Echt heel apart vind ik dit niet, die slaapkamer kan ik zelfs nog wel mooi noemen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:04 schreef Reza2306 het volgende:
-Creatief met gordijnen... [ afbeelding ]
nutteloze lampenkap
[ afbeelding ]
Tja... wat moet je er van denken hé...
[ afbeelding ]
Je kunt ook gewoon kiezen voor zwart
[ afbeelding ]
Dat is een hele oude keuken. Beetje opgepimpt met gordijnen met de verkeerde kleur en een nieuw likje verf op de tientallen jaren oude kastjes. Als ik één keer nies, vallen de deurtjes eruit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:04 schreef Reza2306 het volgende:
-Creatief met gordijnen... [ afbeelding ]
Mooi ook he vroeger, ergens een aansluiting nodig? Gewoon alles in het zichtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is een hele oude keuken. Beetje opgepimpt met gordijnen met de verkeerde kleur en een nieuw likje verf op de tientallen jaren oude kastjes. Als ik één keer nies, vallen de deurtjes eruit.
Die andere kamer dan,quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef Ireth het volgende:
Het leek zo leuk op de rol...
[ afbeelding ]
Keuken is uit 1964 (bouwjaar flat)...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:50 schreef JDx het volgende:
[..]
Mooi ook he vroeger, ergens een aansluiting nodig? Gewoon alles in het zichtzo makkelijk.
Hhmm vind ik wel meevallen? Bedden nemen ze mee, heb je geen last van. Ontbijhoek idem dito en anders sloop je die er zelf zo uit met 2 klappen. Wastafel had groter gekunt, maar ook dat is simpel te vervangen. Vind het een leuk pand!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:33 schreef Xs2Shanna het volgende:
Mooi straat, huis is helaas verziekt van binnen!
Ik wou net zeggen, huis is best te doen hoor. En die wastafel is wel slim gedaan, want er zit rechtsonder ook nog een wc, anders zit je onder de wastafel als je op de wc zit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmm vind ik wel meevallen? Bedden nemen ze mee, heb je geen last van. Ontbijhoek idem dito en anders sloop je die er zelf zo uit met 2 klappen. Wastafel had groter gekunt, maar ook dat is simpel te vervangen. Vind het een leuk pand!
Mjah, ons huis stamt uit 1924, maar ben toch wel blij dat het er niet meer zo uit ziet. Lavet in de tuin, wastobbe in de keuken... Dingen vernieuwen, dat je het dan niet mooi vind is je eigen smaak, maar het huis ziet er wél goed uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:02 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het zijn oude herenhuizen. Waar zijn de ornamenten? Waar is het glas en lood? Waar zijn de schuifdeuren?
Dat bedoel ik.... Dit pand is vrijwel niks meer dan wat het eerst was...
Maar ik ben bevooroordeeld, ik ken de huizen & straat.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Sommige mensen staan echt de makelaar op de vingers te kijken als hij foto's maakt...
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-6/fotos/#foto-13
huis http://www.funda.nl/koop/(...)30103-valkastraat-6/
Wat ik nog het ergste vind is dat ze in allebei de kamers onder het raam in de fout zijn gegaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:43 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Die andere kamer dan,
alsof ze als behang een rol gedrukt verpakkingsmateriaal gebruikt hebben, wat normaal gesproken nog gesneden moet worden.
[ afbeelding ]
Ik zie het niet! Welke foto?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:06 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
![]()
Met zijn tweeen streng toezicht houden op de fotograaf
Dit topic is al de moeite waard van het doorlezen alleen al voor de bijschriften bij de foto's.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:03 schreef krullebol81 het volgende:
als ik achter de deur ga staan, ziet niemand mij
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)023-raadhuiskade-52/
Makelaar wil het afwerkingsnivo laten zienquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef R2R het volgende:
Gaaf joh zo'n kitrand close-up
[ afbeelding ]
Link
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:03 schreef krullebol81 het volgende:
als ik achter de deur ga staan, ziet niemand mij
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)023-raadhuiskade-52/
Wait.. wacht.. ligt daar nou gewoon een hond onder?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:04 schreef Reza2306 het volgende:
Je kunt ook gewoon kiezen voor zwart
[ afbeelding ]
Verrek ja, het is precies die vormquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:47 schreef Theebeker het volgende:
[..]
Wait.. wacht.. ligt daar nou gewoon een hond onder?
Even wat grotere foto:quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:55 schreef de_Bhok het volgende:
Handig, zo'n badkeuken
[ link | afbeelding ]
origineel:
http://www.funda.nl/koop/(...)at-10/fotos/#foto-10
Aan de kitrand kan je wel zien dat deze er netjes uitziet. Dat zegt veel over de staat van het huis. Als het een loszittende beschimmelde rand is, kan er veel meer achterstallig onderhoud in huis zitten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef R2R het volgende:
Gaaf joh zo'n kitrand close-up
[ afbeelding ]
Link
hé dat is bij ons in de wijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef Ireth het volgende:
Extra brede keukenkastdeurtjes?
[ afbeelding ]
Extra breed bed
[ afbeelding ]
Extra lange douchecabine en vierkant bad
[ afbeelding ]
Extra brede deur
[ afbeelding ]
Ow.. wacht ff... verkeerde lens...
Het leek zo leuk op de rol...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |