Hoezo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:47 schreef Renesite het volgende:
Alleen jammer van mijn beoordelaar van mijn afstudeeronderzoek. "PUSH" (voor mijn (ex-)medestudenten)
Hooguit 2 onvoldoendesquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:02 schreef mustisuc het volgende:
Hoe is PCS2 bij iedereen verlopen in het eerste jaar rechten? Aangezien er, van wat ik heb gehoord, maar vier voldoendes zijn gevallen.
Geen flauw idee. bel STAD evenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:15 schreef maxburger het volgende:
Afgelopen jaar deed ik een opleiding bij de Hanze en komend jaar ga ik een andere doen bij de Hanze. Hebben ze dan weer een kopie van je ID kaart nodig of zit die nog in het systeem? Aangezien die van mij nu kapot is.
Studenten Administratie. Kan je bijvoorbeeld vinden bij de toren beneden of andere plekken. Staat wel op mijnhanze/blackbord.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:19 schreef maxburger het volgende:
Wat is STAD?Studenten adviesdienst ofzo?
Haha, nouja gelukkig in de herkansing alsnog gehaald.quote:
SFR vond ik wel meevallenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:03 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Haha, nouja gelukkig in de herkansing alsnog gehaald.Echter heb ik helaas mijn P niet in één keer gehaald, doordat ik strafrecht niet heb.
Jij doet -R toch? Wij hadden een vrij kutboek maar ik vond het tentamen prima te doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Nouja, na 1 keer het boek te hebben doorgelezen, vond ik 'm nog best pittig.
Klopt, wij hebben dit boek:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij doet -R toch? Wij hadden een vrij kutboek maar ik vond het tentamen prima te doen.
Jep, die had ik ook!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:37 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Klopt, wij hebben dit boek:
[ afbeelding ]
Doet het nu weer, heeft er inderdaad een paar dagen uit gelegen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:03 schreef VGA4xZoom het volgende:
Hmm ik kan niet op het Hanze intranet. Zijn er hier meer mensen die daar last van hebben?
Ik kan er (nog) wel opquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:03 schreef VGA4xZoom het volgende:
Hmm ik kan niet op het Hanze intranet. Zijn er hier meer mensen die daar last van hebben?
te makkelijk.quote:
Ik weet dat SJD dat allemaal vrij goed geregeld hebben, die gaan begin volgende week.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:46 schreef maxburger het volgende:
Zijn er mensen die al bericht hebben of ze welkom zijn bij de introductie van Hbo Rechten in Lauwersoog?
Eauw?quote:
inderdaadquote:Op zondag 4 september 2011 10:37 schreef QBay het volgende:
Lekker handig dat mijnhanze/intranet nu al vanaf gisterochtend niet bereikbaar is...begint weer lekker.
Zal niemand het op de Hanze door hebben of zo? Het is nu, in het laatste weekend voor de start van het nieuwe collegejaar, toch vrij essentieel dat zaken zoals (kick-off)roosters gewoon goed beschikbaar zijnquote:
Switch aub zo snel mogelijk van opleiding, nu je nog kuntquote:Op maandag 5 september 2011 13:15 schreef alf89 het volgende:
Mijn rooster (International Business and Languages) werkt sinds een week. Het is dus niet een fout bij heel het Hanze.
Zelfde probleemquote:Op maandag 5 september 2011 13:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb wel roosters gezien, maar ik heb geen idee in welke klas ik zit dus dat schiet niet echt op.
Waarom dan? Heb je zelf hier ervaring mee?quote:Op maandag 5 september 2011 13:21 schreef maxburger het volgende:
[..]
Switch aub zo snel mogelijk van opleiding, nu je nog kunt. Iig veel succes.
Is wel handig met projectwerk hoor. Project blok 4 is welke inhoud?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:30 schreef mustisuc het volgende:
Nou de roosters staan erop, echt het beste rooster die we ooit hebben gehad met maar liefst 10 tussenuren per week haast, hier een voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Kan erger, mijne pas morgenavond.quote:Op maandag 5 september 2011 19:01 schreef Renesite het volgende:
Morgen, einde van de dag, komen de roosters van Rechtenstudies pasHoe k - a - n - s - l - o - o - s
Is blok5 met sociaal- fiscaal- en ondernemingsrecht.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is wel handig met projectwerk hoor. Project blok 4 is welke inhoud?
Nouja ik vind het aan een IO op school werken niets, ik werk liever thuis. Sowieso heb ik niets met IO's.. Geef mij maar de uni manier van werken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:43 schreef Slickk het volgende:
Ik snap het probleem ook niet zo, handig zodat luie projectleden ook maar aan de slag gingen.
Hmm, mijn naam staat nog steeds niet tussen een klassenlijst, wacht wel tot morgen als de roosters er zijn en anders er maar weer achteraan...
EM = gebouw . D staat meestal voor een Gang, 1 voor verdieping en 26 voor het lokaal.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:58 schreef MetBas het volgende:
Euh, hoe werkt dat rooster precies qua lokalen? Als bijvoorbeeld ergens staat EM/D126 T71 GDB, wat betekent dat?![]()
Wel heb ik al begrepen dat rechtsonder het weeknummer staat, linksonder de docent, en in het midden het vak en hoor- of werkcollege.
T71 staat voor het aantal studenten wat het lokaal aan kan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
EM = gebouw . D staat meestal voor een Gang, 1 voor verdieping en 26 voor het lokaal.
T71 GDB is dacht ik irrelevant.
Ow, wou net zeggen dat OSX Snow... maar Lion weet ik niet. Support zit in het techniekgebouwquote:Op maandag 12 september 2011 18:18 schreef mustisuc het volgende:
Zijn er ook mensen die het is gelukt om verbinding te maken met het draadloze netwerk van Hanze icm Mac OSX Lion? Want dat werkte op Snow Leopard altijd zonder problemen en sinds Lion niet meer..
Ja denk dat ik daar morgen maar even langs moet, aangezien de 802.1X WEP beveiliging niet meer valt te kiezen in Lion. Tenzij iemand natuurlijk een oplossing heeft.quote:Op maandag 12 september 2011 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, wou net zeggen dat OSX Snow... maar Lion weet ik niet. Support zit in het techniekgebouw
Ik vind de nieuwe blackboard versie er juist goed op voorruit gegaan. Vind 'm een stuk strakker dan de vorige versie. Voor de rest vind ik er inhoudelijk ook maar weinig aan veranderd.quote:Op maandag 12 september 2011 18:22 schreef Tante-Leen het volgende:
Hoi ik ga ook naar de Hanzeen inderdaad wat is dat nieuwe blackboard kut. Het moet toch wel veel overzichtelijker kunnen? En een modernere uitstraling zou ook beter zijn. Verder leuke school.
Vind ik dus ook.. maar even een fietsje aanschaffen voor op t station..quote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef MetBas het volgende:
Bedankt iedereen voor het roosteruitleg!
Vind Hanze tot nu toe wel een toffe school. Alleen zijn de bussen zo verschrikkelijk druk.. Mja. Studie bevalt ook goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |