ik denk dat voorlopig niet echt makkelijk gaat....quote:Op maandag 20 september 2010 22:28 schreef Koen66 het volgende:
Benny, ik lees dat je op tijd moet gaan slapen
Welterusten kerel
Nee, die had ook geen conditie, dus we waren aan elkaar gewaagdquote:Op maandag 20 september 2010 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ging die koe ook nog een beetje hard?
quote:Op maandag 20 september 2010 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die had ook geen conditie, dus we waren aan elkaar gewaagd
Blijkbaar.quote:
wandelen is tof.quote:Op maandag 20 september 2010 22:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Mijn conditie is ook nog steeds crap![]()
Morgen weer wandelen
quote:Op maandag 20 september 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wandelen is tof.
Ons nieuwe hondje is ook gek op wandelen, dus ik kan me helemaal uitleven
Ik ga het proberen bij te houden, dus overmorgen weer 'in de benen'quote:Op maandag 20 september 2010 22:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Mijn conditie is ook nog steeds crap![]()
Morgen weer wandelen
Nja... ik zie dat nu dus echt niet zitten.quote:Op maandag 20 september 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hee man, ik nsap heel goed wat je bedoelt hoor.
Ik wete helaas wat je ongeveer doormaakt, en ik akn me goed voorstellen dat je dan even denkt dat doe klotezooi allemaal even niet meer hoeft. En het is ook moeilijk om naar de leuke dingen en de toekomst te kijken. Maar het kost gewoon tijd, veel tijd om alles een plekje te kunnen geven....
quote:Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja... ik zie dat nu dus echt niet zitten.
Ik stond net al met een -bepaald voorwerp- in mijn handen.......
maar ik loop nu de sfeer te verzieken, dus ik ga maar wat anders doen.
Ah sehr gut. Langzaam opbouwen, hoor ik....quote:Op maandag 20 september 2010 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga het proberen bij te houden, dus overmorgen weer 'in de benen'
Dan zullen we maar niet doen mag ik hopenquote:Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat een mysterieus gedoe, heb je iets ernstigs?quote:Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Benny, het is ook gewoon kut allemaal. Geef er aan toe, ga vooral niet proberen om het in te houden en jezelf groot voor te doen. Gil, jank, schreeuw, smijt, laat het er uit. Dat lucht écht op, dan is de spanning er in ieder geval weer een beetje af.quote:Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
virtuele hugquote:Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhuquote:Op maandag 20 september 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
Nee Benny, niets geks doen alsjeblieft, bel anders iemand op of blijf met ons praten.
familie omstandigheden die echt onbeschrijvelijk kut zijn...quote:Op maandag 20 september 2010 22:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een mysterieus gedoe, heb je iets ernstigs?
Ja, het komt ook heel anders over soms inderdaad.quote:Op maandag 20 september 2010 22:39 schreef Zeroku het volgende:
Dat is zo kut aan internet, dat je elkaar niet rechtstreeks kunt zeggen wat je echt wilt zeggen.
precies, zelfs goed bedoelde opmerkingen komen soms kil overquote:Op maandag 20 september 2010 22:39 schreef Zeroku het volgende:
Dat is zo kut aan internet, dat je elkaar niet rechtstreeks kunt zeggen wat je echt wilt zeggen.
en ook dat....quote:Op maandag 20 september 2010 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Benny, het is ook gewoon kut allemaal. Geef er aan toe, ga vooral niet proberen om het in te houden en jezelf groot voor te doen. Gil, jank, schreeuw, smijt, laat het er uit. Dat lucht écht op, dan is de spanning er in ieder geval weer een beetje af.
Integendeel, je kunt juist makkelijker eerlijk zijn.quote:Op maandag 20 september 2010 22:39 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op maandag 20 september 2010 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Benny, gil, schreeuw, jank, bezat jezelf, maar doe geen dingen die je niet kunt terugdraaien
Maar nooit iets verwoorden zoals je dat irl met intonatie etc. kunt doen.quote:Op maandag 20 september 2010 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Integendeel, je kunt juist makkelijker eerlijk zijn.
Datquote:Op maandag 20 september 2010 22:43 schreef Zeroku het volgende:
Maar buiten dat om weet Benny ook wel dat we met hem meeleven en dat wij het ook allemaal zwaar kut vinden, daar zijn niet veel woorden voor nodig.
bij medeleven hoort een stuk non verbale communicatie, en dat is zo verdomd moeilijk uit te drukken in woorden. En ik weet ook uit ervaring hoe goed de woorden hier op FOK! doen. Ondanks dat het maar internet is, is hetg een enorme warme douchequote:Op maandag 20 september 2010 22:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar nooit iets verwoorden zoals je dat irl met intonatie etc. kunt doen.
Maar buiten dat om weet Benny ook wel dat we met hem meeleven en dat wij het ook allemaal zwaar kut vinden, daar zijn niet veel woorden voor nodig.
Inderdaad, dat dusquote:Op maandag 20 september 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij medeleven hoort een stuk non verbale communicatie, en dat is zo verdomd moeilijk uit te drukken in woorden. En ik weet ook uit ervaring hoe goed de woorden hier op FOK! doen. Ondanks dat het maar internet is, is hetg een enorme warme douche
Ik heb niet iets soortgelijks meegemaakt, wel zat ik een tijd in een kutsituatie hier thuis en deels is dat nog steeds, maar inderdaad het is echt apart dat mensen die je eigenlijk niet kent je een situatie zoveel beter in kunnen laten zien en kunnen steunen.quote:Op maandag 20 september 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij medeleven hoort een stuk non verbale communicatie, en dat is zo verdomd moeilijk uit te drukken in woorden. En ik weet ook uit ervaring hoe goed de woorden hier op FOK! doen. Ondanks dat het maar internet is, is hetg een enorme warme douche
Alleen maar beter, bij dit soort zaken komen emoties dan in de weg te zitten van helder denken.quote:Op maandag 20 september 2010 22:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar nooit iets verwoorden zoals je dat irl met intonatie etc. kunt doen.
Dat laatste lijkt me overigens wel apart, dat door zo'n gebeurtenis je FOK!-'leven' je echte leven kruist zeg maar.quote:Op maandag 20 september 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
En het mooie is: door dit denk ik er weer aan terug en schiet ik weer vol.
Toen mijn broer overleed had ik nog eegn internet (bestond ook nog niet echt) en toen mijn vrouw overleed heb ik heel veel steun aan FOK! gehad, en ook FOK! mensen die IRl kwamen..
Ja absoluut, er waren iets van 12 collega mods,en dat was wel heel bijzonder.quote:Op maandag 20 september 2010 22:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me overigens wel apart, dat door zo'n gebeurtenis je FOK!-'leven' je echte leven kruist zeg maar.
Hmhm, anders ik welquote:Op maandag 20 september 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja absoluut, er waren iets van 12 collega mods,en dat was wel heel bijzonder.
Een is er zelfs 2x uit Zeeland komen rijden (naar Noord Holland), en ja.....
Maar Benny godverdomme, wat heb ik serieus met je te doen....
Hij ging iets anders doen zei hij toch.quote:
quote:
inderdaad.... je gaat er zelfs dingen bijbedenken als 'ook de dood hoort erbij' .....quote:
Dat is ook zo, het komt meestal alleen niet gelegen.quote:Op maandag 20 september 2010 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad.... je gaat er zelfs dingen bijbedenken als 'ook de dood hoort erbij' .....
het is inderdaad zeer zeldzaam (maar niet onmogelijk) dat de dood gelegen komtquote:Op maandag 20 september 2010 23:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is ook zo, het komt meestal alleen niet gelegen.
herinnert me er aan dat ik vandaag op tijd wilde gaan slapenquote:Op maandag 20 september 2010 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
Maar goed....
Het is al weer bijna dinsdag.
Morgen vrijquote:Op maandag 20 september 2010 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
Maar goed....
ik heb morgen een team buildingsuitjequote:Op maandag 20 september 2010 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
Maar goed....
slaap lekkerquote:Op maandag 20 september 2010 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
herinnert me er aan dat ik vandaag op tijd wilde gaan slapen
voel me wederom knap gammel worden
Dus ga maar eens afsluiten
Slaap lekker jijquote:Op maandag 20 september 2010 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
herinnert me er aan dat ik vandaag op tijd wilde gaan slapen
voel me wederom knap gammel worden
Dus ga maar eens afsluiten
Leuk toch?quote:Op maandag 20 september 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb morgen een team buildingsuitje
Hmhm, alleen even wat labels voor m'n wetbundel oppikken bij een freundin en lekker aan m'n opdrachten werkenquote:
de timing is een beetje zuur,maar wie weet wordt het nog leuk...quote:
Dat is geen teambuilding hè.quote:Op maandag 20 september 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een enorme vagina ga schilderen met als ondertitel: "ONS BELEID"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |