ik hoop het ook dat je dan klaar bent en geen pijn meer hebt. wat voor sport ga je vanmiddag doen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dank je! Ik hoop dat het dan opgelost is. En als beloning mag ik lekker sporten!
Heerlijk! Stuur je een beetje zon hierheen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:01 schreef Bluezz het volgende:
Vrije dinsdag en de zon schijnt gewoon de hele dag
Nu al dus
LIF.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Heej, waar is DE mod van geworden?
als in begeleidend fitness?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heerlijk! Stuur je een beetje zon hierheen?![]()
FF: fysiofitness.
De fysiotherapeut zegt wat ik moet doen. Veel fysiopraktijken hebben zelf een sportzaal, maar deze niet. Dus ik sta tussen stoere mannen en slanke vrouwen in de sportschool.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als in begeleidend fitness?
Bluezz; zover woon ik niet bij je vandaan maar hier nog steeds laaghangende wolken
Hij is gewoon trots!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:29 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand al zon trouwens?
Ik zie nu dat onze flamenco/bellydance lerares het filmpje van ons op haar hyves heeft staanwat is het leuk als mensen trots op je zijn
(alleen iets minder dat mijn vriend dus een heel stuk op mij heeft ingezoomeddat hoeft nou ook weer niet op hyves overal)
Is het dan ook individueel of zijn er op dat moment meer mensen aan het sporten met de fysiotherapeut?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De fysiotherapeut zegt wat ik moet doen. Veel fysiopraktijken hebben zelf een sportzaal, maar deze niet. Dus ik sta tussen stoere mannen en slanke vrouwen in de sportschool.![]()
Goeiemorgen DE!
Er zijn er meer, maar op dit moment is er alleen mijn vaste sportvriendinnetje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is het dan ook individueel of zijn er op dat moment meer mensen aan het sporten met de fysiotherapeut?
leuk hoor! en goed voor je!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De fysiotherapeut zegt wat ik moet doen. Veel fysiopraktijken hebben zelf een sportzaal, maar deze niet. Dus ik sta tussen stoere mannen en slanke vrouwen in de sportschool.![]()
Goeiemorgen DE!
leuk toch!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:29 schreef Sarabi het volgende:
Ik zie nu dat onze flamenco/bellydance lerares het filmpje van ons op haar hyves heeft staanwat is het leuk als mensen trots op je zijn
(alleen iets minder dat mijn vriend dus een heel stuk op mij heeft ingezoomeddat hoeft nou ook weer niet op hyves overal)
Ik zat hard op te schateren netquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:29 schreef flying-dutchman het volgende:
3FM 90's request binnenkort...
de clip die ze gemaakt hebbenhttp://www.3fm.nl/nieuws/detail/347222/De-clip-van-de-90s!-Hilarisch!
wordt al steeds lichter in Utrecht, ga zo douchen en op lampen jacht voor mijn eettafelquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:29 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:01 schreef Bluezz het volgende:
Vrije dinsdag en de zon schijnt gewoon de hele dag
Nu al dus
hij is heel erg leuk!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zat hard op te schateren netecht geniaal vooral dat stukje domien en gerard
maar ook backstreet boy euhm koen?
! en annemiek zat helemaal in haar rol haha
Klinkt erg goedquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Er zijn er meer, maar op dit moment is er alleen mijn vaste sportvriendinnetje.
Dat kan makkelijk op het moment dat je weet wat je moet doen. Het is wel fijn dat er een therapeut bij is, tussen de trainingen door heb ik toch vaak vragen als: kan dit pijntje kwaad? of: wat kan ik hieraan doen?
Weet niet of ik dat veel of weinig moet vindenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk toch!![]()
en geen zorgen maken, gemiddelde hyvespagina wordt 10x per dag bekeken dus valt wel mee
De fysio is geweldig, hoewel we hem vaak plagen. Volgens ons laat hij ons lijden in de sportschool, uit frustratie omdat hij ons niet beter kan maken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt erg goed
De fysio is zelf ook leuk dus?
Het is een onwijs leuk filmpje joh!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat veel of weinig moet vinden
Maar geweldig dat ze trots zijn natuurlijk
Nee hoor, dat kan je gewoon kopenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:55 schreef DarkElf het volgende:
oh ja sun, dat badjasje he, ik vroeg mij af; heb je die speciaal laten maken voor sam?
ah ok, misschien wel funny voor mijn schone zus haar bruine labrador (als ie uitgegroeid isquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan je gewoon kopenDit jasje precies niet meer, maar er zijn nog wel andere modellen te vinden via internet
ik heb nooit last van mensen hoor die mijn hyve bezoeken. toevallig afgelopen zaterdag dat jongens mij herkende van hyves, maar dat komt anders ook nooit voor.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat veel of weinig moet vinden
Maar geweldig dat ze trots zijn natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
wat voor filmpje? zien!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is een onwijs leuk filmpje joh!!Mag (moet
) je echt wel trots op zijn hoor!!
Het is ook stukken beter dan het filmpje op mijn hyves van LL vorig jaar iig![]()
Voor labradors heb je wel hele grote nodig.. dan zit je meer aan dit soort modellen vast: Dog Towel Wat meer functioneel. Die 'leuke' badjasjes zijn er voor zo ver ik weet alleen in kleinere maatjes..quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ok, misschien wel funny voor mijn schone zus haar bruine labrador (als ie uitgegroeid is)
en is hij vandaag jarig?gefeliciteerd!
Ja, maar dit was echt de grootste die te krijgen was van de leuke badjasjes en eigenlijk is ie nog wat aan de kleine kant.. Het is ook echt puur functioneel, dus vind het niet erg om over te stappen op die saaie blauwe als die beter werkt, maar Rocky met een eendje op zijn rug is wel mega schattig stiekemquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:08 schreef DarkElf het volgende:
ze is niet zo groot geloof ik maar geen idee hoe groot ze wordt hoor, ze is nog jong
edit: ah ok. jullie badjas is veel leuker!
Is al begonnen in mijn vakantie. Morgenavond is mijn 1e en hun 2equote:Op dinsdag 21 september 2010 11:03 schreef DarkElf het volgende:
Wanneer begint t zingen weer trouwens Bluezz?
ah ok. Had wel nog meegekregen wat jullie gingen doen maar niet vanaf wanneerquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is al begonnen in mijn vakantie. Morgenavond is mijn 1e en hun 2e
Gefeliciteerd SAm en jij met je doggiequote:Op dinsdag 21 september 2010 10:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hier niet
Somber grijs.. en dat op Sams verjaardag
Ohh heerlijk dat soort dingen, hij zal er vast heel blij mee zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
haha leuk Hobsel!! Ik ga zo met Sam een nieuwe mand uitzoeken.. die hij nu heeft in de gang is erg versleten aan het raken. Dus mooie gelegenheid een nieuwe te kopen
uhuh ik kwam ook niet meer bijquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zat hard op te schateren netecht geniaal vooral dat stukje domien en gerard
maar ook backstreet boy euhm koen?
! en annemiek zat helemaal in haar rol haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |