Die regel klopt, met de aanvulling dat links naar officiële sites van artiesten/platenlabels/radiostations etc. natuurlijk ook gepost mogen worden. En het bespreken van de onofficiële manieren van downloaden is niet toegestaan, inclusief roepen in topics dat men het via PM wil. Dat was al zo en blijft zo.quote:
Wij wel, zoals belsen al zei. Je hoeft natuurlijk niet in die topics te kijken en zo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
Tsja, ik weet het niet hoor..
De eeuwige spaanstalige ranglijst
Is al weg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Kill please: http://forum.fok.nl/user/history/347401
Een dikke plens plaksel speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:39 schreef donroyco het volgende:
Mag deze achter het behang geplakt worden met extra veel plaksel? Help, ik zoek... #311
Er zijn er wel een paar, maar die allemaal minstens vier jaar oud en hebben niet heel veel posts of kwaliteit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:45 schreef Gewas het volgende:
Hallo allemaal,
Zat door de lijst met band en artiesten te zoeken en ik zag dat Cat Stevens er niet bij staat. Is daar nog geen topic over?
Gedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:09 schreef Burner2000 het volgende:
Zou 1 van de mods dit topic in de reeks willen zetten?
Dit was ik namelijk vergeten. Alvast bedankt.
't Is wel heel warm overal, of niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Michael Jackson #106: Meer studiosessies!
Kan een mod dit topic weer in een reeks zetten? Thanks!
Tjek.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:38 schreef ranja het volgende:
Is 2011, alweer halverwege (de lijstjes) als titel duidelijk genoeg?
Zet er anders maar (lijstjes) achter
Opgeschoond.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:14 schreef Trollscience het volgende:
Harmonisch gitaarspel
Mensen lopen het topic te verzieken
Zit er nu op, maar volgens mij blijft google hem sowieso gewoon vinden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:06 schreef PiRANiA het volgende:
Moby
Kan hier een 'echt' slotje op? Via google kom ik bij een zoekopdracht naar Moby op dit topic uit. Ik heb er een reeks van gemaakt zodat mensen die in dat topic komen snel naar het laatste topic kunnen, maar kennelijk werkt dat alleen als er een echt slot op zit.
Plox.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |