Moet de school het daar wel mee eens zijn...quote:Op donderdag 23 september 2010 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan lees je toch alleen even het boek en doe je vervolgens examen?
Zo heb ik het wel vaker gedaan...
Over werk gesproken. Heb je al een vooruitzicht op vast werk op je stageplek?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:09 schreef Etcetera het volgende:
Misschien tijd om ander werk te vindenAlhoewel dat nu niet de meest eenvoudige opgave is
Ja dat is inderdaad vermoeiend. Ik heb echt een keer gehad dat iets gewoon vier keer opnieuw uitgelegd moest worden, terwijl ik het de eerste keer al snapte. Dan zit je dus de tweede keer al te slapen, de derde keer lig je in coma en de vierde keer ben je gewoon doodverveeldquote:Op donderdag 23 september 2010 10:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik leer wel nieuwe dingen op z'n tijd, dus het is wel interessant, maar het tempo ligt zo laag en dat is nogal vermoeiend.
Nope, en gezien mijn niet-aanwezig zijnde journalistieke achtergrond zal dat ook niet heel snel gebeuren. Maar ik ga wel een brief sturen hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over werk gesproken. Heb je al een vooruitzicht op vast werk op je stageplek?
Ja misschien wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:09 schreef Etcetera het volgende:
Misschien tijd om ander werk te vindenAlhoewel dat nu niet de meest eenvoudige opgave is
Jammer.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope, en gezien mijn niet-aanwezig zijnde journalistieke achtergrond zal dat ook niet heel snel gebeuren. Maar ik ga wel een brief sturen hoorMoet sowieso nog langs om m'n scirptie te brengen
Was ik niet van planquote:Op donderdag 23 september 2010 12:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer.
Vergeet de taart niet als je gaat.
Schoolquote:Op donderdag 23 september 2010 12:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet de school het daar wel mee eens zijn...
Herkenbaar!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad vermoeiend. Ik heb echt een keer gehad dat iets gewoon vier keer opnieuw uitgelegd moest worden, terwijl ik het de eerste keer al snapte. Dan zit je dus de tweede keer al te slapen, de derde keer lig je in coma en de vierde keer ben je gewoon doodverveeld.
Kan hem hier niet zien, maar wat ik vorige keer zag was het niet goed.quote:
Een MBO-opleiding volg je op een ROC wat technisch gezien een school is waar voornamelijk 15-jarige Marokkanen rondlopen. Althans, bij het ROC in Rotterdam waar ik op school zitquote:Op donderdag 23 september 2010 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
School
Wie volgt er tegenwoordig, na de middelbare school, nog een opleiding via een school?
En dan noemen ze mij 'oud'...
Oh, onze leraar is de halve les niet eens in het lokaalquote:Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Wij hebben ook nog een docent die z'n lessen altijd pas na afloop voorbereidt, dus die mag ik regelmatig verbeteren omdat hij zelf niet snapt wat hij aan 't doen is
QFT.quote:
Moet ik dit nou echt gaan uitleggen?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waren geen schoenen voor mezelf hoor... voor Lennon.
Kun je nagaan. Zelfs voor een ander koop je al drie paar en kan je niet kiezen. Hoe erg moet het zijn als je voor jezelf schoenen gaat kopenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waren geen schoenen voor mezelf hoor... voor Lennon.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |