Ik kraak ook alles af wat hij zegtquote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef Vlindur het volgende:
Oh en ik kwam gewoon met namen aandraven en alles wat hij leuk vind afkraken![]()
![]()
(Gurbe)
Hij riep soms ja en die schreef ik dan op, en uiteindelijk kom je er wel uit
nee idd, klinkt een of andere formule.quote:Op maandag 27 september 2010 21:06 schreef trui het volgende:
[..]
bekt ook niet echt lekker he. dan liever oempaloempa hoor!
Gevonden op de site babybites.quote:Op maandag 27 september 2010 21:07 schreef trui het volgende:
[..]
hoe kom je nou precies bij die naam? is het een bestaande naam?
Maar moet er een y in zitten?*quote:Op maandag 27 september 2010 21:08 schreef h0neybunnY het volgende:
[..]
Ik kraak ook alles af wat hij zegt. Tenzij het echt leuk is.
Een Y zou wel leuk zijnquote:Op maandag 27 september 2010 21:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar moet er een y in zitten?*
Fay
Caytlyn
Marylyn
Lyn
Josylyn
Joyce
Evelyne
Joy
En voor een jongen kan ik niks 'bedenken'. Sorry, ben meer van de standaard namen.
Mark? Vind ik errug leuk bij Lottequote:Op maandag 27 september 2010 21:25 schreef mrien het volgende:
Niet mijn soort namen h0neybunnY, ik heb dan ook niet zoveel inspiratie voor je
Ik heb vannacht gewoon wakker gelegen omdat we nog geen naam hebben..drama
Gisteravond al hele namenboek weer doorgekeken, wel paar suggesties overgehouden, maar niet heel veel.
Nog maar even verder rondzoeken dus
Dat kanquote:Op maandag 27 september 2010 21:25 schreef mrien het volgende:
Niet mijn soort namen h0neybunnY, ik heb dan ook niet zoveel inspiratie voor je
Ik heb vannacht gewoon wakker gelegen omdat we nog geen naam hebben..drama
Gisteravond al hele namenboek weer doorgekeken, wel paar suggesties overgehouden, maar niet heel veel.
Nog maar even verder rondzoeken dus
Wij zijn gezegend met een hele serie collega's met leuke namenquote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mark? Vind ik errug leuk bij Lotte
Nog een week of 10-15, dus nog wel even gelukkigquote:Op maandag 27 september 2010 21:31 schreef h0neybunnY het volgende:
[..]
Dat kan, ieder z'n ding he
.
Hoe lang moet je nog ongeveer?
Heb je ook helemaal niets dat je leuk lijkt?
Hebben we al gedaanquote:Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef h0neybunnY het volgende:
Gelukkig heb je nog even en twee opties.
Misschien een boek met babynamen doorbladeren, alles wat je leuk vindt opschrijven en dan bespreken met je partner?
Kan je ook lijstjes maken met "vinden we allebei leuk", "twijfelen we nog over", enz..
En dan week later of zo weer bekijken.
O zoquote:Op maandag 27 september 2010 21:46 schreef mrien het volgende:
[..]
Hebben we al gedaandaar is dit dus nog van over
Nadeel van leuke namen in de directe omgeving (collega's/vrienden)
Ik ben Elal (El-Al) of Elalvuquote:
Ja oke, maar dan moet je nog maar net op die naam komen die je aanspreekt.quote:Op maandag 27 september 2010 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat denk je van je verstand? Uiteindelijk ben jij degene die een naam mooi vindt of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |