Gewoon net als toen je nog een partner had, maar dan de ene dag alleen, dan weer met een vriend of vriendin of met een familielid.quote:Op maandag 20 september 2010 09:29 schreef akadoenka het volgende:
Sinds kort ben ik weer vrijgezel .... ik ben vast niet de enige hier op fok.
Hoe leef jij als vrijgezel? Hoe ziet jou dag eruit? (vrije dag en dag dat je werkt)
Eensch!quote:Op maandag 20 september 2010 10:02 schreef Maanvis het volgende:
Gewoon lekker doen waar ik zin in heb, 'savonds internetten, gamen, tv kijken of naar vrienden, en in het weekend lekker lang stappen.
Dat zegt TS niet.quote:Op maandag 20 september 2010 10:27 schreef cerror het volgende:
Wat voor autist moet je wel niet zijn als je niet weet wat je moet doen op een dag als je geen relatie meer hebt.
Wat voor autist moet je wel niet zijn als je niet eens begrijpend kan lezen.quote:Op maandag 20 september 2010 10:27 schreef cerror het volgende:
Wat voor autist moet je wel niet zijn als je niet weet wat je moet doen op een dag als je geen relatie meer hebt.
Ga je toch in de tuin staan, of een tochtige portiekquote:Op maandag 20 september 2010 10:41 schreef Lastpost het volgende:
Hetzelfde als tijdens een relatie eigenlijk, alleen het buiten de deur neuken wordt dan lastig.
Ik ken mensen die met z'n 2 of met 3 zijn geboren.quote:Op maandag 20 september 2010 09:34 schreef goofy_goober het volgende:
Eigenlijk is het zo: je wordt geboren en dan is het ZOEF! in een rechte lijn naar de dood!!
indeed. Ben nu 1,5 jaar vrijgezel en het bevalt me (nog) prima.quote:Op maandag 20 september 2010 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
Je kunt alles doen wat je gewend was, minus het verantwoording afleggen en bovendien heb je er nu meer ruimte voor. Het zal niet lang duren voor je daar de voordelen van in gaat zien, en kort daarna wil je niet meer anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |