SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:17 schreef Miendientje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik dacht eerst zit er nou een gat in de kast naar de ruimte er achter? Toen bekeek ik de plattegrond en zag ik dat de ruimte er achter van de buren is. (Er lijkt trouwens ook nog een gat in de muur te zijn getekend, maar dat zal wel onkunde zijn geweest van de tekenaar)Haha heb echt een dikke 2 minuten moeten staren voordat ik het zag. Idd een spiegel die schuin op de grond staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek maar eens op Funda naar het duurste huis in Amsterdam.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:50 schreef oompaloompa het volgende:
nou ben ik heel nieuwsgierig naar dat huis dat al 5 keer gepost is
en nu loopt er daar waarschijnlijk een ambtenaar rond die achter de oren krabt... " er stond hier toch een boom? hebben we en kapvergunning gegeven? waar is dat ding dan gebleven ??quote:
Wat erg die keuken, ik dacht zeker een cafetaria te koop hahaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:52 schreef Hork het volgende:
Sfeervolle woonkeuken![]()
[ afbeelding ]
Buut poes, buut buurvrouw![]()
[ afbeelding ]
Uit deze woning
Er staat nergens wat over woonkeuken oid.. blijft het een lelijke keuken dat dan weer wel...quote:riante RVS half/open keuken met diverse inbouwapparatuur.
Er staan sowieso al 2 fouten in deze zin.quote:riante RVS half/open keuken met diverse inbouwapparatuur.
deze?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Zoek maar eens op Funda naar het duurste huis in Amsterdam.
Half open keuken, de helft van de kastjes deurtje en weet ik veel wat kunnen open hahaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:23 schreef JDx het volgende:
[..]
Er staan sowieso al 2 fouten in deze zin.
Half/open keuken, dwz of een half keuken of een open keuken? (
ik zou het kopen als ik de loterij had gewonnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
deze?
http://www.funda.nl/koop/(...)cht-43/fotos/#foto-1
Is idd wel opmerkelijk ingericht, maar verwachtte eigenlijk iets extremers
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:40 schreef JDx het volgende:
Dan ging ik toch echt wel voor deze (prachtig en net iets goedkoper):
http://www.funda.nl/koop/(...)laas-maesstraat-100/
Die is volgens mij wel eens voorbij gekomen, toen ie nog ie nog iets van 6 miljoen was.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:40 schreef JDx het volgende:
Dan ging ik toch echt wel voor deze (prachtig en net iets goedkoper):
http://www.funda.nl/koop/(...)laas-maesstraat-100/
Ik vraag me dan wel af wat er daar achterin bij de cv gebeurt is.......klein fikje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:17 schreef Hork het volgende:
pas op dat je niet tegen de lamp loopt ...
[ afbeelding ]
En vergeet niet de vochtige handoek van je gloeiendhete verwarming af te halenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:17 schreef Hork het volgende:
pas op dat je niet tegen de lamp loopt ...
[ afbeelding ]
Ik zie het nu pas. Wat erg!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef blup het volgende:
[..]
En vergeet niet de vochtige handoek van je gloeiendhete verwarming af te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |