abonnement Unibet Coolblue
pi_86637164

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.


XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 37 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 30.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost je (vooralsnog) niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaalds aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.


De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm.

De Chicken Coop - Deze opslag is bedoeld voor kippen, en heeft ruimte voor 20 kippen.
Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 60 kippen. Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van bloemen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestuivde zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt dat je meer bushels bij het oogsten van die crops vind.

De Pigpen - Sinds kort is het mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grote dat je je voertuig kan laten ploegen is 9x9. Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!


FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?


Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer


Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Borisz
Buurvrouw_Rietman
CasB
Cat22
DjFrodo
Gateway
Hara
just me
Krioro
liesje1979
Mirjam
Morrisz
NelisZ
Nizno
Lienzz
Lorteti
Peekies
Pindanoot
Pisces29
ry4life
sbientje
Sjowhan
Solique
TJV
Tombolafan
Trainfreak

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.


Deze OP is hier te vinden.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_86637187
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:58 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Dat had ik ook.
Zolang er geen berichtje bijstaat dat het van fok, voor Farmville is dan accepteer ik niet..

Ik ben trouwens langzaamaan mijn buren aan het opkuisen. Bij sommigen zie ik nog dingen van Nieuwjaar staan, barns verpakt in toiletpapier...
Af en toe lekker ff de bezem er door.
Je ziet het op een profiel snel genoeg hoe lang geleden iemand voor het laatst iets met FV deed :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_86637220
met dank aan Just me voor de koperen fladderaar, vlinders:
http://apps.facebook.com/(...)2CtvlL.q%28fU&ref=nf
Da gao nie nou!
  maandag 20 september 2010 @ 15:04:26 #4
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86637315
Dat is de reden dat ik niet meer in de OP wilde. Sindsdien krijg ik hooguit 1 verzoek per week of zo die mij via via via via heeft gevonden. Staat daar niks bijj, dan negeer ik die alsnog. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86637318
:s)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  † In Memoriam † maandag 20 september 2010 @ 15:04:55 #6
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86637335
graag gedaan *)

Ik begin steeds makkelijker mensen te weigeren :@
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 20 september 2010 @ 15:05:41 #7
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86637367
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Af en toe lekker ff de bezem er door.
Je ziet het op een profiel snel genoeg hoe lang geleden iemand voor het laatst iets met FV deed :)
Niet mij eruit gooien dan, want ik probeer mijn pagina te legen en zit al in juli jwt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 20 september 2010 @ 15:06:27 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86637388
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:04 schreef Xebber het volgende:
Dat is de reden dat ik niet meer in de OP wilde. Sindsdien krijg ik hooguit 1 verzoek per week of zo die mij via via via via heeft gevonden. Staat daar niks bijj, dan negeer ik die alsnog. :P
Ik vind het altijd zo sneu voor nieuwe spelers, ik was ook ooit een newbie op zoek naar buren.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † maandag 20 september 2010 @ 15:11:56 #9
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86637606
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:06 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo sneu voor nieuwe spelers, ik was ook ooit een newbie op zoek naar buren.
Ja dat had ik ook maar... ik probeer altijd 'n rondje buren te doen en dat is nu bijna niet meer haalbaar. Naar mijn "oude" buren toe vind ik het ook niet fair. Ik probeer mijn gifts ook te verdelen. Wat van iemand van hier komt gooi ik hier neer :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86637666
Ik ga zelfs niet meer langs bij mijn buren, met 100+ ben je wel een tijdje bezig...
Een hele hoop vrienden van me spelen FV, en dan nog enkele mensen die ik hier heb leren 'kennen'.
En dan nog een hoop wildvreemden omdat ik in het begin wanhopig op zoek was naar buren :P
  † In Memoriam † maandag 20 september 2010 @ 15:16:15 #11
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86637763
Als newbie FV-er heb ik wel veel geleerd hier, had o.a. niet door dat ik aan het cheaten was :@
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 20 september 2010 @ 15:17:06 #12
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86637793
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:06 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo sneu voor nieuwe spelers, ik was ook ooit een newbie op zoek naar buren.
Met actieve mensen hier word ik vanzelf buren, hetzij via PM, hetzij via FB, hetzij via via.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86637815
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:16 schreef just me het volgende:
Als newbie FV-er heb ik wel veel geleerd hier, had o.a. niet door dat ik aan het cheaten was :@
Hoe dan? :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_86637853
Ik moet nog 1 neighbor dan heb ik er 25. Ben wel de hele lijst uit de OP langs gegaan, maar uiteraard overal netjes bijgezet wie ik was en waarom ik iemand toevoeg.

Maar FV is wel heel leuk, ook al speel ik net 2 dagen. Ben level 16 nu /newbiemode :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 20 september 2010 @ 15:20:55 #15
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86637920
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:19 schreef Blistering het volgende:
Ik moet nog 1 neighbor dan heb ik er 25. Ben wel de hele lijst uit de OP langs gegaan, maar uiteraard overal netjes bijgezet wie ik was en waarom ik iemand toevoeg.

Maar FV is wel heel leuk, ook al speel ik net 2 dagen. Ben level 16 nu /newbiemode :P
In twee dagen level 16 is niet slecht. :P

Buren worden? :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † maandag 20 september 2010 @ 15:23:48 #16
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86638014
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hoe dan? :o
ik had een of ander tooltje geinstalleerd en die haalde van alles en nog wat voor je binnen!

* just me gaat weer uurtje plat, snif, snot verkouden en wat koorts hebben is zwaar vervelend :(
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86638992
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:13 schreef trainfreak het volgende:
Ik ga zelfs niet meer langs bij mijn buren, met 100+ ben je wel een tijdje bezig...

Ik heb er ook teveel om langs te gaan (al moet ik nog wel die ene ribbon :')).
Maar af en toe klik ik er een paar aan :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_86640393
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb er ook teveel om langs te gaan (al moet ik nog wel die ene ribbon :')).
Maar af en toe klik ik er een paar aan :)
Zo doe ik het ook :)
En ondertussen kijken wie van de buurtjes naar de prullenmand mag..
  maandag 20 september 2010 @ 16:27:26 #19
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86640407
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb er ook teveel om langs te gaan (al moet ik nog wel die ene ribbon :')).
Maar af en toe klik ik er een paar aan :)
Ik kwam er gisteren achter dat vanuit de balk onderin 't spel langsgaan bij de buren niet meer meetelt voor de Good Samaritan. D'r wordt niet meer gevraagd beesten te verjagen of onkruid te wieden. :{

Je moet echt via 't tabje "Neighbours" langskomen, dus voor iedere buur 't hele spel gaan laden. Ik heb 't maar opgegeven.


Edit: Ohw, nou weer wel. :?

Een Fertilize All voor de verwarring. :*

http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf

[ Bericht 13% gewijzigd door Xebber op 20-09-2010 16:34:42 ]
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86640907
Hoe noemt die Farmville wiki?
Ik kan hem niet direct terugvinden.
Het staat wel in het vorige topic, maar ik heb even geen zin om te gaan zoeken :P
pi_86641072
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:41 schreef trainfreak het volgende:
Hoe noemt die Farmville wiki?
Ik kan hem niet direct terugvinden.
Het staat wel in het vorige topic, maar ik heb even geen zin om te gaan zoeken :P
Naar boven scrollen is ook te veel moeite? :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 20 september 2010 @ 16:45:48 #22
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86641130
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86641182
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Naar boven scrollen is ook te veel moeite? :+
:@
pi_86641296
quote:
Hij staat gewoon in de op o|O
Zo creëer je luie FOK!kers :{w
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:46 schreef trainfreak het volgende:

[..]

:@
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 20 september 2010 @ 16:49:45 #25
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86641323
quote:
Remco just started the A Very Berry Field Trip job and needs to harvest 1000 Cranberries and 750 Grapes in 4 days 21 hrs. Finishing the job promises a huge payout to all farmers involved!
Jullie moeten maar zien wanneer jullie joinen. Met een paar mensen moet het makkelijk lukken om goud te krijgen. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86641523
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:49 schreef Xebber het volgende:

[..]

Jullie moeten maar zien wanneer jullie joinen. Met een paar mensen moet het makkelijk lukken om goud te krijgen. :)
Gadver..
Voor cranberries is het nu nog wat vroeg.
Als ik grapes zet dan kan ik morgen met m'n farm niets doen..
  maandag 20 september 2010 @ 16:55:56 #27
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86641647
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:53 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Gadver..
Voor cranberries is het nu nog wat vroeg.
Als ik grapes zet dan kan ik morgen met m'n farm niets doen..
Dan zaai je straks Cranberries voor morgenochtend. :) Alle beetjes helpen.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86642382
mijn goods zijn eindelijk bijna op (nou ja, bijna). Ik heb nog 58 relaxation oil en nog een klein beetje daffodil lotion haha.. Ik wacht rustig af! Kom wel op een lekker hoog level uit als ik die allemaal verkocht heb! ook de laatste potatoes en cabbage gezaaid voor de masteries *O* gaat lekker!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86644295
Haïti schooltje hebben? Lijkt me fair om deze te gunnen aan een newbie, de rest spaart hem zelf wel bij elkaar.

http://apps.facebook.com/(...)MeK-ruQ%29zK7&ref=nf

[ Bericht 68% gewijzigd door Kimbell op 20-09-2010 18:16:17 ]
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_86644337
Als er nog mensen zijn die er nog geen hebben, een silver foal :P
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  maandag 20 september 2010 @ 18:16:35 #31
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86644646
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:07 schreef ry4life het volgende:
Als er nog mensen zijn die er nog geen hebben, een silver foal :P
[ link | afbeelding ]
IK HEB HEM!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 20 september 2010 @ 18:21:14 #32
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86644803
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:05 schreef Kimbell het volgende:
Haïti schooltje hebben? Lijkt me fair om deze te gunnen aan een newbie, de rest spaart hem zelf wel bij elkaar.

http://apps.facebook.com/(...)MeK-ruQ%29zK7&ref=nf
ik pak hem niet :)

Voel me geen newbe ;)

Hij is er wonderbaarlijk genoeg nog wel zie ik..... wow
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86644853
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:05 schreef Kimbell het volgende:
Haïti schooltje hebben? Lijkt me fair om deze te gunnen aan een newbie, de rest spaart hem zelf wel bij elkaar.

http://apps.facebook.com/(...)MeK-ruQ%29zK7&ref=nf
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ben er zooooo blij mee! :D Thanks! _O_
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86645209
Hoeveel tijd heb je trouwens om dingen te harvesten? Was het dubbel zoveel als dat het heeft gekost om te groeien?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86645281
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:32 schreef Blistering het volgende:
Hoeveel tijd heb je trouwens om dingen te harvesten? Was het dubbel zoveel als dat het heeft gekost om te groeien?
ehm, je hebt zeg maar net zoveel tijd om te harvesten als het duurde om te groeien.. dus bij aardbeien heb je nadat ze goed zijn nog 4 u om te harvesten..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86645370
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:32 schreef sbientje het volgende:

edit - en nog een school-schaap :)
http://apps.facebook.com/(...)exnBtetR%29Hg&ref=nf
Wat leuk! Ik klikte in de veronderstelling dat het een button/veer was, m'n eerste schaapje :D Thanks :*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_86645371
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:34 schreef sbientje het volgende:

[..]

ehm, je hebt zeg maar net zoveel tijd om te harvesten als het duurde om te groeien.. dus bij aardbeien heb je nadat ze goed zijn nog 4 u om te harvesten..
Thanks ^O^
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86646129
:* voor sbientje

Veertjes: http://apps.facebook.com/(...)IRlplO-q%28fU&ref=nf

En voor wie mij wil helpen met mijn dairy farm: http://apps.facebook.com/(...)rU6kOoP378EJd&ref=nf

[ Bericht 18% gewijzigd door vigier op 20-09-2010 19:00:39 ]
Da gao nie nou!
pi_86650014
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:54 schreef vigier het volgende:


En voor wie mij wil helpen met mijn dairy farm: http://apps.facebook.com/(...)rU6kOoP378EJd&ref=nf

Klik klak ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † maandag 20 september 2010 @ 20:22:15 #41
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86650227
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86650676
altijd zo saai als je iets hebt gezaaid voor 2 dagen :D ik ga maar weer langs de buren zo...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 20 september 2010 @ 20:56:41 #43
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86652000
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:54 schreef vigier het volgende:

En voor wie mij wil helpen met mijn dairy farm: http://apps.facebook.com/(...)rU6kOoP378EJd&ref=nf

klik
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86653551
kom er nu achter dat het aantal collecties in de stats op 0 is gezet toen die stats ingevoerd werden haha... lekker nuttig dus, not
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86654032
Thnx voor de klikjes allemaal!! Ik kan weer wat meer koeien kwijt nu :)
Da gao nie nou!
pi_86654216
Wat betreft opschonen van buurtjes....vergeet niet dat je voor de laatste uitbreiding 195 buurtjes nodig hebt....ik zoek er nog 5.......hint hint. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86654317
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:42 schreef trovey het volgende:
Wat betreft opschonen van buurtjes....vergeet niet dat je voor de laatste uitbreiding 195 buurtjes nodig hebt....ik zoek er nog 5.......hint hint. :P
ik ben net buren aan het opruimen ja, en je hebt gewoon 5 buren meer nodig dan je hebt zeg maar.. niet per se 195 :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86654378
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:42 schreef trovey het volgende:
Wat betreft opschonen van buurtjes....vergeet niet dat je voor de laatste uitbreiding 195 buurtjes nodig hebt....ik zoek er nog 5.......hint hint. :P
PM maar dan, ik zoek ook nog neighbors :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86654504
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:44 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik ben net buren aan het opruimen ja, en je hebt gewoon 5 buren meer nodig dan je hebt zeg maar.. niet per se 195 :)
Die heb ik dus niet hè ;) ....voor de personen die nog buurtjes zoeken....ik ben te vinden onder Tro Vey. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86655517
De laatste utibreiding 195??? Wat voor uitbreiding??
Da gao nie nou!
  † In Memoriam † maandag 20 september 2010 @ 22:16:00 #51
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86656083
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86656571
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:06 schreef vigier het volgende:
De laatste utibreiding 195??? Wat voor uitbreiding??
26x26 en klopt niet dat je er 195 moet hebben
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86657029
Ik dacht al... ik heb ook 26x26, maar volgens mij was 35 of 40 genoeg... met bijbetaling van 2.000.000 overigens :(
Da gao nie nou!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 september 2010 @ 22:44:47 #54
163650 Greys
pi_86657658
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86657702
quote:
*O*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_86657716
Ik heb alles als laatste ingezaaid voor de coop :)
Dus morgenavond is die normaal binnen!
  † In Memoriam † maandag 20 september 2010 @ 22:55:34 #57
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86658111
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 20 september 2010 @ 22:56:32 #58
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86658147
quote:
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 september 2010 @ 22:58:19 #59
163650 Greys
pi_86658206
Schaar! Bedankt! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86658251
tnx voor de shears :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 21 september 2010 @ 03:28:20 #61
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86662989
De schaar was weg, maar de beloning was ook een tuinschaar. Ook goed. :')

Dank je wel. ^O^
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  dinsdag 21 september 2010 @ 04:40:07 #62
132098 Xebber
Immer Intelligent
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 08:40:14 #63
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86664114
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 21 september 2010 @ 08:41:32 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86664140
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:40 schreef just me het volgende:
en een aardbeidenvarken

http://apps.facebook.com/(...)OagFrK24ovSdg&ref=nf
k Zal m gelijk op pad sturen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 08:51:23 #65
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86664274
En ik heb de Fertilize All genomen, met dank *)

Doe je best aardbeiden varken, good hunting :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86664803
Ik heb nog 2 vrienden nodig voor een volgende farm-upgrade, zit in lvl 55 en 4star winery, wie wil vrienden met mij worden!? O+
Fingerspitzgefühl
pi_86664862
NEEEEEEEEEE !! Ik wilde een landje achter mijn winery weghalen en nu heb ik per ongeluk mijn winery verwijderd !!! :|W :|W Kan ik die nog terughalen? :'( !!
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:37:50 #68
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86665118
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:26 schreef ForumGek het volgende:
NEEEEEEEEEE !! Ik wilde een landje achter mijn winery weghalen en nu heb ik per ongeluk mijn winery verwijderd !!! :|W :|W Kan ik die nog terughalen? :'( !!
Ja, in je market.

All
http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf

Ei, goud.
http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf

Ei, wit.
http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf

[ Bericht 11% gewijzigd door Harajuku. op 21-09-2010 09:44:41 ]
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 09:40:14 #69
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86665177
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:22 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb nog 2 vrienden nodig voor een volgende farm-upgrade, zit in lvl 55 en 4star winery, wie wil vrienden met mij worden!? O+
psst kijk eens in de OP ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86665191
Groovy cow:
http://apps.facebook.com/(...)85fb26f44461e&ref=nf

Toy collection:
http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf

[ Bericht 33% gewijzigd door trainfreak op 21-09-2010 09:50:21 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 september 2010 @ 10:13:40 #71
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86666010
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 september 2010 @ 10:14:44 #72
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86666047
quote:
Hahahaha, ik dacht je moet nog 1 plank ofzo, krijg ik een varken! *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 september 2010 @ 10:16:14 #74
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86666068
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86666086
quote:
Bedankt!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 september 2010 @ 10:16:59 #76
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86666087
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:15 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hahahaha, ik dacht je moet nog 1 plank ofzo, krijg ik een varken! *O*
yw :)
surprises zijn leuk toch? ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:18:10 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86666117
Nice, ik heb de 2 :Y
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:18:28 #78
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86666123
Maar dat was dus geen verrassing meer, Tombolala :(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 september 2010 @ 10:21:31 #79
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_86666193
Ik wordt echt moe van die neger kindertjes steeds in beeld als je het spel opstart,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_86666279
You dream it, I live it.
pi_86666313
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef Meddo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Thanks *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:26:25 #82
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86666325
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wordt echt moe van die neger kindertjes steeds in beeld als je het spel opstart,
Stop ermee nu 't nog kan.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86667316
Sommige mensen kunnen ook geen dag het versturen van special delivery overslaan hè _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 september 2010 @ 11:08:11 #85
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86667485
quote:
een bandietje :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86667581
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:08 schreef Nizno het volgende:

[..]

een bandietje :)
Ik ook *O*

Ik word trouwens niet goed van die special delivery's :')
Ik moet voor de nursery alles nog behalve blankets, dus driemaal raden wat er elke keer in mijn special delivery zit :|W
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_86667720
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:11 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ook *O*

Ik word trouwens niet goed van die special delivery's :')
Ik moet voor de nursery alles nog behalve blankets, dus driemaal raden wat er elke keer in mijn special delivery zit :|W
Bij mij zat er telkens iets in dat ik nodig had...
Er zijn wel 2 updates voor die nursery, dus misschien is het daar wel mee?
En achteraf krijg je met die special delivery's van alles een reserve van 10..
(10 wooden board, nail, harness, horseshoe, blanket, bottle ...) Dus 60 gifts voor niets |:(
pi_86668052
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:15 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Bij mij zat er telkens iets in dat ik nodig had...
Er zijn wel 2 updates voor die nursery, dus misschien is het daar wel mee?
En achteraf krijg je met die special delivery's van alles een reserve van 10..
(10 wooden board, nail, harness, horseshoe, blanket, bottle ...) Dus 60 gifts voor niets |:(
ik ben mijn nursery helemaal niet aan het updaten... maar ik krijg toch alleen maar blankets uit special deliveries en als je op mijn farm komt staat er ook dat ik een blanket nodig heb blijkbaar. Dus please, niet meer sturen :D En pigslop heb ik ook zat!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86668556
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:15 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Bij mij zat er telkens iets in dat ik nodig had...
Er zijn wel 2 updates voor die nursery, dus misschien is het daar wel mee?
En achteraf krijg je met die special delivery's van alles een reserve van 10..
(10 wooden board, nail, harness, horseshoe, blanket, bottle ...) Dus 60 gifts voor niets |:(
Nail, wooden board en brick wil ik wel op voorraad hebben :) Maar nee, ik zit in mijn laatste update, dus daar ligt het niet aan :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_86668948


  dinsdag 21 september 2010 @ 11:52:28 #91
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86668995
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Sommige mensen kunnen ook geen dag het versturen van special delivery overslaan hè _O-
Nou, wat je zegt.

En ik heb banded nodig man, anders wordt het niets met mn veren ;(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 11:52:36 #92
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86669000
Ben bijna geneigd om aan mijn laptop een briefje te hangen wie er geen special deliveries wil ontvangen ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86669070
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, wat je zegt.

En ik heb banded nodig man, anders wordt het niets met mn veren ;(
ik ook ;( en shears!

Mijn vlinders en knopen zijn bijna allemaal op 10..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86669123
Ik post hier vanmiddag wel 10 Verencollecties, goed idee? :D
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:56:52 #95
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86669145
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:56 schreef Peekies het volgende:
Ik post hier vanmiddag wel 10 Verencollecties, goed idee? :D
Gil dan even van te voren, anders mis ik ze geheid :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86669156
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Gil dan even van te voren, anders mis ik ze geheid :')
doe gewoon nu :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86669191
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:57 schreef sbientje het volgende:

[..]

doe gewoon nu :D
Ja, waarom ook niet :')

*Gil* ;)

Oh, ik verhuis wel eerst even naar mijn laptop, daar gaat alles wat sneller.
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:59:10 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86669220
:D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86669288
:o
You dream it, I live it.
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:10:10 #101
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86669587
Kak, 1 green :') 3 hen :') 5 dapple :')

Maar toch één banded *O* Rest dus laten liggen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 september 2010 @ 12:11:09 #102
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86669656
Veren! Alles gepakt want had alles weer nodig.
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:13:21 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86669737
Zijn er nog mensen die zo'n schoolschaap hebben? :')
Of zo'n dik roze varkentje?

In ruil voor die 10 collecties van net *)
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 september 2010 @ 12:16:08 #106
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86669780
In totaal zo'n 3 of 4 banded gehad :D
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:17:00 #108
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86669782
Zes bandeds of zo. Wat een tijd, wat een troep, wat moet ik d'r mee?

Ik moet Hens. :@

Bedankt beiden. *O*
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86669827
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:17 schreef Xebber het volgende:
Zes bandeds of zo. Wat een tijd, wat een troep, wat moet ik d'r mee?

Ik moet Hens. :@

Bedankt beiden. *O*
Ik stik in de hens juist! :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 september 2010 @ 12:19:31 #110
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:19:57 #111
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86669862
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik stik in de hens juist! :D
En ik in de Banded en Blue. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:21:17 #112
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86669896
Ik word echt doodgegooid met dapple, en halfdood met hen :Y
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:27:21 #115
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86670064
Zijn jullie klaar? Want ik durf nu niet meer een taart naar mijn vriendin te brengen. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 september 2010 @ 12:29:07 #116
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86670110
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:27 schreef Xebber het volgende:
Zijn jullie klaar? Want ik durf nu niet meer een taart naar mijn vriendin te brengen. :')
hahaha ik ben klaar in elk geval voor nu :) Laat in de middag misschien nog wat gardening enzo....
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86670126
Wat is dit nu weer?
Iets nieuws?

Ik was level 23 met die pie, en bij level 33 krijg ik de volgende mastery :?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 september 2010 @ 12:32:59 #118
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86670253
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:29 schreef trainfreak het volgende:
Wat is dit nu weer?
Iets nieuws?
[ afbeelding ]
Ik was level 23 met die pie, en bij level 33 krijg ik de volgende mastery :?
nope... zit er al een tijdje in......... die bordjes zijn alleen geen drol waard om te verkopen....
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86670309
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:32 schreef Nizno het volgende:

[..]

nope... zit er al een tijdje in......... die bordjes zijn alleen geen drol waard om te verkopen....
Het is nu pas dat ik die dingen zie. Ochja, we zien wel.
Ik ben me nu aan het focussen om 1 bepaalde pie tot een goed einde te brengen, zonder bushels te stelen bij anderen weliswaar..
(Al neem ik wel eens bushels voor andere dingen)
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 september 2010 @ 12:37:55 #120
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86670399
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:35 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Het is nu pas dat ik die dingen zie. Ochja, we zien wel.
Ik ben me nu aan het focussen om 1 bepaalde pie tot een goed einde te brengen, zonder bushels te stelen bij anderen weliswaar..
(Al neem ik wel eens bushels voor andere dingen)
bushels kun je niet stelen..... die kun je gewoon meenemen en degene behoud zijn eigen aantal bushels in zijn inventory......
en daarbij krijgt de ander de mogelijkheid om coins XP of fuel te krijgen als jij een bushel mee neemt.


inmiddels ben ik er wel achter dat dat per 1 bushel net zo veel is als per 3. Dus ik neem vaak 1 per keer van een persoon... en dan over een uur ofzo de volgende... zodat degene de kans heeft om de eerste reward al te claimen voor ik de nieuwe bushel mee neem.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:45:07 #121
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_86670633
Hebben meer mensen problemen met het versturen van gifts als bedankje na het pakken van iets van de feed? Dat laadt hier ineens niet meer. Vanuit FV zelf giften gaat prima en bedankjes versturen bij de verzoekjes ook. Alleen vanuit de feed dus niet :?
pi_86671202
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef Nizno het volgende:

[..]

bushels kun je niet stelen..... die kun je gewoon meenemen en degene behoud zijn eigen aantal bushels in zijn inventory......
en daarbij krijgt de ander de mogelijkheid om coins XP of fuel te krijgen als jij een bushel mee neemt.
Welja, maar ik bedoel dat ik het met mijn eigen bushels doe, dus zonder de buren langs te gaan ;)
Zeker niet voor alles hoor, juist voor die triple berry pie.

Maar ik zal wel genoodzaakt zijn, als je ze allemaal tot level 100 moet voltooien..
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:11:10 #123
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86671381
Gaan die dingen tot level 100? Ik heb tot nu toe al met 95% van de recepten moeite om bij level 15 te komen. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:14:12 #124
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86671887
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:11 schreef Xebber het volgende:
Gaan die dingen tot level 100? Ik heb tot nu toe al met 95% van de recepten moeite om bij level 15 te komen. :')
Ik heb ze net allemaal bij 15 ofzo :') Hoeveel moet je er verkopen of maken bij level 99? stuk of 50 ofzo ;(
You dream it, I live it.
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:25:22 #126
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86671892
Ik heb nummer 4.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 september 2010 @ 13:37:53 #127
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86672339
Ik nummer 1 :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 september 2010 @ 13:48:04 #128
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86672684
een mol... http://apps.facebook.com/(...)OagFsS84ivSdg&ref=nf

is er iemand die nog iets uit de kelder wil hebben?
Heb nog dik 400 punten er in zitten waar ik niets mee doe.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 september 2010 @ 13:49:39 #129
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86672731
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86673024
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 september 2010 @ 14:03:56 #131
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86673166
quote:
Sorry but all of Kimbell's rewards have been claimed! Try again next time!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86673187
ik had hem :)
You dream it, I live it.
  dinsdag 21 september 2010 @ 14:04:51 #133
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86673194
quote:
Oh kak, die wilde ik wel
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 21 september 2010 @ 14:26:52 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86673882
Ik krijg die banded maar niet.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86675007
quote:
banded en een rooie _O_

hier van mij dan ook nog een verencollectie
http://apps.facebook.com/(...)48lDYppkSLzVf&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 september 2010 @ 15:07:12 #138
163650 Greys
pi_86675163
Zou iemand mij een Dog Treat kunnen sturen, pretty please with sugar on top? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86675304
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
Zou iemand mij een Dog Treat kunnen sturen, pretty please with sugar on top? :@
done :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 september 2010 @ 15:16:36 #140
163650 Greys
pi_86675460
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:11 schreef sbientje het volgende:

[..]

done :)
Je bent een schat! :*
Anders moest ik weer opnieuw beginnen :')

Wat wil jij? Heb jij ze ook nodig?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86675636
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:16 schreef Greys het volgende:

[..]



Je bent een schat! :*
Anders moest ik weer opnieuw beginnen :')

Wat wil jij? Heb jij ze ook nodig?
nee ik heb ze niet nodig :) Maar je mag me best een school supply sturen voor in mijn kekke rugzak :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 15:26:47 #142
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86675805
Cornish egg anyone ?
http://apps.facebook.com/(...)HuO27lIYtggCL&ref=nf

gouden ei erbij
http://apps.facebook.com/(...)HuO27lJYrggCL&ref=nf


een Vicky's farm gouden ei
http://apps.facebook.com/(...)HuO27mEZrggCL&ref=nf

[ Bericht 26% gewijzigd door just me op 21-09-2010 15:37:03 ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86676214
ff lobbyen: wie is er nog vrij voor de rode tulpen coop? Ik vind de wedding gazebo cute O+ Hij loopt al, dus sluit je aan.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 15:42:29 #144
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86676305
Ik kan rond 21.00 uur kijken of ik je dan nog hulp nodig hebt :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86676681
Ik kan nu wel wat zaaien..
Ik zal straks joinen :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 september 2010 @ 16:05:49 #146
163650 Greys
pi_86677228
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:22 schreef sbientje het volgende:

[..]

nee ik heb ze niet nodig :) Maar je mag me best een school supply sturen voor in mijn kekke rugzak :D
Done!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86677326
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:40 schreef Kimbell het volgende:
ff lobbyen: wie is er nog vrij voor de rode tulpen coop? Ik vind de wedding gazebo cute O+ Hij loopt al, dus sluit je aan.
Noobvraag, maar wat is een coop precies en hoe kan ik er aan meedoen? :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86677464
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:08 schreef Blistering het volgende:

[..]

Noobvraag, maar wat is een coop precies en hoe kan ik er aan meedoen? :P
Er staat een stukje over in de OP ;)
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_86677491
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:12 schreef ry4life het volgende:

[..]

Er staat een stukje over in de OP ;)
Mijn excuses, overheen gelezen. Ik ga me erin verdiepen, thanks! ^O^

edit: Ah, level 20 zie ik. Dan moet ik nog eventjes wachten :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 september 2010 @ 16:27:35 #150
163650 Greys
pi_86678082
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 september 2010 @ 16:28:18 #151
163650 Greys
pi_86678118
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86678186
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_86681843
quote:
ah te laat, die zebra kon ik wel gebruiken hehe... helaas helaas!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86681906
Mijn varkens hebben net een stuk of 12 truffels gevonden. :D Bij één person drie stuks en bij 2 andere mensen ook nog twee. Ik hoop maar dat ik wat terugkrijg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 september 2010 @ 18:04:05 #155
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86682008
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:00 schreef Cat22 het volgende:
Mijn varkens hebben net een stuk of 12 truffels gevonden. :D Bij één person drie stuks en bij 2 andere mensen ook nog twee. Ik hoop maar dat ik wat terugkrijg.
je hebt er in elk geval 1 terug :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86682169
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:00 schreef Cat22 het volgende:
Mijn varkens hebben net een stuk of 12 truffels gevonden. :D Bij één person drie stuks en bij 2 andere mensen ook nog twee. Ik hoop maar dat ik wat terugkrijg.
ik ga ook eens even op truffeljacht :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86682191
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_86682275
quote:
tnx!

edit - een gouden en een zwarte truffel bij iemand waar je geen bericht op de wall kan plaatsen :'(
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 18:22:07 #159
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86682481
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:14 schreef sbientje het volgende:

[..]

tnx!

edit - een gouden en een zwarte truffel bij iemand waar je geen bericht op de wall kan plaatsen :'(
ik had 2 witte truffels bij dezelfde persoon en niets teruggekregen, zo jammer!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 september 2010 @ 18:22:48 #160
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86682507
morgen komen mn andere collecties.. ik redt het nu even niet... dus nog even geduld dames en heren ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86682529
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:14 schreef sbientje het volgende:

[..]

tnx!

edit - een gouden en een zwarte truffel bij iemand waar je geen bericht op de wall kan plaatsen :'(
Als je niets op de wall kan plaatsen heeft die persoon Farmville toch geblokkeerd?
Gewoon verwijderen zou ik zeggen...
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 september 2010 @ 18:25:08 #162
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86682583
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:23 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Als je niets op de wall kan plaatsen heeft die persoon Farmville toch geblokkeerd?
Gewoon verwijderen zou ik zeggen...
er zijn mensen die geen berichten van anderen op de feed toe laten maar wel nog actief zijn en zelf posten... ze krijgen daardoor alleen geen gifts zoals truffels.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86682712
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:25 schreef Nizno het volgende:

[..]

er zijn mensen die geen berichten van anderen op de feed toe laten maar wel nog actief zijn en zelf posten... ze krijgen daardoor alleen geen gifts zoals truffels.
Klopt. En het is mij tot nu toe nog altijd niet gelukt om berichten van anderen m.b.t. FV toe te laten op mijn Feed. Erg irritant om iedere dag alle profielen met de hand langs te gaan om te kijken of ik nog wat kan claimen :{
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 september 2010 @ 18:37:11 #164
163650 Greys
pi_86682973
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86683325
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:29 schreef Blistering het volgende:

[..]

Klopt. En het is mij tot nu toe nog altijd niet gelukt om berichten van anderen m.b.t. FV toe te laten op mijn Feed. Erg irritant om iedere dag alle profielen met de hand langs te gaan om te kijken of ik nog wat kan claimen :{
als je bij account (rechtsbovenin) naar toepassingsinstellingen gaat, staat farmville dan bij onlangs gebruikt? dan moet je daar even op instellingen klikken en kijken wat er aan- of afgevinkt staat :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 18:50:26 #166
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86683422
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:22 schreef Nizno het volgende:
morgen komen mn andere collecties.. ik redt het nu even niet... dus nog even geduld dames en heren ;)
heb morgen nog een ziekzijn dagje ):O
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86683925
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:47 schreef sbientje het volgende:

[..]

als je bij account (rechtsbovenin) naar toepassingsinstellingen gaat, staat farmville dan bij onlangs gebruikt? dan moet je daar even op instellingen klikken en kijken wat er aan- of afgevinkt staat :)


Dit lijkt me goed toch? Ik snap er echt niets van :'), bij iedereen werkt dit zonder problemen maar mijn account is weer gehandicapt natuurlijk.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 september 2010 @ 19:08:17 #168
163650 Greys
pi_86684017
Klik je als je op Farmville komt wel op Home en dan op "Most Recent"?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86684135
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
Klik je als je op Farmville komt wel op Home en dan op "Most Recent"?
Ja. Het enige wat ik dan te zien krijg is wie er vrienden zijn geworden, wie wat zegt op twitter etc. Helemaal niets m.b.t. FV. Echt heeel apart, ben nu toch een paar keer alle settings doorgelopen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86684970
waag er eens een mailtje naar facebooksupport aan ofzo :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 september 2010 @ 19:37:52 #171
163650 Greys
pi_86685159
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:11 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ja. Het enige wat ik dan te zien krijg is wie er vrienden zijn geworden, wie wat zegt op twitter etc. Helemaal niets m.b.t. FV. Echt heeel apart, ben nu toch een paar keer alle settings doorgelopen.
Ik heb dat ook wel eens gehad, heel raar.
Heb niets aan instellingen veranderd en toen was het ineens goed.

En er staat bovenin dan wel 'News Feed'?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86685228
Hara, jij kan wel bij die Tzi Yang Lum op de wall posten, en ik niet... vaag
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:40:14 #173
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86685255
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:39 schreef sbientje het volgende:
Hara, jij kan wel bij die Tzi Yang Lum op de wall posten, en ik niet... vaag
Ja, vond er twee keer wat en beide geen error?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 september 2010 @ 19:41:16 #174
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_86685296
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_86685349
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:37 schreef Greys het volgende:

[..]



Ik heb dat ook wel eens gehad, heel raar.
Heb niets aan instellingen veranderd en toen was het ineens goed.

En er staat bovenin dan wel 'News Feed'?
Zeker. En ik hoop maar dat het bij mij ook nog een keer gaat werken dan.

* Blistering crosses fingers
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86685418
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, vond er twee keer wat en beide geen error?
ik ook 2 keer, maar 2 keer wel een error -O-
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86685570
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 20:20:28 #178
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86686994
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:23:04 #179
132098 Xebber
Immer Intelligent
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 20:23:57 #180
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86687162
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:25:35 #182
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86687243
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86687299
2 shears op 1 dag, this must be my lucky day _O_
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_86687367
quote:
Ik kom precies op tijd binnen hier, THANKS O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:35:03 #185
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86687623
En ik te laat. -O-

Wat is nou de goede volgorde van die varkens om betere truffels te krijgen?

Pig - Ossabaw - Strawberry - Black - White - Gold? :?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:35:52 #186
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86687652
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:35 schreef Xebber het volgende:
En ik te laat. -O-

Wat is nou de goede volgorde van die varkens om betere truffels te krijgen?

Pig - Ossabaw - Strawberry - Black - White - Gold? :?
Jij hebt een gouden varken? Knap!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:36:16 #187
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86687662
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86687687
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:35 schreef Xebber het volgende:
En ik te laat. -O-

Wat is nou de goede volgorde van die varkens om betere truffels te krijgen?

Pig - Ossabaw - Strawberry - Black - White - Gold? :?
Gold = potbelly pig (die dikke)
Volgens mij zit je voor de rest goed.
Je hebt ook nog party pigs, die geven bruine truffels. En piglets, die geven zwarte dacht ik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86687725
quote:
Ik wil die hula pig. :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:38:13 #190
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86687742
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik wil die hula pig. :D
16fv cash please
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86687766
Ik had net VIER buurtjes bij mijn boerin tussen haar hooibalen. :|W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:39:29 #192
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86687797
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik had net VIER buurtjes bij mijn boerin tussen haar hooibalen. :|W
De slet :N
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86688032
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

De slet :N
Ik ga een schuurtje voor haar en haar smerige praktijken bouwen. :r
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 20:50:14 #194
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86688249
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ga een schuurtje voor haar en haar smerige praktijken bouwen. :r
Bij stonden ze in de bosjes te gluren :{w
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86688680
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:50 schreef just me het volgende:

[..]

Bij stonden ze in de bosjes te gluren :{w
Ew!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86689680
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:42 schreef Blistering het volgende:

[..]

Zeker. En ik hoop maar dat het bij mij ook nog een keer gaat werken dan.

* Blistering crosses fingers
Het werkt *O* *O* *O* *O* Kan alles zien nu op m'n news feed! Bidden helpt, ben zo blij nu! *O*

* Blistering heeft er een nieuwe verslaving bij :P

edit: Had niet te vroeg moeten juichen, nu is het weer verdwenen. Maar goed, het heeft ff gewerkt :7

[ Bericht 8% gewijzigd door Blistering op 21-09-2010 21:31:27 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 21:31:31 #197
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86689935
* just me is het bietenproject begonnen

als je mee wilt doen.. welkom :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86690135
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:31 schreef just me het volgende:
* just me is het bietenproject begonnen

als je mee wilt doen.. welkom :)
bieten? zijn dat die haiti dingen?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86690176
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:35 schreef sbientje het volgende:

[..]

bieten? zijn dat die haiti dingen?
:Y .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:38:25 #200
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86690259
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:35 schreef sbientje het volgende:

[..]

bieten? zijn dat die haiti dingen?
Ja, met als Gold Reward die knalgroene Haïti-Seeder. :9~
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86690311
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:40:53 #202
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86690377
quote:
Mijn eerste. O+

Die goedzak krijgt een fijn plekje in de modder. :Y
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 21:42:54 #203
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86690484
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef Xebber het volgende:

[..]

Ja, met als Gold Reward die knalgroene Haïti-Seeder. :9~
en die ben ik dus aan het upgraden ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:44:08 #204
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86690549
Die Fertilize All zijn trouwens ook erg makkelijk te krijgen de laatste dagen. Zitten d'r nu al 10 in mijn giftbox. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86690605
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 21:46:59 #206
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86690688
* just me heeft de overgebleven Ossabow pig genomen

dank :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86690705
Stiekem nog een wit varken hier. :P
http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86690805
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:47 schreef Cat22 het volgende:
Stiekem nog een wit varken hier. :P
http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf
danke schon!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:49:06 #209
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86690819
Ook al weg. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86692744
Als er nog wat mensen willen joinen in de rode tulpen coop, heel graag. We gaan het niet redden anders.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 september 2010 @ 22:59:19 #211
163650 Greys
pi_86694273
Ik heb een groot rondje buren gedaan, maar er valt echt weinig meer te fertilizen :o :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 23:13:36 #212
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86694821
Ik had precies hetzelfde *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86695162
dan zoek ik altijd wat om te harvesten haha... en als dat ook niet lukt.. dan ga ik weg.. huilend!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 september 2010 @ 23:23:27 #214
163650 Greys
pi_86695185
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:22 schreef sbientje het volgende:
dan zoek ik altijd wat om te harvesten haha... en als dat ook niet lukt.. dan ga ik weg.. huilend!
Ja daar sta je dan, met je goeie gedrag :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86695365
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:23 schreef Greys het volgende:

[..]



Ja daar sta je dan, met je goeie gedrag :+
ik zag dat je bij mij geweest was :D Tnx :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 september 2010 @ 23:28:34 #216
163650 Greys
pi_86695397
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:27 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik zag dat je bij mij geweest was :D Tnx :P
Ja gezellig, heb je volgende keer de thee klaar? :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86695431
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:28 schreef Greys het volgende:

[..]



Ja gezellig, heb je volgende keer de thee klaar? :7
hou je van groene thee? :D dan wel ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86695572
You dream it, I live it.
pi_86695634
quote:
hebbes :@
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86695640
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 september 2010 @ 23:35:10 #221
163650 Greys
pi_86695654
Ik heb er ook eentje O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86695678
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:22 schreef sbientje het volgende:
dan zoek ik altijd wat om te harvesten haha... en als dat ook niet lukt.. dan ga ik weg.. huilend!
Je kunt altijd kippen doen. :P En daarna met mijn hoerige boerin tussen de hooibalen kruipen. :|W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86696045
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je kunt altijd kippen doen. :P En daarna met mijn hoerige boerin tussen de hooibalen kruipen. :|W
ik doe geen kippen :{w doe mij jouw boerin maar!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 september 2010 @ 23:51:50 #224
163650 Greys
pi_86696338
Schopje SEX? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 21 september 2010 @ 23:55:26 #225
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86696468
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
Schopje SEX? :o
ammenevernooitniet!!!
ik weiger in SEX te posten!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 september 2010 @ 23:56:23 #226
163650 Greys
pi_86696496
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:55 schreef Nizno het volgende:

[..]

ammenevernooitniet!!!
ik weiger in SEX te posten!
_O-

Was ook een grapje, ik schop niets uiteraard hier ;)
Hooguit de boerin van Cat. De sloerie :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 september 2010 @ 00:59:46 #227
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86698223
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:56 schreef Greys het volgende:

[..]



_O-

Was ook een grapje, ik schop niets uiteraard hier ;)
Hooguit de boerin van Cat. De sloerie :7
pi niet gezien schat? ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 september 2010 @ 01:56:29 #228
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86699064
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 22 september 2010 @ 08:18:45 #229
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86700311
Stash Formal Buttons: http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf

En d'r is een nieuwe crop: Dog Rose. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86701471
Hoe post je zo'n link van een item die anderen kunnen claimen? Ik krijg echt een huge link.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86701490
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:18 schreef Xebber het volgende:
Stash Formal Buttons: http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf

En d'r is een nieuwe crop: Dog Rose. :)
thankyouu
en leuk, een nieuwe crop :)

ik ehb mijn rugzak vol (tot 150) dus ik ga maar weer stoppen met actief meeverzamelen :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86702759
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:28 schreef Blistering het volgende:
Hoe post je zo'n link van een item die anderen kunnen claimen? Ik krijg echt een huge link.
dat klopt hoor :)

in de OP staat ook nog wel een uitleg
You dream it, I live it.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 september 2010 @ 11:43:10 #233
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86705408
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 september 2010 @ 11:45:26 #234
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86705507
link van kitsch is kaput :(
http://apps.facebook.com/(...)804effc06401c372fb18$$ckG)WYVY50bNY5*UwXR*TNco9URoNLNHK5HxZhidnqB7kz-eB32oISpwlPUq(fU

vlinder
http://apps.facebook.com/(...)ISpwlR.q%28fU&ref=nf
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 september 2010 @ 11:45:46 #235
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86705522
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 september 2010 @ 11:59:53 #236
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86707765
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 22 september 2010 @ 13:27:54 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86708589
Gaan jullie nog iets coopen? Ik moet daar nog ribbons van enzo.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86708624
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
Gaan jullie nog iets coopen? Ik moet daar nog ribbons van enzo.
Ik ook ja, ik ben echt voor een coop cluppie :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 22 september 2010 @ 13:29:45 #240
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86708650
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef sbientje het volgende:

[..]

Ik ook ja, ik ben echt voor een coop cluppie :D
Dat plan had ik ook, maar te lui voor :') En de coops zijn allemaal al mastered, dat ze eens wat nieuws verzinnen }:|
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86708719
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat plan had ik ook, maar te lui voor :') En de coops zijn allemaal al mastered, dat ze eens wat nieuws verzinnen }:|
dat is idd wel jammer, ik moet nog wel de sugar cane en tea masteren, dus die coop kan ik eventueel wel meedoen :D Verder ook nog de onions en chilli.

Wie doet er mee met de club? :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86708785
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:32 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat is idd wel jammer, ik moet nog wel de sugar cane en tea masteren, dus die coop kan ik eventueel wel meedoen :D Verder ook nog de onions en chilli.

Wie doet er mee met de club? :D
Als de tijden me uitkomen ben ik er bij *O*
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  woensdag 22 september 2010 @ 13:34:27 #243
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86708786
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:32 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat is idd wel jammer, ik moet nog wel de sugar cane en tea masteren, dus die coop kan ik eventueel wel meedoen :D Verder ook nog de onions en chilli.

Wie doet er mee met de club? :D
Ik kijk altijd gewoon naar hoe laat het is en hoe lang de crops van een bepaalde coop duren, als ik die dan al heb, jammer dan ga hem toch coopen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86708810
ik kan om half 4 oogsten, zal ik er dan eentje starten?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86708991
het niet meer craften tot mijn goods opzijn is bijjjjna over :) Heb nu alleen nog maar relaxation oil te koop, de rest is foetsie. En door al die verkoop gaat het level vanzelf omhoog *O*

edit - wandelende takken:
http://apps.facebook.com/(...)R3gKsOb%2ChvJ&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 september 2010 @ 13:43:47 #246
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86709126
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:40 schreef sbientje het volgende:
het niet meer craften tot mijn goods opzijn is bijjjjna over :) Heb nu alleen nog maar relaxation oil te koop, de rest is foetsie. En door al die verkoop gaat het level vanzelf omhoog *O*

edit - wandelende takken:
http://apps.facebook.com/(...)R3gKsOb%2ChvJ&ref=nf
door het maken gaat je XP omhoog.........
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86709145
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:43 schreef Nizno het volgende:

[..]

door het maken gaat je XP omhoog.........
door het verkopen ook hoor ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 22 september 2010 @ 13:45:56 #248
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86709189
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef sbientje het volgende:
ik kan om half 4 oogsten, zal ik er dan eentje starten?
Okay :Y
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 22 september 2010 @ 13:46:27 #249
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86709207
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:40 schreef sbientje het volgende:
het niet meer craften tot mijn goods opzijn is bijjjjna over :) Heb nu alleen nog maar relaxation oil te koop, de rest is foetsie. En door al die verkoop gaat het level vanzelf omhoog *O*

edit - wandelende takken:
http://apps.facebook.com/(...)R3gKsOb%2ChvJ&ref=nf
-O- Ik zit nog steeds rond de 200 zooi om te verkopen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 september 2010 @ 13:50:17 #250
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86709329
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:44 schreef sbientje het volgende:

[..]

door het verkopen ook hoor ;)
verkpen met 1 XP per verkoop toch?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 september 2010 @ 13:55:27 #251
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86709490
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86710027
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

-O- Ik zit nog steeds rond de 200 zooi om te verkopen
dat zat ik ook ja, echt irri. Nu nog < 50 :)
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:50 schreef Nizno het volgende:

[..]

verkpen met 1 XP per verkoop toch?
jep
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86710157
trouwens nog voorkeuren voor de coop?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86710675
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

-O- Ik zit nog steeds rond de 200 zooi om te verkopen
Ik heb niks meer te koop staan :o

Zelfs geen bushels meer omdat ik die niet-bushel-opleverende-limited-crops heb geplant de laatste tijd. :P
  woensdag 22 september 2010 @ 14:27:43 #255
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86710722
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:26 schreef Peekies het volgende:

[..]

Ik heb niks meer te koop staan :o

Zelfs geen bushels meer omdat ik die niet-bushel-opleverende-limited-crops heb geplant de laatste tijd. :P
Ik heb een week of zo expres niets nieuw gemaakt omdat ik zoveel had liggen, en sindsdien bak ik nog maar heel af en toe. Blijkbaar koopt er niemand bij mij of zo :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 22 september 2010 @ 14:28:03 #256
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86710734
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef sbientje het volgende:
trouwens nog voorkeuren voor de coop?
Eén die niet om 0600 geharvest moet worden of zo
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86710944
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Eén die niet om 0600 geharvest moet worden of zo
Haha ik zal wel even kijken..

edit - ik doe wel de chili, kunnen we met tomaten en pepers beginnen... voor wie laat opblijft. Ik ga m nu starten!

[ Bericht 15% gewijzigd door sbientje op 22-09-2010 14:40:52 ]
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86711396
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:34 schreef sbientje het volgende:

[..]

Haha ik zal wel even kijken..

edit - ik doe wel de chili, kunnen we met tomaten en pepers beginnen... voor wie laat opblijft. Ik ga m nu starten!
Ik ben net gaan meeliften met de Haiti sweet beets coop :@
pi_86711434
niet echt handig dat je die zaaibalk niet meer in beeld krijgt constant... ik heb iig de uien gedaan die vis ik dan morgenochtend wel op en wat chilli

fertilize all
http://apps.facebook.com/(...)La5hJRmvmCUqV&ref=nf

[ Bericht 64% gewijzigd door sbientje op 22-09-2010 14:56:39 ]
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86711740
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:47 schreef Peekies het volgende:

[..]

Ik ben net gaan meeliften met de Haiti sweet beets coop :@
ja potju!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 22 september 2010 @ 15:03:13 #261
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86711931
We moeten nog 165 ghost chili, hup hup
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86712021
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86712834
Komt op Corine, harvest je beets, ik wil m'n Haiti HarvesterSeeder! :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 september 2010 @ 15:32:04 #264
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86712858
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
We moeten nog 165 ghost chili, hup hup
als peek uit mn co-op is wil ik best straks even kijken ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86713436
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 september 2010 @ 16:09:01 #266
163650 Greys
pi_86714393
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2010 @ 16:13:21 #267
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86714604
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:31 schreef Blistering het volgende:
Komt op Corine, harvest je beets, ik wil m'n Haiti HarvesterSeeder! :P
volgens mij ben jij de enige die écht meegedaan heeft ):O

Blijf het apart vinden met mensen meeliften voor de reward en er niks voor doen!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 september 2010 @ 16:14:46 #268
163650 Greys
pi_86714658
Ik heb er nog nooit aan meegedaan, bang dat ik er dan alsnog geen tijd voor heb :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86714747
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:14 schreef Greys het volgende:
Ik heb er nog nooit aan meegedaan, bang dat ik er dan alsnog geen tijd voor heb :D
als je nu even joint en 160 ghost chili zaait bij ons, kan je ze om kwart over 10 oogsten en heb je morgen een mooie reward! klinkt dat niet leuk? ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 september 2010 @ 16:18:14 #270
163650 Greys
pi_86714820
Veer :)

http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:16 schreef sbientje het volgende:

[..]

als je nu even joint en 160 ghost chili zaait bij ons, kan je ze om kwart over 10 oogsten en heb je morgen een mooie reward! klinkt dat niet leuk? ;)
Ik zou best willen, maar heel mijn terrein staat al vol :D :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 september 2010 @ 16:18:55 #271
163650 Greys
pi_86714847
Of snap ik het niet en moet je het niet bij jezelf zaaien? :@
Zie, ik snap (nog) geen drol van die coöps, heb het nog niet eerder gedaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86714870
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:47 schreef Peekies het volgende:

[..]

Ik ben net gaan meeliften met de Haiti sweet beets coop :@
ik ook, wil wel zo'n groene seeder :o
You dream it, I live it.
pi_86714921
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
Of snap ik het niet en moet je het niet bij jezelf zaaien? :@
Zie, ik snap (nog) geen drol van die coöps, heb het nog niet eerder gedaan.
jawel, wel bij jezelf hahaha... je moet joinen en dan gewoon zaaien en op tijd oogsten haha
er is niets moeilijks aan hoor :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2010 @ 16:22:28 #274
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86715030
Tja en nu ging ik ook joinen bij iets wat al voor 100% gezaaid was :@ Heb me netjes teruggetrokken :)
Ik ben te goed voor dit spelletje ):O
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 22 september 2010 @ 16:30:00 #276
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86715356
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef just me het volgende:

[..]

volgens mij ben jij de enige die écht meegedaan heeft ):O

Blijf het apart vinden met mensen meeliften voor de reward en er niks voor doen!
Ik had 't aan je gevraagd. :* Bedankt voor de Haïti-Seeder. *O*

En er zijn maar héél weinig mensen die de Sweet Beets kunnen planten hé, niet iedereen vindt 't het waard om 25 FV-Cash te spenderen aan een soort crop. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  woensdag 22 september 2010 @ 16:31:13 #277
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86715406
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:30 schreef Xebber het volgende:

[..]

Ik had 't aan je gevraagd. :* Bedankt voor de Haïti-Seeder. *O*

En er zijn maar héél weinig mensen die de Sweet Beets kunnen planten hé, niet iedereen vindt 't het waard om 25 FV-Cash te spenderen aan een soort crop. :)
The fuck?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86715441
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef just me het volgende:

[..]

volgens mij ben jij de enige die écht meegedaan heeft ):O

Blijf het apart vinden met mensen meeliften voor de reward en er niks voor doen!
Klopt ja, m'n groene seeder staat te pronken op m'n farm, thanks! :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86715538
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2010 @ 16:34:59 #280
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86715576
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:30 schreef Xebber het volgende:


Ik had 't aan je gevraagd. :* Bedankt voor de Haïti-Seeder. *O*

En er zijn maar héél weinig mensen die de Sweet Beets kunnen planten hé, niet iedereen vindt 't het waard om 25 FV-Cash te spenderen aan een soort crop. :)
Ja joh ik weet dat je het gevraagd had, dát was toch ook geen probleem!! Maar als je joined hoef je toch niet te betalen ????? Ik baalde alleen dat ik opeens mensen erbij zag staan waar ik het niet van wist en die niets gedaan hadden.

Ben blij dat jullie blij zijn met de seeder :D moet je 'm wel goed upgraden hè
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2010 @ 16:35:37 #281
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86715599
quote:
bingo en super, super bedankt !
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86715659
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

The fuck?
hee, tis voor een goed doel he!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86715717
en nu een van de net klare mensen als een haas naar de volgende coop ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 september 2010 @ 16:43:04 #284
163650 Greys
pi_86715927
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:38 schreef sbientje het volgende:
en nu een van de net klare mensen als een haas naar de volgende coop ;)
Redden jullie het anders niet?
Kan ik met Level 30 pas ( :@ ) uberhaupt die ghost chili zaaien? Anders wil ik wel ploegen wat er nu staat en dat zaaien hoor :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86716113
ah, haiti job is klaar. over 50 minuten kan ik wat seeden. Ik weet niet wat er bij jullie nodig is, maar als dat voor 0 uur vannacht klaar is, wil ik wel helpen :)
You dream it, I live it.
pi_86716155
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:43 schreef Greys het volgende:

[..]



Redden jullie het anders niet?
Kan ik met Level 30 pas ( :@ ) uberhaupt die ghost chili zaaien? Anders wil ik wel ploegen wat er nu staat en dat zaaien hoor :)
welnee joh, we redden het wel, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd ;)

quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:47 schreef Meddo het volgende:
ah, haiti job is klaar. over 50 minuten kan ik wat seeden. Ik weet niet wat er bij jullie nodig is, maar als dat voor 0 uur vannacht klaar is, wil ik wel helpen :)
160 ghost chili moet nog, dus als je het voor 6 uur zaait is het voor 12 uur klaar ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86716244
heb me bij jullie aangesloten ^O^
You dream it, I live it.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 september 2010 @ 16:52:42 #288
163650 Greys
pi_86716361
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:48 schreef sbientje het volgende:

[..]

welnee joh, we redden het wel, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd ;)
Als wat er nu staat klaar is ga ik het ook eens proberen met een coöp! Thanks!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86716597
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:19 schreef Meddo het volgende:

[..]

ik ook, wil wel zo'n groene seeder :o
Indeed... mensen hebben er toch geen last van? Bij normale crops lift ik niet mee, maar ik heb geen 25 Cash over voor die sweet beets... ;)
pi_86716648
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:57 schreef Peekies het volgende:

[..]

Indeed... mensen hebben er toch geen last van? Bij normale crops lift ik niet mee, maar ik heb geen 25 Cash over voor die sweet beets... ;)
ik geloof dat ik voor 1 keer ook ergens een vieze profiteur ga zijn :D :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_86716743
Ga het niet redden voor die co-op met de ghost chilli, dus doe niet mee :N

Een cream draft foal:
http://apps.facebook.com/(...)060%2A7exE33x&ref=nf
Cornisch eitje:
http://apps.facebook.com/(...)hqS9gKtB3%2C8&ref=nf
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 september 2010 @ 17:19:13 #292
163650 Greys
pi_86717509
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 september 2010 @ 18:06:54 #293
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86719494
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 september 2010 @ 18:14:45 #294
163650 Greys
pi_86719793
quote:
*O* Volgens mij was dat de enige die ik nog miste!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 september 2010 @ 18:17:27 #295
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86719890
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:14 schreef Greys het volgende:

[..]



*O* Volgens mij was dat de enige die ik nog miste!
Kom maar op met die collectie dan :9~
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 september 2010 @ 18:19:58 #296
163650 Greys
pi_86719971
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:17 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Kom maar op met die collectie dan :9~
Komt er aan, moment :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 september 2010 @ 18:22:55 #297
163650 Greys
pi_86720068
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 september 2010 @ 18:23:48 #298
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86720100
Gloves
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86720160
Cultivator _O-
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 september 2010 @ 18:26:08 #300
163650 Greys
pi_86720169
Oh da's niet al te bijzonder dus. Sorry :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86720306
Ik heb je twine aan mijn collectie twine toegevoegd. :)

En Hara vindt harkjes heeeeel bijzonder. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')