volgens mij gaat het nooit over, wel iets minder, maar over? Nee, dat niet. Zou ook wel erg zijn als je niet meer naar mooie vrouwen kan kijken en als je er als man naar kijkt denk je automatisch...quote:Op maandag 20 september 2010 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk zoals veel mensen hier al zeggen dat het bij je leeftijd hoort en dat het wel over gaat.
maar goed ook, anders geen nageslacht meerquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:16 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
volgens mij gaat het nooit over, wel iets minder, maar over? Nee, dat niet. Zou ook wel erg zijn als je niet meer naar mooie vrouwen kan kijken en als je er als man naar kijkt denk je automatisch...
makkelijker gezegt dan gedaan >.<quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:47 schreef timmmmm het volgende:
Neem een vriendin, en ga neuken. Dat scheelt
haha hoezo dat?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:18 schreef Redisformurder het volgende:
Er is geen te veel en te vaak. 'Later' denk je hier met weemoed aan terug.
hetzelfde saaie rukken komt je uiteindelijk ook wel de trot uit en dan heb je zin in wat nieuwsquote:Op maandag 20 september 2010 19:20 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Zit je dan ook al achter je maten aan?![]()
Wees gerust als je geluk hebt dan kom je een loosdoos tegen en kan je regelmatig los.
Zo niet dan moet je geduld hebben en meer rukken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |