Kwestie van LOGgen.quote:Op maandag 20 september 2010 20:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Dit is al de tweede keer dat ik bij binnenvallen van de SC de Lapo pak.
quote:Op maandag 20 september 2010 20:47 schreef Oblivion het volgende:
http://www.theblogismine.(...)the-lion-king-story/
Vinden jullie vast wel leuk om te lezen...
So cute!
Muis! Hoe gaat het?quote:
Huh wat foto's? Van jouw lieve hondje?quote:Op maandag 20 september 2010 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ml! Ja goed
iedere dag een beetje beter.
En met jou? Ben je hier voor de foto's?
Melletje!quote:
Nee van het heksenbeeld van P+S!quote:Op maandag 20 september 2010 21:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh wat foto's? Van jouw lieve hondje?
Ja? pas toch weer een operatie gehad en hoe is het met je ogen?
Wat liefquote:Op maandag 20 september 2010 20:47 schreef Oblivion het volgende:
http://www.theblogismine.(...)the-lion-king-story/
Vinden jullie vast wel leuk om te lezen...
So cute!
Helemaal offtopic vraagje. Gebruik jij een uv filter op je lens?quote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Ook andere mooie fotoseries op dat blog, die macrofoto's zijn om van te smullen![]()
[ afbeelding ]
Ow hai Q.quote:Op maandag 20 september 2010 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helemaal offtopic vraagje. Gebruik jij een uv filter op je lens?
Ik kom net van mijn fotocursus, en zij zegt dat het bullshit is en zelfs zonde van de kwaliteitsverlies. Want zo snel kom je niet ergens tegenaan, en anders neem je een zonnekap. Dan heb je heel die uv filter als bescherming niet nodig. En als echte uv filter werkt het niet, want er is volgens haar geen uv hier in NLquote:Op maandag 20 september 2010 22:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ow hai Q.![]()
Ja, ik gebruik UV filters, maar voornamelijk als bescherming van de lens zelf.
Nou ja goed, ik heb dan geen lens / lenzen van e 1000, maar ik vind het ook een fijn idee. En ik had juist het idee dat er minder een zweem over zit met een filter dan zonder.quote:Op maandag 20 september 2010 22:31 schreef Barbaaf het volgende:
Kwaliteitsverlies mag zij me dan aanwijzen. En met lenzen van meer dan E. 1000,- per stuk vind ik het toch een fijn idee dat er iets tussen m'n lenzen en opspattende steentjes ed. zit. Misschien dat ze niet zo snel beschadigen maar hoe meer risico uitgesloten is, hoe beter.
Ik heb op m'n nieuwe lens ook een uv filter en het is veel fijner voor de lens zelf. Moet je maar eens fotograferen in de volle zon met en zonder uv filterquote:Op maandag 20 september 2010 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kom net van mijn fotocursus, en zij zegt dat het bullshit is en zelfs zonde van de kwaliteitsverlies. Want zo snel kom je niet ergens tegenaan, en anders neem je een zonnekap. Dan heb je heel die uv filter als bescherming niet nodig. En als echte uv filter werkt het niet, want er is volgens haar geen uv hier in NL
Ik vind het nogal bullshit. Ja, haar versie he. Ik heb ook een uv filter. En ik merk geen kwaliteitsverlies.
quote:Op maandag 20 september 2010 22:53 schreef Bamba het volgende:
![]()
Ik ben aan het twijfelen....Ik zou morgen met Robin naar Rotterdam gaan, naar de nieuwe Lush winkel. We gaan dan met de bus en m'n vriend neemt ons weer mee terug naar huis (zit in Rotterdam op school). Maar ik zie net dat ik 2.5 uur aan het reizen ben dan... En er zit een Lush in Antwerpen op iets meer als een uur van ons vandaag..twijfel, twijfel...
Collega had geadviseerd om met de bus te gaan, omdat dat goedkoper was. Maar met de trein is het "maar" anderhalf uur (enkele reis). Dus da's wel te doen! Het is wel de bedoeling om meer winkels te bezoeken jaquote:Op maandag 20 september 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het 2,5 uur met de bus naar Rotterdam?
Of inclusief de terugweg met de auto? Als je alléén voor de Lush gaat zou ik het dan lekker laten zitten, als je er gewoon een middagje Rotterdam van maakt (neem meteen wat brownies van de Bijenkorf mee) dan kan je het gewoon doen
Idd, de bescherming van je lens lijkt me ook erg belangrijk en ik merk ook geen kwaliteitsverschilquote:Op maandag 20 september 2010 22:59 schreef Barbaaf het volgende:
Suf dat dat zo gesteld wordt op een cursus. Letterlijk iedereen die ik ken die fotografeert heeft UV filters er permanent op, als de kwaliteit zo vermindert zou niemand het toch doen?
Foooootooooo!quote:Op maandag 20 september 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
Catteke!
Was het gezellig met mevrouw Sproetjes?
Ik ben helemaal glibberig van de lipgloss en de voetenmaskers ().
Je kúnt het! Ik heb alle vertrouwen.quote:Op maandag 20 september 2010 23:22 schreef Bamba het volgende:
Het gaat een wereldreis morgen. Brabo's go Rotterdam
. Ik ga zooo verdwalen waarschijnlijk
Ja, dat!quote:
Komt goed! En anders geef ik wel een update ergens in Rotterdamquote:Op maandag 20 september 2010 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kúnt het! Ik heb alle vertrouwen.
Arme Jamie! Hopelijk blijft ie nog heel wat jaartjes bij jullie!!quote:Op maandag 20 september 2010 23:27 schreef Strega het volgende:
Nou Jamie heeft luid z'n protest tegen de quarantaine kenbaar gemaakt.
Hij is alweer uren helder en mocht eigenlijk alleen maar water.
Maar ons hongerlapje had zo'n trek dat hij een half blikje gourmet mousse met heet water heeft gehad.
Niks niet misselijk, morgenochtend, als hij nog zo is als nu, mag hij hij uit de ziekenboeg.
Niet al z'n tanden en kiezen zijn eruit, alleen de slechte.
Katten kunnen trouwens uitstekend brokjes eten zonder tanden. Hij wilde zelf eigenlijk meteen naar de brokkencontainer toe hij thuis was.![]()
Je ziet dat het z'n mond goed heeft gedaan. Tja, en die hartruis, daar valt niets aan te doen.
Ik hoop dat hij met hartruis nog geruime tijd bij ons blijft. Garanties krijg je natuurlijk nooit in het leven.![]()
Rufus z'n chip zit er in, die is door de DA blakend gezond verklaard, maar dat wisten we eigenlijk wel!
Komt goed.quote:Op maandag 20 september 2010 23:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Komt goed! En anders geef ik wel een update ergens in Rotterdam![]()
Ik kan me ergens voorstellen dat een slecht gebit invloed heeft op dat hartje van hem. Bij mensen is dat ook zo.quote:Op maandag 20 september 2010 23:27 schreef Strega het volgende:
Nou Jamie heeft luid z'n protest tegen de quarantaine kenbaar gemaakt.
Hij is alweer uren helder en mocht eigenlijk alleen maar water.
Maar ons hongerlapje had zo'n trek dat hij een half blikje gourmet mousse met heet water heeft gehad.
Niks niet misselijk, morgenochtend, als hij nog zo is als nu, mag hij hij uit de ziekenboeg.
Niet al z'n tanden en kiezen zijn eruit, alleen de slechte.
Katten kunnen trouwens uitstekend brokjes eten zonder tanden. Hij wilde zelf eigenlijk meteen naar de brokkencontainer toe hij thuis was.![]()
Je ziet dat het z'n mond goed heeft gedaan. Tja, en die hartruis, daar valt niets aan te doen.
Ik hoop dat hij met hartruis nog geruime tijd bij ons blijft. Garanties krijg je natuurlijk nooit in het leven.![]()
Rufus z'n chip zit er in, die is door de DA blakend gezond verklaard, maar dat wisten we eigenlijk wel!
Da's bij Bink dus nu ook zo. De dierenarts is in dubio of hij Bink d'r tandjes zal schoonmaken onder narcose. Maar door het slechte hartje is die narcose weer gevaarlijk. Terwijl door die tandjes het hartje weer slechter wordtquote:Op maandag 20 september 2010 23:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan me ergens voorstellen dat een slecht gebit invloed heeft op dat hartje van hem. Bij mensen is dat ook zo.
Bamba, wat leuk!quote:Op maandag 20 september 2010 23:22 schreef Bamba het volgende:
Het gaat een wereldreis morgen. Brabo's go Rotterdam
. Ik ga zooo verdwalen waarschijnlijk
Ja, dat is de reden dat het ook echt moest.quote:Op maandag 20 september 2010 23:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan me ergens voorstellen dat een slecht gebit invloed heeft op dat hartje van hem. Bij mensen is dat ook zo.
Ja, kan ik me voorstellen hoor Greys.quote:Op maandag 20 september 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's bij Bink dus nu ook zo. De dierenarts is in dubio of hij Bink d'r tandjes zal schoonmaken onder narcose. Maar door het slechte hartje is die narcose weer gevaarlijk. Terwijl door die tandjes het hartje weer slechter wordtDilemma dilemma. Ik denk dat ik het maar zo laat
quote:Op maandag 20 september 2010 23:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat is de reden dat het ook echt moest.
Hij heeft een vreselijk slecht gebit. (Britten kwaaltje, net als hartfalen)
Maar hij is er gelukkig goed doorgekomen en lijkt nu alweer helemaal zijn eigen blije zelf.
En ja, voor de rest, garanties krijg je nooit in het leven.
Maar vooralsnog is mijn lieve rode knuffelkater er gelukkig nog, (en waarschijnlijk stinkt hij niet meer zo uit z'n bek)
Dank je welquote:Op maandag 20 september 2010 23:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Bamba, wat leuk!
Morgen schijnt het mooi weer te worden, dus geniet lekker van jullie dag.
Yayquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:01 schreef Strega het volgende:
Jamie heeft hier in ieder geval een enorme sloot water gedronken.
M'n dappere ventje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Oh ik zat er niet voor te F5 'en hoorquote:Op maandag 20 september 2010 23:50 schreef Strega het volgende:
Gelukkig wel!![]()
Muis, foto van het beeld is er helemaal bij ingeschoten door Jamie.
Komt morgen! (Dan moet ik toch om 07.00 m'n nest uit omdat ze een heel gedeelte van het dak moeten vervangen)Oude huizen zijn leuk, maar soms
Moet ze vandaag weer komen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yay
Kitty heeft vandaag wel een paar keer een klein beetje gegeten maar niks gedronken. Weer aankijken dus.
Ja, gelukkig wel.Jamie staat alweer bij de brokken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:31 schreef nokwanda het volgende:
Ben je er zonder gehoorbeschadiging uitgekomen?
Vrij vandaag?quote:
jep, denk ik, ze zijn nogal onduidelijk over een roosterwijzigingquote:
Bevalt nog goed?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, denk ik, ze zijn nogal onduidelijk over een roosterwijziging
maar om dat zeker te weten ga ik om 12:30 even kijken
Das lastig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
wel balen dat de administratie van het hoofdgebouw een zooitje is, het college geld is nog steeds niet betaald omdat ze al een maand beloven een accept giro te sturen
Gelukkig geen probleem?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
nope, eigenlijk nauwelijks tiijd gehad om rond te kijken naar plek
enn het adres bij een vriend gaat voorlopig niet door want die huisgenoot wil nog even blijven zitten
nou, ik ben wel doodop van die soms 13 uur duren incl reistijd, en ik kan af en toe logeren bij een vriendin inquote:
Ga je in champagne zwemmen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:41 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!
Vandaag een druk huishoud dagje, wellicht dat ik daarna nog in de bubbelzzzzz duik.
nee ze gaat moam's eten en in bad zitten...quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga je in champagne zwemmen?Decadent hoor.
das wel fijn ja, en zeker ook betaalbaar zijn hequote:Op dinsdag 21 september 2010 09:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
woonruimte in rotterdam met eigen sanitair
Vrouwens laten geen poepjes.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee ze gaat moam's eten en in bad zitten...
nee ik woon graag ergens waar ik de huur niet van kan betalenquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
das wel fijn ja, en zeker ook betaalbaar zijn he
Ja, dat zijn dan erg lange dagen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, ik ben wel doodop van die soms 13 uur duren incl reistijd, en ik kan af en toe logeren bij een vriendin in
rotterdam zodat ik 's ochtends wat later mijn bed uit kat (kwart voor acht in plaats van kwart over zes)
ik hoop stiekem toch dat ik wel wat ga vinden voor de jaarwisseling
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee ik woon graag ergens waar ik de huur niet van kan betalen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee ze gaat moam's eten en in bad zitten...
Ach dank je.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:53 schreef Ynske het volgende:
ow en Strega, k wilde ff zeggen dat ik je een kanjer vind
quote:
meh, die vriendin war ik soms bij logeer zit daar via antikraak, maar die willen zo snel mogelijk een normale huurwoning omdat antikraak schaars word in Rotterdam, voornamelijk vanwege die kraakwet gok ikquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
valt er niets via camelot iod te krijgen?
Is er ooit een goed moment?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom weer binnen op het goede moment
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom weer binnen op het goede moment
quote:
iets met een gronings kwartiertje zekerquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:04 schreef Pagan het volgende:
Zo 10 uur geweest, en na een belletje naar de woningstichting komt er net eindelijk een menneke met een ladder aankakken.
Hier was het ook heel erg. Ik werd om 0800 wakker door een kabaal waarvan ik bijna schreeuwde ZE GERMANS ARE COMING, maar toen ik naar buiten keek zag ik niets door de mist.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:04 schreef nokwanda het volgende:
Het is hier mistig
@JHH, echte vrouwen laten scheten
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hier was het ook heel erg. Ik werd om 0800 wakker door een kabaal waarvan ik bijna schreeuwde ZE GERMANS ARE COMING, maar toen ik naar buiten keek zag ik niets door de mist.
Dat was de rook van de kanonnen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hier was het ook heel erg. Ik werd om 0800 wakker door een kabaal waarvan ik bijna schreeuwde ZE GERMANS ARE COMING, maar toen ik naar buiten keek zag ik niets door de mist.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was de rook van de kanonnen!
Gewoon een aanmaning naar hun sturen! MEt het vriendelijke verzoek om binnen 5 werkdagen voor een acceptgiro te zorgen en dat je anders lesgeld gaat inhouden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:14 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, nog maar eens kijken of die hogeschool nog geld wil hebben
je moet wel erg aandringen geloof ik![]()
Dat kabaal was jouw eigen scheet. Zie je, dat bedoel ik. Gefeliciteerd, je bent een echte vrouw. Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 21 september 2010 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:05 schreef Ml-etje het volgende:
Hier ook mistig idd.
Whoopje ligt dan ook op haar kleedje te slapen nadat ik alles gedweild heb.
Was wel even schrikken bij thuiskomst, haar wangetje ligt open.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon een aanmaning naar hun sturen! MEt het vriendelijke verzoek om binnen 5 werkdagen voor een acceptgiro te zorgen en dat je anders lesgeld gaat inhouden.
Niet aandringenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:14 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, nog maar eens kijken of die hogeschool nog geld wil hebben
je moet wel erg aandringen geloof ik![]()
Een van de honden van buren een km verderop is nogal reusachtig en die nam haar het 1e wandelingetje met oma te grazen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat kabaal was jouw eigen scheet. Zie je, dat bedoel ik. Gefeliciteerd, je bent een echte vrouw. Ik ben trots op je![]()
[..]
Hoe komt dat?
Ah fijn is datquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:17 schreef Pagan het volgende:
Neuh, de dakdekkers waren het vergeten, en de woningstichting trekt het oude dak er pas af als ze zeker weten dat er vandaag ook een nieuwe op komt, dus die waren eerst weer weggegaan.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:17 schreef Pagan het volgende:
Neuh, de dakdekkers waren het vergeten, en de woningstichting trekt het oude dak er pas af als ze zeker weten dat er vandaag ook een nieuwe op komt, dus die waren eerst weer weggegaan.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat kabaal was jouw eigen scheet. Zie je, dat bedoel ik. Gefeliciteerd, je bent een echte vrouw. Ik ben trots op je![]()
Noh!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:17 schreef Pagan het volgende:
Acherrum!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een van de honden van buren een km verderop is nogal reusachtig en die nam haar het 1e wandelingetje met oma te grazen.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een van de honden van buren een km verderop is nogal reusachtig en die nam haar het 1e wandelingetje met oma te grazen.
Dat deed oma ook en ze kreeg de reactie "dat valt wel mee hoor"quote:
Ja, volgens mij is dat er zo één die scheten in je gezicht laatquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind nok ook maar een beetje een vieze mevrouw.
En da vantevoren ook even meld, zodat je weet wat er aan zit te komen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat er zo één die scheten in je gezicht laat
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind nok ook maar een beetje een vieze mevrouw.
Neee, zo ben ik niet. Ik ben er zoeentje die denkt alleenin een kamer te zijn en dan een knaller laat en danquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat er zo één die scheten in je gezicht laat
Is mij ook eens overkomen, iemand die de Rottweiler van zijn broer voor het eerst uitlaat, los.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat deed oma ook en ze kreeg de reactie "dat valt wel mee hoor"![]()
Dat heeft die mevrouw geweten
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hallo![]()
Alles goed met iedereen?
Nok, hoe is het met de grootouders to be?
Ik zou graag een kat gerelateerd vraagje stellen. Kan dat?
Dit beest is nu voor de 3e keer op Whoopje afgekomen en ondanks dat ze lawaai maakt zit ze wel aan het lijntje en dat "kreng" loopt los.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Is mij ook eens overkomen, iemand die de Rottweiler van zijn broer voor het eerst uitlaat, los.![]()
Dikke matpartij, steekt die sukkel ze handen ertussen om ze los te krijgen. Onze honden hadden vrijwel niets, die van hem 1 gat in een wang en hij kon naar de SEH.
Moet de kat een boer of een scheet laten, dan wel, anders niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hallo![]()
Alles goed met iedereen?
Nok, hoe is het met de grootouders to be?
Ik zou graag een kat gerelateerd vraagje stellen. Kan dat?
Nou moequote:Op dinsdag 21 september 2010 10:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Moet de kat een boer of een scheet laten, dan wel, anders niet.
Wij hebben een hechttang, ideaal voor kleine schadegevalletjes. Vervelend dat ze dat beest nog steeds los laten lopen, leren ze er dan niets van.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit beest is nu voor de 3e keer op Whoopje afgekomen en ondanks dat ze lawaai maakt zit ze wel aan het lijntje en dat "kreng" loopt los.
Oma heeft die mevrouw vriendelijk uitgelegd dat ze als ze die hond nog eens los ziet ze hem dan kan inpakken en afleveren bij de politie
Overigens is ze niet naar de DA gegaan maar heeft ze de wond laten verzorgen door de eigenaresse en haar dochter, dat had ik niet gedaan maar het ziet er niet enorm slecht uit en je mag eraan zitten dus ik kijk het even aan.
Hihi okido ik moet half 12 bij de kapper zijn en daarna receptie dus doe maar pmquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ml, ik moet even een taart naar de werk van meneer brengen. Ik kom er op terug bij je
Go omaquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit beest is nu voor de 3e keer op Whoopje afgekomen en ondanks dat ze lawaai maakt zit ze wel aan het lijntje en dat "kreng" loopt los.
Oma heeft die mevrouw vriendelijk uitgelegd dat ze als ze die hond nog eens los ziet ze hem dan kan inpakken en afleveren bij de politie
Overigens is ze niet naar de DA gegaan maar heeft ze de wond laten verzorgen door de eigenaresse en haar dochter, dat had ik niet gedaan maar het ziet er niet enorm slecht uit en je mag eraan zitten dus ik kijk het even aan.
Ze zijn een tikkie kakkineus excl haar man dan die is juist harstikke aardig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wij hebben een hechttang, ideaal voor kleine schadegevalletjes. Vervelend dat ze dat beest nog steeds los laten lopen, leren ze er dan niets van.
Dat is nog erger dan dat de pepernoten al in de winkels liggen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:48 schreef Pagan het volgende:
Op OUD zijn ze al met SeSa bezig, het is nog zomer.![]()
Het grote Secret Santa animo peil topic 2010
Ik zeg ayequote:Op dinsdag 21 september 2010 10:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan dat de pepernoten al in de winkels liggen.
Gaan we het hier ook weer doen?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Go oma Benidorm Bastardsommige hondenbezitters zijn echt aso's..
halsbanden en riemen zijn niet voor niets uitgevonden.
Animo peilen vind ik niet zo gek, het kwam laatst ook al bij SLANK voorbijquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Die humor bezit ze nietquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Animo peilen vind ik niet zo gek, het kwam laatst ook al bij SLANK voorbij
Ik zeg JA!Ik heb nog noooooooooooooooooooooooooit meegedaan
Ik ben voor! Strega ook. Alleen had ik me vorig jaar netjes aan het budget gehouden, als een van de weinigen denk ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |