ik zou niet durvenquote:Op zondag 19 september 2010 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voorlopig hoor ik nog geen tegenspraak
Die zat de hele dag te campen. Good times.quote:Op zondag 19 september 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Was nog wel een tijdje dat bij de lapo opeens Tombo om de hoek kwam scheuren
quote:Op maandag 20 september 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeee heb je nu opeens een andere UI?
MAn van de nacht.quote:Op maandag 20 september 2010 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heyyy 0:00 en wie komt er aangestoven
Ik ben aan het werk.quote:
Ik was even met twitter bezig, en ik moest de 'radio' aanzetten omdat ik #echtejannen wilde luisteren.quote:
ik lees dit nu pasquote:Op zondag 19 september 2010 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
Is dit het topic voor mensen die altijd verdwalen?
Ben ik weer verkeerd.quote:Op maandag 20 september 2010 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik lees dit nu pas
nee dat is de trap op
School morgen?quote:Op maandag 20 september 2010 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
en nu ga ik maffen, want morgen om 06:00-achtig er weer uit
quote:Op maandag 20 september 2010 00:37 schreef Symphonic het volgende:
Ons nieuwe hondje is er
Ook een poepiehoofd.
Lara kijkt me niet meer aan
Mogge Zwabberquote:
SC DOGquote:
Dag Zwabberquote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 20 september 2010 07:50 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!![]()
Sym, hoe is het nu met de hondjes?
Whehehehehe, over tafel lopenquote:Op maandag 20 september 2010 08:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Hartstikke goed. We waren pas om 12 uur thuis omdat de reis uit Polen vertraagd was, dus tot half drie oopgezeten. Hij heeft ons al geadopteerd als baasje lijkt wel. Erg lief, erg rustig. Alleen Lara is nu stikjaloers, maar dat gaat ook wel over.
Hij heeft keurig netjes in zijn mandje geslapen de hele nacht zonder gejank enzo.
En dan nu heropvoeden
Niet springen, niet op de bank, nee je mag niet over tafel lopen
Nee, naar ons hequote:Op maandag 20 september 2010 08:14 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nu al heimwee. En dan niet naar Nederland.
Oeh, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Komen jullie ook hierheen? Ik ga iig nu serieus Japans leren. Elke keer als ik hier ben neem ik het me voor, maar nu dan klassikaal. Gewoon echt voor tijd voor vrijmaken.quote:
Best ver fietsen zeker?quote:Op maandag 20 september 2010 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komen jullie ook hierheen? Ik ga iig nu serieus Japans leren. Elke keer als ik hier ben neem ik het me voor, maar nu dan klassikaal. Gewoon echt voor tijd voor vrijmaken.
quote:TT fix.
Net op werk, beetje wakker aan het worden. Mailtjes lezen, bakkie pleur erbijquote:Op maandag 20 september 2010 08:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen
Hoe is het met jullie?
Ohw ja... het is weer maandagquote:Op maandag 20 september 2010 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net op werk, beetje wakker aan het worden. Mailtjes lezen, bakkie pleur erbij
Ik ben al een uur "aan het werk" maar de kinderen hebben uitslaapdag ofzo!quote:Op maandag 20 september 2010 08:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen
Hoe is het met jullie?
Ik hoop het nietquote:Op maandag 20 september 2010 08:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja... het is weer maandag
Wordt eht druk vandaag?
Eh jaquote:Op maandag 20 september 2010 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
Je laat je zwangere zusje gewoon koken voor je?
Dus jij gaat in de box zitten?quote:Op maandag 20 september 2010 08:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh ja
we hebben een vriendinnengroepje (ooit ontstaan toen we nog trouw elke zondag langs het voetbalveld zaten), en we koken eens in de zoveel tijd voor elkaar![]()
En het leek haar slim om nu nog de kok te spelen, omdat ze niet weet of ze dat met baby wel redt enzo
Enige iets minder slimme is dat ze laatst de box in elkaar hebben gezet, die staat naast de tafel dus kun je er nog maar met zijn 3en aan zitten, zegt ze: "we eten hier toch nooit met meer dan 3 mensen" Dus ik: "de 20e zijn we met zijn 5en muts
"
Kan, kanquote:Op maandag 20 september 2010 09:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus jij gaat in de box zitten?
Dat kan natuurlijk ook, maar dan kom je nog steeds een plek tekort, of tel je je zus voor twee?quote:Op maandag 20 september 2010 09:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan, kan
Maar misschien verschuiven we hem gewoon wel even
Ik zal wel een stoel mee moeten nemen om aan de kop van de tafel te gaan zittenquote:Op maandag 20 september 2010 09:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, maar dan kom je nog steeds een plek tekort, of tel je je zus voor twee?
Mogge Bennyquote:
Mogge LLquote:
Mijn welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |