Slim! Held in je eigen oorlog.quote:Op maandag 20 september 2010 16:12 schreef speknek het volgende:
Best tof, ik wou altijd al een held zijn met onderduikers. Dus misschien moet ik een pogrompje beginnen om dat te kunnen faciliteren.
Schuilmoskeeën bouwen en veel geld vragen om binnen te mogenquote:Op maandag 20 september 2010 16:12 schreef speknek het volgende:
Best tof, ik wou altijd al een held zijn met onderduikers. Dus misschien moet ik een pogrompje beginnen om dat te kunnen faciliteren.
Laten we dan een zuivering van lekkere blondjes beginnen, dan kan ik er daar een stel van op mijn zolder verstoppen.quote:Op maandag 20 september 2010 16:12 schreef speknek het volgende:
Met ''Europa'' bedoelt hij natuurlijk het westen en noorden van Europa, niet de sloeberstaten.quote:Op maandag 20 september 2010 16:07 schreef Appelknaller het volgende:
Zo vergezocht is een etnische zuivering van Moslims in Europa nou ook weer niet, kijk maar naar de Balkan.
Dat snapte ik ook wel, maar er heeft dus al een etnische zuivering van moslims plaatsgevonden op het Europese continentquote:Op maandag 20 september 2010 16:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Met ''Europa'' bedoelt hij natuurlijk het westen en noorden van Europa, niet de sloeberstaten.
Er zullen grenzen zijn aan wat een politicus precies kan maken. Als hij dat soort zaken echt gaat proberen dan zal het niet goed met 'm eindigen. Kom niet aan het gezinsgeluk van mensen, want dan kunnen er rare dingen gebeuren.quote:Op maandag 20 september 2010 16:54 schreef Ironhide het volgende:
Stel... stel dat Wilders er nu in slaagt om wetgeving er doorheen te krijgen om uitzetting op bepaalde gronden mogelijk te maken, dan zit er wel iets in deze voorspelling.
Sarkozy's uitzettingsbeleid opent misschien deuren die decennia lang gesloten zijn gebleven.
Wilders zal volgens mij mikken op:
• Criminele Antillianen. Wordt op dit moment al voorzichtig besproken volgens mij.
• Criminele Marokkanen. Wilders zal ernaar streven om de situatie rond dubbele paspoorten zodanig uit te buiten, dat het wellicht mogelijk wordt om het Nederlandse paspoort in te trekken om vervolgens tot uitzetting over te gaan. Zelfs als er gezinnen uit elkaar gerukt zouden worden hierdoor. Universele rechten van de mens zijn op dat moment al lang terzijde geschoven.
• Criminele <vul maar een beklagenswaardig volk in>.
Misschien ontstaat er een situatie dat ik zelf als geboren Nederlander met in Suriname geboren ouders, als ik het heel bont zou maken, uitgezet zou kunnen worden naar Suriname. Hier heb je je rotzooi terug
Dat lijkt mij wel wat, als vrije sex je ideaal is en je nog een sekte-leider zoekt ben ik je man.quote:Op maandag 20 september 2010 17:59 schreef Nikmans het volgende:
Wie doet er mee een soort Rapture oprichten waar alle verlichtte geesten tot het einde der dagen in harmonie samen kunnen leven?
Poll bleek in Nieuws een behoorlijke indruk te hebben gemaakt op mensen die nog geloven in een happy ending van de film From Morocco With Love.quote:Op maandag 20 september 2010 18:57 schreef notagain het volgende:
Poll: Alle moslims uit Europa in 2016
• Goede ontwikkeling
• Slechte ontwikkeling
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |