Ik snap dat je door het vele 'Blauw' aan Hazes moet denken, maar het is iets heel anders...quote:Op woensdag 22 september 2010 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klink als een nummer van André Hazes. Maar welke?
[MEN] Welk nummer speelt de Josti Band #1quote:Op woensdag 22 september 2010 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap dat je door het vele 'Blauw' aan Hazes moet denken, maar het is iets heel anders...
Ik zie een nieuw spel opdoemen voor in MEN...
Dat snap ik natuurlijk ook welquote:Op woensdag 22 september 2010 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik speel xylofoon en triangel, ja...?
Geen Master Mind...
[ afbeelding ]
Zoiets ja, heb de OP-afbeelding al klaar...quote:Op woensdag 22 september 2010 12:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[MEN] Welk nummer speelt de Josti Band #1
Mooi, dan ben je geen Josti...quote:Op woensdag 22 september 2010 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat snap ik natuurlijk ook wel
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets ja, heb de OP-afbeelding al klaar...
[ afbeelding ]
Begin hier eerst maar eens mee...quote:Op woensdag 22 september 2010 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik was al aan het zoeken naar het spel.
idem, helaas zijn veel bedrijven niet zo vooruitstrevendquote:Op woensdag 22 september 2010 12:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hier geen keuze wat IE betreft...
maar ik kan al piano spelenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin hier eerst maar eens mee...
Dan is dat Josti spel niks voor jou, veel te makkelijk...quote:Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar ik kan al piano spelen
Maar de laatste post is niet van Jojo, maar van mezelf...quote:AKQ SC #944 - Heppie de Peppie (en Kokkie)... » MadMaster 215 1218 22/09 13:34 - Its-Jojo-4you
pagina: 1 2 3 4 5 x
Gelukkig, ik begon me zelf al bijna als een Josti te beschouwen...quote:Op woensdag 22 september 2010 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gaat bij mij op dit moment ook fout. Danny zalw el weer achter z'n computer zitten
Wij krijgen aan het einde van dit jaar windows 7 en heel veel mogelijkheden op de pc. Zoals de applicatiebeheerder het zei in de presentatie: het wordt allemaal beter!! Zowel Hyves, Twitter e.d. kun je dan makkelijk op je werk doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
idem, helaas zijn veel bedrijven niet zo vooruitstrevend
Heeft vaak te maken met updates van applicatiesoftware (en dus kosten!!) die niet op een ander platform dan IE6 draaien...quote:Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
idem, helaas zijn veel bedrijven niet zo vooruitstrevend
Hyves, Facebook en Twitter staan hier allemaal geblocked...quote:Op woensdag 22 september 2010 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij krijgen aan het einde van dit jaar windows 7 en heel veel mogelijkheden op de pc. Zoals de applicatiebeheerder het zei in de presentatie: het wordt allemaal beter!! Zowel Hyves, Twitter e.d. kun je dan makkelijk op je werk doen.![]()
ik dacht Fok! erachteraan
![]()
Hoe kan zo'n actie nou uren duren?quote:
Hier dus tzt niet... op zich wel vreemd. Nu kunnen we trouwens ook gewoon Hyves enz. kijken, maar duurt alleen erg lang met laden.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hyves, Facebook en Twitter staan hier allemaal geblocked...
Ik zou me pas zorgen maken als je wel in slaap was gevallen en toch thuis.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar we zijn weer thuis en achter het stuur ben ik wakker gebleven
Dat zou helemaal ideaal zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen maken als je wel in slaap was gevallen en toch thuis.
Totdat je het journaal zietquote:Op woensdag 22 september 2010 19:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zou helemaal ideaal zijn
ok, dan blijf ik wel wakkerquote:
Slapende man achter het stuur veroorzaakt chaos op de Nederlandse snelwegenquote:
Ik doe een MBO-opleiding niveau 4, Technicus Middenspanningsinstallaties. Onder mijn niveau (opleiding bij de marine is tussen HBO en WO in), maar wettelijk verplicht om te hebben voor de bevoegdheid van Werkverantwoordelijke, wat ik weer nodig heb voor mijn functie als uitvoerder... Wat doen jij dan voor opleiding?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens naar school.
Wat voor opleiding volg jij? je zit volgens mij namelijk in ongeveer dezelfde beroepsgroep?
Welnee, ik heb niet eens een eigen autoquote:Op woensdag 22 september 2010 11:55 schreef MadMaster het volgende:
Is het 'Post je kar'-dag?
Zal die van ons dan ook maar even plaatsen:
[ afbeelding ]
Oeh, I likequote:Op woensdag 22 september 2010 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
Een maat van me heeft vandaag deze opgehaald:
[ afbeelding ]
Nesle!quote:
Ja, ik was er vandaag nog even. Heb me nog zitten ergeren aan de ballen in de schoolbibliotheekquote:Op woensdag 22 september 2010 21:38 schreef Nesle het volgende:
Ja he, kwam via een nieuws item op fok terecht en toen dacht ik, laat ik eens iets van mezelf horen!How are you Tim? Nog op stenden te vinden?
Jep, tweede jaars nu! Haha ja die lopen er genoeg rond he, heerlijk die selfcentered gladde haren achterover dragers... Ben je al bijna klaar?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, ik was er vandaag nog even. Heb me nog zitten ergeren aan de ballen in de schoolbibliotheekStudeer jij er ook nog?
Moet nog wat dingetjes inhalen en dan op eindstage, daarna ben ik klaar. Weet alleen nog niet zo goed wat ik voor stage wil doen en eerlijk gezegd heb ik er ook nog niet zo veel zin inquote:Op woensdag 22 september 2010 21:49 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jep, tweede jaars nu! Haha ja die lopen er genoeg rond he, heerlijk die selfcentered gladde haren achterover dragers... Ben je al bijna klaar?
Ook een MBO-4 opleiding, maar dan 'werkvoorbereider installatietechniek' , ook onder m'n niveau, maar gewoon nodig voor m'n functie als werkvoorbereider.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik doe een MBO-opleiding niveau 4, Technicus Middenspanningsinstallaties. Onder mijn niveau (opleiding bij de marine is tussen HBO en WO in), maar wettelijk verplicht om te hebben voor de bevoegdheid van Werkverantwoordelijke, wat ik weer nodig heb voor mijn functie als uitvoerder... Wat doen jij dan voor opleiding?
Het gras was ook lekker nat, heb ook heerlijk kunnen voetballen vanavondquote:Op woensdag 22 september 2010 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, het water was weer nat en ondanks dat heb ik weer lekker gezwommen
quote:
Ja op zich wel, maar ben nu druk met andere dingen (de bovenverdieping) dus het heef took geen hele grote haast meer nu.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He TM, heb net je topic nog even gecheckt en ik zie nog steeds geen nieuws over de meterkast. Wordt het niet eens tijd?
Ik wil er ook zeker geen gewoonte van maken, maar mw. MM moest vanochtend vroeg op pad en dus liep ook voor mij de wekker vroeg af...quote:Op donderdag 23 september 2010 08:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zoveel vroege posters zijn er tegenwoordig niet meer
Vind jij het ook zo vermoeiend om een te lage opleiding te volgen?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ook een MBO-4 opleiding, maar dan 'werkvoorbereider installatietechniek' , ook onder m'n niveau, maar gewoon nodig voor m'n functie als werkvoorbereider.
Dan lees je toch alleen even het boek en doe je vervolgens examen?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo vermoeiend om een te lage opleiding te volgen?
Mijn vorige functie was trouwens ook werkvoorbereider, maar daarvoor had ik geen extra opleiding nodig...
Ik leer wel nieuwe dingen op z'n tijd, dus het is wel interessant, maar het tempo ligt zo laag en dat is nogal vermoeiend.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo vermoeiend om een te lage opleiding te volgen?
Mijn vorige functie was trouwens ook werkvoorbereider, maar daarvoor had ik geen extra opleiding nodig...
Jij wil dus graag continue genaaid worden?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:19 schreef CaLeX het volgende:
Ik denk dat ik me laat omscholen tot hoer.....
Kan ik heel de dag op bed liggen![]()
![]()
Goedemorgen
Vergelijken met mijn huidige werk verandert er dus nietsquote:Op donderdag 23 september 2010 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij wil dus graag continue genaaid worden?
Moet de school het daar wel mee eens zijn...quote:Op donderdag 23 september 2010 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan lees je toch alleen even het boek en doe je vervolgens examen?
Zo heb ik het wel vaker gedaan...
Over werk gesproken. Heb je al een vooruitzicht op vast werk op je stageplek?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:09 schreef Etcetera het volgende:
Misschien tijd om ander werk te vindenAlhoewel dat nu niet de meest eenvoudige opgave is
Ja dat is inderdaad vermoeiend. Ik heb echt een keer gehad dat iets gewoon vier keer opnieuw uitgelegd moest worden, terwijl ik het de eerste keer al snapte. Dan zit je dus de tweede keer al te slapen, de derde keer lig je in coma en de vierde keer ben je gewoon doodverveeldquote:Op donderdag 23 september 2010 10:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik leer wel nieuwe dingen op z'n tijd, dus het is wel interessant, maar het tempo ligt zo laag en dat is nogal vermoeiend.
Nope, en gezien mijn niet-aanwezig zijnde journalistieke achtergrond zal dat ook niet heel snel gebeuren. Maar ik ga wel een brief sturen hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over werk gesproken. Heb je al een vooruitzicht op vast werk op je stageplek?
Ja misschien wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:09 schreef Etcetera het volgende:
Misschien tijd om ander werk te vindenAlhoewel dat nu niet de meest eenvoudige opgave is
Jammer.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope, en gezien mijn niet-aanwezig zijnde journalistieke achtergrond zal dat ook niet heel snel gebeuren. Maar ik ga wel een brief sturen hoorMoet sowieso nog langs om m'n scirptie te brengen
Was ik niet van planquote:Op donderdag 23 september 2010 12:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer.
Vergeet de taart niet als je gaat.
Schoolquote:Op donderdag 23 september 2010 12:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet de school het daar wel mee eens zijn...
Herkenbaar!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad vermoeiend. Ik heb echt een keer gehad dat iets gewoon vier keer opnieuw uitgelegd moest worden, terwijl ik het de eerste keer al snapte. Dan zit je dus de tweede keer al te slapen, de derde keer lig je in coma en de vierde keer ben je gewoon doodverveeld.
Kan hem hier niet zien, maar wat ik vorige keer zag was het niet goed.quote:
Een MBO-opleiding volg je op een ROC wat technisch gezien een school is waar voornamelijk 15-jarige Marokkanen rondlopen. Althans, bij het ROC in Rotterdam waar ik op school zitquote:Op donderdag 23 september 2010 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
School
Wie volgt er tegenwoordig, na de middelbare school, nog een opleiding via een school?
En dan noemen ze mij 'oud'...
Oh, onze leraar is de halve les niet eens in het lokaalquote:Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Wij hebben ook nog een docent die z'n lessen altijd pas na afloop voorbereidt, dus die mag ik regelmatig verbeteren omdat hij zelf niet snapt wat hij aan 't doen is
QFT.quote:
Moet ik dit nou echt gaan uitleggen?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waren geen schoenen voor mezelf hoor... voor Lennon.
Kun je nagaan. Zelfs voor een ander koop je al drie paar en kan je niet kiezen. Hoe erg moet het zijn als je voor jezelf schoenen gaat kopenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waren geen schoenen voor mezelf hoor... voor Lennon.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |