Hoezo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:47 schreef Renesite het volgende:
Alleen jammer van mijn beoordelaar van mijn afstudeeronderzoek. "PUSH" (voor mijn (ex-)medestudenten)
Hooguit 2 onvoldoendesquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:02 schreef mustisuc het volgende:
Hoe is PCS2 bij iedereen verlopen in het eerste jaar rechten? Aangezien er, van wat ik heb gehoord, maar vier voldoendes zijn gevallen.
Geen flauw idee. bel STAD evenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:15 schreef maxburger het volgende:
Afgelopen jaar deed ik een opleiding bij de Hanze en komend jaar ga ik een andere doen bij de Hanze. Hebben ze dan weer een kopie van je ID kaart nodig of zit die nog in het systeem? Aangezien die van mij nu kapot is.
Studenten Administratie. Kan je bijvoorbeeld vinden bij de toren beneden of andere plekken. Staat wel op mijnhanze/blackbord.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:19 schreef maxburger het volgende:
Wat is STAD?Studenten adviesdienst ofzo?
Haha, nouja gelukkig in de herkansing alsnog gehaald.quote:
SFR vond ik wel meevallenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:03 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Haha, nouja gelukkig in de herkansing alsnog gehaald.Echter heb ik helaas mijn P niet in één keer gehaald, doordat ik strafrecht niet heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |