ja, dat vriendinnetje gedoe is dus van de baan, oorzaak gevolg gedoequote:Op zondag 19 september 2010 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
Heel veel aan je pielemuis zitten en wellicht nog beter: je piel in een geil sletje stoppen. Veel en vaak totdat 'ie rauw is. Dan gaat het vanzelf een tijdje over.
Dan hang je hem in een 16-jarige jongen die dezelfde gevoelsn heeft als jij.quote:Op zondag 19 september 2010 20:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, dat vriendinnetje gedoe is dus van de baan, oorzaak gevolg gedoe
En dat advies heb je zelf in de wind geslagen of lukte het toen ook niet?quote:Op zondag 19 september 2010 20:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik hoorde dat dit forum verlaten wel hielp...
probeer het eens?
hoe kan ik dat verplaatsen?, newbie op fokquote:Op zondag 19 september 2010 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, dit topic kan beter in PUB
newbie op wel meer vlakken geloof ikquote:Op zondag 19 september 2010 20:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe kan ik dat verplaatsen?, newbie op fok
hoe raad je hetquote:Op zondag 19 september 2010 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
newbie op wel meer vlakken geloof ik
Dat kun je niet.
Weinig niet maar een 16jarige hormonenbom moet het best wel 6x per dag kunnenquote:Op zondag 19 september 2010 20:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
3keertjes per dag is nou niet bepaalt weinig ? of zit ik fout
lekker,moet ik dus ook gaan rukken op schoolquote:Op zondag 19 september 2010 20:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Weinig niet maar een 16jarige hormonenbom moet het best wel 6x per dag kunnen
ehm, al 3 jaar mee bezig, niet verder gekomen dan een kusquote:Op zondag 19 september 2010 20:52 schreef GoWithIt het volgende:
Neem een nieuwe vriendin?
En uit bij haar je frustraties, komt goed
Ach, later ga je het op je werk doen dus op school kan ook primaquote:Op zondag 19 september 2010 20:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lekker,moet ik dus ook gaan rukken op school
Jong geleerd, oud gedaanquote:Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ach, later ga je het op je werk doen dus op school kan ook prima
Dubbel Frisss!quote:Op zondag 19 september 2010 20:24 schreef gogosweden het volgende:
hmm, maar ff weer in Fok style een (ogenschijnlijk) nutteloos probleempje posten![]()
Als ik moe ben dan vloept er nogal eens een "zoo jij hebt een mooie kont" eruit zonder er bij na te denken.
Het gaat wel over.quote:(ben 16 jr)
hahahah dan heb ik toch liever een vriendinquote:Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ach, later ga je het op je werk doen dus op school kan ook prima
Dan moet je volgende zomer maar naar Chersonissos ofzoquote:Op zondag 19 september 2010 20:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ehm, al 3 jaar mee bezig, niet verder gekomen dan een kus
Wie zegt dat dat elkaar uitsluitquote:Op zondag 19 september 2010 22:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hahahah dan heb ik toch liever een vriendin
Best wel een ranzig idee dat dit soort dingen gebeuren eigenlijk, al moet ik bekennen dat ik me er ook wel eens schuldig aan heb gemaakt.quote:Op zondag 19 september 2010 22:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat elkaar uitsluitHeb regelmatig msn gesprekken gehad met mijn exvriend dat ie daarna ff naar het toilet ging om het af te maken ook al was die op kantoor
![]()
![]()
Als je het dan niet zou doen kan je je toch de rest vd dag niet meer concentreren dus het is productiever als je het toch ff afmaaktquote:Op zondag 19 september 2010 22:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Best wel een ranzig idee dat dit soort dingen gebeuren eigenlijk, al moet ik bekennen dat ik me er ook wel eens schuldig aan heb gemaakt.
dankje, zal ik nodig hebben >.<quote:Op zondag 19 september 2010 22:23 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Dan moet je volgende zomer maar naar Chersonissos ofzoTot die tijd sterke!
hahaha het idee alleen alquote:Op zondag 19 september 2010 22:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat elkaar uitsluitHeb regelmatig msn gesprekken gehad met mijn exvriend dat ie daarna ff naar het toilet ging om het af te maken ook al was die op kantoor
![]()
![]()
maar wel irriterend voor mij+mijn matenquote:
Toen ik jouw leeftijd had, deed ik het wel 12x op een dag. Tot je lul pijn deed...quote:Op zondag 19 september 2010 20:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
3keertjes per dag is nou niet bepaalt weinig ? of zit ik fout
zoo, hoe kreeg je het voormekaar? jij had zeker een lekkere lange pauze?quote:Op maandag 20 september 2010 00:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Toen ik jouw leeftijd had, deed ik het wel 12x op een dag. Tot je lul pijn deed...
Gelukkig is dat wat minder. Kan mijn rollator al gaan aanvragen geloof ik
of je ging naar toilet.. ik kwam toch binnen een minuut. nog steeds soms als ik wilquote:Op maandag 20 september 2010 00:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zoo, hoe kreeg je het voormekaar? jij had zeker een lekkere lange pauze?
zoo, zelfs ik krijg dat niet voormekaarquote:Op maandag 20 september 2010 00:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
of je ging naar toilet.. ik kwam toch binnen een minuut. nog steeds soms als ik wil
Rationaliseren ftw!quote:Op zondag 19 september 2010 22:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als je het dan niet zou doen kan je je toch de rest vd dag niet meer concentreren dus het is productiever als je het toch ff afmaakt![]()
Zit je dan ook al achter je maten aan?quote:Op zondag 19 september 2010 23:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar wel irriterend voor mij+mijn matenhoeveel jaar gaat dit nog duren?
Meer bezig zijn met andere dingen? Ikweetniett?quote:Op zondag 19 september 2010 20:24 schreef gogosweden het volgende:
hmm, maar ff weer in Fok style een (ogenschijnlijk) nutteloos probleempje posten![]()
IIG
ik zit dus met een probleem dat ik te veel, en te vaak aan sex denk, naakte vrouwen enz, ik word helemaal gek van mezelf. Als ik moe ben dan vloept er nogal eens een "zoo jij hebt een mooie kont" eruit zonder er bij na te denken. enz enz. zijn er ook manieren om minder aan sex-related stuff te denken? (en dan ff serieuze antwoorden he;) ) want dit is echt irritant. (ben 16 jr)
/GGS
volgens mij gaat het nooit over, wel iets minder, maar over? Nee, dat niet. Zou ook wel erg zijn als je niet meer naar mooie vrouwen kan kijken en als je er als man naar kijkt denk je automatisch...quote:Op maandag 20 september 2010 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk zoals veel mensen hier al zeggen dat het bij je leeftijd hoort en dat het wel over gaat.
maar goed ook, anders geen nageslacht meerquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:16 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
volgens mij gaat het nooit over, wel iets minder, maar over? Nee, dat niet. Zou ook wel erg zijn als je niet meer naar mooie vrouwen kan kijken en als je er als man naar kijkt denk je automatisch...
makkelijker gezegt dan gedaan >.<quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:47 schreef timmmmm het volgende:
Neem een vriendin, en ga neuken. Dat scheelt
haha hoezo dat?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:18 schreef Redisformurder het volgende:
Er is geen te veel en te vaak. 'Later' denk je hier met weemoed aan terug.
hetzelfde saaie rukken komt je uiteindelijk ook wel de trot uit en dan heb je zin in wat nieuwsquote:Op maandag 20 september 2010 19:20 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Zit je dan ook al achter je maten aan?![]()
Wees gerust als je geluk hebt dan kom je een loosdoos tegen en kan je regelmatig los.
Zo niet dan moet je geduld hebben en meer rukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |