Dan moet je volgende zomer maar naar Chersonissos ofzoquote:Op zondag 19 september 2010 20:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ehm, al 3 jaar mee bezig, niet verder gekomen dan een kus
Wie zegt dat dat elkaar uitsluitquote:Op zondag 19 september 2010 22:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hahahah dan heb ik toch liever een vriendin
Best wel een ranzig idee dat dit soort dingen gebeuren eigenlijk, al moet ik bekennen dat ik me er ook wel eens schuldig aan heb gemaakt.quote:Op zondag 19 september 2010 22:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat elkaar uitsluitHeb regelmatig msn gesprekken gehad met mijn exvriend dat ie daarna ff naar het toilet ging om het af te maken ook al was die op kantoor
![]()
![]()
Als je het dan niet zou doen kan je je toch de rest vd dag niet meer concentreren dus het is productiever als je het toch ff afmaaktquote:Op zondag 19 september 2010 22:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Best wel een ranzig idee dat dit soort dingen gebeuren eigenlijk, al moet ik bekennen dat ik me er ook wel eens schuldig aan heb gemaakt.
dankje, zal ik nodig hebben >.<quote:Op zondag 19 september 2010 22:23 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Dan moet je volgende zomer maar naar Chersonissos ofzoTot die tijd sterke!
hahaha het idee alleen alquote:Op zondag 19 september 2010 22:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat elkaar uitsluitHeb regelmatig msn gesprekken gehad met mijn exvriend dat ie daarna ff naar het toilet ging om het af te maken ook al was die op kantoor
![]()
![]()
maar wel irriterend voor mij+mijn matenquote:
Toen ik jouw leeftijd had, deed ik het wel 12x op een dag. Tot je lul pijn deed...quote:Op zondag 19 september 2010 20:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
3keertjes per dag is nou niet bepaalt weinig ? of zit ik fout
zoo, hoe kreeg je het voormekaar? jij had zeker een lekkere lange pauze?quote:Op maandag 20 september 2010 00:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Toen ik jouw leeftijd had, deed ik het wel 12x op een dag. Tot je lul pijn deed...
Gelukkig is dat wat minder. Kan mijn rollator al gaan aanvragen geloof ik
of je ging naar toilet.. ik kwam toch binnen een minuut. nog steeds soms als ik wilquote:Op maandag 20 september 2010 00:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zoo, hoe kreeg je het voormekaar? jij had zeker een lekkere lange pauze?
zoo, zelfs ik krijg dat niet voormekaarquote:Op maandag 20 september 2010 00:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
of je ging naar toilet.. ik kwam toch binnen een minuut. nog steeds soms als ik wil
Rationaliseren ftw!quote:Op zondag 19 september 2010 22:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als je het dan niet zou doen kan je je toch de rest vd dag niet meer concentreren dus het is productiever als je het toch ff afmaakt![]()
Zit je dan ook al achter je maten aan?quote:Op zondag 19 september 2010 23:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar wel irriterend voor mij+mijn matenhoeveel jaar gaat dit nog duren?
Meer bezig zijn met andere dingen? Ikweetniett?quote:Op zondag 19 september 2010 20:24 schreef gogosweden het volgende:
hmm, maar ff weer in Fok style een (ogenschijnlijk) nutteloos probleempje posten![]()
IIG
ik zit dus met een probleem dat ik te veel, en te vaak aan sex denk, naakte vrouwen enz, ik word helemaal gek van mezelf. Als ik moe ben dan vloept er nogal eens een "zoo jij hebt een mooie kont" eruit zonder er bij na te denken. enz enz. zijn er ook manieren om minder aan sex-related stuff te denken? (en dan ff serieuze antwoorden he;) ) want dit is echt irritant. (ben 16 jr)
/GGS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |