Die draaischijf met poppetjes zou eigenlijk ook een stand moeten hebben waarbij 'ie vol op de ruiten blaast.quote:Op maandag 27 september 2010 15:30 schreef Purdey het volgende:
Zoiets heb ik niet. Ik heb een rondje met blauw, en als je daaraan draait gaat ie blazen. Daarnaast blauwe en rode bolletjes, dan wordt het warm of koud en daarnaast een rondje met poppetjes, maar toen werden m'n voeten te warmIk moet het nog even uitzoeken, op welk poppetje hij moet met welke warmte..
Dat vind ik ook irritant, gebeurd bij mij ook heel snel nu. Raam een stukje open en blower aan helpt het snelst.quote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Purdey het volgende:
Edit: Wat ik helemaal vergeet, toen m'n ruiten besloegen wist ik totaal niet wat ik moest doen, uiteindelijk de ramen geopend en toen kwam het goed
Dan moet ik maar eens op zoek naar een popje met een raam, of alleen een raamquote:Op maandag 27 september 2010 15:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Die draaischijf met poppetjes zou eigenlijk ook een stand moeten hebben waarbij 'ie vol op de ruiten blaast.
De rechterknop op onderstaande foto zou je bijv. naar rechtsboven moeten draaien.quote:Op maandag 27 september 2010 15:58 schreef Purdey het volgende:
Dan moet ik maar eens op zoek naar een popje met een raam, of alleen een raamHet regende ook nog eens behoorlijk, dus het was behoorlijk tricky..
Ik maak straks wel een foto met uitleg! Dan stuur ik je die vanavond.. Uit mijn hoofd hebben onze micraatjes bij dat ventilatieding de 3e stand dus (rechtsonder), die staat voor een ruit en voeten, die moet je hebben of alleen 1tje met die ruitquote:Op maandag 27 september 2010 15:30 schreef Purdey het volgende:
Zoiets heb ik niet. Ik heb een rondje met blauw, en als je daaraan draait gaat ie blazen. Daarnaast blauwe en rode bolletjes, dan wordt het warm of koud en daarnaast een rondje met poppetjes, maar toen werden m'n voeten te warmIk moet het nog even uitzoeken, op welk poppetje hij moet met welke warmte..
Het verschil tussen de hoeveelheid knopjes op t dashboard van de Fiat Stilo Abarth en de Peugeot 205 diesel van 1987 is wel leuk om te zienquote:Op maandag 27 september 2010 17:47 schreef Purdey het volgende:
Ah, dat zou fijn zijn Monsterd!![]()
Het staat geloof ik ook in mijn instructieboekjeAl die knopjes en draaischijfjes ook in dat dashboard
God, zoveel stelt die meuk toch niet voor tijdens het rijden?quote:Op maandag 27 september 2010 17:55 schreef Purdey het volgende:
Het is meer dat ik aan drie draai dingen moet draaien, om m'n ramen weer normaal te krijgen. Eerst moet ik de optie aandraaien waar ik lucht wil hebben, dan moet ik nog koud of warm/warmer/warmst aan draaien, en ook nog de intensiteit van de luchtstroom, hard of zacht.. Dat kan ik allemaal niet terwijl ik rij
Altijd op je ramen laten staanquote:Op maandag 27 september 2010 17:55 schreef Purdey het volgende:
Het is meer dat ik aan drie draai dingen moet draaien, om m'n ramen weer normaal te krijgen. Eerst moet ik de optie aandraaien waar ik lucht wil hebben, dan moet ik nog koud of warm/warmer/warmst aan draaien, en ook nog de intensiteit van de luchtstroom, hard of zacht.. Dat kan ik allemaal niet terwijl ik rij
Inderdaad!quote:
Tikkie minder met dequote:Op maandag 27 september 2010 17:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
God, zoveel stelt die meuk toch niet voor tijdens het rijden?
Je komt zeker niet langs Ede?quote:Op maandag 27 september 2010 22:10 schreef Piles het volgende:
Ik ga morgen de eerste 10k aantikkenRitje naar Amsterdam ja, Paradiso
Ik ben de foto's vergeten, dus ik gebruik even wat van internet.quote:Op maandag 27 september 2010 17:47 schreef Purdey het volgende:
Ah, dat zou fijn zijn Monsterd!![]()
Het staat geloof ik ook in mijn instructieboekjeAl die knopjes en draaischijfjes ook in dat dashboard
Helaasquote:Op maandag 27 september 2010 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je komt zeker niet langs Ede?
Ach, we nemen toch een rechtstreekse treinquote:Op maandag 27 september 2010 22:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Helaas
Als ik alleen zou rijden was ik wel een stukje omgereden, maar m'n pa gaat mee
Rechtstreeks naar Paradiso, welke is dat?quote:Op maandag 27 september 2010 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach, we nemen toch een rechtstreekse treinDoet er een uurtje over. Misschien zie ik je nog wel
Hm, nou ja, herken ik niet echt. Maar goed, dat kan per merk/model verschillen natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 19:49 schreef trainfreak het volgende:
Inderdaad!
Maar toch vind ik die niet zo handig..
In de Prius vb:
Zet je de climate control op 19°, je voorruit dampt aan, dus je duwt op de knop voor voorruitontwaseming, maar dan blaast die als een gek.
Zet je dan de airco aan dan blaast hij veel minder, en je ziet er ook veel sneller weer door, maar dan is het echt zo koud, dan moet je de temperatuur al richting 21-22° zetten voor dezelfde warmte als die 19°...
heel lastig te zeggen vanaf hier. Is hij nog wel goed gevuld? Ik zou hem gewoon eens laten checken ergens, dan ben je er snel genoeg achterquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:03 schreef Marco001 het volgende:
mwah, mijn climatecontrol dingetjeis kapoet..Als ik de verwarming aanzet op 20 graden en blower stand 1, is het de ene keer hele kode lucht, en de andere keer zulke hete lucht, daty als je je hand ervoor houd, je die haast verbrand, en dan een keer doet hij het wel... Of dat hij het doet eerst, maar na 5 minuten ofzo opeens alleen hete lucht gaat blazen.. Als je de blowers dan uitzet, blijft hij doorblazen, en de ac doet het dan ook niet goed(of niet, of net zulke hete lucht) en de recirculatie doet het dan al helemaal niet...
Weet iemand hoveel het gaat kosten om dat te fixen? tís een Ibiza 1.4 uit 2003, met de ëenvoudige"climatronic, dus zonder display
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |