoop dat het gezelschap hem goed doetquote:
Waarom zouden wij meer weten dan jij?quote:
Het was gewoon een algemene vraag.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom zouden wij meer weten dan jij?
Jankjank, wie liep er net ook alweer grappig te doen bij dat hele gemiep over kanker.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was gewoon een algemene vraag.
En sowieso hebben mensen hem op Twitter, Facebook, misschien PM/MSN/SMS.
Fucking wijsneus. Kan je je bijdehandte muil zélfs bij dit niet even dicht houden?
Hey hallotjesquote:
Lekker Vaduz, ff bijtanken doet een mens vaak goedquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb maar eens uitgeslapen. Omdat het kon en ik het nodig had.
Je kan beter vragen wie niet. En sowieso is dat een hele andere discussie dan een gewoon normale vraag of iemand die iedereen hier kent en zich gister nogal aardig beroerd voelde.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jankjank, wie liep er net ook alweer grappig te doen bij dat hele gemiep over kanker.
Ik ben jaloers, ik hoor op bed te liggen vind ikquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Nice. Verrassend hoe goed dat een mens soms doet jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, wát een antwoord!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wie niet.
Oh, was dat een andere discussie? Denk je dat ik achterlijk ben ofzoquote:En sowieso is dat een hele andere discussie dan een gewoon normale vraag of iemand die iedereen hier kent en zich gister nogal aardig beroerd voelde.
Oh ja, nog ff lekker een coole opmerking erachteraanquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
En kssst, ga nu maar weer bij je ONZ-vriendjes cool lopen doen.
Typ het anders even met 7.gif en in expres foutief Nederlands, groeit je e-penis misschien nog een centimetertje. Dan lijkt het nog watquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh ja, nog ff lekker een coole opmerking erachteraan!
Mogguh Poezelquote:
Jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat hij zich enorm verheugd op haar komst, ze sleept hem mede door de komende dagen.
Maak anders weer zo'n leuke opmerking, bijvoorbeeld: "AIDSSSSSSSSSSSSSS. HAHA KIJK MIJN GRAPPIG ZIJN AIDSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS".quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Typ het anders even met 7.gif en in expres foutief Nederlands, groeit je e-penis misschien nog een centimetertje. Dan lijkt het nog wat
Die had ik net al gemaakt, remember?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maak anders weer zo'n leuke opmerking, bijvoorbeeld: "AIDSSSSSSSSSSSSSS. HAHA KIJK MIJN GRAPPIG ZIJN AIDSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS".
Ja, fijn dat ze komt. En ook een zorg minder dat het met die ballonnen zo relaxed geregeld was enzo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is me Twittertechnisch niets van Benny bekend, al gebruikt hij dat de laatste maand bijna niet meer. Ik denk dat hij zich enorm verheugd op haar komst, ze sleept hem mede door de komende dagen.
Daarom staat er ook 'weer', ik weet niet of je al capabel genoeg bent om te lezen, dus ik herhaal 't nog maar een keer.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die had ik net al gemaakt, remember?
Ah dankje, dat helpt inderdaad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 'weer', ik weet niet of je al capabel genoeg bent om te lezen, dus ik herhaal 't nog maar een keer.
Aids en baby's zijn anders wel mogelijke gevolgen van een kapot kapotje, waar het over gingquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maak anders weer zo'n leuke opmerking, bijvoorbeeld: "AIDSSSSSSSSSSSSSS. HAHA KIJK MIJN GRAPPIG ZIJN AIDSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS".
Oh nog even en ik heb gewoon geen tijd meer voor Fok!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
Miauw.
Moet je al efficiënter en harder werken?
Zeggen dat we lief moesten doenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:27 schreef Bellatrix het volgende:
Wat de tering deed Annnet in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Het moet toch niet gekker wordenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nog even en ik heb gewoon geen tijd meer voor Fok!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeggen dat we lief moesten doen
Hmmmm'kay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Zich overal mee bemoeien.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:27 schreef Bellatrix het volgende:
Wat de tering deed Annnet in dit topic.
[..]
Ik dacht Bella Ml bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
[..]
Heb ik Annet gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Heb je daar een ploat van?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Annet is toch de vriendin van Big Brother Ruud?
Ja, het is belachelijk!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden
MI?quote:
Storing? Bij wie zit je?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn vaste internetlijn doet ineens niet meer.
Inderdaad, minstens 50% van de werkuren moet je nu kunnen FOK!kenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik ga klagen bij de ARBo denk ik. De werkdruk is te hoog
De vrouw zelfsquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Annet is toch de vriendin van Big Brother Ruud?
Oh.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[TAL SC #441] groetjes uit Tenerife
Je hebt wel een hoog voorhoofd zo met die muts Bellabella.quote:
Zal wel storing zijn. Hij kan geen ip adressen oplossen. Verder zit ik op een glasvezelnetwerk.quote:
Ja ik switch weer even over naar die andere.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt wel een hoog voorhoofd zo met die muts Bellabella.
Werd tijd ja. Ik ga toch ook niet als paashaas verkleed hier zitten posten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik switch weer even over naar die andere.
Ik sla je kreupel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Werd tijd ja. Ik ga toch ook niet als paashaas verkleed hier zitten posten.
Dat lijkt me wel weer een goed idee.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Werd tijd ja. Ik ga toch ook niet als paashaas verkleed hier zitten posten.
ja, beetje cone headquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt wel een hoog voorhoofd zo met die muts Bellabella.
Ok.quote:
Yumzquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ http://www.welaf.com/vc_gallery/ugly%20women/Ugly%20girl%20with%20a%20conehead.jpg&t=1]afbeelding ]
Ok.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:42 schreef Bellatrix het volgende:
Protest op kutreacties, ik neem hem weer terug.
Moek jullie stompen ofwa?quote:
merry christmasquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:42 schreef Bellatrix het volgende:
Protest op kutreacties, ik neem hem weer terug.
Met een hand leg ik je nog wel neer.quote:
Moette gij is meemaken vriend. Hellemonderquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met een hand leg ik je nog wel neer.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Moette gij is meemaken vriend. Hellemonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |