ik ken een meisje dat serieus zo heet! Liëla geloof ik, maar toch!quote:Op maandag 27 september 2010 18:33 schreef Lishe het volgende:
Liella . Tja. Caasveen is wel supercool! Haha!
klinkt wel mooiquote:Op maandag 27 september 2010 18:20 schreef lily het volgende:
[..]
dat zou voor mij dan "esmageau" worden
Voor mij Irvadi & voor vriend Hajabaquote:Op maandag 27 september 2010 18:20 schreef lily het volgende:
[..]
dat zou voor mij dan "esmageau" worden
Jeyden zou ik dan toch met een a willen.quote:Op maandag 27 september 2010 18:47 schreef Basboussa het volgende:
Ik zou denk denk ik toch voor Jeyden gaan, Jeysen, of Tommee.
Ik zou niet weten wat er bij Weylyn past, maar ik zou uit jouw lijstje voor Kim of Jethro gaan.quote:Op maandag 27 september 2010 18:43 schreef h0neybunnY het volgende:
Ben in verwachting van mijn tweede kindje, maar mijn vriend en ik komen er niet uit welke naam we ons kindje willen geven.
Onze zoon heet Weylyn (spreek uit als Way-len). En we willen dat het daar bij past. Hebben jullie ideeen?
Zelf vind ik voor een meisje deze namen leuk:
Abby (Abbeagail)
Kim
Luna
Sophie
Voor een jongen:
Jayden
Jayson
Jethro
Tommy
Slaan. Of chanteren.quote:Op maandag 27 september 2010 20:02 schreef h0neybunnY het volgende:
[..]
Jeyden zou ik dan toch met een a willen.
Maar ja, m'n vriend moet het er ook mee eens zijn.
Hoe zijn jullie het eens geworden met jullie partner?
De eerste keer vond ik de naam en was hij het er vrij vlot mee eens. (Veel herhalen helpt.)quote:Op maandag 27 september 2010 20:02 schreef h0neybunnY het volgende:
[..]
Jeyden zou ik dan toch met een a willen.
Maar ja, m'n vriend moet het er ook mee eens zijn.
Hoe zijn jullie het eens geworden met jullie partner?
hier andersomquote:Op maandag 27 september 2010 20:04 schreef cattie het volgende:
[..]
De eerste keer vond ik de naam en was hij het er vrij vlot mee eens. (Veel herhalen helpt.)
De tweede keer vond hij de naam en was ik het er vrij vlot mee eens.
Mooi verdeelt dus.
Vibo!quote:Op maandag 27 september 2010 20:08 schreef Vicky het volgende:
als ik mijn naam afkort wordt het ViBo
en met getrouwdenaam ViFraBo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |