Jij doet -R toch? Wij hadden een vrij kutboek maar ik vond het tentamen prima te doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Nouja, na 1 keer het boek te hebben doorgelezen, vond ik 'm nog best pittig.
Klopt, wij hebben dit boek:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij doet -R toch? Wij hadden een vrij kutboek maar ik vond het tentamen prima te doen.
Jep, die had ik ook!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:37 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Klopt, wij hebben dit boek:
[ afbeelding ]
Doet het nu weer, heeft er inderdaad een paar dagen uit gelegen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:03 schreef VGA4xZoom het volgende:
Hmm ik kan niet op het Hanze intranet. Zijn er hier meer mensen die daar last van hebben?
Ik kan er (nog) wel opquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:03 schreef VGA4xZoom het volgende:
Hmm ik kan niet op het Hanze intranet. Zijn er hier meer mensen die daar last van hebben?
te makkelijk.quote:
Ik weet dat SJD dat allemaal vrij goed geregeld hebben, die gaan begin volgende week.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:46 schreef maxburger het volgende:
Zijn er mensen die al bericht hebben of ze welkom zijn bij de introductie van Hbo Rechten in Lauwersoog?
Eauw?quote:
inderdaadquote:Op zondag 4 september 2011 10:37 schreef QBay het volgende:
Lekker handig dat mijnhanze/intranet nu al vanaf gisterochtend niet bereikbaar is...begint weer lekker.
Zal niemand het op de Hanze door hebben of zo? Het is nu, in het laatste weekend voor de start van het nieuwe collegejaar, toch vrij essentieel dat zaken zoals (kick-off)roosters gewoon goed beschikbaar zijnquote:
Switch aub zo snel mogelijk van opleiding, nu je nog kuntquote:Op maandag 5 september 2011 13:15 schreef alf89 het volgende:
Mijn rooster (International Business and Languages) werkt sinds een week. Het is dus niet een fout bij heel het Hanze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |