quote:en het is ongeveer 8 centimeter dick.
Precies, lijkt me de beste optie.quote:Op maandag 20 september 2010 15:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Kwestie van een gatenzaag dunkt me.
[ afbeelding ]
Jij gluurt met je scrotum?quote:Op maandag 20 september 2010 15:16 schreef Basp1 het volgende:
Glory holes, wat is dat nu weer voor nieuwigheid, bedoel je gewoon gluur gaten?
quote:Op maandag 20 september 2010 15:16 schreef Basp1 het volgende:
Glory holes, wat is dat nu weer voor nieuwigheid, bedoel je gewoon gluur gaten?
misschien van die koksringen (die ze gebruiken voor van die mooie ronde omeletten en uitsmijters) er in stoppen voor een mooie gladde rand.quote:Op maandag 20 september 2010 15:17 schreef speknek het volgende:
Ik zou sowieso niet schuren, maar nadat je het gat geboren hebt, afplakken met tape. Of nog beter, zorg voor een vulling, want zo'n houten rand is ook niets, bijvoorbeeld watten of glaswol, en het dan afplakken. Zeker in het geval van glaswol zou ik het heel goed afplakken.
Not my cup of tea hoor zo'n Fok!meat maar is het geen leuk idee om dat zegmaar boven ieder gat het corresponderende user icon te hangen?quote:Op maandag 20 september 2010 15:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij wil thuis ook wel een Gloryhole? Leuk voor een eventuele volgende FOK! meet.
Een goede suggestie. Die Tefal anti aanbaklaag lijkt me meer dan geschikt.quote:Op maandag 20 september 2010 15:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
misschien van die cocksringen (die ze gebruiken voor van die mooie ronde omeletten en uitsmijters) er in stoppen voor een mooie gladde rand.
Ik las cockringen.quote:Op maandag 20 september 2010 15:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
misschien van die koksringen (die ze gebruiken voor van die mooie ronde omeletten en uitsmijters) er in stoppen voor een mooie gladde rand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |