Gewoon als Niels. Nils' oma en een vriend zijn de enigen die echt Nils zeggen. Ik zeg vaak per ongeluk Nieuws.quote:Op maandag 20 september 2010 13:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben zo gewend aan Niels dat ik Nils incompleet vindHoe spreken jullie het uit?
Ik vind het zo verschrikkelijk mooi die naamquote:Op maandag 20 september 2010 13:26 schreef Poppejans het volgende:
Oja Elodie![]()
![]()
zou ik zo een dochter kunnen noemen. Maar die krijg ik er hier niet door helaas
Nou dat dus precies!quote:Op maandag 20 september 2010 14:06 schreef huuphuup het volgende:
En verder valt het me van mezelf ook mee hoe weinig het me doet als mensen de naam Amélie niets vinden. Ik voel me er echt niet door aangesprokendat mag je vinden, klaar haha. Wij vinden het een supermooie naam, als anderen positief reageren dan is dat natuurlijk erg leuk maar als mensen een hm
reactie hebben ja eh, jammer dan
![]()
Geloof het of niet, maar daar hebben we echt geen moment bij stil gestaanquote:Op maandag 20 september 2010 14:09 schreef innepin het volgende:
[..]
Nou dat dus precies!
Hoewel ik me nauwelijks kan voorstellen dat er mensen zijn die de naam Amélie niets vinden...
@Snoopy, ik heb echt best een tijd gedacht dat je expres namen koos die op -is eindigden, zoals sommige mensen allemaal kindjes met dezelfde beginletter doen. Ook omdat jouw naam natuurlijk ook op -is eindigt. Ik vroeg me al af of je man misschien Dennis heet ofzo
quote:Op maandag 20 september 2010 14:27 schreef snoopy het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar daar hebben we echt geen moment bij stil gestaan
Een soort blackout ofzoWe vonden het gewoon en mooie naam. En nee, ik heb dus geen Dennis.
Nou nee, dat ook weer niet. Mijn schoonmoeder vroeg me of ik haar naar mezelf had genoemd.quote:Op maandag 20 september 2010 14:33 schreef innepin het volgende:
[..]'t is toch niet zo dat je je dat nu pas realiseert he?
![]()
Zo had ik een klasgenootje dat Fleur C o o l s heet, en er pas door ons achterkwam dat ze dus eigenlijk gewoon bloemkool heet
De BNN kalenderquote:Op maandag 20 september 2010 14:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nou nee, dat ook weer niet. Mijn schoonmoeder vroeg me of ik haar naar mezelf had genoemd.
En toen stond ik er pas bij stil. Gek eigenlijk.
Ik zag van de week zo'n lijstje op de BNN scheurkalender staan met gekke namen:
Schaamnaam Top 10
1. Stanley Messie
2. Coos Busters
3. Anna Nas
4. Wil Krikke
5. Izzy van Gisteren
6. Conny Plassen
7. Meneer K. Bouter
8. Mevrouw Potappel - Stroop
9. Beau ter Ham
10. Trui Halfmouw
Hihi, zo is Ivy Amélie ineens wel heel erg vernoemen naar huupquote:Op maandag 20 september 2010 15:29 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Barbabientjenaar mijn oma moet je niet kijken hoor
die is gewoon koppig op een rare manier. Zo heette mijn ex Fong en die noemde ze jarenlang stug Fons. Hoe vaak zie je een Chinees die Fons heet?
en hoe moeilijk is het om gewoon fong te zeggen? Er zijn ingewikkeldere namen wat dat betreft...
Oooh Kimpossible![]()
Ivy, zo heet mn allerliefste vriendinnetje! Ik vind het een prachtige naam, maar B. wil niet vernoemen naar vrienden etc. (en ook geen naam geven, zonder de gedachte van vernoemen, die een vriend(in) al heeft) Helaas helaas. Ik vind het een prachtige naam, gebruik em alsjeblieft!![]()
Ik zei laatst tegen mijn man: "Wat vind je van de naam, Morris?" En toen zei hij ook dat hij het een naam voor een oude man vond.quote:Op maandag 20 september 2010 14:04 schreef snoopy het volgende:
Toen Morris geboren was reageerde iemand hier op het forum dat ie dat een oude mannennaam vond en dat boeide me niks. Nog steeds niet trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |