Bij zulke temperaturen kan ik dus echt niet in slaap vallen. Hij gaat dus mooi uit 's nachts. Als hij al aan is geweest.quote:Op zondag 9 oktober 2011 08:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
En laat je hem nu altijd op 20 staan? Schijnt voordeliger te zijn zeggen ze toch?
Weet nog goed dat we hem vroeger helemaal uitzette, en smorgens weer op 20. Lijkt mij ook goedkoper om hem op hem vaste stand te zetten en houden, zodat niet steeds het hele proces opnieuw hoeft te gebeuren.
Je vriendin wegdoen is ook een optie hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:07 schreef The_Dean het volgende:
Hier de verwarming ook al aangehad, vriendin vond dat toch fijner.
Nieuwbouwquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
En dan nog 23 graden? Lekker
Hier is t nu 19 graden binnen. En binnenkort maar een trui aan
Dat. Als je het te koud krijgt beweeg je te weinig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:08 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming sinds maart niet meer aangehad. En ik geef de voorkeur aan het aantrekken van warmere kleren boven de verwarming. Tot het moment dat de beweeglijkheid van mijn vingers gestoord wordt.
Het scheelt aanzienlijk in de stookkosten sinds ik weer alleen woonquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je vriendin wegdoen is ook een optie hoor.
idd, heb precies een week geleden nog op het strand gelegen en in zee gezwommen. Nu was het opeens tegen nachtvorst aanquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
't is ook ineens wel erg koud. Net 4 graden buiten, geeft het weerapparaatje hier aan.
Dat was vorig weekend wel anders. Kon je zonder jas heel de dag buiten zijn.
Gelukkig nu, dan dat ie de geest geeft als het buiten -8 is en het is kerst (geen monteurs).quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:06 schreef CafeRoker het volgende:
Hij wilde gisteren voor de tweede keer dit jaar aanslaan. En toen bleek hij kapot
dat is ook weer helemaal waarquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig nu, dan dat ie de geest geeft als het buiten -8 is en het is kerst (geen monteurs).
Nee, dat is geen optie. Dat kan hij mooi zelf beslissen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je vriendin wegdoen is ook een optie hoor.
Comfort heet zoietsquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:56 schreef Stokstaart het volgende:
Stelletje watjes.
Gaat pas aan bij vorst (overdag)
Aangeraden wordt maximaal 4 graden verschil. Dus bijvoorbeeld overdag op 20 betekent 's nachts min 16.quote:Op zondag 9 oktober 2011 08:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
En laat je hem nu altijd op 20 staan? Schijnt voordeliger te zijn zeggen ze toch?
Weet nog goed dat we hem vroeger helemaal uitzette, en smorgens weer op 20. Lijkt mij ook goedkoper om hem op hem vaste stand te zetten en houden, zodat niet steeds het hele proces opnieuw hoeft te gebeuren.
-16?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Aangeraden wordt maximaal 4 graden verschil. Dus bijvoorbeeld overdag op 20 betekent 's nachts min 16.
ik heb weinig keus, bovenste etage, enkele beglazing, vol in de windquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:56 schreef Stokstaart het volgende:
Stelletje watjes.
Gaat pas aan bij vorst (overdag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |