quote:en het is ongeveer 8 centimeter dick.
Precies, lijkt me de beste optie.quote:Op maandag 20 september 2010 15:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Kwestie van een gatenzaag dunkt me.
[ afbeelding ]
Jij gluurt met je scrotum?quote:Op maandag 20 september 2010 15:16 schreef Basp1 het volgende:
Glory holes, wat is dat nu weer voor nieuwigheid, bedoel je gewoon gluur gaten?
quote:Op maandag 20 september 2010 15:16 schreef Basp1 het volgende:
Glory holes, wat is dat nu weer voor nieuwigheid, bedoel je gewoon gluur gaten?
misschien van die koksringen (die ze gebruiken voor van die mooie ronde omeletten en uitsmijters) er in stoppen voor een mooie gladde rand.quote:Op maandag 20 september 2010 15:17 schreef speknek het volgende:
Ik zou sowieso niet schuren, maar nadat je het gat geboren hebt, afplakken met tape. Of nog beter, zorg voor een vulling, want zo'n houten rand is ook niets, bijvoorbeeld watten of glaswol, en het dan afplakken. Zeker in het geval van glaswol zou ik het heel goed afplakken.
Not my cup of tea hoor zo'n Fok!meat maar is het geen leuk idee om dat zegmaar boven ieder gat het corresponderende user icon te hangen?quote:Op maandag 20 september 2010 15:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij wil thuis ook wel een Gloryhole? Leuk voor een eventuele volgende FOK! meet.
Een goede suggestie. Die Tefal anti aanbaklaag lijkt me meer dan geschikt.quote:Op maandag 20 september 2010 15:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
misschien van die cocksringen (die ze gebruiken voor van die mooie ronde omeletten en uitsmijters) er in stoppen voor een mooie gladde rand.
Ik las cockringen.quote:Op maandag 20 september 2010 15:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
misschien van die koksringen (die ze gebruiken voor van die mooie ronde omeletten en uitsmijters) er in stoppen voor een mooie gladde rand.
Ik bedenk me net ineens..... het hele idee van een gloryhole is dat je niet weet wie er aan het werk is zegmaar. Als je een gloryhole in huis hebt dan weet je in principe altijd wie bezg is aan de andere kant, want zij (of hijquote:Op maandag 20 september 2010 15:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ga je dan met je lul in dat gaatje wachten totdat er iemand langsloopt?
dat was stiekum ook wel een beetje de bedoeling natuurlijk...quote:
Ja maar het halletje loopt langs zijn woonkamer zegt TS, misschien dat in die hal dan andere mensen lopen oid?quote:Op maandag 20 september 2010 15:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedenk me net ineens..... het hele idee van een gloryhole is dat je niet weet wie er aan het werk is zegmaar. Als je een gloryhole in huis hebt dan weet je in principe altijd wie bezg is aan de andere kant, want zij (of hij) is immers gewoon door de voordeur een keer binnen gekomen.
Dat neemt toch wel wat van de spanning en het hele idee weg eik nu ik er zo over nadenk
Ik heb een Welsch corgi, een labrador en een Engelse mastiff.quote:Op maandag 20 september 2010 15:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ga je dan met je lul in dat gaatje wachten totdat er iemand langsloopt?
Dat zijn toch van die scherpe metalen dingen? Volgens mij loop je dan bij ietwat teveel 'suctie' het gevaar dat er ineens een mooi afgesneden piemel aan de andere kant ligt.quote:Op maandag 20 september 2010 15:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
misschien van die koksringen (die ze gebruiken voor van die mooie ronde omeletten en uitsmijters) er in stoppen voor een mooie gladde rand.
Oftewel, het is een achterlijk idee?quote:Op maandag 20 september 2010 15:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedenk me net ineens..... het hele idee van een gloryhole is dat je niet weet wie er aan het werk is zegmaar. Als je een gloryhole in huis hebt dan weet je in principe altijd wie bezg is aan de andere kant, want zij (of hij) is immers gewoon door de voordeur een keer binnen gekomen.
Dat neemt toch wel wat van de spanning en het hele idee weg eik nu ik er zo over nadenk
Misschien kan je een topic in SEX/KPD maken met wat informatie over dierensecks?quote:Op maandag 20 september 2010 15:31 schreef Kapitein_Tarrelbaard het volgende:
[..]
Ik heb een Welsch corgi, een labrador en een Engelse mastiff.
Vandaar de verchillende hoogtes van de gaten.
Dat is een beetje het probleem.quote:Op maandag 20 september 2010 15:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Misschien kan je een topic in SEX/KPD maken met wat informatie over dierensecks?
quote:Op maandag 20 september 2010 15:31 schreef Kapitein_Tarrelbaard het volgende:
[..]
OMG!... are you serious...quote:Op maandag 20 september 2010 15:31 schreef Kapitein_Tarrelbaard het volgende:
[..]
Bedankt! zojuist vliegt mn drinken met mach 10 over de tafel..quote:Op maandag 20 september 2010 15:31 schreef Kapitein_Tarrelbaard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2010 15:31 schreef Kapitein_Tarrelbaard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |