quote:Op maandag 20 september 2010 14:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jawel, maar een paar is overdreven idd.
maargoed aan de andere kant ben ik niet zo krampachtig om perfect op de foto te willen. Die mensen altijd die zonodig perfect op de foto willen, bij een boom of met een huisdier, daar heb ik maar een hekel aan.
My bad...En tevens tvp.quote:Op maandag 20 september 2010 14:35 schreef Maanvis het volgende:
OP is ingekort want er klopte geen zak meer van.
De OP is ook al lang niet meer als laatst door mij bijgewerktquote:Op maandag 20 september 2010 14:35 schreef Maanvis het volgende:
OP is ingekort want er klopte geen zak meer van.
Daar is trouwens OKCupid best handig voor. Die hebben een tooltje waarbij je een set fotos kan opsturen en dan geven ze aan wat de reacties op die fotos waren.quote:Op maandag 20 september 2010 15:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
De OP is ook al lang niet meer als laatst door mij bijgewerkt
En los van het bier denk ik dat je met de ene foto heel anders kunt overkomen dan een andere. Dus als je inderdaad weinig contacten opdoet dan vind ik het geen gek idee om te kijken of je meer succes als je een andere foto plaatst.
Dat klopt, maar je krijgt dan vaak van die geposeerde foto's of foto's die bewust vaag genomen zijn (ideaal perspectief, als je begrijpt wat ik bedoel)quote:Op maandag 20 september 2010 15:04 schreef macondo het volgende:
@maanvis
Agreed wat betreft "perfecte" foto's willen hebben. Máárrrr... als Provinciaaltje aangeeft voortdurend te worden afgewezen op foto's, dan is het misschien een idee om daar eens beter naar te kijken of het mooier in beeld kan (en ja, ik geloof dat dat kan)
Jouw naam is een groot mysterie voor ons, Nataliequote:Op maandag 20 september 2010 16:15 schreef Natalie78 het volgende:
Hallo Lizzy, vandaag moest ik er ook in geloven en heb ik me ingeschreven hier op RP.
Ik heet helemaal geen Lizzy.
hahahaquote:Op maandag 20 september 2010 18:14 schreef kieskleurig het volgende:
Ik kreeg een berichtje waarin het verlangen werd geuit om heel dicht bij mij te willen zijn..inclusief halfblote foto.
Fijn
oh, je vond het niet prettig? in dat geval: sorry! LOLquote:Op maandag 20 september 2010 18:14 schreef kieskleurig het volgende:
Ik kreeg een berichtje waarin het verlangen werd geuit om heel dicht bij mij te willen zijn..inclusief halfblote foto.
Fijn
Er was niks spannend of sexy aan deze fotoquote:Op maandag 20 september 2010 18:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hahaha
maar stiekem vind je het wel spannend hè, tenminste ik krijg nooit reacties als ik gewoon een spontaan berichtje stuur maar als ik een sexy halfblote foto post ineens wel
quote:Op maandag 20 september 2010 16:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Jouw naam is een groot mysterie voor ons, Natalie
(evenals je leeftijd)
Nataliz dan...hmmm let me think about it...quote:Op maandag 20 september 2010 17:05 schreef Charles.Darwin het volgende:
Yup! Ik denk dat ik ook maar Lizzy aan ga houden
Liz voor vrienden
Waar was dat, op RP? Type Onslow? Ik kreeg op OkC wel eens heel wat meer te zien.quote:Op maandag 20 september 2010 18:14 schreef kieskleurig het volgende:
Fijn
ik krijg een MI die me de koude rillingen bezorgdquote:Op maandag 20 september 2010 19:03 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Waar was dat, op RP? Type Onslow? Ik kreeg op OkC wel eens heel wat meer te zien.
quote:Op maandag 20 september 2010 19:08 schreef Neelix het volgende:
Hmmm, toch best een fijn gevoel om een berichtje te sturen en dan al binnen een half uur een leuk antwoord te hebben
(sla me als ik 3rdrock achtige neigingen ga vertonen)
wahahaha!quote:Op maandag 20 september 2010 19:08 schreef Neelix het volgende:
Hmmm, toch best een fijn gevoel om een berichtje te sturen en dan al binnen een half uur een leuk antwoord te hebben
(sla me als ik 3rdrock achtige neigingen ga vertonen)
Let me know about itquote:Op maandag 20 september 2010 19:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nataliz dan...hmmm let me think about it...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |