2,60 euroquote:Op zondag 21 november 2010 19:27 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hier precies hetzelfde..Ik mis hem ook vanavond, maar no way dat ik er 1,30 euro voor ga betalen..
Ik krijg gewoon rillingen als ik het zie, die plekken in de nek, en nee geen sjaal om hoor voor de kinderen, lekker je bloesje openquote:Op zondag 21 november 2010 20:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die facelift moet iemand toch betalen![]()
Het zal eens tijd worden!!!quote:Op zondag 21 november 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Amai, den Nicolas moet aan de bak, totale paniek
die graflelijke lichtroze lippenstiftquote:
Wij zijn er ook altijd bij, dat snap ik ook nietquote:Op zondag 21 november 2010 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik vraag me wel werkelijk af waarom zulke gesprekken in het bijzijn van de kinderen gevoerd moeten worden
15 jaar jonger, wát een verschil, die ogenquote:
Paar weken geleden stond er een foto van JM en Carmen in de Prive, en ze ziet er echt stukken beter uit!quote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
15 jaar jonger, wát een verschil, die ogen
Ik moest meteen aan deze reclame denkenquote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
15 jaar jonger, wát een verschil, die ogen
Was ook te verwachten, ze leek wel 65+ met die ogen zo hangend, dus het kon niet anders dan verbeterenquote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Paar weken geleden stond er een foto van JM en Carmen in de Prive, en ze ziet er echt stukken beter uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |