De rechterknop op onderstaande foto zou je bijv. naar rechtsboven moeten draaien.quote:Op maandag 27 september 2010 15:58 schreef Purdey het volgende:
Dan moet ik maar eens op zoek naar een popje met een raam, of alleen een raamHet regende ook nog eens behoorlijk, dus het was behoorlijk tricky..
Ik maak straks wel een foto met uitleg! Dan stuur ik je die vanavond.. Uit mijn hoofd hebben onze micraatjes bij dat ventilatieding de 3e stand dus (rechtsonder), die staat voor een ruit en voeten, die moet je hebben of alleen 1tje met die ruitquote:Op maandag 27 september 2010 15:30 schreef Purdey het volgende:
Zoiets heb ik niet. Ik heb een rondje met blauw, en als je daaraan draait gaat ie blazen. Daarnaast blauwe en rode bolletjes, dan wordt het warm of koud en daarnaast een rondje met poppetjes, maar toen werden m'n voeten te warmIk moet het nog even uitzoeken, op welk poppetje hij moet met welke warmte..
Het verschil tussen de hoeveelheid knopjes op t dashboard van de Fiat Stilo Abarth en de Peugeot 205 diesel van 1987 is wel leuk om te zienquote:Op maandag 27 september 2010 17:47 schreef Purdey het volgende:
Ah, dat zou fijn zijn Monsterd!![]()
Het staat geloof ik ook in mijn instructieboekjeAl die knopjes en draaischijfjes ook in dat dashboard
God, zoveel stelt die meuk toch niet voor tijdens het rijden?quote:Op maandag 27 september 2010 17:55 schreef Purdey het volgende:
Het is meer dat ik aan drie draai dingen moet draaien, om m'n ramen weer normaal te krijgen. Eerst moet ik de optie aandraaien waar ik lucht wil hebben, dan moet ik nog koud of warm/warmer/warmst aan draaien, en ook nog de intensiteit van de luchtstroom, hard of zacht.. Dat kan ik allemaal niet terwijl ik rij
Altijd op je ramen laten staanquote:Op maandag 27 september 2010 17:55 schreef Purdey het volgende:
Het is meer dat ik aan drie draai dingen moet draaien, om m'n ramen weer normaal te krijgen. Eerst moet ik de optie aandraaien waar ik lucht wil hebben, dan moet ik nog koud of warm/warmer/warmst aan draaien, en ook nog de intensiteit van de luchtstroom, hard of zacht.. Dat kan ik allemaal niet terwijl ik rij
Inderdaad!quote:
Tikkie minder met dequote:Op maandag 27 september 2010 17:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
God, zoveel stelt die meuk toch niet voor tijdens het rijden?
Je komt zeker niet langs Ede?quote:Op maandag 27 september 2010 22:10 schreef Piles het volgende:
Ik ga morgen de eerste 10k aantikkenRitje naar Amsterdam ja, Paradiso
Ik ben de foto's vergeten, dus ik gebruik even wat van internet.quote:Op maandag 27 september 2010 17:47 schreef Purdey het volgende:
Ah, dat zou fijn zijn Monsterd!![]()
Het staat geloof ik ook in mijn instructieboekjeAl die knopjes en draaischijfjes ook in dat dashboard
Helaasquote:Op maandag 27 september 2010 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je komt zeker niet langs Ede?
Ach, we nemen toch een rechtstreekse treinquote:Op maandag 27 september 2010 22:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Helaas
Als ik alleen zou rijden was ik wel een stukje omgereden, maar m'n pa gaat mee
Rechtstreeks naar Paradiso, welke is dat?quote:Op maandag 27 september 2010 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach, we nemen toch een rechtstreekse treinDoet er een uurtje over. Misschien zie ik je nog wel
Hm, nou ja, herken ik niet echt. Maar goed, dat kan per merk/model verschillen natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 19:49 schreef trainfreak het volgende:
Inderdaad!
Maar toch vind ik die niet zo handig..
In de Prius vb:
Zet je de climate control op 19°, je voorruit dampt aan, dus je duwt op de knop voor voorruitontwaseming, maar dan blaast die als een gek.
Zet je dan de airco aan dan blaast hij veel minder, en je ziet er ook veel sneller weer door, maar dan is het echt zo koud, dan moet je de temperatuur al richting 21-22° zetten voor dezelfde warmte als die 19°...
heel lastig te zeggen vanaf hier. Is hij nog wel goed gevuld? Ik zou hem gewoon eens laten checken ergens, dan ben je er snel genoeg achterquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:03 schreef Marco001 het volgende:
mwah, mijn climatecontrol dingetjeis kapoet..Als ik de verwarming aanzet op 20 graden en blower stand 1, is het de ene keer hele kode lucht, en de andere keer zulke hete lucht, daty als je je hand ervoor houd, je die haast verbrand, en dan een keer doet hij het wel... Of dat hij het doet eerst, maar na 5 minuten ofzo opeens alleen hete lucht gaat blazen.. Als je de blowers dan uitzet, blijft hij doorblazen, en de ac doet het dan ook niet goed(of niet, of net zulke hete lucht) en de recirculatie doet het dan al helemaal niet...
Weet iemand hoveel het gaat kosten om dat te fixen? tís een Ibiza 1.4 uit 2003, met de ëenvoudige"climatronic, dus zonder display
Goh, meen je dat nou?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:56 schreef FalleNk810i het volgende:
symbooltjes kijken is toch niet zo moeilijk zeker? elk symbooltje staat precies voor wat het doet en de combinatie van de knoppen... 1 voor temp 1 voor hoe hard en 1 voor de richting...
En het doel van deze post is ookalweer?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Goh, meen je dat nou?
Ik rij met heel veel verschillend eauto's, waaronder verscheidene VW's, Skoda's en Mercedessen, allemaal met Climatronic... Ik vroeg me al altijd af waar al die knopjes voor waren bij de climatronic systemen en de systemen in de nieuwere VAG auto's...
Zou idd redelijk op moeten vallen als je op de weg voor je kijktquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:16 schreef Goddelijker het volgende:
Je merkt toch wel of je met stadslicht rijdt ipv dimlicht?
Als ik naar iedereen moet gaan seinen die met stadslicht rijdt kan ik heel de weg met grootlicht gaan rijdenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Catch_me het volgende:
Ik was om 6 uur weggegaan dus pas toen ik 1.5 uur later er bijna was begon het echt schemerig te worden, en toen begon het idd ineens op te vallen dat het wel heel erg snel donker werd
Meestal seinen sommige automobilisten dan ook met hun groot licht als die niet in orde is, maar niemand die ik tegenkwam heeft even geseind![]()
Ik vergat laatst in de parkeergarage van de Ikea mijn lampen aan te zetten...quote:Op woensdag 29 september 2010 11:48 schreef JDude het volgende:
Zelfs in de twee tunnels waar ik tweemaal daags doorheen rij zie ik veel mensen zonder enige vorm van verlichting...
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:00 schreef The6thgate het volgende:
Jeuj ik heb een nieuwe autoHeb de 306 gekocht. Op zich nog wel wat bijgeluidjes hier en daar als ie stationair loopt, maar op zich rijdt ie wel prima. Binnenkort nog eens laten nakijken. Rijdt iig een stuk minder lawaaiierig met 5 versnellingen
Die wil ik ookquote:
Wat leuk! Dus het is 'm toch gewordenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:00 schreef The6thgate het volgende:
Jeuj ik heb een nieuwe autoHeb de 306 gekocht. Op zich nog wel wat bijgeluidjes hier en daar als ie stationair loopt, maar op zich rijdt ie wel prima. Binnenkort nog eens laten nakijken. Rijdt iig een stuk minder lawaaiierig met 5 versnellingen
In Nederland niet echt te vinden, grote kans dat je m zelf uit Zweden moet halenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:47 schreef Purdey het volgende:
[..]
Die wil ik ook![]()
Die is leuk! Te koop?
Terreinrijdenquote:
ahh jammerquote:Op woensdag 29 september 2010 20:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zag ik toen ik op het werk was een andere Lancer naast de mijne parkeren! Had alleen even geen tijd om een foto te maken van de twee beestjes
en toen ik weer weg ging was die andere ook al weg.
206-jes vind je meer dan 1 keer in elke parkeergarage.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ja echt he!Al gaat dat makkelijker met m'n moeders 206, daar rijden er meer van rond.
en dan de lichtblauwe, die zie ik helemaal al zoo vaakquote:Op woensdag 29 september 2010 22:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ja echt he!Al gaat dat makkelijker met m'n moeders 206, daar rijden er meer van rond.
Lichtblauw was het toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
206-jes vind je meer dan 1 keer in elke parkeergarage.
Ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:22 schreef monsterd. het volgende:
[..]
en dan de lichtblauwe, die zie ik helemaal al zoo vaak![]()
[..]
Lichtblauw was het toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |