kunnen jullie wel, met zijn 2en tegen maleduckquote:Op maandag 20 september 2010 14:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik spaar al die oude dingen, noem me gek. Maar vindt het wel geinig. Heb laatst met Muck hele avond Duckhunt en Mario 1 zitten spelen.
De NES heb ik ook gehadquote:Op maandag 20 september 2010 14:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik spaar al die oude dingen, noem me gek. Maar vindt het wel geinig. Heb laatst met Muck hele avond Duckhunt en Mario 1 zitten spelen.
Ze hebben alleen maar kleiduiven zitten schieten hoop ik...quote:Op maandag 20 september 2010 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kunnen jullie wel, met zijn 2en tegen maleduck
Mededeling mbt webiconsquote:Op maandag 20 september 2010 15:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De NES heb ik ook gehadDuck hunt
... mn usericon hier doet het niet meer, maar was gemaakt uit Duck hunt
quote:Op maandag 20 september 2010 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oppassen met wat je zegt.. wok onthoudt ALLES!
Dat had ik gemist... maar het is fixedquote:
kijk maar uit voordat Muck in een slaapdronken bui op je icon schiet.quote:Op maandag 20 september 2010 15:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat had ik gemist... maar het is fixed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welkom terug duckquote:Op maandag 20 september 2010 15:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat had ik gemist... maar het is fixed
quote:Op maandag 20 september 2010 15:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kijk maar uit voordat Muck in een slaapdronken bui op je icon schiet.Dussuh... jullie hebben niet alleen kleiduiven zitten schieten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je wok!quote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op maandag 20 september 2010 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dussuh... jullie hebben niet alleen kleiduiven zitten schieten?
Nu snap ik me waarom ik me zo levenloos voel...quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 15:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nu snap ik me waarom ik me zo levenloos voel...
* MaleDuck gaat operatie stofwolk al om 15.30 inzetten
wedden dat ik meer hebquote:Op maandag 20 september 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb teveel troep 2 pc's, laptop, 3 spelconsoles en een DS
En mijn telefoon
Tja, mag het een keer...quote:Op maandag 20 september 2010 15:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus jij bent de schuldige van de conferencecall die ik om 16:00 heb
beetje mijn stofwolk pikken
Ik denk dat Toek er meer heeftquote:
ik kom niet verder dan 4 pc´s, 3 laptops, 4 telefoons, 3 routers en een 100Mb hubquote:
later duckquote:Op maandag 20 september 2010 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
* MaleDuck zet operatie stofwolk in gang
quote:Op maandag 20 september 2010 14:55 schreef TJDoornbos het volgende:
MOH?
Ik heb 1 pc, 1 laptop, 1 DS, 1 Wii, 1 PS2, 1 NES, 1 N64, 1 GC en 1 Sega. En owja de PES3 van mn broertje staat op mijn kamer ivm fifa
Do you really think I'd care? Ik vind het heel watquote:
iedereen heeft recht op een hobbyquote:Op maandag 20 september 2010 15:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
verslaafd noemen de meeste het
fok is mijn hobbyquote:Op maandag 20 september 2010 15:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iedereen heeft recht op een hobby
hoe raar dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |