ik hoop het ook dat je dan klaar bent en geen pijn meer hebt. wat voor sport ga je vanmiddag doen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dank je! Ik hoop dat het dan opgelost is. En als beloning mag ik lekker sporten!
Heerlijk! Stuur je een beetje zon hierheen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:01 schreef Bluezz het volgende:
Vrije dinsdag en de zon schijnt gewoon de hele dag
Nu al dus
LIF.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Heej, waar is DE mod van geworden?
als in begeleidend fitness?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heerlijk! Stuur je een beetje zon hierheen?![]()
FF: fysiofitness.
De fysiotherapeut zegt wat ik moet doen. Veel fysiopraktijken hebben zelf een sportzaal, maar deze niet. Dus ik sta tussen stoere mannen en slanke vrouwen in de sportschool.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als in begeleidend fitness?
Bluezz; zover woon ik niet bij je vandaan maar hier nog steeds laaghangende wolken
Hij is gewoon trots!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:29 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand al zon trouwens?
Ik zie nu dat onze flamenco/bellydance lerares het filmpje van ons op haar hyves heeft staanwat is het leuk als mensen trots op je zijn
(alleen iets minder dat mijn vriend dus een heel stuk op mij heeft ingezoomeddat hoeft nou ook weer niet op hyves overal)
Is het dan ook individueel of zijn er op dat moment meer mensen aan het sporten met de fysiotherapeut?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De fysiotherapeut zegt wat ik moet doen. Veel fysiopraktijken hebben zelf een sportzaal, maar deze niet. Dus ik sta tussen stoere mannen en slanke vrouwen in de sportschool.![]()
Goeiemorgen DE!
Er zijn er meer, maar op dit moment is er alleen mijn vaste sportvriendinnetje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is het dan ook individueel of zijn er op dat moment meer mensen aan het sporten met de fysiotherapeut?
leuk hoor! en goed voor je!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De fysiotherapeut zegt wat ik moet doen. Veel fysiopraktijken hebben zelf een sportzaal, maar deze niet. Dus ik sta tussen stoere mannen en slanke vrouwen in de sportschool.![]()
Goeiemorgen DE!
leuk toch!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:29 schreef Sarabi het volgende:
Ik zie nu dat onze flamenco/bellydance lerares het filmpje van ons op haar hyves heeft staanwat is het leuk als mensen trots op je zijn
(alleen iets minder dat mijn vriend dus een heel stuk op mij heeft ingezoomeddat hoeft nou ook weer niet op hyves overal)
Ik zat hard op te schateren netquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:29 schreef flying-dutchman het volgende:
3FM 90's request binnenkort...
de clip die ze gemaakt hebbenhttp://www.3fm.nl/nieuws/detail/347222/De-clip-van-de-90s!-Hilarisch!
wordt al steeds lichter in Utrecht, ga zo douchen en op lampen jacht voor mijn eettafelquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:29 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:01 schreef Bluezz het volgende:
Vrije dinsdag en de zon schijnt gewoon de hele dag
Nu al dus
hij is heel erg leuk!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zat hard op te schateren netecht geniaal vooral dat stukje domien en gerard
maar ook backstreet boy euhm koen?
! en annemiek zat helemaal in haar rol haha
Klinkt erg goedquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Er zijn er meer, maar op dit moment is er alleen mijn vaste sportvriendinnetje.
Dat kan makkelijk op het moment dat je weet wat je moet doen. Het is wel fijn dat er een therapeut bij is, tussen de trainingen door heb ik toch vaak vragen als: kan dit pijntje kwaad? of: wat kan ik hieraan doen?
Weet niet of ik dat veel of weinig moet vindenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk toch!![]()
en geen zorgen maken, gemiddelde hyvespagina wordt 10x per dag bekeken dus valt wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |