Hij doet het niet. Je moet effe tinypic gebruikenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:19 schreef Braddie het volgende:
[ link | afbeelding ]
PC, 32"LG scherm, Suntec mixer, Philips stereo met Bose 301 Serie II speakers uit `82 T Z-2300 setje
Wtfquote:Op maandag 7 februari 2011 20:19 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
PC, 32"LG scherm, Suntec mixer, Philips stereo met Bose 301 Serie II speakers uit `82 T Z-2300 setje
Gipsplaten hebben we nog liggen van een vorige verbouwing.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:04 schreef GoodGawd het volgende:
Wij hebben één laptop:
[ afbeelding ]
Wij hebben één microfoon:
[ afbeelding ]
Één audio interface:
[ afbeelding ]
En gitaren met versterker effecten.
[ afbeelding ]
What else?
Studio Apparatuur # 6 waar ook softe waren besproken worden. hier proberenquote:Op maandag 11 april 2011 20:23 schreef ssebass het volgende:
Misschien niet het goede topic, maar ik kan geen andere vinden. Hier zitten vast mensen die het weten. Hoe krijg je het geluid zo dik. In het onderstaande filmpje is een goed voorbeeld. Ik probeer te dubben en pannen en zowel versterker line out icm microfoon kanalen te combineren, maar het klinkt nog verre van vet.
Hoe bevalt de Digidesign Eleven ?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:27 schreef CoiLive het volgende:
Doe ook maar eens mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal geweldig!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:56 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hoe bevalt de Digidesign Eleven ?
Gaafquote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Helemaal geweldig!
De enige dingen die ik erop mis zijn:
- Akoestische gitaar amp
- Pitch Shifter
- Aparte volume knop voor de hoofdtelefoon (maar dat heb ik opgelost met de nanopatch (druk ik gewoon op Mute en de koptelefoon gaat vrolijk verder).
Wat nog jammer is, is dat je hem alleen volledig kan benutten als audio interface in Pro Tools. Onder Logic werkt bij ook wel, maar dan heb je geen GUI en de settings van je gitaar worden dan ook niet bewaard. Hopelijk komen ze nog een keertje met een standalone of vst plugin voor de Eleven Rack
Wat ook super werkt is je elektrische kit opnemen (de midi) en hieraan dan samples binden van bijv BFD of DKFH. Echter, tijdens het opnemen moet je in plaats van je hi-hat pad en bekkenpads wel je echte hi-hat en bekkens ophangen en die wel opnemen met mics. Zelf gebruik ik deze methode al jaren met hartstikke goede resultatenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:46 schreef horned_reaper het volgende:
Dat doe ik met de elektrische kit die daar staat! Daarmee kun je echt prachtig opnemen.
En dan achteraf... als alles helemaal goed is uitgewerkt, worden de drums acoustisch in een studio opnieuw opgenomen. Maar dit is een stuk makkelijker en goedkoper zo.
Vet! is dat een oude 500? Daar zit zo'n lekkere sound in!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:28 schreef guitarist het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinst, oude Soundcraft tafel. Eerste stap naar een mixhoekje thuis.
8000! Net even snel met microfoon en koptelefoon geluisterd of hij het deed. Pre amps en EQ klinken lekker op het eerste gehoord.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Vet! is dat een oude 500? Daar zit zo'n lekkere sound in!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |