ik zou niet durvenquote:Op zondag 19 september 2010 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voorlopig hoor ik nog geen tegenspraak
Die zat de hele dag te campen. Good times.quote:Op zondag 19 september 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Was nog wel een tijdje dat bij de lapo opeens Tombo om de hoek kwam scheuren
quote:Op maandag 20 september 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeee heb je nu opeens een andere UI?
MAn van de nacht.quote:Op maandag 20 september 2010 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heyyy 0:00 en wie komt er aangestoven
Ik ben aan het werk.quote:
Ik was even met twitter bezig, en ik moest de 'radio' aanzetten omdat ik #echtejannen wilde luisteren.quote:
ik lees dit nu pasquote:Op zondag 19 september 2010 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
Is dit het topic voor mensen die altijd verdwalen?
Ben ik weer verkeerd.quote:Op maandag 20 september 2010 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik lees dit nu pas
nee dat is de trap op
School morgen?quote:Op maandag 20 september 2010 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
en nu ga ik maffen, want morgen om 06:00-achtig er weer uit
quote:Op maandag 20 september 2010 00:37 schreef Symphonic het volgende:
Ons nieuwe hondje is er
Ook een poepiehoofd.
Lara kijkt me niet meer aan
Mogge Zwabberquote:
SC DOGquote:
Dag Zwabberquote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 20 september 2010 07:50 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!![]()
Sym, hoe is het nu met de hondjes?
Whehehehehe, over tafel lopenquote:Op maandag 20 september 2010 08:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Hartstikke goed. We waren pas om 12 uur thuis omdat de reis uit Polen vertraagd was, dus tot half drie oopgezeten. Hij heeft ons al geadopteerd als baasje lijkt wel. Erg lief, erg rustig. Alleen Lara is nu stikjaloers, maar dat gaat ook wel over.
Hij heeft keurig netjes in zijn mandje geslapen de hele nacht zonder gejank enzo.
En dan nu heropvoeden
Niet springen, niet op de bank, nee je mag niet over tafel lopen
Nee, naar ons hequote:Op maandag 20 september 2010 08:14 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nu al heimwee. En dan niet naar Nederland.
Oeh, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Komen jullie ook hierheen? Ik ga iig nu serieus Japans leren. Elke keer als ik hier ben neem ik het me voor, maar nu dan klassikaal. Gewoon echt voor tijd voor vrijmaken.quote:
Best ver fietsen zeker?quote:Op maandag 20 september 2010 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komen jullie ook hierheen? Ik ga iig nu serieus Japans leren. Elke keer als ik hier ben neem ik het me voor, maar nu dan klassikaal. Gewoon echt voor tijd voor vrijmaken.
quote:TT fix.
Net op werk, beetje wakker aan het worden. Mailtjes lezen, bakkie pleur erbijquote:Op maandag 20 september 2010 08:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen
Hoe is het met jullie?
Ohw ja... het is weer maandagquote:Op maandag 20 september 2010 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net op werk, beetje wakker aan het worden. Mailtjes lezen, bakkie pleur erbij
Ik ben al een uur "aan het werk" maar de kinderen hebben uitslaapdag ofzo!quote:Op maandag 20 september 2010 08:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen
Hoe is het met jullie?
Ik hoop het nietquote:Op maandag 20 september 2010 08:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja... het is weer maandag
Wordt eht druk vandaag?
Eh jaquote:Op maandag 20 september 2010 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
Je laat je zwangere zusje gewoon koken voor je?
Dus jij gaat in de box zitten?quote:Op maandag 20 september 2010 08:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh ja
we hebben een vriendinnengroepje (ooit ontstaan toen we nog trouw elke zondag langs het voetbalveld zaten), en we koken eens in de zoveel tijd voor elkaar![]()
En het leek haar slim om nu nog de kok te spelen, omdat ze niet weet of ze dat met baby wel redt enzo
Enige iets minder slimme is dat ze laatst de box in elkaar hebben gezet, die staat naast de tafel dus kun je er nog maar met zijn 3en aan zitten, zegt ze: "we eten hier toch nooit met meer dan 3 mensen" Dus ik: "de 20e zijn we met zijn 5en muts
"
Kan, kanquote:Op maandag 20 september 2010 09:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus jij gaat in de box zitten?
Dat kan natuurlijk ook, maar dan kom je nog steeds een plek tekort, of tel je je zus voor twee?quote:Op maandag 20 september 2010 09:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan, kan
Maar misschien verschuiven we hem gewoon wel even
Ik zal wel een stoel mee moeten nemen om aan de kop van de tafel te gaan zittenquote:Op maandag 20 september 2010 09:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, maar dan kom je nog steeds een plek tekort, of tel je je zus voor twee?
Mogge Bennyquote:
Mogge LLquote:
Mijn welquote:
Ook goedemorgenquote:Op maandag 20 september 2010 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Minder dan drie uur slaap. Straks college en ik ben er bang voor. Moesten dingen samenvatten, maar het was zo ingewikkeld en veel dat ik nauwelijks een samenvatting heb, maar meer een soort van steekwoordenverzameling.
De periode 1800-1900 is echt heel ingewikkeld qua politieke, maatschappelijke en culturele stromingen.
. Hopelijk krijg ik geen beurt om een hoofdstuk samen te vatten...
mogge Myrquote:
Mogge Erik, en gelijk maar sterkte.quote:Op maandag 20 september 2010 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Minder dan drie uur slaap. Straks college en ik ben er bang voor. Moesten dingen samenvatten, maar het was zo ingewikkeld en veel dat ik nauwelijks een samenvatting heb, maar meer een soort van steekwoordenverzameling.
De periode 1800-1900 is echt heel ingewikkeld qua politieke, maatschappelijke en culturele stromingen.
. Hopelijk krijg ik geen beurt om een hoofdstuk samen te vatten...
Beetje up en down.quote:
Hee Patjequote:
Nu of wat?quote:Op maandag 20 september 2010 09:43 schreef iBenny het volgende:
Ll, heb jij ook een update voor je telefoon?
crvquote:
Nee, tijdje geleden wel eentje gehad. Gewoon kleine systeemupdate.quote:
Die heb je ook nog niet?quote:Op maandag 20 september 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, tijdje geleden wel eentje gehad. Gewoon kleine systeemupdate.
Ik wacht nog steeds op FroYoHij zou voor het einde van de maand komen
Nee alleen de Desire heeft 'm nog hé. Legend en Wildfire zouden voor einde Q3 volgen. Dus ze mogen wel opschieten.quote:
Ohw, ik dacht dat die 'm ondertussen ook al haddenquote:Op maandag 20 september 2010 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee alleen de Desire heeft 'm nog hé. Legend en Wildfire zouden voor einde Q3 volgen. Dus ze mogen wel opschieten.
quote:En de nieuwe Sense komt alleen op die nieuwe toestellen
nee helaas niet, maar het laatste wat ik erover hoorde is dat ze hem voor Q3 (eind september dus) willen uitrollen. Maar zal wel weer verlaat zijn.quote:Op maandag 20 september 2010 10:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat die 'm ondertussen ook al hadden
[..]
Nou snap ik waarom ik die plugdude al jaren ken, die heeft al eens meegedaan met zo'n groepje.quote:Op maandag 20 september 2010 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben en Jamie Saunders zo bij koffietijd!
Misschien dat ze daar later mee komen?quote:Op maandag 20 september 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En van die Sense echt dom jaVolgens HTC is het om 'beveiligingsissues' en niet omdat nieuwe toestellen willen verkopen dat ze hem niet op oudere toestellen uitrollen. Wat natuurlijk gewoon complete BS is, aangezien die nieuwe toestellen vergelijkbare hardware hebben (en Sense sowieso geen dikke hardware vereist) en dus straks ook allemaal Android 2.2 hebben.
Hoi kuikenquote:
Hallotjes Patjequote:
Dit was voor de grote verbouwing zeker.quote:Op maandag 20 september 2010 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom ik die plugdude al jaren ken, die heeft al eens meegedaan met zo'n groepje.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 september 2010 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit was voor de grote verbouwing zeker.
ruim voor, zo te zienquote:Op maandag 20 september 2010 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit was voor de grote verbouwing zeker.
Tomboquote:
Nog geen nieuws, maar wel een topicquote:Op maandag 20 september 2010 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
Benny![]()
[..]
Tombois er al datenieuws, wanneer en hoe?, er is geen topic om te volgen (meer) toch?
Hoe spreek je dan af als je niet weet wie het is?quote:Op maandag 20 september 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nog geen nieuws, maar wel een topic
Ik kreeg wel een beetje een garageluchtidee bij die gasten. Dat ze net onder de auto weggetrokken waren.quote:Op maandag 20 september 2010 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of het was nog op de plekken onder het shirt ipv buiten de hals
Ja ik snap wat je bedoeltquote:Op maandag 20 september 2010 10:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een beetje een garageluchtidee bij die gasten. Dat ze net onder de auto weggetrokken waren.
Meurningquote:
Waar moet ik zijn?quote:Op maandag 20 september 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nog geen nieuws, maar wel een topic
Jij ook alquote:Op maandag 20 september 2010 10:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb echt slecht geslapen. Normaal duurt een nacht dan lang, maar het ging me juist veel te snel.
Das dan wel een korte besprekingquote:Op maandag 20 september 2010 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
Blehhhhh, bespreking projectgroepje...
Zit hier in m'n eentje... de rest slaapt nog...
Dat ben ikquote:
AUB, had zin een peent te makenquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 10:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
AUB, had zin een peent te maken
Benny een nieuwe chick weer, random?quote:
Is geen nieuwe... is dezelfde als de vorige keer, alleen een andere fotoquote:Op maandag 20 september 2010 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny een nieuwe chick weer, random?![]()
Heb je nog je maisjuh gezien gister?![]()
Oh fijnquote:Op maandag 20 september 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is geen nieuwe... is dezelfde als de vorige keer, alleen een andere foto
Nope... dinsdagmiddag komt ze hier heen en dan blijft ze tot donderdagmiddag/-avond
Oh das wel fijn jaquote:Op maandag 20 september 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... dinsdagmiddag komt ze hier heen en dan blijft ze tot donderdagmiddag/-avond
Oh wat fijnquote:Op maandag 20 september 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... das eigenlijk de reden waarom ze dan komt.quote:Op maandag 20 september 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh das wel fijn jaLief van haar.
Gaat ze woensdag ook mee?
Das balenquote:Op maandag 20 september 2010 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Getverdemme, word ik even flink in de steek gelaten door een persoon waar ik een interview mee had afgesproken.![]()
Oh balenquote:Op maandag 20 september 2010 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Getverdemme, word ik even flink in de steek gelaten door een persoon waar ik een interview mee had afgesproken.![]()
Nietzeggend human-interestverhaaltje. Alles koek en ei in het voorgesprek, fotograaf geregeld en al, heb ik me helemaal voorbereid en nu wil de man niets meer, ik heb alles geprobeerd om hem over te halen. Zonder succes...quote:
Oh wat shit zegquote:Op maandag 20 september 2010 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu breng ik mijn werkgever in de problemen en ik kan er niets aan doen.
Oh leuk is dat ja... Wat een rarequote:Op maandag 20 september 2010 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nietzeggend human-interestverhaaltje. Alles koek en ei in het voorgesprek, fotograaf geregeld en al, heb ik me helemaal voorbereid en nu wil de man niets meer, ik heb alles geprobeerd om hem over te halen. Zonder succes...
belachelijk... Geen ander persoon die je kan interviewen?quote:Op maandag 20 september 2010 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nietzeggend human-interestverhaaltje. Alles koek en ei in het voorgesprek, fotograaf geregeld en al, heb ik me helemaal voorbereid en nu wil de man niets meer, ik heb alles geprobeerd om hem over te halen. Zonder succes...
quote:Op maandag 20 september 2010 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu breng ik mijn werkgever in de problemen en ik kan er niets aan doen.
Maar hopelijk wel begrip toch? Snap dat het niet leuk is voor ze, maar dit gaat toch buiten jouw schuld om als hij ineens 180 graden draaitquote:Op maandag 20 september 2010 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben inderdaad (freelance)journalist LL. Iemand anders regelen kan niet omdat er een foto bij moet komen van een professionele fotograaf en die foto moet voor 11.00 uur geregeld zijn. Was geen leuk telefoontje net naar de chef-redactie.
Wel begrip. Maar het is niet fijn omdat ik juist met deze inval chef-redactie een keer eerder iets stoms heb meegemaakt waar ik niets aan kon doen. Het blijft wel hangen bij die mensen en dat is niet fijn omdat ik daar graag een vaste plek wil.quote:Op maandag 20 september 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hopelijk wel begrip toch? Snap dat het niet leuk is voor ze, maar dit gaat toch buiten jouw schuld om als hij ineens 180 graden draait
Oh, dat is naarquote:Op maandag 20 september 2010 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel begrip. Maar het is niet fijn omdat ik juist met deze inval chef-redactie een keer eerder iets stoms heb meegemaakt waar ik niets aan kon doen. Het blijft wel hangen bij die mensen en dat is niet fijn omdat ik daar graag een vaste plek wil.
Ja als Freelancer kan je dit soort dingen idd beter niet hebbenquote:Op maandag 20 september 2010 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel begrip. Maar het is niet fijn omdat ik juist met deze inval chef-redactie een keer eerder iets stoms heb meegemaakt waar ik niets aan kon doen. Het blijft wel hangen bij die mensen en dat is niet fijn omdat ik daar graag een vaste plek wil.
De echte chef is tevreden, gelukkig.quote:Op maandag 20 september 2010 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is naaren met de echte chef? Daar wel altijd perfect werk ingeleverd?
Hmm, mja... het is wel flink kutquote:Op maandag 20 september 2010 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De echte chef is tevreden, gelukkig.
Waarom wilde die ineens niet meer dan? Of had tie geen reden?quote:Op maandag 20 september 2010 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben niet eens echt enorm boos, meer bijzonder teleurgesteld. Een man een man een woord een woord geldt dus niet bij iedereen.
Picsquote:Op maandag 20 september 2010 12:08 schreef Myraela het volgende:
Ik moet mezelf zo in een veel te strakke broek proppen. Wish me luck.
Tis echt een naaistreek ja. En geen reden of mogelijkheid toch nog een gesprek te hebben?quote:Op maandag 20 september 2010 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben niet eens echt enorm boos, meer bijzonder teleurgesteld. Een man een man een woord een woord geldt dus niet bij iedereen.
Vanaf deze week ja. Maar nog niet gebeld.quote:Op maandag 20 september 2010 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sta je al op de invallijst ergens?
Hij werd getemd door zijn vrouw, hij zat echt te erg onder de plak. Blijkbaar.quote:Op maandag 20 september 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom wilde die ineens niet meer dan? Of had tie geen reden?
Ik heb mijn complete trukendoos uit de kast gehaald. Hij had zelfs geen begrip voor mijn situatie, nadat ik die had uitgelegd.quote:Op maandag 20 september 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
Tis echt een naaistreek ja. En geen reden of mogelijkheid toch nog een gesprek te hebben?
Wat een opper-faler dan zeg. Dat zoiets kan bestaan siewosiequote:Op maandag 20 september 2010 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij werd getemd door zijn vrouw, hij zat echt te erg onder de plak. Blijkbaar.
quote:Op maandag 20 september 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:
Zo. Ik zit erin. In de broek dus he.
Hoe zit ie?quote:Op maandag 20 september 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:
Nu niks meer drinken dan, anders moet je plassenquote:Op maandag 20 september 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:
hmmm, das kutquote:Op maandag 20 september 2010 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij werd getemd door zijn vrouw, hij zat echt te erg onder de plak. Blijkbaar.
[..]
Ik heb mijn complete trukendoos uit de kast gehaald. Hij had zelfs geen begrip voor mijn situatie, nadat ik die had uitgelegd.
Cameltoe?quote:Op maandag 20 september 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:
Afschuwelijk.quote:
krijg je hem ook nog dicht ?quote:Op maandag 20 september 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:
dan mag je wel oppassen dat je er niet uitscheurt.quote:Op maandag 20 september 2010 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo hoog kan ik hem niet eens hijsen, mijn benen zijn te dik. Het kruis zit 2 cm te laag.
quote:Op maandag 20 september 2010 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo hoog kan ik hem niet eens hijsen, mijn benen zijn te dik. Het kruis zit 2 cm te laag.
Ik zal heel voorzichtig doen.quote:Op maandag 20 september 2010 12:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan mag je wel oppassen dat je er niet uitscheurt.
Ik spreek uit ervaring
Nou sterkte vandaagquote:
no pics pleasequote:Op maandag 20 september 2010 12:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan mag je wel oppassen dat je er niet uitscheurt.
Ik spreek uit ervaring
Dit is mijn lievelingsbroek.quote:Op maandag 20 september 2010 12:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe broek misschien?
Waarom trek je hem dan aan!
Oh wacht, je gaat naar het station zo zeker?
Mannen.quote:Op maandag 20 september 2010 12:29 schreef iBenny het volgende:
Is het slecht dat ik moest opzoeken wat pumps waren?
quote:Op maandag 20 september 2010 12:29 schreef iBenny het volgende:
ja best wel eigenlijkquote:Op maandag 20 september 2010 12:29 schreef iBenny het volgende:
Ik ook even, gelukkig werd het beeld dat ik erbij had bevestigd.quote:Op maandag 20 september 2010 12:29 schreef iBenny het volgende:
Dankjewel k'nijntjequote:Op maandag 20 september 2010 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook even, gelukkig werd het beeld dat ik erbij had bevestigd.
Jij bent 2x zo oud!quote:
saved by the bell a rabbitquote:
ken je nagaanquote:
waarom zou ik dat doenquote:Op maandag 20 september 2010 12:34 schreef Rauzer het volgende:
Hebben jullie al gestemd voor de Televizierring?
Nee, moet nog even op Ike Andre stemmen als radiovrouw van het jaar.quote:Op maandag 20 september 2010 12:34 schreef Rauzer het volgende:
Nope... moet ik ook nog ff doenquote:Op maandag 20 september 2010 12:34 schreef Rauzer het volgende:
Die ken ik nietquote:Op maandag 20 september 2010 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, moet nog even op Ike Andre stemmen als radiovrouw van het jaar.
Nee, niemand. Daarom ook.quote:Op maandag 20 september 2010 12:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die ken ik niet![]()
. Ik heb gestemd op VI Oranje, Wilfred Genee, Linda de Mol en de BZT-show
!
Oh ja Rene heb ik ook op gestemd jaquote:Op maandag 20 september 2010 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, niemand. Daarom ook.
Ik op Wie is de Mol, Joris Linssen, Lucille Werner, Zigzag en Rene vd Gijp.
Ze is al met pensioen, maar EO's Muzikale Fruitmand was wel smullen.quote:Op maandag 20 september 2010 12:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ja Rene heb ik ook op gestemd ja! En speciaal voor jou ook op Ieke Andree
Sorry, ik zal het niet meer afpakkenquote:Op maandag 20 september 2010 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Bah, ik wil mijn goede humeur terug.
Terug van het station?quote:
Leuk! Doe hem de groetenquote:
Dit kloptequote:Op maandag 20 september 2010 09:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt geluk vandaag Erik, de buurman voor je is de klos.
Wat lang.quote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, 15minuutjes op het station toch.
Ja wij straks, maar ik bedoelde Socios nuquote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, even snel een kus en dan weer doorquote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wij straks, maar ik bedoelde Socios nu
quote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wij straks, maar ik bedoelde Socios nu
Ballonquote:
Wat de neuk, nee dat is niet iets voor mij aangezien ik geen kinderen hebquote:Op maandag 20 september 2010 13:51 schreef Bellatrix het volgende:
Patje is dit niets voor jou
Photoshop je kind(eren)
Ik vind het een lichtelijk eng topic.
Die mensen sporen soms serieus niet.quote:Op maandag 20 september 2010 13:51 schreef Bellatrix het volgende:
Patje is dit niets voor jou
Photoshop je kind(eren)
Ik vind het een lichtelijk eng topic.
Het was ook maar een grapje.quote:Op maandag 20 september 2010 13:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat de neuk, nee dat is niet iets voor mij aangezien ik geen kinderen heb
Weet ik sletjequote:
Ze zijn wel heerlijk om mee te kutten.quote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die mensen sporen soms serieus niet.
Hoe vaak er ook geen topics zijn of posts in FB om even tig historische topics te editten omdat sommige lui echt geen benul hebben van de gevolgen van hun kind met naam en toenaam daar in geboorte, kleuter, peuter, whatever-topics neer te pleuren. Vervolgens word het kindje wat ouder en Googled het zichzelf (of iemand anders Googled het kind), en tadaaaa
Nee echt vreselijk iddquote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die mensen sporen soms serieus niet.
Hoe vaak er ook geen topics zijn of posts in FB om even tig historische topics te editten omdat sommige lui echt geen benul hebben van de gevolgen van hun kind met naam en toenaam daar in geboorte, kleuter, peuter, whatever-topics neer te pleuren. Vervolgens word het kindje wat ouder en Googled het zichzelf (of iemand anders Googled het kind), en tadaaaa
quote:Op maandag 20 september 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En met Aluminium?
HHAHAHAHH![]()
![]()
11!!!1!EINZ11!!!!!!!
Zou een mooie naam zijn voor een beflapje.quote:Op maandag 20 september 2010 14:03 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een kutwoord trouwens, gebbetje.
Beflapjes.quote:Op maandag 20 september 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou een mooie naam zijn voor een beflapje.
"Schat, pak jij het gebbetje even voor je begint? "
Wie gebruikt dat (nog)quote:
Geen idee, mensen die geen smaakje willen. Of juist wel.quote:
En slampamper?quote:Op maandag 20 september 2010 14:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ik open dit topic en zie bovenaan deze foto en denk "huh, ik klikte toch gewoon TAL aan"quote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme ik moest echt hard lachen
Meer als bieflapjequote:Op maandag 20 september 2010 14:12 schreef Koen66 het volgende:
Beflapje, klinkt altijd als een speklapje
Mmmm, daar zit op zich ook wel wat in ja... Waar verkopen ze die dingen eigenlijk?quote:Op maandag 20 september 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vraag me uberhaupt af of het ooit wel gebruikt is
Daarom is 'gebbetje' er ook zo'n mooie benaming voor.
quote:Op maandag 20 september 2010 14:03 schreef Bellatrix het volgende:
Mooi dat ik je bijna niet herken zoquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 14:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, mensen die geen smaakje willen. Of juist wel.
Haha idd. Ik ben nieuwquote:Op maandag 20 september 2010 14:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi dat ik je bijna niet herken zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
How's life!?
Prrrrrquote:Op maandag 20 september 2010 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik scrolde ook gewoon over Miauw heen![]()
Staat je goed, dat nieuwquote:Op maandag 20 september 2010 14:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha idd. Ik ben nieuw![]()
Gaat goed![]()
![]()
Hoe is het met jou?en met jullie hier allemaal?
Kusjelik.quote:
• waar?quote:
Aardbeiensmaak. :33333333333333333333quote:Op maandag 20 september 2010 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
• waar?
• met of zonder lapje?
Is goed. Loop ik even naar de lappenmand, er zitten er genoeg in.quote:Op maandag 20 september 2010 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Slager, mag ik een pondje beflapjes
Oh ik zag vanochtend bij kleine stukjes teruglezen je medaillequote:
Scriptie, ja in mijn hoofd leeft het welquote:Op maandag 20 september 2010 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Staat je goed, dat nieuw
Alles goed hier met mij
Scriptie al op weg?
Ik ook niet, ik lift mee!quote:Op maandag 20 september 2010 14:19 schreef Koen66 het volgende:
By the way, heb helemaal geen
Goede middag allemaal(
)
geroepen nog
Geen idee wat dat is.quote:
-Alzheimer_quote:Op maandag 20 september 2010 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Staat je goed, dat nieuw
Alles goed hier met mij
Scriptie al op weg?
Ik ook niet, maar het klinkt in de hoek BOKS.quote:
Een xxl-pamperquote:
Boks ouwe.quote:Op maandag 20 september 2010 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het klinkt in de hoek BOKS.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slampamperquote:
Tienerquote:
Ik leer elke dag bij door de wondere wereld van de SC.quote:Op maandag 20 september 2010 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slampamper
En dan bedoel ik de 2e, onder het kopje 'Taal'.
Geweldig woord, moet ik af en toe gebruiken van mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |