een ticketservice, livenation, bij tivoli aan de kassa voor het concert aldaar dat je dan ook meteen wilt boeken...quote:Op maandag 20 september 2010 00:06 schreef Sapstengel het volgende:
Een bedrijf beginnen en overal 5 euro servicekosten voor vragen. Voor concertkaartjes ofzo, daar moet je vaak 3 euro servicekosten ofzo betalen voor een eticket die je ook nog eens zelf print.
stam + t goed uitvoeren, dan ben ik het met je eensquote:Op maandag 20 september 2010 00:12 schreef Peter het volgende:
Verbeterd de huid binnen 28 dagen!
Getest middels een zelftest door 36 vrouwen
Zullen we samen beginnen?quote:Op maandag 20 september 2010 00:22 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb er vroeger wel eens aan gedacht om een of ander keurmerk op te richten. Voor zeg bijvoorbeeld Loodgieters. Daarna enorm adverteren dat zo'n keurmerk belangrijk is en dat keurmerkloze loodgieters een enorm risico zijn. Om daarna dat keurmerk te verlenen voor heel veel geld aan loodgieters
Idd. Plaats anders homeopathie ook even in dat rijtje.quote:Op zondag 19 september 2010 22:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit is wel zó kort door de bocht
Domme vent.quote:
Correctie: de pharmaceutische industrie en de verzekeraars vertellen de artsen wat ze mogen voorschrijven.quote:Op zondag 19 september 2010 23:52 schreef dr.dunno het volgende:
als het zou werken zouden artsen het wel voorschrijven als reguliere medicatie
quote:alle alternatieve geneeskunde is derhalve kwakzalverij.
Ik hoef niks aan te tonen, jij zegt dat het niet werkt. Terwijl miljoenen mensen over de hele wereld er dagelijks aantoonbaar baat bij hebben.quote:Op maandag 20 september 2010 01:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
![]()
Toon maar aan dat het werkt
En claim dan extra gratis die 1 miljoen dollar van Randi
Als jij geld bij een bank in bewaring geeft, dan betalen ze jou hoor. Of heb je nog nooit van spaarrente gehoord?quote:Op maandag 20 september 2010 00:11 schreef Nemephis het volgende:
Een bank die jouw geld bewaart, daarmee speculeert, winst maakt, of verlies, maar dat wordt toch gedekt door de (mede door jou betaalde) overheid, en vervolgens ook nog kosten aan jou in rekening brengt.
Als ik daar de baas van was zou ik heel hard lachen
[ afbeelding ]
Die op dit moment wel heel erg laag staat terwijl de rentes op leningen en hypotheken nog steeds het niveau van voor de crisis hebben.quote:Op maandag 20 september 2010 01:24 schreef tha_one het volgende:
[..]
Als jij geld bij een bank in bewaring geeft, dan betalen ze jou hoor. Of heb je nog nooit van spaarrente gehoord?
Niet voor loodgieters, maar voor duurzaamheid. Niemand weet wat precies duurzaam is, dus je kunt gewoon zelf wat verzinnen.quote:Op maandag 20 september 2010 00:22 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb er vroeger wel eens aan gedacht om een of ander keurmerk op te richten. Voor zeg bijvoorbeeld Loodgieters. Daarna enorm adverteren dat zo'n keurmerk belangrijk is en dat keurmerkloze loodgieters een enorm risico zijn. Om daarna dat keurmerk te verlenen voor heel veel geld aan loodgieters
In veel gevallen kun je bij "duurzaam" het deel "zaam" gewoon weglaten. Wat overblijft omschrijft precies wat het dan wel is.quote:Op maandag 20 september 2010 01:26 schreef tha_one het volgende:
[..]
Niet voor loodgieters, maar voor duurzaamheid. Niemand weet wat precies duurzaam is, dus je kunt gewoon zelf wat verzinnen.
Nu wordt ie helemaal mooiquote:Op maandag 20 september 2010 01:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik hoef niks aan te tonen, jij zegt dat het niet werkt. Terwijl miljoenen mensen over de hele wereld er dagelijks aantoonbaar baat bij hebben.
Iemand was me al voor, zie de energiecertificaten voor huizen, over wassen neuzen gesprokenquote:Op maandag 20 september 2010 01:26 schreef tha_one het volgende:
[..]
Niet voor loodgieters, maar voor duurzaamheid. Niemand weet wat precies duurzaam is, dus je kunt gewoon zelf wat verzinnen.
Homeopathie is de grootste bullshit die er is. Het is gewoon water - letterlijk. Zelfs homeopathisch 'artsen' geven dat toe. Helende werking kan hoogstens worden toegeschreven aan het placebo-effect. Uit studies blijkt dat zelfs dát er niet eens echt is.quote:
Spa en sourcy halen hun water ook uit zo'n put, dus in die zin zal al het mineraalwater zo'n verontwaardiging opwekkenquote:Op zondag 19 september 2010 21:44 schreef dr.dunno het volgende:
[ afbeelding ]
Komt uit een grondwaterput op industrieterrein Lagerwijde, waar ook het Utrechtse leidingwaterbedrijf zijn water vandaan haalt. Terwijl zo'n pak toch niet 1 komma zoveel cent kost wat het water feitelijk kost.
Paar jaar geleden nog op tv gekomen met veel verontwaardiging in een of ander consumentenprogramma.
Toch rijden die trucks nog altijd voort, zelfs buiten Nederland.
Kijk ook eens deze aflevering van BBC Horizon als je die kunt achterhalen.quote:Op maandag 20 september 2010 08:04 schreef netflanders het volgende:
[..]
Homeopathie is de grootste bullshit die er is. Het is gewoon water - letterlijk. Zelfs homeopathisch 'artsen' geven dat toe. Helende werking kan hoogstens worden toegeschreven aan het placebo-effect. Uit studies blijkt dat zelfs dát er niet eens echt is.
Diegene die homeopathie onzin vindt, is niet de domme vent hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |